home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 35279 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #15: 17 Nov 2010, 23:20 »

Uheldigt, men bruger du ikke Forlan og Agüero sammen? og hvilken rolle spiller de i? jeg har altid brugt Forlan som targetmand & Sergio som skarpretteren Peace og med godt og vel 42.000 tilskuere på stadion til hver kamp skal der nok ryge nogen penge i klubkassen Opstemt

Jeg plejer at bruge Forlan som skarpretter grundet hans langskud og afslutningsevne, men måske lidt manglende hurtighed og Agüero som avanceret angriber. Det plejer at lykkedes rigtigt godt Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #16: 18 Nov 2010, 14:20 »

Uheldigt, men bruger du ikke Forlan og Agüero sammen? og hvilken rolle spiller de i? jeg har altid brugt Forlan som targetmand & Sergio som skarpretteren Peace og med godt og vel 42.000 tilskuere på stadion til hver kamp skal der nok ryge nogen penge i klubkassen Opstemt

Jeg plejer at bruge Forlan som skarpretter grundet hans langskud og afslutningsevne, men måske lidt manglende hurtighed og Agüero som avanceret angriber. Det plejer at lykkedes rigtigt godt Smiley

Bruger Forlan som avanceret angriber og langskud på 'ofte' og Agüero som skarpretter. Det gav virkelig pote i vensakbskampene, og også mod Inter, da Forlan faktisk ramte overliggeren på langskud.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #17: 18 Nov 2010, 16:55 »

Så fik jeg også startet med Atletico Madrid...

Transfers ind:
Federico Fazio £550,000
Adil Rami £5 Millioner
Vaclav Kadlec £4 Millioner
Kevin £1,8 Millioner
Ryan Babel, Gratis
Tranquillo Barnetta, £4,5 Millioner
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #18: 18 Nov 2010, 17:17 »

Starter med dem ligenu Smiley. fortæller om transfers da jeg er nået der til Thumbs Up
Logged

Kolo Abib Touré

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #19: 18 Nov 2010, 19:52 »

Starter et spil nu opdater jeg om et par dage Smiley
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #20: 18 Nov 2010, 20:00 »

Så fik jeg også startet med Atletico Madrid...

Transfers ind:
Federico Fazio £550,000
Adil Rami £5 Millioner
Vaclav Kadlec £4 Millioner
Kevin £1,8 Millioner
Ryan Babel, Gratis
Tranquillo Barnetta, £4,5 Millioner

Dejligt, at folk får lyst til at prøve lykken i Atletico. Synes du ikke, at kanterne i forvejen er stærke, siden du har forstærket der?

Generelt er præstationerne meget svingende, og især angriberne har været uforudsigelige. Agüero har virkelig spillet forfærdeligt indtil videre. Chancer er der masser af, og vi får også scoret mål, men de kommer mest i stimer, altså en kamp ad gangen, og i de andre er der kun 1 mål. Derfor har vi bl.a. tabt 1-0 til Getafe hjemme, vundet 4-3 over Sevilla ude. Desuden tabte vi 1-0 til Barcelona hjemme, så uheldigt! Vi havde 3 100%-chancer, mens Barca havde 0. Vi havde også mere end dobbelt så mange skud, men heldet var med catalanerne.

Kan fortælle, at jeg i Europa League er i gruppe med PSG, Dortmund og AEK, hvor det indtil videre er blevet til 5 point i 3 kampe, dog var de to kampe mod PSG og Dortmund på udebane. Det rækker til en anden plads.

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #21: 18 Nov 2010, 20:02 »

Babel og Barnetta er også mest hentet som back-up til Simao og Reyes... Men til en samlet pris af £4,5 mil var det svært at sige nej Peace
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #22: 19 Nov 2010, 18:26 »

Hvad er reglerne med hvor mange ikke EU spiller man må hente på en sæson?

Hvor mange ikke EU spiller har de i truppen?
« Seneste Redigering: 19 Nov 2010, 18:29 af TroelsJ » Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Gungner
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #23: 19 Nov 2010, 19:58 »

Du må max have 3 ikke-EU spillere registreret i truppen, og klubben har allerede 3 ikke-eu spillere fra starten.
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #24: 19 Nov 2010, 20:07 »

Er der nogle der ved om Srna er ikke EU spiller
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #25: 19 Nov 2010, 20:17 »

Han er ikke EU spiller, men Agüero og Diego Costa (eller hvad han nu hedder, brasiliansk offensiv midt) bliver spanske statsborgere.
Logged

Lights_out
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #26: 19 Nov 2010, 20:25 »

Jeg har netop afsluttet min første sæson med Atletico som endte med en fornem 2 plads. 7 point efter Real Madrid og 4 point foran Barca. Eneste indkøb var Elia fra HSV for 125 mio. mens der ingen salg var. Det var medvirkende til at jeg konstant kunne gøre brug af et rotationsprincip i EL og Ligaen. Desværre blev det kun til en semifinale plads i EL hvor jeg røg ud til bayern Skuffet Agüero og Forlan endte på hhv. første og anden pladsen på topscorelisten i ligaen, mens Diego Costa scorerede flest mål af alle i EL Smiley Nu venter jeg blot på at anden sæson skal skydes i gang!!
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #27: 19 Nov 2010, 20:27 »

Jeg har netop afsluttet min første sæson med Atletico som endte med en fornem 2 plads. 7 point efter Real Madrid og 4 point foran Barca. Eneste indkøb var Elia fra HSV for 125 mio. mens der ingen salg var. Det var medvirkende til at jeg konstant kunne gøre brug af et rotationsprincip i EL og Ligaen. Desværre blev det kun til en semifinale plads i EL hvor jeg røg ud til bayern Skuffet Agüero og Forlan endte på hhv. første og anden pladsen på topscorelisten i ligaen, mens Diego Costa scorerede flest mål af alle i EL Smiley Nu venter jeg blot på at anden sæson skal skydes i gang!!

Flot Thumbs Up

Hvordan ser økonomien så ud nu?
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #28: 19 Nov 2010, 20:32 »

Han er ikke EU spiller, men Agüero og Diego Costa (eller hvad han nu hedder, brasiliansk offensiv midt) bliver spanske statsborgere.

Hvornår?
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #29: 19 Nov 2010, 20:34 »

Hvornår?

Agüero blev EU på den dag, hvor trupperne skulle indskrives. Jeg solgte vist en af de dårligere ikke eu-spillere i starten, men er íkke helt sikker. Diego Costa blev eu-spiller en smule efter vinduet, men så kan du jo købe endnu en ikke eu-spiller i næste transfervindue.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010