Elmander19
Lilleputspiller
|
|
Klub: Manchester United Årstal: 2011 Position: Bo - han skal være reserve for Rooney som en dybdeliggende angriber Alder: Gerne ung Pris: 0 - 500 mio
Køb Sergio Aguero! Købte ham engang til Liverpool, et af de bedste indkøb jeg nogensinde har lavet. Han blev topscorer de to sæsoner, jeg har spillet indtil videre. Og han kan efter min mening holde en del år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Køb Sergio Aguero! Købte ham engang til Liverpool, et af de bedste indkøb jeg nogensinde har lavet. Han blev topscorer de to sæsoner, jeg har spillet indtil videre. Og han kan efter min mening holde en del år  Men vil han være tilfreds med en plads på reserve bænken? babacar er et godt talent.. ved dog ikke om han kan bruges som dybdeliggende angriber  Han er en god angriber, men synes han er en som alle køber, og vil gerne prøve noget andet.. men Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pølleboben
|
|
Klub: Juventus Årstal: 1. sæson Position: Bo - gerne dybdeliggende angriber Alder: Pris : Max 50 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronnie_1989
|
|
Klub: West Ham. Årstal: Juli 2010. Position: Højre back. Alder: Højst 27-28 år. Pris: 40-45 mio. Dette er med en uoriginal transfer opdatering, så jeg er i næstbedste række i England, og har det hold, som de har i virkeligheden  Andreas Back fra Hoffenheim ? Værdi: 33 mio. Høj løn ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Klub: AS Roma Sæson: Januar 2011 Position: OMC Alder: 20-28 år Pris: Ligegyldig
Jeg har fået bygget et srærkt hold op, men Totti er ved at stå af pga. hans alder. Jeg søger en spiller der kan udfylde hans plads som avanceret playmaker.
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Klub: HSV Sæson: Efteråret 2010 Position: Højre back Alder: 20-28 år Pris: maks 30 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Marc Fachan. Har ikke rigtig nogle erfaringer med ham. Men kan hentes for ca. 2 mio. DKK.
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Klub: AS Roma Sæson: Januar 2011 Position: OMC Alder: 20-28 år Pris: Ligegyldig
Jeg har fået bygget et srærkt hold op, men Totti er ved at stå af pga. hans alder. Jeg søger en spiller der kan udfylde hans plads som avanceret playmaker.
Pastore vel sagtens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Klub: Blackpool Årstal: lige startet Position: Keeper og en central midtbane spiller Alder: Højst 25. Pris: 30 mio. DKK for keeper og 35-40 for midtbanespilleren.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 26 Aug 2011, 18:27 af Champenralle »
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
MadsHelmer
Lilleputspiller
|
|
Klub: HSV Årstal: Januar 2011 Position: Højre Wing Alder: Højst 25. Pris: maks. 35 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bds
Lilleputspiller
|
|
Klub: Dortmund År. sommer 2011 Position Højre back Alder: højst 25 Pris Maks 60 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Sime Vrsaljko tror jeg han hedder er en mulighed? Ihvertald Sime Vr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Klub: Blackpool Årstal: lige startet Position: Keeper og en central midtbane spiller Alder: Højst 25. Pris: 30 mio. DKK for keeper og 35-40 for midtbanespilleren.
Smithies på mål velsagtens og Tom Cairney som midtbanespilleren.. og skal det være en defensiv midtbane så kan Kevin Thomson fra Middlesborough godt bruges.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qwetdk
Gæst
|
|
Klub: United År: 2010 (lige startet) Position: Alle Alder: max 20 Pris: max 100 mio
søger en masse unge talenter som muligvis kan lejes ud den første sæson også blive en del af første holdet efter nogle sæsoner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|