home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1031 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 467678 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: *284* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #900: 09 Aug 2011, 13:13 »

Er ikke så meget til LLM, hverken spil eller blogs, men denne er alligevel interessant.

Må indrømme, at jeg langt fra har læst hele din blog, men så har jeg sgu nok heller ikke haft så meget tid til noget andet, hvis det var tilfældet! Ej, men det er en rigtig flot blog, flot opbygning af klubben, og suveræn motivation fra din side. Så vidt jeg ved, er det den længste blog på siden nogensinde! KIU!  Peace

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #901: 09 Aug 2011, 13:24 »

Er ikke så meget til LLM, hverken spil eller blogs, men denne er alligevel interessant.

Må indrømme, at jeg langt fra har læst hele din blog, men så har jeg sgu nok heller ikke haft så meget tid til noget andet, hvis det var tilfældet! Ej, men det er en rigtig flot blog, flot opbygning af klubben, og suveræn motivation fra din side. Så vidt jeg ved, er det den længste blog på siden nogensinde! KIU!  Peace

Tak for ordene. Bloggen fortsætter sålænge der er tid, lyst og ny mål, som skal nåes. Der er stadigvæk nogle mål, som mangler at blive indfriet, hvoraf nogle nok er for urealistiske.  Smiley

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #902: 09 Aug 2011, 13:56 »

Tak for ordene. Bloggen fortsætter sålænge der er tid, lyst og ny mål, som skal nåes. Der er stadigvæk nogle mål, som mangler at blive indfriet, hvoraf nogle nok er for urealistiske.  Smiley
Såsom hvad? Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #903: 09 Aug 2011, 13:57 »

Hvad er det for nogle mål? Opstemt

EDIT: Too slow ! Opstemt

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #904: 09 Aug 2011, 14:08 »

Såsom hvad? Smiley

Realistiske mål: Nr. 1 i Europa, have en vidunderdreng tilknyttet klubben, ungdomdsrekrutterin g i top, vinde alt på et år.

Nogenlunde urealistiske mål: Rigeste klub i verden

Urealistiske mål: Største stadion i savet.

Der kan komme flere undervejs.

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *285* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #905: 09 Aug 2011, 20:31 »

CHAMPIONS LEAGUE FINALE 2062

WARRENPOINT TOWN – BAYERN MÜNCHEN 1-2

Det var vores fjerde finale i Champions League inden for de sidste 7 år, og alle gangene havde modstanderen heddet Bayern München. I vores indbyrdes Champions League regnskab var vi lidt foran Bayern, idet vi havde vundet 3 kampe, spille 2 uafgjort og tabt 2 kampe. Af finaler havde vi vundet 2 ud af 3 mod Bayern. Bayern havde dog vist skræmmende styrke gennem de sidste to år, hvorfor vores spillere skulle virkeligt være oppe på tæerne, hvis vi skulle have trofæet med hjem til Warrenpoint Town.

Kampen skulle spilles på Swedbank Arena i Stockholm, hvor der lige præcis var plads til 50.000 tilskuere. Kampens dommer var spanieren Ricard Gil, og han havde dømt 8 Champions League kampe på vej til finalen, hvor det var blevet til 1 rødt kort og 21 gule kort.

Dommer Gil gjorde klar til at fløjte kampen i gang foran 50.000 forventningsfulde tilskuere og 22 spændte spillere i startopstillingerne . Kampen blev fløjtet i gang, og det var angrebsspil fra begge sider fra start af. Men til trods for mængder af chancer til begge hold i første halvleg, så kom bolden ikke i mål. Det skal også lige siges, at begge målmænd virkeligt viste, at de er blandt de bedste målmænd i verden.

I det 73. minut faldt kampens første mål, og det var selvfølgelig Jedrzejczyk, som umiddelbart udenfor straffesparksfeltet modtog bolden med ryggen til målet, hvorefter han vendte som på en tallerken. Forsvareren kunne ikke følge med, og så var vi foran med 1-0. Med et mål så sent i kampen, så kunne det godt se ud til, at vi kunne hente trofæet hjem, men vi skulle selvfølgelig hindre Bayern i at score.

Men det var lige netop det, som ikke lykkedes. I det 86. minut fik Bayern spillet sig op gennem banen via kun 4 afleveringer, således at en Bayern angriber kunne løbe til forreste stolpe og via vores målmand Beatties fod kunne score til 1-1. Det var lidt af et chok at skulle indkassere et mål så sent i kampen, hvor sejren var ved at være hjemme.

Kampen gik i forlænget spilletid, hvor begge hold havde flere chancer for at score, men vi kunne ikke få bolden ind. Det kunne Bayern til gengæld i det 111 minut, hvor begge hold var ved at forberede sig på straffesparkskonkur rencen. Vores efterhånden trætte forsvar fik ikke sparket bolden væk vi midterlinjen, hvorefter en Bayern spiller kunne løbe til baglinjen og spille bolden ind i straffesparksfeltet, hvor en anden Bayern spiller modtog bolden og spillede den videre. En Bayern angriber kunne herefter lidt heldigt flugte bolden i mål, selvom Beattie havde hånden på.

Vi satsede alt på et bræt til sidst i kampen, men Bayern holdt stand, og så måtte vi for andet år i træk se os slået af Bayern i Champions League finalen. Det var en kamp, som vi ligeså godt kunne havde vundet, men med den træthed som der fulgte begge holds spillere, så var det efter min mening lidt tilfældigt hvilket hold, som vandt kampen.

Vi kunne dog igen se tilbage på året Champions League og konstatere, at vi er blandt de bedste hold i Europa og i verden. Vi er ved at etablere os, som et af de bedste hold.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *286* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #906: 10 Aug 2011, 19:47 »

SÆSONEN 2061-2062 I

NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Det nordirske mesterskab tilhører The Point, og det vil det blive ved med, så længe jeg er manager for The Point. 7 omgange før ligaen var slut, blev mesterskabet hevet i hus gennem en udesejr på 4-0 over Coleraine. Vi vandt mesterskabet med 29 point foran Linfield og 34 point for Lurgan Celtic, som blev nr. 2 og 3.

Det blev igen til rigtigt mange mål, idet vi scorede hele 172 mål for 38 kampe, mens vi kun lod 12 mål gå ind.
I foråret satte vi en ny milepæl, idet vi gennem hjemmesejren på 5-0 over Banbridge passerede kamp nr. 600 uden nederlag i ligaen. Vi er på vej mod kamp nr. 700, så lad os se, om det kan lade sig gøre. Det var dog tæt på, at gå galt i udekampen mod Linfield, hvor vores spillere havde fået det forkerte ben ud af sengen. Efter 18 minutter var vi bagud med 0-2, hvorfor der ikke var andet at gøre, end at kaste alle mand frem, og det gav gevinst, idet vi udlignede til 2-2 i det 55. minut. Linfield fik igen scoret i det 66. minut, hvorefter det så rigtigt sort ud indtil det 93. minut, hvor Caca udlignede. Det var tæt på, men vi tabte heldigvis ikke kampen.

KÅRINGER

Det blev igen til et væld af kåringer til The Point for de præstationer, som vores spillere havde stået for gennem året. Der er ingen tvivl om, at The Points spillere er blevet bedre på verdensplan, og at vi vil blive ved med at modtage store priser rundt om i verden.

JEDRZEJCZYK OG ALLE DE ANDRE

Jedrzejczyk tog sig igen af rigtigt mange priser til trods for, at han havde 12 ugers pauser med forskellige skader. Ved WM blev han kåret som den 3. bedste spiller, men han blev nr. 2 ved den Gyldne Støvle ved WM. Lidt underligt blev han ikke udtaget til WM’s dreamteam – derimod blev midterforsvareren Silva og midtbanespilleren udtaget. I Champions League blev Jedrzejczyk kåret som den bedste spiller, mens Marcao blev nr. 2. Jedrzejczyk løb også afsted med den Gyldne Støvle i Champions League.

Med Jedrzejczyk skader i løbet af sæsonen, så var det Dimakis tur til at modtage den Gyldne Støvle i Europa ved at score 55 mål. De 55 mål gav ham også topscorerprisen i ligaen, mens Jedrzejczyk blev nr. 2 med 32 mål.

Reed blev kåret som Årets Spiller i Ligaen, mens Marcao blev nr. 2, og Zurro blev nr. 3. Vi har i øvrigt vundet titlen siden år 2027. Blandt de unge spilere var det Pickett, som løb med prisen, mens højre backen Reginaldo blev nr. 2.

Dimakis blev udtaget til Årets Verdenshold, mens Reed var med blandt udskifterne.

Dimakis blev kåret som Årets Spiller i The Point, mens jeg selv modtog prisen som Årets Manager.   

RANGERINGER

Nordirland er rangeret som nr. 10 i Europa. Den Nordirske Liga Premier Division er gået en enkelt plads op ad ranglisten blandt de bedste ligaer i Europa, således at ligaen nu ligger nr. 10. The Point beholdt 2. pladsen blandt de bedste hold i Europa. Vi måtte rykke en enkelt plads ned blandt de rigeste klubber i verden, således at vi nu ligger nr. 7 med 2,33 mia. kr.

17-0

Gennem sejren på 17-0 over Newry i Mid Ulster Pokalturnering satte vi en masse nye rekord. Jedrzejczyk var på toppen, og han lavede ikke mindre end 3 hattricks. Dimakis fulgte godt med, idet han scorede 5 mål. Halvlegsstillingen var 8-0.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *287* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #907: 10 Aug 2011, 22:32 »

SÆSONEN 2061-2062 II

ENGLANDS LANDSHOLD

Som følge af Argentinas landskamp mod England var jeg inde og se på Englands landshold. I startopstillingen var der 5 nuværende The Point spillere, mens der var 3 spillere, som havde spillet for The Point, men var blevet solgt videre.

100 ÅR

Hvad er det med 100 år? Jo, skal du høre!! Jeg er blevet 100 år gammel som manager for The Point. Synes nu ellers ikke at alderen trykker mig, og jeg føler mig lige så fit for fight, som jeg var da startede som manager for The Point. Har været i klubben gennem de sidste 52 år, hvilket i sig selv er en stor præstation. Det virker mig nu alligevel lidt mærkeligt, at spillet ikke siger fra, når man kommer lidt op i alderen.

BESTYRELSENS INDFLYDELSE

Der er ingen tvivl om, at en klubs bestyrelse har indflydelse på klubber – se blot på Brøndby. Desværre synes The Point bestyrelse af og til, at de skal gå ind og sælge nogle af vores bedste og gode spillere. Det giver selvfølgelig nogle gode penge i kassen, men det kan ødelægge harmonien i truppen, idet det kan være svært at spiller nye spillere ind på holdet. Den 23 årige franskmand Marchal blev solgt til Catania for 97,5 mio. kr. Marchal er faktisk en rigtigt god spiller, men på den central midtbane er der desværre for ham flere spiller i verdensklasse, så det er svært at få plads her.

Centerforsvarer blev solgt til Werder Bremen for 215 mio. kr., og jeg må indrømme, at det er irriterende at miste en stamspiller i forsvaret. Højrebacken og tyskeren Michels blev solgt til Genoa for 135 mio. kr., men den lovende venstre kant spiller Garriz blev solgt til Manchester City for 135 mio. kr. Det giver selvfølgelig 582,5 mio. kr. på kontoen, men flere af spillere blev solgt på afdrag, så det varer selvfølgelig lidt, førend alle pengene er i klubben.

NYINDKØBTE SPILLERE

Da bestyrelse solgte ud af vores spillere, blev jeg selvfølgelig nød til at købe nye spillere ind, og jeg synes nu selv, at jeg gjorde nogle rigtigt gode indkøb.

MARCOS

Den 20 årige spanier Marcos blev købt for 67,5 mio. kr. i Betis, og da han både kan spille højre back og centerforsvarer, så kan han gå ind og erstatte Tony. Marcos er én af den bedste højre back, som jeg har set gennem de sidste år.

RODRIGUINHO

Den 21 årige brasilianer Rodriguinho er en rigtig god erstatning for Pickett, som i vintertransfervindu et blev solgt. Rodriguinho har nogle af kvaliteter som angriber, som jeg lægger vægt på, og han skal ligesom mine andre angriber også omskoles til central midtbanespiller. Han blev købt fra tyrkiske Bursaspor for 150 mio. kr.

DEREK NICHOLSON

Nicholson er en spiller, som jeg har ønsket til klubben i mange år, men har ikke haft denne mulighed, førend jeg denne gang kunne få ham på fri transfer. Nicholson er dog en dyr herre, og han har sat ny rekord i The Point med en ugeløn på 820.000 kr. Han har tidligere været udlejet til The Point som vidunderdreng, og han er en meget hurtig og målfarlig herre.

OTTO ASCHWANDEN

Et stort talent fra Schweiz er ikke noget, som man ser hver dag, men umiddelbart ser det ud som om, at Otto kan blive en rigtigt god spiller for The Point. Det bliver spændende at følge ham i fremtiden.

The Point har gjort to yderligere indkøb, og begge spillere er unge talenter, som har gode muligheder for at komme til at spille på førsteholdet i The Point.

ER MIT HOLD BEDRE END DIT?

Ja, der er jo et godt spørgsmål. Hvordan kan man så finde ud af det? Det kan man ikke, men det kunne være spændende, hvis man med sit eget hold kunne gå på nettet og møde hold og managers, som mener, at de har det bedste hold. Det er måske en ide for produktudviklerne.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Med 3 Champions League finaler i træk ville det være godt igen at skulle spille finalen, men sæsonens mål er nu semifinalen, hvilket jeg ville være tilfreds med. Ellers skal vi vinde alt andet, som vi er med i. Jeg mener, at vi har et af de bedste hold, som klubben nogensinde har haft, og der bliver virkeligt spændende at følge nogle af vores nye indkøb. Der er ingen tvivl om, at vi kommer til at score rigtigt mange mål igen i år.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *288* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #908: 11 Aug 2011, 20:30 »

LODTRÆKNING TIL CHAMPIONS LEAGUE 2062-2063

Det er efterhånden en gammel traver, men igen i år skulle der trækkes lod til Champions League, hvor vi ikke overraskende var i første seedningslag. Fra andet seedningslag trak vi tyrkiske Galasataray (nr. 21 i Europa), som ikke var et hold, vi plejede at have problemer med, da vi havde vundet 3 ud af 4 opgør, mens vi havde tabt en enkelt kamp. Vi skulle have mindst 4 point fra vores kampe mod Galasataray.

Fra tredje seedningslag blev det russiske CSKA Moskva (nr. 24 i Europa). Vi havde ligeledes mødt Moskva 4 gange i europæiske kampe, og her var det blevet til 3 sejre og 1 uafgjort kamp. Vi skulle kunne vinde begge kampe.

Fra fjerde seedningslag var det Europas nr. 52 italienske Fiorentina. Vi havde for 22 år siden mødt Fiorentina 2 gange i Champions League, og det var blevet til to uafgjorte kampe. Vi skulle vinde begge kampe.

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD I EUROPA

Sølvmedaljevinderne Linfield mødte i 4. kval runde til Champions League, og det blev til et samlet nederlag på 0-5. Herefter var det spil i Euro Cup, hvor serbiske Spartak ZV blev slået med 2 gange 1-0, således at Linfield igen havde sikret sig adgang til gruppespillet i Euro Cup.

Det blev til følgende resultater i Euro Cup gruppespillet for Linfield: Stuttgart 1-3 (h) og 3-2 (u), Sheriff 2-1 (u) og 3-0 (h), Sporting CP 1-2 (u) og 3-1 (h). Dette gav overraskende Linfield en anden plads i gruppespillet og videre spil til første knock out runde i Euro Cup.

Bronzemedaljevinder ne Lurgan Celtic fik en heldig lodtrækning til 4. kvalrunde i Euro Cup, da de mødte slovenske Koper, og det blev til en samlet sejr på 7-0 og videre spil i gruppespillet til Euro Cup.

Det blev til følgende resultater i Euro Cup gruppespillet: Trabzonspor 1-1 (h) og 1-2 (u), Hibernian 1-2 (u) og 3-0 (h), Sturm Graz 2-0 (u) og 1-0 (h). Resultaterne gav Lurgan en anden plads i gruppespillet og derved videre spil til første knock out runde. Så vidt jeg husker, er det første gang, at ligaen har haft to nordirske hold videre til første knock out runde.

Portadown var efter nogle år kommet op på fjerde pladsen i ligaen, og derfor skulle de spille 4. kvalrunde til Euro Cup. Lidt skuffende blev det til et samlet nederlag på 1-4 til Young Boys.

Glenavon startede i tredje kval runde til Euro Cup, og her blev det til samlet sejr over slovakiske Slovan Bratislava med 5-2 efter to sejre. I fjerde kval runde måtte Glenavon kapitulere, da det var mægtige Newcastle, som var modstanderen. Efter to flotte kampe måtte Glenavon forlade turneringen med et samlet nederlag på 1-4.

Nr. 6 i Nordirland får også lov til at spille europæisk, og Banbridge Town mødte i anden kval runde til Euro Cup kroatiske Sibenik, som samlet blev slået med 2-1. Skuffende måtte holdet forlade tredje kval runde, hvor de mødte albanske Dinamo Tirana, og det blev til et samlet smalt nederlag på 2-3. Banbridge er dog semiprofessionelle, mens Tirana er fuldtids, hvilket også kan have været med til at give udfaldet.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *289* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #909: 13 Aug 2011, 00:20 »

CHAMPIONS LEAGUE 2062 - 2063

WARRENPOINT TOWN – GALASATARAY 4-0

Årets Champions League gruppespil skulle skydes i gang, og til første kamp stod menuen på tyrkiske Galasataray, som vi skulle slå på vores hjemmebane Nickmik Stadium. 51.043 tilskuere havde fundet vej til stadion, så der var næste udsolgt. Til trods for seedet i andet seedningslag viste det sig hurtigt, at Galasataray ikke kunne os den store modstand på vores uovervindelige hjemmebane.

Efter 33 minutter faldt kampens første mål, hvor vi i venstre side af banen fik et frispark, som Jedrzejczyk tog sig af. Han lagde bolden ind i målfeltet, hvor vores nye superangriber Nicholson dukkede op og headede bolden i mål.

I det 51. minut faldt kampens næste mål, og Dimakis viste gennem en solo tur med bolden gennem Galasatarays forsvar, at han er god dribler, og han afsluttede med et placeret skud udenfor målmanden rækkevidde. 3-0 målet faldt i det 68. minut, hvor et Galasataray opspil blev stoppet på midten af banen, hvorefter Zurro stor set løb en hel banelængde og spillede bolden videre Jedrzejczyk, som kunne score ved sit gyldne venstreben. I det 88. minut fik Galasataray et hjørnespark i venstre side af banen. Bolden blev sparket ind over, hvor den blev headet væk, og 7 sekunder efter lå den i Galasatarays mål efter en enkelt aflevering til Jedrzejczyk, som ikke svigtede.

Vi var kommet godt fra start i årets Champions League mod det hold, som skulle give os den største modstand, så det så godt ud.

CSKA MOSKOW – WARRENPOINT TOWN 0-3

Efter sejr i første kamp i gruppespillet, så skulle vi en tur til Moskva, hvor vores modstander CSKA ventede på vores ankomst. Umiddelbart var det en kamp, som vi kunne vinde, så der skulle angribes fra start.

Jedrzejczyk lagde ud med endnu et europæisk mål, da han i det 24. minut modtog en bold fra Reed, som nikkede bolden videre til Jedrzejczyk, som scorede med sin gyldne venstre fod. Der blev ikke scoret yderligere i første halvleg, hvilket ikke var helt i overensstemmelse med spil og chancer, hvor vi var dominerende.

Jedrzejczyk havde også en fod med i næste mål, da han med fart på gik til baglinjen, hvorfra han spillede bolden bagud til Zurro, som first timede bolden i mål. Kampens sidste og 3-0 faldt i det 68. minut, hvor Caca på et dommedagshug bankede bolden i mål – fuldstændigt uindtagelig for CSKA’s målmand.

Vi havde vundet vores andet opgør i gruppespillet, og allerede nu begyndte jeg at drømme om videre spil fra gruppespillet.

FIORENTINA – WARRENPOINT TOWN 1-4

Så gik turen til Italien, hvor Fiorentina ventede på Artemio Franchi i Firenze foran 45.902 tilskuere.

At vi har to rigtigt gode og målfarlige herrer på kanterne, er der ingen tvivl, og det var disse herrer, som stjal hele showet denne aften. Zurro var den første til at bringe sig selv i fokus, da han brændte et straffespark i det 20. minut, men det ryste ham ikke mere, end han i det 25. minut tog sagen i egen hånd og bragede bolden i kassen fra kanten af feltet. Et rigtigt flot mål og et godt bevis på, at det godt kan betale sig at have en venstrebensspiller på højre kant. I det 35. minut var Zurro på pletten igen, da Leandro spillede en bold ind i målfeltet, hvor Zurro stod, og Zurro havde så meget tid, at han kunne tage bolden ned og score tæt på mål.

Fiorentina reducerede i det 54. minut, og så var det Reeds tur til at overtage showet. I det 60. minut spillede Marcos en lang bold ind i målfeltet, hvor Reed stod endnu mere fri end ved Zurros mål, og så kunne Reed heade bolden i mål. 4-1 målet faldt i det allerede i det 62. minut, hvor Dimakis gik til baglinjen og sparkede bolden ind i straffesparksfeltet, hvor Reed løb direkte ind i bolden og scorede.

Vi havde vundet kampen med 4-1, og vores kanter havde vist, at de er verdensklassefløje.

Nickmik
Landsholdsspiller

Sv: *290* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
« Svar #910: 13 Aug 2011, 17:06 »

DE SIDSTE 3 I GRUPPESPILLET 2062

WARRENPOINT TOWN – FIORENTINA 5-1

Vi var klar til at tage imod Fiorentina på Nickmik Stadium, og 51.459 tilskuere syntes, at de skulle bruge denne 10 graders varme november aften på at se Champions League fodbold. Efter en 4-1 sejr i første kamp i Italien var der vist ikke mange, som troede, at Fiorentina havde en chance i returkampen.

Men uanset om man tror på sejr eller ej, så fik Fiorentina en fantastisk start på kampen, da de scorede allerede efter 17 sekunder. Denne føring holdt indtil det 10. minut, hvor Reed løb til baglinjen på sin venstre fløj. Han spillede bolden ind i målfeltet, hvor kantkollegaen på højre fløj var fulgt med, og Zurro kunne nikke bolden i mål. I det 12. minut lå bolden igen i Fiorentinas målnet, da Dimakis spillede en flot bold frem til Jedrzejczyk, som lidt uvant scorede med sin højre fod.

Fiorentinas Morelli overtog herefter showet, men mest på den negative side – set fra hans synspunkt. I det 22. minut driblede Jedrzejczyk sig gennem Fiorentinas forsvar og sparkede bolden forbi målmanden, men da Morelli skulle hindre bolden i at gå i mål, så scorede han selvmål. For at det ikke skal være løgn, så kom Morelli igen negativ på måltavlen i det 25. minut, hvor Rodriguinho viste høj driblekunst, og netop som han skulle til at sparke bolden i kassen, så hjalp Morelli ham med at sparke bolden det sidste stykke vej. Stillingen blev også 5-1 i det 28. minut, hvor Fiorentina blev fuldstændigt udspillet, og angrebet blev afsluttet med en Nicholson scoring. Et flot gennemspillet mål.

I anden halvleg fortsatte vi det gode spil, men naturligt nok gik vi lidt ned i tempo, og så blev kampen bare kørt hjem med stillingen 5-1 til The Point. 12 point i 4 kampe var nok til, at vi havde kvalificeret os til første knock out runde.

GALASATARAY – WARRENPOINT TOWN 0-3

Turen gik til Tyrkiets land, hvor der på Galasatarays hjemmebane Türk Telecom Arena i Istanbul var 45.914 tilskuere for at se deres favoritter og se, om Galasataray kunne gøre noget ved det suveræne The Point hold.

Vi var dominerende i spil og chance, og det var fortjent, at vi scorede til 1-0 i den forlængede spilletid i første halvleg. Vi fik et højrespark i venstre side af banen, som Reed tog sig af. Bolden blev sparket til forreste stolpe, hvor bolden blev nikket på mål, men reddet. Efterfølgende opstod der noget klumpspil, hvor Jedrzejczyk tæt på mål kunne sparke bolden ind i kassen.

I det 57. minut faldt kampens næste mål, da Galasataray spillerne simpelthen ikke nåede at komme med hjem på vores kontraangreb. Jedrzejczyk modtog bolden, og ham er der ikke mange, som kan følge med. Han løb en halv banelængde, spillede bolden videre til Marcao, som med hælen spillede bolden videre til Nicholsen, som fri foran målmanden kunne banke bolden op i nettaget. I det 94. minut var mange af Galasatarays tilskuere begyndt at forlade stadion, da Jedrzejczyk blev spillet fri i venstre side af banen, og han kunne stille og roligt lægge bolden forbi Galasatarays målmand.

Vi vandt kampen med 3-0, hvilket var fortjent, og vi havde vist, at vi er næsten lige så gode på udebane, som vi er på hjemmebane.

WARRENPOINT TOWN – CSKA MOSKVA 5-1

Der skulle ikke spilles russisk roulette, men der var nærmest dømt russisk salat, da vi fik besøg af CSKA. Vi havde klar mest spil og flest chancer i kampen, og det var igen vores angribere, som viste, at de er blandt de bedste i verden.

Vi fik en rigtig god start på kampen, da Dimakis i det 4. minut kunne sparke en løs bold i målfeltet i mål, men det var ikke hans sidste mål i denne kamp. I det 36. minut blev bolden spillet ind i straffesparksfeltet, hvor den landede for fødderne af en CSKA spiller, men han fik ikke sparket bolden væk, hvorfor Dimakis uden problemer kunne sparke bolden i mål. Dimakis havde også en fod med i næste mål, da han spillede bolden til Jedrzejczyk, som kunne runde målmand og forsvar og score til halvlegsresultatet 3-0.

CSKA fik bragt sig på måltavlen i det 51. minut, hvor vores forsvar blev spillet tyndt. Mod kampens slutning, hvor kampen var afgjort, syntes vores angribere, at de lige ville bringe os yderligere foran. Jedrzejczyk sagde ”tak for sidst” til Dimakis, da han spillede Dimakis fri i højre side af banen, og Dimakis kunne afslutte med en flad bold under målmanden. Tilskuerne skulle dog have endnu et mål at gå hjem på, da The Point viste fremragende pasningsspil, som blev afsluttet af Jedrzejczyk med et spark op i nettaget.

Vi havde spillet flot gennem hele gruppespillet og var gået videre med maksimum point. Det skulle blive spændende at se, hvilket hold vi trak til første knock out runde.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 07:25 af Nickmik » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #911: 13 Aug 2011, 17:09 »

Nickmik utroligt at du snart nærmer dig 300 updates :O det er jo alt for vildt at du kan holde det Smiley

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #912: 13 Aug 2011, 17:17 »

Nickmik utroligt at du snart nærmer dig 300 updates :O det er jo alt for vildt at du kan holde det Smiley

Ja, det er ved at være tæt på. 10 updates mere - mon ikke det bliver nået indenfor 1-2 uger. Men Warrenpoint Town bliver ved og ved og ved......... Smiley

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #913: 13 Aug 2011, 17:29 »

fantastisk Opstemt

Du har desuden vendt dit resultat mod galatasaray forkert Wink

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Hamza_BIF
Manager

« Svar #914: 13 Aug 2011, 19:22 »

Sad her i morges og læste de sidste sider her igennem, og selvom jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt helt med siden starten, vil jeg gerne vise dig respekt. Det er helt vildt at du har et så langt save, og så vidt jeg husker havde du også et i FM10 med en engelsk level 10/11 klub eller lignende. Fantastisk at du har så stor en motivation Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010