home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  '5' Det mørke Jylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: '5' Det mørke Jylland  (Læst 7361 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #15: 07 Dec 2010, 22:24 »

Har han ikke også spillet for FC Emmen i Holland & Varde iF? :-)
Han har så vidt jeg ved ikke spillet i Varde, men i Emmen har han, og det står skam også i updaten. Hvis du hentyder til billedet, var der ikke plads til også at skrive emmen, så derfor skrev jeg bare hans første og sidste hold (:
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #16: 07 Dec 2010, 22:25 »

Men det har han i følge klubbens egen hjemmeside & Wiki. Wink
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #17: 07 Dec 2010, 22:26 »

Men det har han i følge klubbens egen hjemmeside & Wiki. Wink
Så har han nok, min fejl (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #18: 07 Dec 2010, 22:37 »

Petur@ mange tak, godt du følger med (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #19: 08 Dec 2010, 17:54 »



Det mørke Jylland - Rokader i defensiven - 16.07.2010
Superligaen nærmer sig nu med hastige skridt, og der er ikke mange dage til at AC Horsens skal være klar til at spille sæsons første kamp. Derfor er sommerens sidste transfers ved at falde på plads, og Horsens har faktisk været
ganske aktive og hentet sig hele tre spillere, det forlyder dog at Johnny Mølby skulle have en enkelt spiller mere i hans kikkert. Vi kender allerede navnet på den første spiller der kom til Horsens, nemlig Morten Friis. De to nyeste handler ACH har gjort, har dog været defensive forstærkninger, og det er bestemt ikke hr. hvem som helst der er kommet til klubben.

Først vil vi dog lige runde salget af den centraleforsvar og tidligere viceanføre, Andreas Augustsson. Den svenske forsvarspiller, som så småt er ved at være godt oppe i årene, har forladt klubben for et mindre millionbeløb. Augustsson har nu skiftet det jyske ud med Italien og Horsens ud med Triestina. Derfor har AC Horsens også været tvunget til at finde en ny stopper, for at kunne holde det centraleforsvar kørende. Der er valget faldet på den unge norske forsvare, Vegard Skjerve, som blev hentet i Norske Haugesund. Skjerve har nu skrevet under på en fireårig kontrakt med AC Horsens, som forløber indtil sommeren 2014. Haugesund og Horsens har valgt at holde beløbet hemmeligt for pressen, men ifølge pålidelige kilder skulle det være i omegnen af trehundredetusind.

Den sidste mand der blev hentet ind, er et kendt ansigt i dansk fodbold. Med ikke mindre ethundredeogtyve  Superligakampe, har Henrik Kildentoft for længst skrevet sit navn ind hos de danske fodbold elskere. Han har nu taget skiftet fra Nordsjælland, og til det mørke Jylland. Kildentoft er en meget dygtig spiller, og med hele ti u-landskampe på cv'et, har han skam også masser af erfaring, tros hans blot femogtyve år. Han har nu fået en kontrakt med AC Horsens, som gælder hele vejen frem til sommeren 2015. Kildentoft var dog også Horsens dyrest køb denne sæson, og det måtte ligge i omegnen af to millioner. Dog skal Kildentoft nok vise sig at være alle de mange penge værd.

Med kun to dage til Superligaen åbner dørene op til en ny sæson, er nerverne så småt ved at melde sig hos spillerne, såvel som ved trænersablen. I sæson premieren, skal Horsens møde FC Nordsjælland, og kampen skal spilles i Farum. En spændene kamp, som kan gå begge veje. Horsens helt store trumfkort i angrebet, nemlig Gilberto, har netop forlænget sin kontrakt med klubben, og han spiller der nu til år 2014. En rigtig god kontraktforlængelse af Horsens, som nu har sikret sig fire år mere med en klassespiller.



Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #20: 08 Dec 2010, 21:42 »



Det mørke Jylland - Superligaen igang - 18.07.2010
Solen skinnede fra en skyfri himmel, det perfekte vejr til en omgang fodbold. Der var dog kun mødt 4.500 tilskuere

     Stilling:
     5. Brøndby IF  1 pt
     6. SønderjyskE  1 pt
     7. Horsens  1 pt
     8. Nordsjælland  1 pt. 
     9. Odense  0 pt.

     Næste kampe: Lyngby BK

     Mål:
     Agesen: 1 mål
 
op for at følge opgøret mellem FC Nordsjælland og AC Horsens. Det kan dog være at det gode vejr, fik folk til at vælge stranden frem for stadionet. Der var dog lagt op til en fest på Farum Park. Superligaens førsterunde skulle skydes i gang, og AC Horsens lange kamp for at udgå nedrykning kunne begynde. 
 
Kampen blev fløjet i gang af dommer K. Hansen, og spillerne var virkelig klar fra start af. Det var som at se køerne blive lukket på græs efter en lang og kold vinter. Der gik da heller ikke mere end syv minutter før det første hold kunne kaste hænderne i vejret og juble over den første scoring. Det var selvfølgelig udeholdet AC Horsens der havde scoret og deres centraleforsvarsspi ller, Mads Agesen. Målet blive scoret på hjørnespark, hvor Martin Retov sparker et indadskruet spark, hvor FCN målmanden kom på mellemhold, og Agesen havde derfor frit mål og headede den sikkert i kassen. Jublen ville ingen ende tage hos Horsens spillerne, som havde fået den perfekte start på deres nye sæson.

Kampen forsatte dog derudaf, og FC Nordsjælland fik kæmpet sig mere og mere ind i kampen, til AC Horsens store skuffelse. Efter Atten minutter bar FCN's store slid frugt, og de kunne udligne og bringe kampen tilbage i balance. Målet kom endnu engang efter et hjørnespark, dog fik ACH clearet i første omgang, med da så FCN smed en bold indover fra modsatte side, kunne de ikke længere stå imod og Daniel Jensen kunne let gøre det til 1:1, som også var resultatet ved pausen. Kort inde i anden halvleg nåede dramaet nye højder, da FCN's Peter Degn fik det røde kort, og måtte gå tidligt i bad. AC Horsens lagde naturligvis et hårdt pres på FCN, men de kunne bare ikke få bolden over stregen. I de døende minutter fik Thomas Kortegaard dog en friløber, som han afsluttede flot, og bolden ramte lige på trekanten og rød ud igen. Derfor endte kampen 1:1, hvilket må siges at være et godkendt resultat for AC Horsens.

Denne runde har ellers været præget af en masse overraskelser, hvor vi blandt andet kan nævne en 1:0 sejr til Esbjerg over OB, og så spillede Sønderjyske lige op med Brøndby. Det er dog ikke nogen overraskelse at FC København har lagt sig i spidsen af Superligaen med en flot 0:3 Sejr over Lyngby. Rundes profil er uden tvivl Dame N'Doye. Med hele to mål i sejren over Lyngby, har den store angriber markeret sig flot og tager prisen som rundens profil.

FC Nordsjælland  1  :  1  AC Horsens
0:1 Mads Agesens (7)
1:1 Daniel Jensen (18)
1:1 Degn rødt kort (48)

« Seneste Redigering: 08 Dec 2010, 23:23 af Jyden » Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #21: 09 Dec 2010, 15:38 »



Det mørke Jylland - Kortegaard blev helten - 25.07.2010
Efter det flotte resultat i sidste runde, hvor det lykkedes for AC Horsens at hente et enkelt point hjem, i kampen på

     Stilling:
     3: Brøndby IF  4 pt
     4: Silkeborg  4 pt
     5: Horsens  4 pt
     6: Odense  3 pt
     7: Midtjylland  3 pt

     Næste kampe: Silkeborg

     Mål:
     Kortegaard  1 mål
     Nagel  1 mål
     Agesen  1 mål
Farum Park, mod FC Nordsjælland, skulle de så forsøge at følge op på det flotte resultat i dag, da de hjemme mødte Lyngby BK. Årets første hjemmekamp, hvilket resulterede i en masse fans, og faktisk var hele 7.600 tilskuere mødt op.

Det var de to oprykkere, der i dag skulle møde hinanden på Casa Arena, foran et stort publikum. Det var en af de kampe, hvor Horsens gerne skulle hente point, hvis de vil gøre sig forhåbninger om at overleve denne sæson. Derfor stillede Horsens selvfølgelig op i stærkeste opstilling. Første halvleg var præget af Lyngby dominans. De havde en masse chancer, men en god indsats af Kenneth Stenild i Horsens målet sikrede at Lyngby ikke fik lov til at score. Det gjorde AC Horsens dog heller ikke, og de kom faktisk ikke til nogle store chancer, men de havde jo også travlt med at forsvare sig. Derfor måtte holdene gå til pause med et 0:0 resultat.

I anden halvleg kom AC Horsens tilbage i kampe. De begyndte pludselig at skabe en masse store chancer og pressede Lyngby helt i bund. Desværre havde ACH's angribere svært ved at score, selvom de havde masser af chancer. Derfor er det meget heldigt at Horsens har en mand som Thomas Kortegaard. Kortegaard tog nemlig chancen udefra og hamrede bolden op i nettaget, og bragte Horsens i front. Føringen holdte dog kun i ti minutter, og så havde Lyngby udlignet og bragt kampen tilbage i balance. Det skete da Kortegaard nedlage Aabech i feltet, og så kunne Marc Møller let udligne på det efterfølgende straffespark. Kortegaard var dog ikke færdig med at have indflydelse på kampen, og med ti minutter  tilbage, lavede han et flot indlæg, som Simon Nagel smut headede i mål, til kampens resultat 2:1.

AaB har lagt sig i spidsen af Superligaen, og som det eneste hold har de vundet samtlige kampe indtil videre. De forsvarede mestre fra FC København har allerede sat de første point til, da de spillede uafgjort med Silkeborg. Rander og Lyngby er startet helt forfærdeligt ud i Superligaen og med nul point efter de første to kampe, har de lagt sig i bunden af Superligaen.

AC Horsens  2  :  1  Lyngby BK
1:0 Kortegaard (60)
1:1 Møller (71)
2:1 Nagel (80)

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #22: 12 Dec 2010, 21:26 »

Godt med en sejr i de sene minutter! Jeg tror du skal stoppe med at skrive så meget om hver eneste kamp, da det simpelthen vil æde dig op og nok gøre du mister lysten til dit gem. Samtidig bliver det alt for mange updates om alt for lidt indhold, hvis du forstår. Jeg synes du skal spille frem til oktober, også skrive om hvordan kampene er gået og om du har løbet ind i svære skader osv.

Jeg tror det vil give dig flere læsere, og være meget mere underholdende for os læsere.

Ellers er det rigtig godt!
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #23: 12 Dec 2010, 21:31 »

Det ser godt ud Jyden. Jeg giver Drizzy ret i, at du skal stoppe med at skrive så meget om hver enkelte kamp, da du vil ende med at stoppe bloggen alt for tidligt. For min skyld er det ligemeget, men det er dig der bestemmer Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #24: 12 Dec 2010, 21:37 »

Det ser godt ud Jyden. Jeg giver Drizzy ret i, at du skal stoppe med at skrive så meget om hver enkelte kamp, da du vil ende med at stoppe bloggen alt for tidligt. For min skyld er det ligemeget, men det er dig der bestemmer Smiley
Godt med en sejr i de sene minutter! Jeg tror du skal stoppe med at skrive så meget om hver eneste kamp, da det simpelthen vil æde dig op og nok gøre du mister lysten til dit gem. Samtidig bliver det alt for mange updates om alt for lidt indhold, hvis du forstår. Jeg synes du skal spille frem til oktober, også skrive om hvordan kampene er gået og om du har løbet ind i svære skader osv.

Jeg tror det vil give dig flere læsere, og være meget mere underholdende for os læsere.

Ellers er det rigtig godt!
mange tak begge to Smiley tror jeg jeg vil prøve, men der går nok noget tid før i får næste update, da jeg har et stort projekt i skolen Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Det mørke Jylland
« Svar #25: 13 Dec 2010, 16:37 »

i kommer ikke til at vente så længe på en updates som ventet, da jeg havde glemt at tage de ting jeg skulle bruge til min opgave med hjem idag, også kan jeg jo ligeså godt bruge tiden på at give jer et par update Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Det mørke Jylland
« Svar #26: 16 Dec 2010, 17:01 »

Bliver nødt til at lukke bloggen, da jeg efter at have installeret på mystikvis har mistet alle mine saves :S
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' Det mørke Jylland
« Svar #27: 16 Dec 2010, 17:07 »

Bliver nødt til at lukke bloggen, da jeg efter at have installeret på mystikvis har mistet alle mine saves :S
Det er jeg ked af at høre, havde faktisk lige læst den igennem og synes det var en god blog du havde fået gang i her! Skuffet.. Kommer der en ny? Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Jyden
Gæst
 
Sv: '5' Det mørke Jylland
« Svar #28: 16 Dec 2010, 17:28 »

Det er jeg ked af at høre, havde faktisk lige læst den igennem og synes det var en god blog du havde fået gang i her! Skuffet.. Kommer der en ny? Thumbs Up
ja det er træls, men regner da med der kommer en ny Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '5' Det mørke Jylland
« Svar #29: 16 Dec 2010, 17:32 »

ja det er træls, men regner da med der kommer en ny Smiley
Glæder jeg mig til! Smiley
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010