|
JimmyGP
|
|
Prl
Fantastisk  Så skal han vist bare køres i stilling.. Håber sgu han vil.. Necid og Owen <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
held og lykke med det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Klub: Juventus Årstal: 2013 Position: Angriber Alder: ligegyldig Pris: maks 150 mio DKK
Han skal være en sand goalgetter, da jeg mangler en angriber der kan score de 20 mål pr. sæson.
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Rimelig svært, hvis du ikke har flere penge, måske en Diego Tardelli ku gøre det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manchesterutd
|
|
Mange tak, ham vil jeg prøve at se om jeg ikke kan få erhvervet.  - ja kunne godt bruge lidt flere penge på at få mig en top top angriber! men det tillader budgettet ikke.
|
|
|
|
|
|
Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.
|
|
|
|
Brøndby - Casuals
Lilleputspiller
|
|
Klub: Malmö FF Årstal: 2015 Position: Angriber Alder: ligegyldig Pris: ca 8 mio DKK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
magnus far
Lilleputspiller
|
|
Her er der en kort liste med spillere som er værd at kigge på, hvis i mangler unge talenter.
David de gea Mm 19 AT.Madrid Eden Hazard om(vc)/m(vc) 19 Lille Henri Saivet om(vc)/mh 19 Bordeux Yannis Tafer bo 19 Lyon Juan Iturbe om(hvc) 17 Quilmes Lucas Digne fv/wbv 17 Lille Alphonse Areola Mm 17 Psg Romelu Lukaku bo 17 Anderlecht Bebe om(hv)/m(vc) 20 Man Utd Luc Castaignos om(hvc)/bo 17 Man Utd Jeremain Lens om(hvc)/bo 22 Psv Darnel Situ fc 18 Rc lens Stefan de Vrij f(hc) 18 Feyenoord Rasmus Elm m(ch) 22 AZ Alkmaar Axel Witsel m(ch)omh 21 Standard Liege Christian Benteke bo 19 Standard Liege Nilmar bo 26 Villareal Mame Biram Diouf bo 22 Man Utd Bira Dembele f/vc) 22 Stade Rennais Daniel Wass fh/wbh/mh 21 Brøndby Jens Stryger Larsen m(hc)/om(hc) 19 Brøndby Emil Larsen om(hvc)/m(hvc) 19 Lyngby Bashkim Kadrii omc/mv/bo 19 Ob Miko Albornoz fv/mv/omv 19 Brommapojkarna Joshua King bo 18 Preston Akwasi Asante bo 17 Birmingham Landry N`guemo dm/mc 24 Nancy Nicolai Boilesen f(cv) 18 Ajax Mathias Wichmann mc/omc 18 Aab Ritchie de Laet f(hvc) 21 Man Utd Viktor Fischer bo 16 Fcm Yaya Sanogo bo 17 Aj Auxerre John Guidetti bo 18 Man City Adrien Regattin om(hv)/m(hv) 18 Toulouse Ivo Pekalski dm/mc 19 Malmø ff Christopher Drazan m(vc)/om(vc) 19 Rapid Wien Sinan Bolat Mm 21 Standard Liege Tripy Makonda fv/wbv/mv 20 Psg Pichu Atienza fc/dm/mc 20 AT.Madrid Frederik Semb fc 20 Odd Robin Sôder bo 19 IFK Gôteborg Hölmar Eyjôlfsson fc/dm/mc 19 West Ham Mikael Diskerud mc 19 Stabæk Anthony Annan dm/mc 24 Rosenborg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Tripy Makonda fv/wbv/mv 20 Psg
Har du et SS af ham efter 3-5 sæsoner??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Jeg skal bruge en ny Keeper når jeg er færdig med 4sæson. Klub: Bayern München Keeper: Sebastien Frey Backup: Thibaut Courtois (står alle cup kampe samt ligakampe mod bundholdene) 3 keeper: Thomas Kraft Budget: 160.000.000 Freys kontrakt udløber til sommer (i 4 sæson) Jeg ønsker mig: Manuel Neuer Schalke Kontrakt udløb: 2017 Værdig: 57.500.000 Hvad må han max koste?  Nogen der har prøvet at købe ham?
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
sebbews
|
|
Jeg skal bruge en ny Keeper når jeg er færdig med 4sæson. Klub: Bayern München Keeper: Sebastien Frey Backup: Thibaut Courtois (står alle cup kampe samt ligakampe mod bundholdene) 3 keeper: Thomas Kraft Budget: 160.000.000 Freys kontrakt udløber til sommer (i 4 sæson) Jeg ønsker mig: Manuel Neuer Schalke Kontrakt udløb: 2017 Værdig: 57.500.000 Hvad må han max koste?  Nogen der har prøvet at købe ham? altså jeg købte ham engang for 150. millioner
|
|
|
|
|
|
No Totti No Party
|
|
|
|
|
sebbews
|
|
Klub: Wigan sæson: første vinter transfer Position: central forsvar Alder: ligegyldig. han skal bare kunne gå ind i start 11'eren Pris: maks 120. millioner
|
|
|
|
|
|
No Totti No Party
|
|
|
|
|
Frandsen
|
|
Hva med Jan Vertonghen??
|
|
|
|
|
|
For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!
|
|
|
|
|
sebbews
|
|
han vil ikk har prøvet 
|
|
|
|
|
|
No Totti No Party
|
|
|
|
|
sebbews
|
|
fik Douglas fra Twente
|
|
|
|
|
|
No Totti No Party
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Klub: F.C. Internazionale Årstal: 2012 (starten af 3. sæson) Position: Venstre back Alder: 20-28 Pris: 200 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|