home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den nye ferguson [Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den nye ferguson [Blog]  (Læst 4614 gange)
daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Den nye ferguson [Blog]
« : 25 Nov 2010, 17:47 »



Jeg blev vækket en morgen af min kæreste der havde læst i avisen at Sir Alex Ferguson havde valgt at stoppe sin karriere hos Manchester United. Jeg havde altid drømt at blive manager i netop den klub.

Et par dage senere hører jeg i nyhederne at Alex Ferguson selv vil udpege sin arvetager i den mægtige klub. Det eneste du skal gøre er at overbevise ham om at du er den rette mand til jobbet og den med det største talent på træner bænken. Jeg  besluttede mig hurtigt for at ville prøve at møde op til samtalen med Sir Alex.

Onsdag formiddag, mere præcis kl. 11 sidder jeg og venter på jeg skal ind og snakke med Alex Ferguson, jeg er meget nervøs og har sved i hænderne, jeg ønsker inderligt at det bliver mig som får jobbet.
Kl. 11.30 er det så endelig min tur.

Alex: Hej Dennis, nu er jeg meget nysgerrig  omkring dig, for du er ikke en træner man kender noget til på verdensplan i forhold til de andre trænere som jeg har haft inde til en snak. Hvad kan du fortælle om dig selv?

Dennis: jo, ser du. Jeg har tidligere spillet serie 6 i en lille lokal klub som aktiv spiller. Derud over har jeg været hjælpe træner på nogle u-hold. Hvor jeg har forsøgt at bringe lidt mere taktik ind i spillet, allerede fra barnsben.

Alex: det lyder jo meget spændende, havde du så nogen sucess med det? Og hvad gør at du skal havde netop dette job?

Dennis: ja, jeg havde da sucess med det, vi fik meget mere ud af vores unge spillere også når de senere hen kom på første holdet, så havde de allerede lært taktikken som blev spillet deroppe.  Jeg synes at jeg er egenet til jobbet fordi at ingen kender til mig eller den taktik jeg vil bringe for dagen. Jeg ville kunne komme med mange overraskelses momenter mod mine direkte konkurrenter.

Alex: det lyder meget spændende det hele, jeg må sige jeg er noget imponeret over det arbejde du har lavet i din lokale klub, men intet er afgjort endnu, du vil høre fra klubben eller mig.

Dennis
: det glæder jeg mig meget til! Vi ses. 

Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #1: 25 Nov 2010, 18:40 »


Den 6 Juli 2010 bliver jeg ringet op af Sir Alex.

Alex: Hej Dennis, jeg har truffet mine endelig beslutning omkring trænerposten i Manchester.

Dennis: det lyder spændende, hvilket valg er du kommet frem til?

Alex: altså det var et svært valg, det stod mellem dig og Jóse Mourinho. Men jeg kan med glæde sige at valget er faldet på dig, da jeg ser det som en stor mulighed for at overraske dine direkte ærke rivaler.

Dennis: Ved slet ikke hvad jeg skal sige!Jeg er selvfølgelig rigtigt glad og glæder mig til at komme igang med opgaven. Jeg kommer til England med det samme for at skrive under på kontrakten.

Da jeg ankommer til Manchester og endelig finder Old trafford, bliver der smidt en kontrakt på bordet som løber til Juni 2012 og løn der lyder på 720.000 DKK. Jeg tvivler ikke et sekund og skriver straks under på den.

Dagen efter bliver der holdt pressemøde, hvor David Gill præsentere mig på mødet og fortæller pressen at de glæder sig til et langvarigt samarbejde i klubben. Der bliver sat et klart mål for mig i denne sæson og det er de vil ahvde mesterskabet til Old trafford, hvor der hører hjemme.

Jeg stiller mig op på pressemødet og fortæller at vi vil spille noget offensivt og smukt fodbold. samtidig lover jeg dem at jeg vil bringe trofæet til Old trafford! og at der vil komme mere information om fremtiden på et pressemøde senere hen.


Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #2: 25 Nov 2010, 18:43 »

Meget mærkelig blog, og det skal du ikke tage på en forkert måde Thumbs Up
Jeg er fascineret, glæder mig til at læse mere Smiley
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #3: 25 Nov 2010, 18:45 »

hehe, er ikke den store blog skriver, men har fået en masse inspiration af alle de andre som laver en, så jeg ville lige prøve krafter med det:P

Men tak Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #4: 25 Nov 2010, 18:50 »

Vil godt lige udrede. Det er et sjovt koncept, meget usandsynligt i virkeligheden at det ville ske i virkeligheden og derfor ret sjovt fundet på Wink.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #5: 25 Nov 2010, 19:12 »

En lidt anderledes blog du har lavet her, men den er god nok! Wink.. Laver du selv din grafik ? Smiley
KIU, følger med og ser hvad du kan! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #6: 25 Nov 2010, 19:14 »

nej får hjælp af mine lillebror til den grafiske del Smiley
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #7: 25 Nov 2010, 20:14 »

Alex: altså det var et svært valg, det stod mellem dig og Jóse Mourinho. Men jeg kan med glæde sige at valget er faldet på dig, da jeg ser det som en stor mulighed for at overraske dine direkte ærke rivaler.

Alex: det lyder meget spændende det hele, jeg må sige jeg er noget imponeret over det arbejde du har lavet i din lokale klub.


Noget af det sjoveste jeg har læst på nettet i lang tid xD

Kan godt lide, at du er helt ny. Du har sikkert en masse ideer, som andre har forkastet, uden at tænke over hvorfor. Så fyr den af og kør din egen stil. Hvis du fortsætter som hidtil, er jeg fast læser.

Alt dette kan læses ironisk, men synes det er fedt, at du ikke skæver til alle andre blogs.
Logged


daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #8: 25 Nov 2010, 20:25 »



Dennis Degn Hansen der for nyligt tiltrådte som manager i Manchester United, har indkaldt til pressemøde

Jeg har indkaldt til pressemøde her idag for at fortælle lidt om hvad der er sket i klubben efter jeg tiltrådte i klubben. det første jeg gjorde var at lave nogle få indkøb.

de spillere jeg har hentet ind her i sommer pausen er følgende:

Gareth Bale, som kommer fra tottenham for en værdi af 395 mio. DKK.
Phil Jones, som kommer fra Blackburn for en værdi af 105 mio. DKK.
Samtidig har jeg valgt at leje Bebe ud til Middlesbrough

derud over har vi hentet to ekstra trænere ind ind for at kunne udvikle vores unge spillere noget mere.

der er også sket noget nyt i klubbens udvikling udenfor banen. vi er netop begyndt at udvikle vores ungdomsfaciliteter og vores ungdomsrekruttering snetværk. det har vi valgt at gøre for at få de bedst mulige talenter ind i klubben så vi kan tage afstand til vores rivaler på det område. 

her i opstarten til den nye sæson har vi valgt at spille en 4-4-2 med offensive kanter, og vi har set nogle gode resultater, men der er stadig noget at arbejde på.  vi har fået nogle af vores unge spillere an, samtidig med vi har kigget godt og grundigt på de spillere som var i truppen i forevejen. her i opstarten er der også blevet spillet nogle venskabskampe som foreløb således:

Manchester United Vs. Manchester United resever 3-1

Antwerp Vs. Manchester United 1-2

Bury Vs. Manchester United 0-4

Padova Vs. Manchester United 0-6

Modena Vs. Manchester United 0-0

Atlanta Vs. Manchester United 2-0

Palermo Vs. Manchester United 1-1

alt i alt set ud fra de kampe der er spillet er jeg meget godt tilfreds. Nu glæder vi os bare til at komme igang med sæsonen på Old trafford!


Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #9: 25 Nov 2010, 20:27 »

Synes det er lidt i overkanten at give så meget for Bale..
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #10: 25 Nov 2010, 20:29 »

Synes det er lidt i overkanten at give så meget for Bale..

det er det sikkert, men det var en spiller jeg vilel havde og havde ikke mulighed for at få billigere, og med hans spil indtil videre og hans kvaliteter er han helt klart pengene værd
Logged

marko_marin
Gæst
 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #11: 25 Nov 2010, 20:59 »

det er det sikkert, men det var en spiller jeg vilel havde og havde ikke mulighed for at få billigere, og med hans spil indtil videre og hans kvaliteter er han helt klart pengene værd
Han er jo ikke så god i spillet, som det han viser lige pt. Så 400 mil er vel i overkanten?
Logged

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #12: 25 Nov 2010, 21:09 »

Synes 400 mio. er fuldstændig vanvittig meget. 
Jeg har lige fået ham for 57,5 mio., i starten af 2. sæson.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #13: 25 Nov 2010, 21:20 »

Jeg fik ham for 180 i starten af anden. Og så sindsygt beløb for et "talent"
Logged

daim9900
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Den nye ferguson [Blog]
« Svar #14: 26 Nov 2010, 14:23 »




så er det på tide at vi skal til at præsentere truppen som i år skal repræsentere Manchester United

Målmænd:

Edwin van der Sar
Tomasz Kuszczak
Ben Amos

Højre Forsvar:

Wes Brown
John O'Shea

Central Forsvar

Rio Ferdinand
Jonny Evans
Nemanja Vidic
Chris Smalling
Phil Jones

Venstre Forsvar

Patrice Evra
Fabio

Central Midtbane:

Micheal Carrick
Owen Hargreaves
Darren Fletcher
Anderson
Paul Scholes
Darron Gibson

Offensive Kanter:

Nani
Antonio Valencia
Ryan Giggs
Gareth Bale

Boksspiller

Dimitar Berbatov
Michael Owen
Wayne Rooney
Javier Hernández

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010