Rauling
Lilleputspiller
|
|
Er igang med at scoute ham  Desuden skal midtbanespilleren være en der allerede ER god og ikke en ung. Skal også have noget stabilitet ind på holdet. Tænker lidt på Feillani?
|
|
|
|
|
|
|
|
Goal
Lilleputspiller
|
|
Klub: Schalke 04 efter 1.sæson Position: Angriber Alder: max 27 Pris: max 50 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Christian Benitez.
|
|
|
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Klub: Schalke 04 efter 1.sæson Position: Angriber Alder: max 27 Pris: max 50 mio
Yaya Sanogo
|
|
|
|
|
|
|
|
Ajes
|
|
Klub: Napoli Årstal: 2011 Position: CM (både defensiv og offensivt orienteret) Alder: Ikke for ung og ikke for gammel Pris: Max 60 mio.
Andet: Det skal være en erstatning for Hamsik og jeg overvejer i øjeblikket Andrea Poli Jeg mener du kan få Nigel De Jong til ingen penge, efter første sæson :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
krølle
|
|
Milan Badelj er mit bedste bud ellers er Arturo vidal altid en fremragende køb..kig mod tyskland og frankrig, der er mange gode spillere... 
|
|
|
|
... U ain't got a minute.
|
|
|
|
krølle
|
|
det begrænser en del at han skal være så billig...
|
|
|
|
... U ain't got a minute.
|
|
|
|
bøvle
|
|
Eller hvad med en Ivan Rakitic fra Schalke 04 ? Eller en Cabaye (Stav) fra Lille, ganske fantastisk spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
Klub: FH År:2010 Lige startet Position: Alle Alder: Maks 30 De skal være på fri transfer, da jeg ikke har penge at købe for .
|
|
|
|
|
|
|
|
quuNix
|
|
Jeg søger nogen gode spillere til viborg på fritransfer, er lgie begyndt på savet :-)
|
|
|
|
Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Du sagde igår du ikke ville spille med dem da du har spillet med dem mange gange før. Nemlig tjekkede nemlig chatten.  Jonas Enakarhire fra Nigeria. Radhanfah Abu Bakr, Sam Sodje og Danny Shittu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Skiz0
|
|
Roma 1. Sæson Offensiv midt til start 11'eren Budget max 50 mil.
|
|
|
|
Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hej drenge er City i slutningen af første sæson endte på 2.pladsen.  Men desværre efter en fuldstændig ekstrem sæson af Tévez er han alligevel blevet utilfreds og søger derfor en ny angriber der gør det bedst som Skarpretter! Penge er jo selvfølgelig ikke noget problem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hej drenge er City i slutningen af første sæson endte på 2.pladsen.  Men desværre efter en fuldstændig ekstrem sæson af Tévez er han alligevel blevet utilfreds og søger derfor en ny angriber der gør det bedst som Skarpretter! Penge er jo selvfølgelig ikke noget problem.  Hent Neymar :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kigger da lidt på ham, men spejder også Edison Cavani og Babacar.
|
|
|
|
|
|
|
|