AUGUSTDen første store kamp kommer tættere på og vi føler os klar til at gå ud på banen og vise at vi er alle sammen er klar til at følge op på det store arbejde Sir Alex Ferguson har lagt i klubben.
Debut kampen for Dennis Degn, skulle blive en stor mundfuld da han skulle stå over for Chelsea i Charity Shield, som skulles spilles på Wembley i London. Rammerne var sat og alt var klart. 90.000 forventnings fulde tilskuere sad spændt på tilskuerepladserne og ventede på kampen startede.
Klokken blev 15.00 og kampen blev fløjtet igang. på papiret lignede det en meget tæt kamp med massere af chancer i begge ender af banen, det var også hvad kampen skulle udvikle sig til at blive.
Chelsea
VS. 1-0 Manchester United Målscorer:Salomon Kalou 88 Min.
Trods resultatet i mod Chelsea er vi godt tilfredse med vores instats mod dem. vi stod på det meste af spillet, dog var vi alt for uskarpe foran målet. Derefter var den første kamp i ligaen som stod for døren.
Vi skulle lægge ud med at møde Everton på hjemmebane. Der var Mødt
76.000 tilskuere på plads til at bakke de to hold op.
Manchester UnitedVS: 3-0 Everton
Målscore:Gareth Bale 10 Min.
Dimitar Berbatov 19 Min.
Dimitar Berbatov 31 Min.
Så var linjen lige som lagt, og der var gang i noget fornuftigt spil på banen, så skulle vi bare se om vi kunne blive ved i de næste par kampe. Den næste kamp skulle også blive på hjemmebane, denne gang i mod Bolton.
Manchester United
VS. 3-0 Bolton
Målscore:Javier Hernández 7 Min.
Dimitar Berbatov 45+1 Min.
Javier Hernández 62 min.
Vi havde virkelig fået en god sæsonstrat. Det hele kørte på skinner for os og vi var ved godt mod op mod den tredje kamp i ligan som stop på Aston villa på udebane.
Aston Villa
VS. 0-1Manchester UnitedMålscore:Nani 43 Min.
Set på en hel måned så er vi rigtigt glade for den start vi har fået på sæsonen. Efter tre kmape har vi tre sejre og en målscore på 7-0. Samtidig ligger vi foreløbigt nummer 1 i ligaen, dog á point med både Liverpool og Stoke.
Ud over kampene i ligaen, som har haft den store fokus i pressen, så er der også blevet trukket grupper til Champions League og til ligacuppen. i Ligacuppen skal vi møde Brighton, som ligger i npower league.
I Champions League er vi kommet i gruppe D, som består af følgende hold:
Manchester UnitedSampdoria
Werder Bremen
Basel
Vi ser frem til September måned, hvor vi håber nogle spændende kampe og gode resultater.