home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 35278 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Atletico Madrid
« : 17 Nov 2010, 16:54 »

Atletico Madrid


Herinde kan vi diskutere alt vedrørende Atletico Madrid i FM-regi.

Jeg har selv lige startet et save med dem, og deres trup er faktisk rigtig god. Ydermere får du en hel del at handle for, tror vist det var omkring de 100 millioner, hvis man sætter målet til 'titel-udfordrer'. Desuden får man også 52.5 millioner til løn pr. måned, og da klubben kun bruger ca. 25 millioner pr. måned - og der kan nemt skæres en del ned i det - kan man redigere budgettet, så man kan have helt op imod 400 millioner.

Atleticos to stjernespillere er uden tvivl Sergio Agüero og Diego Forlan, der vandt guldbolden ved VM. Det er generelt i offensiven, at holdet har sine styrker, og de to kanter, Reyes og Simão, er nok dem, der er tættest på angriberne. Desuden har holdet også to fantastiske unge målmand i De Gea og Sergio Asenjo, men mit råd vil være at sælge en af dem, jeg valgte personligt at skille mig af med Asenjo. Truppen er faktisk rimelig bred, men der mangler en god højre back, og jeg synes også, at man kunne bruge en virkelig klassespiller på midtbanen.


Jeg har indtil videre købt:

-Robert Píres, fri
-Vaclav Kadlec, 9.75 millioner

-Kevin (den nye Xavi), 20 millioner
-Darijo Srna, 180 millioner
-Eyal Golasa, 900k
-Peter Masilela, 800k
-Miralem Pjanic, 125 millioner
-Thorgan Hazard, 20 millioner


Ud er gået:

Sergio Asenjo, 31 millioner
Antonio Lopez, 2 millioner med forkøbsret på 13 millioner, udlejet pga. meget høj lønning
Mario Suarez, lejet, skal udvikle sig, og han havde ikke lige kvaliteten til midtbanen i Atletico lige pt.
Cesar Ortiz (C-holdet), 4.25 millioner

Vil blive løbende opdateret inden jeg er ude af forberedningsfasen Peace

Fortæl om jeres Atletico Madrid spil! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Nov 2010, 20:07 af vmanstar » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #1: 17 Nov 2010, 17:24 »

Så har jeg lige ændret lidt i layoutet og opdateret med et par transfers Thumbs Up
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #2: 17 Nov 2010, 20:03 »

Ingen, der vil fortælle om deres Atletico Madrid eventyr?

Jeg har lige skrevet kontrakt med Pjanic for 125 millioner, Thorgan Hazard for 20 millioner og solgt Cesar Ortiz fra C-holdet for 4,25 millioner Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Nov 2010, 20:07 af vmanstar » Logged

Klausen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #3: 17 Nov 2010, 21:24 »

Jeg har nu spillet en sæson med Liverpool, og synes der manglede nogle pladser der kan skiftes ud på, så derfor vil jeg starte et spil med Atletico. Atletico tilføjer massere af fantastisk offensiv fodbold, og jeg vil da både hente spillere der kan gøre offensiven endnu farligere, men skal også have en kvalitetsforsvarssp iller samt en midtbane.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #4: 17 Nov 2010, 21:32 »

Klausen: Hvis du nu skulle få brug for et par kvalitetesforsvarsp illere som du siger så til venstre backen; Fabio Coentrao, Fabian Monzon. til midtbanen kunne du kigge på den unge Kevin.. ellers har Ukraines undomslandshold nogle ret så giftige spillere Thumbs Up og havde selv et save med Atletico Madrid tilbage i FM2010 og der endte jeg på 3 pladsen i liganen efter Barca & Real Madrid og nåede til semifinalen i pokalen og de har et fantastisk talent arbejde i klubben! Opstemt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #5: 17 Nov 2010, 21:37 »

Du kan evt. kigge på mine køb, jeg vil indføre offensiv spillestil så det basker, også selvom vi møder Barca eller Real.

Jeg kan fortælle, at jeg lige er blevet færdig med forsæsonen, hvor det blev til lutter sejre, bl.a. 9-0 over Rayo, nu har jeg så spillet min første betydningsfulde kamp mod Inter. En kamp, som vi fortjent vandt 1-0 på mål af Agüero Opstemt Så sæsonens første trofæ er i hus!
Logged

Klausen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #6: 17 Nov 2010, 21:40 »

Yes..
Jeg har planer om at hente en angriber til klubben, evt en Giuseppe Rossi, en Luis Suarez, eller en noget yngre Lukaku? Derudover kunne jeg godt finde på at købe fx Van der Wiel til HB og evt Adil Rami til midterforsvaret...
Et andet godt køb kunne være Hulk som kantspiller...
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #7: 17 Nov 2010, 21:44 »

Hulk som kantspiller? Huh

Jeg købte selv Kadlec som reserveangriber, da klubben allerede har 2 af aller højeste kaliber, og hvis den ene bliver skadet sagtens kan spille 4-2-3-1. Forlan er kommet lidt op i alderen, så derfor kunne Lukaku også være en god signing, jeg vil dog vente til, man kan få ham på fri, fordi jeg mener, at han vil udvikle sig via spilletid i Belgien. Kan fortælle, at Darijo Srna er et fantastisk køb til højre backen mens Masilela vil være fremragende back-up til venstrebacken, selvom min assistent allerede siger, at han er den bedste venstreback. Skaf dig af med Antonio Lopez, da hans løn er abnormt høj for en reservespiller!
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #8: 17 Nov 2010, 21:45 »

Kan lige melde, at jeg har fået solgt 42.000 sæsonkort, og dermed er der udsolgt Opstemt

Så burde der næsten være fuldt hus hver gang Cool
Logged

Klausen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #9: 17 Nov 2010, 21:48 »

Hulk er fremragende som kantspiller. man skal gå ind under træning og træne ham som offensiv midtbanespiller (venstre). han er lyn hurtig og snyder mange spillere og laver kanon indlæg. jeg har haft succes med ham i liverpool.
Jeg prøver at komme af med Antonio Lopez, du har ret i han får meget i løn...
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #10: 17 Nov 2010, 21:50 »

Yes..
Jeg har planer om at hente en angriber til klubben, evt en Giuseppe Rossi, en Luis Suarez, eller en noget yngre Lukaku? Derudover kunne jeg godt finde på at købe fx Van der Wiel til HB og evt Adil Rami til midterforsvaret...
Et andet godt køb kunne være Hulk som kantspiller...

Jeg ville selv købe til angrebet enten; Vadlec Kadlev, Lukaku & dine forsvarsforstærknin ger er jeg enig i - de ville være gode indkøb, men Hulk på kanten nej det er nok ikke hans rette element - Dét er nok oppe på toppen Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #11: 17 Nov 2010, 21:56 »

vaclav kadlec Peace Udover det kan jeg sige, at jeg virkelig har haft succes med De Gea i målet indtil videre, jeg har som du kan se solgt Asenjo for 32 millioner, det vil nok også være en god idé fordi:
-Du har en bedre målmand i De Gea, både nu og i fremtiden
-Reserven er også helt ok, og han spiller desuden også på Spaniens U-21 landshold (Atletico har alle U-landsholdets 3 målmand)
-Man sparer en lille smule i løn
-Man kan få en smule penge
-Hans kontrakt udløber i 2012, og hvis du skal have ordentlig penge for ham er det nu, og han vil nok ikke forlænge, hvis han skal sidde på bænken
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #12: 17 Nov 2010, 21:59 »

Ikke meget du fik for Asenjo Skuffet
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #13: 17 Nov 2010, 22:02 »

Det er jo hans værdi......

Det er stort set umuligt at sælge spillere for mere end deres værdi i FM11, medmindre der er stor interesse for dem, eller de har spillet rigtig godt.

EDIT: Tabte ekstremt ufortjent min første kamp hjemme mod Sporting 1-0, Agüero fik direkte rødt efter 20 minutter pga. en sindssyg stempling. Desuden lykkedes det os at brænde 3 hundredeprocentscha ncer og fyre 20 skud afsted mod Sportings 8..... Skuffet
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #14: 17 Nov 2010, 22:06 »

Uheldigt, men bruger du ikke Forlan og Agüero sammen? og hvilken rolle spiller de i? jeg har altid brugt Forlan som targetmand & Sergio som skarpretteren Peace og med godt og vel 42.000 tilskuere på stadion til hver kamp skal der nok ryge nogen penge i klubkassen Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010