home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 39284 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #165: 15 Jun 2011, 14:32 »

Fri rolle forsatan!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #166: 15 Jun 2011, 14:35 »

Fri rolle forsatan!

Opfør dig ordentligt!
Logged

If you can't join them, beat them.


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #167: 15 Jun 2011, 14:37 »

hvad?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #168: 15 Jun 2011, 18:08 »

Jeg kan kun henvise til din tidligere besked. Uden at vide hvad der muligvis kan være hændt tidligere i tråden, så er det ikke et ordentligt svar at give, og usympatisk at smide et 'forsatan' ind i et svar, til en person der stiller et ganske almindeligt spørgsmål.
Logged

If you can't join them, beat them.


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #169: 15 Jun 2011, 18:16 »

Jeg kan kun henvise til din tidligere besked. Uden at vide hvad der muligvis kan være hændt tidligere i tråden, så er det ikke et ordentligt svar at give, og usympatisk at smide et 'forsatan' ind i et svar, til en person der stiller et ganske almindeligt spørgsmål.
Enig, også selv om dit "forsatan" er ment på en pæn måde så kan det misforståes af nogle
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #170: 15 Jun 2011, 18:19 »

Please. Er ikke ude på at provokere nogen, og dét alene afslutter denne unødvendige diskussion.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #171: 15 Jun 2011, 18:21 »

Please. Er ikke ude på at provokere nogen, og dét alene afslutter denne unødvendige diskussion.

Ingen sure miner her, overhovedet ikke.
Logged

If you can't join them, beat them.


probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #172: 16 Jun 2011, 00:12 »

jeg prøvede at sætte ham bag villa og fri rolle, men efter 2 kampe og 1 mål, blev han skadet i 4 - 5 måneder Skuffet trist, men jeg vender tilbage når han har spillet nogle flere kampe Opstemt og tak for jeres svar Smiley
Logged

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #173: 16 Jun 2011, 14:44 »

jeg prøvede at sætte ham bag villa og fri rolle, men efter 2 kampe og 1 mål, blev han skadet i 4 - 5 måneder Skuffet trist, men jeg vender tilbage når han har spillet nogle flere kampe Opstemt og tak for jeres svar Smiley

Ret surt  Shockeret
Logged

Barcaten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #174: 19 Jun 2011, 00:11 »

Hej Barca-elskere (:

jeg er en kæmpe stor fan af FC Barcelona, og i FM 11 har jeg spillet flere tusinde sæsoner med barca hvor jeg har købt en masse gode spillere som : Wilshere, Pjanic, Chicharito, Hamsik, Bale, Thaigo Silva, og bare disse spillere kan jeg virkelig anbefale jer at købe, de er unge, og når de bliver ældre kommer de til at vise der vær.. Fx: Ham Chicharito købte jeg efter 3 sæsoner i barca ( fordi jeg blev uvenner med David Villa) men Chicharito viste hurtigt sit vær, i 2016 scorede han 56 mål i La Liga !!! han er gude god, og det er de andre spillere også...

men noget i skal prøve, er at starte en karriere i Barcelona At ! AKA ( Barca's B-hold) for her er alle spillere unge og de er ikke alle lige så gode som dem i A holdet, så derfor er det både sjovt og udfordrende, også har man jo også sådan et mål når man starter i B-holdet, ønsket er jo  at blive tilbudt et job på A-holdet, jeg ved ikke om man kan det, men det er det jeg prøver at undersøge, med at spille på den karriere Smiley i skulle prøve det alle sammen  ..

Hilsen Barcaten Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #175: 21 Jun 2011, 10:40 »

Ret surt  Shockeret

ja det er mega surt Skuffet men jeghar lige brugt 510mil på hulk fra porto, og han er altså heller ikke helt dårlig Smiley hehe.. men savner da stadig min lille troldmand!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #176: 21 Jun 2011, 15:44 »

Det lyder voldsomt de summer i køber spiller for.

Håber inderligt at deres mega gæld kommer med i FM12!
Logged

a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #177: 21 Jun 2011, 17:37 »

Så har jeg efter at have spillet lang tid med mindre gode hold, også valgt at spille med mit ynglingshold Smiley
Jeg skal lige til at starte med ligaen, og eneste indkøb er: Gareth Bale (360 mil 48 måneder).
grunden til at jeg købte Bale og ikke Coentrao er at Bale er en af mine ynglingspillere Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #178: 21 Jun 2011, 21:41 »

Hej Barca-elskere (:

jeg er en kæmpe stor fan af FC Barcelona, og i FM 11 har jeg spillet flere tusinde sæsoner med barca hvor jeg har købt en masse gode spillere som : Wilshere, Pjanic, Chicharito, Hamsik, Bale, Thaigo Silva, og bare disse spillere kan jeg virkelig anbefale jer at købe, de er unge, og når de bliver ældre kommer de til at vise der vær.. Fx: Ham Chicharito købte jeg efter 3 sæsoner i barca ( fordi jeg blev uvenner med David Villa) men Chicharito viste hurtigt sit vær, i 2016 scorede han 56 mål i La Liga !!! han er gude god, og det er de andre spillere også...

men noget i skal prøve, er at starte en karriere i Barcelona At ! AKA ( Barca's B-hold) for her er alle spillere unge og de er ikke alle lige så gode som dem i A holdet, så derfor er det både sjovt og udfordrende, også har man jo også sådan et mål når man starter i B-holdet, ønsket er jo  at blive tilbudt et job på A-holdet, jeg ved ikke om man kan det, men det er det jeg prøver at undersøge, med at spille på den karriere Smiley i skulle prøve det alle sammen  ..

Hilsen Barcaten Smiley

Hvis man starter med Barca B, får man så også spillere fra Barcelonas A hold ned?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #179: 21 Jun 2011, 21:43 »

Ja hvis A træneren rykker dem ned Smiley
Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010