home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dugout-Online - Fodbold managerspil!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Dugout-Online - Fodbold managerspil!  (Læst 9295 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Dugout-Online - Fodbold managerspil!
« Svar #15: 15 Nov 2010, 15:45 »

Øvøv. Ikke et problem jeg selv kender til da jeg tilmeldte mig med Gmail, men jeg håber du er frisk på det med en anden mail Smiley

jeg prøver en gmail så

Tidligere: Baloo38

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #16: 15 Nov 2010, 15:46 »

Så har du været rundt på de forskellige sites og reklamere kan jeg se   Rullende Øjne

Måske vil jeg prøve det.  Wink

Det er korrekt  Wink
- Jeg synes det er synd at vi er så lidt aktive, i et så fantastisk managerspil efter min smag og derfor vil jeg meget gerne lokke flere til. Jeg håber du vil give det et skud, og så må vi se om det er noget der holder  Peace

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #17: 15 Nov 2010, 15:48 »

jeg prøver en gmail så

Fedt  Opstemt

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #18: 15 Nov 2010, 15:49 »

Det er korrekt  Wink
- Jeg synes det er synd at vi er så lidt aktive, i et så fantastisk managerspil efter min smag og derfor vil jeg meget gerne lokke flere til. Jeg håber du vil give det et skud, og så må vi se om det er noget der holder  Peace

Ja, nu får vi se men kan da godt være Smiley

19. 5. 2012.

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #19: 15 Nov 2010, 15:54 »

Ja, nu får vi se men kan da godt være Smiley

Thumbs Up

Ja, jeg kan INTET nu Peace. ikke engang søge efter dig..

Så fik du dit hold Opstemt
- Jeg har skrevet til dig  Smiley

plutonium
Manager

« Svar #20: 15 Nov 2010, 16:36 »

Jeg går ud fra at du har spillet det igennem en periode, så nu vil jeg lige høre:

Jeg spillede det for nogle år siden (nåede vist at spille det i halvandet år før jeg stoppede). Så vidt jeg kan se ud fra dine SS, så har spillet ikke rigtig ændret sig? Kan det være rigtigt?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #21: 15 Nov 2010, 22:32 »

Jeg går ud fra at du har spillet det igennem en periode, så nu vil jeg lige høre:

Jeg spillede det for nogle år siden (nåede vist at spille det i halvandet år før jeg stoppede). Så vidt jeg kan se ud fra dine SS, så har spillet ikke rigtig ændret sig? Kan det være rigtigt?

Det er korrekt. Spillet havde stået stille i 1 års tid inden admins efter mange henvendelser igen valgte at indføre nye tiltag. De har for et par mdr. siden lovet at der vil komme store nyheder inden for en overskuelig tidsramme, så det er vi flere der venter spændt på. Landsholdne er også lige blevet genindført og der styrer jeg selv det danske U19 landshold. Der er 4 danske landshold og det er forholdsvis nemt at stille op, så en god salgstale kan sagtens give et landsholdsjob.  Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 15 Nov 2010, 22:36 »

Jo det er et managerspil hvor man får lidt fordele ved at betale en slik om året. Fordelene er dog små i forhold til andre managerspil som Trophymanager, Vman osv.. Den største forskel er at ens assistent udpeger sponsorer hver dag i stedet for man selv skal gøre det manuelt. Lidt ligesom Vman klip i Vman bare med penge her i stedet for træning. Jeg tror det er svært at finde et managerspil hvor man ikke skal betale for lidt ekstra lir, men dette spil giver så lidt fordele i forhold til andre, at der ikke er klaget over det Smiley

Hvilke fordel er der i så fald tale om? Vil jo ikke afvise noget på forhånd. :-)

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #23: 15 Nov 2010, 22:58 »

Hvilke fordel er der i så fald tale om? Vil jo ikke afvise noget på forhånd. :-)

Eget klub logo
Hent flag ved at spille venskabskampe
Egen gæstebog
Muligt at udsende pressemeddelser
Personlige bogmærker
Notesbog
Fysio rapport
Trøjenumre
Trænings analysator
Klub berømmelse

Daglig sponsor assistent
Med en premium account behøver du ikke miste den daglige ekstra indtægt fra de daglige sponsorer! Du kan slå en assistent til, og så henter den pengene til dig hver eneste dag.

Flere ting er ikke anderledes og som du sikkert kan læse er det meste kun lir, måske udover dovenskabsassistent en til slut. Jeg vil gerne sende screens hvis du vil se fordelene på billeder  Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 15 Nov 2010, 23:01 »

Hvad med træningsanalysatore n - hvordan fungerer den? Smiley

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #25: 15 Nov 2010, 23:03 »

Hvad med træningsanalysatore n - hvordan fungerer den? Smiley

med træningsanalysatore n er det muligt at se hvor godt de træner hver dag, og hvor tæt de er på at stige i skills/rating. Vil du se via screen?  Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 15 Nov 2010, 23:05 »

med træningsanalysatore n er det muligt at se hvor godt de træner hver dag, og hvor tæt de er på at stige i skills/rating. Vil du se via screen?  Smiley

Ja tak. Og er det ikke muligt at se det uden en premium account? Hvis nej, hvordan ved man så, hvilke af ens spillere der træner godt - og omvendt?

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #27: 15 Nov 2010, 23:16 »

Ja tak. Og er det ikke muligt at se det uden en premium account? Hvis nej, hvordan ved man så, hvilke af ens spillere der træner godt - og omvendt?

Trænings analysatoren
Grøn = Stiger normalt
Gul = 1/8 chance for at stige
Rød = Er maxet (Normalt 50, dog kan det variere i de fysiske skills)

Til dit spørgsmål. Der findes selvfølgelig diverse excel værktøjer, ikke noget jeg selv bruger, men ellers hvis de bare stiger regelmæssigt og de har et godt talent ved man at de nok skal træne godt.  Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 15 Nov 2010, 23:30 »

Okay. Smiley
Har tilmeldt mig og så må vi jo se hvad jeg synes om det. Uanset hvad skal du da have thumbs up for initiativet. Wink

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #29: 15 Nov 2010, 23:38 »

Okay. Smiley
Har tilmeldt mig og så må vi jo se hvad jeg synes om det. Uanset hvad skal du da have thumbs up for initiativet. Wink
Det lyder rigtig godt!! Må man have lov at spørge hvilket navn du er tilmeldt under? Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010