|
Ortelot
|
|
Hey drenge. Mangler en HOM til united til 5. sæson, Beløbet er ligemeget, han skal primært være backup for Nani. Nogle forslag?  Har du ikke Obertan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FM|Anden
Lilleputspiller
|
|
Klub: Man City. Første transfervindue i 2 sæson. Position: Offensiv midtbane højre. Alder: Max 25. Pris: 280 mil. Bonus info: Skal være reserve for Adam Johnson. Gerne fra GB.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Lennon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anden_ark
|
|
Klub: Man City. Første transfervindue i 2 sæson. Position: Offensiv midtbane højre. Alder: Max 25. Pris: 280 mil. Bonus info: Skal være reserve for Adam Johnson. Gerne fra GB.
Aaron Lennon Aiden McGeady & Måske en Graham Dorrans, som primært er central, men sagtens kan skubbes derud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FM|Anden
Lilleputspiller
|
|
Lennon?
Tak! Vil se på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
en spiller til 280mio vil være svær at gøre til reserve for adam johnson.. men hva med alexis sanchez?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FM|Anden
Lilleputspiller
|
|
en spiller til 280mio vil være svær at gøre til reserve for adam johnson.. men hva med alexis sanchez?
Behøves jo ikke og bruge alle sammen, og Adam Johnson spillede fantastisk i sidste sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PeterVestegnen
Lilleputspiller
|
|
Klub: Ajax Første transfervindue i 1 sæson. Position: Offensiv midtbane højre. Alder: Max 25. Pris: 55 mil. Den eneste plads jeg mangler for at kunne få mit system igennem!  Han må meget gerne være venstre benet, så han kan trække ind i banen som inderste angriber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Diego Beisewar Jeg mangler en spiller til: Højre back Krav: Skal være fra UK  WBA i 4 sæson 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Tak. Er der andre ? Gerne samme tal som Gianni Zuiverloon, prøver at lave et helt britisk hold 
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Kyle Walker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Klub: Hoffenheim Første transfervindue i 2 sæson. Position: Defensiv Midtbane - Ankermand Alder: 20-26. Pris: 50mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Anthony Annan fra Rosenborg han gør det rigtig godt i mit Newcastle spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Besiktas JK