home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460671 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #60: 12 Dec 2010, 10:11 »

ej nedtur Nickmik. ticked off

kom igen næste sæson hehe hvordan går det eller med økonomi og faciliteter og stadion og så videre?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #61: 12 Dec 2010, 10:52 »

Fantastisk at du stadig holder dampen oppe Nickmik! Smiley Det er en fryd at følge med her Thumbs Up Fortsæt det gode arbejde Smiley
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #62: 12 Dec 2010, 11:00 »

Fantastisk at du stadig holder dampen oppe Nickmik! Smiley Det er en fryd at følge med her Thumbs Up Fortsæt det gode arbejde Smiley

fuldstændig enig...  Opstemt

har du læst han FM10 Blog?
det er sku god læsning hehe næsten ligeså godt som Harry Potter bøgerne..... crazy  Peace
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #63: 12 Dec 2010, 11:08 »

Jep, den har jeg skam rundet Wink Og det var da også en glædelige nyhed da han valgte at fortsætte i FM11 Smiley
Logged


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #64: 12 Dec 2010, 11:33 »

ja hehe gad vide om han stadig gør når vi når til FM20 eller sådan noget
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #65: 12 Dec 2010, 14:23 »

fuldstændig enig...  Opstemt

har du læst han FM10 Blog?
det er sku god læsning hehe næsten ligeså godt som Harry Potter bøgerne..... crazy  Peace

Det kunne sgu være fedt hvis der også kom en, eller flere, film om denne blog og de op og nedturer der er Smiley som Harry Potter.

Hovedroller/rolleliste
Manager: Brad Pitt
Ass. Manager: Mads Mikkelsen

Stjernen på holdet: Leonardo de Caprio (eller hvordan fanden den italienske afstammede amerikaner staves)
Peter Parker: Spidermann

.....

Nå spørg til side, en rigtig fed blog du har gang i følger med hver gang jeg kan komme til det Opstemt
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #66: 12 Dec 2010, 14:35 »

Det kunne sgu være fedt hvis der også kom en, eller flere, film om denne blog og de op og nedturer der er Smiley som Harry Potter.

Hovedroller/rolleliste
Manager: Brad Pitt
Ass. Manager: Mads Mikkelsen

Stjernen på holdet: Leonardo de Caprio (eller hvordan fanden den italienske afstammede amerikaner staves)
Peter Parker: Spidermann

.....

Nå spørg til side, en rigtig fed blog du har gang i følger med hver gang jeg kan komme til det Opstemt

Vi kan vel selv lave en film ikke hehe jeg arbejder friviligt på en lokal tv station i Helsingør der kan vi sikkert låne et kamera
Hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #67: 12 Dec 2010, 15:44 »

Igen Nickmik er det fedt at læse.
Utroligt fedt eventyr, og jeg kan ikke vente til den dag, hvor du nakker Linfeld og tager mesterskabet hjem.
Godt at se, at økonomien er på vej i den rigtige retning (:
Men ville også meget gerne se nogle screenshots af dine bedste spillere og andet guf!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #68: 12 Dec 2010, 16:13 »

Igen Nickmik er det fedt at læse.
Utroligt fedt eventyr, og jeg kan ikke vente til den dag, hvor du nakker Linfeld og tager mesterskabet hjem.
Godt at se, at økonomien er på vej i den rigtige retning (:
Men ville også meget gerne se nogle screenshots af dine bedste spillere og andet guf!

Skal nok, når der blive lidt mere tid, lægge nogle screenshots ud af lidt forskelligt i spillet. The show must go on, og vi skal nok få ramt på Linfield Smiley. Der kommer også et topbanner på, som Whale har været så fanstisk flink at lave.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2010, 16:15 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #69: 12 Dec 2010, 16:19 »

Nickmik.
Nøj en fed blog at læse Smiley
Bare bliv ved med det.
Hvornår kan man regne med en update Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #70: 12 Dec 2010, 16:21 »

Nickmik.
Nøj en fed blog at læse Smiley
Bare bliv ved med det.
Hvornår kan man regne med en update Smiley

Skal lige have spillet en del kampe mere, idet den nye sæson lige er gået igang. Der skal være lidt at skrive om.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #71: 12 Dec 2010, 17:57 »

SCREEN PRINTS LIGHT


Det er jo nok ikke de spillere, som man normalt ser FM entusiaster prale med på diverse tråde på Fmfreaks, men det er nu en gang mine bedste spillere, som for nuværende spiller for The Point.

Den dyreste spiller i anslået værdi:


Topscoreren og ligamål rekordholderen med 53 mål:


Flest kampe for klubben med 265 kampe


En af favoritterne: Peter Parker (Spiderman)


Gennemsnitsalderen på holdet er p.t. på 22 år.
 
Warrenpoint Town F.C. med få relevante oplysninger:


Ligesom hos alle andre er der masser af statiske oplysninger i spillet, hvorfor jeg kan blive ved med at lægge oplysninger. Blot lige nogle få oplysninger, så man kan sammenligne sig med en ”topklub” i Nordirland. Det skal i øvrigt oplyses, at dynamic league efterhånden begynder at kunne ses, idet flere af de andre klubber bliver bedre, får flere tilskuere, ligesom der er flere klubber, som efterhånden er blevet opkøbt. Men det er dog stadigvæk kun Linfield som er fuldtidsprofessione lle – alle andre klubber er deltidsprofessionel le.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2010, 17:59 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #72: 17 Dec 2010, 15:52 »



ALL-IRELAND CUP 2023



WARRENPOINT TOWN – FINGAL (IRLAND)

Som sølvmedaljevinder i den Nordirske Liga Premier Division havde vi igen i går kvalificeret os til All-Ireland Cup, hvor det ved lodtrækning var blevet besluttet, at vi skulle møde vi skulle møde irske Fingal med første kamp på hjemmebane. I en ellers meget lige kamp afgjorde The Points højre midtbanespiller Bill Galbraith kampen i det 63. minut, hvor bolden blev spillet op langs med højre side frem mod straffesparksfeltet, hvor Galbraith modtog bolden, tog et par træk og hamrede bolden op i nettaget på med det forkerte ben. Selvom der i resten af kampen var chancer på begge sider af banen, blev det til en 1-0 sejr til The Point. 78 tilskuere havde indfundet sig på The Burren.

Den modsatte kamp på Fingals hjemmebane Monton Stadion i Dublin blev mere målrig, men mindre chancefattig. Kun 8 chancer til begge sider af banen. Kampen blev reelt afgjort allerede i det 3. minut, hvor vores angriber Wilding af vores anden angriber blev spillet fuldstændigt fri i målfeltet, hvorefter det ikke var nogen selv at ekspedere bolden i mål til en 1-0 føring. Herefter skulle Fingal score 3 mål for at bringe sig videre i turneringen. Fingal fik dog udlignet i det 39. minut, hvorefter pause stillingen var 1-1. Wilding var igen på pletten i det 61. minut, mens Fingal fik bragt balance i regnskabet i det 65. minut til en slutstilling på 2-2. The Point havde bragte sig videre til næste runde.


ST. PAT´S ATHLETIC – WARRENPOINT TOWN

I turneringens kvartfinale stod endnu et irsk hold – St. Pat’s Athletic på deres hjemmebane Richmond Park i Dublin. Hele 1320 tilskuere havde fundet vej til stadion, hvor St. Pat’s var favoritter. På et selvmål i det 9. minut kom The Point foran med 0-1, og det så rosenrødt ud, men det skulle blive lidt af en udfordring for os. Kort før pausen bragte St. Pat’s sig tilbage i kampen, og det skulle blive værre efter halvlegspausen. På 2 mål i det 56. og 66. minut stod det pludselig 1-3 til St. Pat’s, og The Point var på vej ud af turneringen. Der blev dog tændt et lys i mørket, da McDonnell med endnu et mål for The Point bragte os på 2-3 i det 79. minut. Selvom det blev til et snævert nederlag, så var jeg tilfreds, idet vi nu selv havde muligheder for at afgøre kampen på hjemmebane.

I hjemmebanekampen var det kun nødvendigt for The Point at score et enkelt mål for at sikre sig en semifinaleplads. Det var The Point over hele banen, men til trods for stor spillemæssig overlegenhed, så skulle kampen være hele 70. minutter gammel, førend det lykkedes The Point at få bolden i mål. En lang bold gennem banens midte til Jones, som snittede bolden videre med hovedet til allestedsnærværende McDonnell, som selvfølgelig ikke svigtede alene i målfeltet, og bolden lå bag modstanderens målmand. 2 minutter senere blev kampen definitivt afgjort, da bolden blev spillet op langs med venstre side, videre frem til McDonnell, som resolut sparkede bolden ind i straffesparksfeltet, hvor en af modstanderens forsvarer fik sat en fod på bolden, således at bolden gik i mål. Selvmål. Tilfredshed over hele linjen.


WARRENPOINT TOWN - BOHEMIAN F.C.

Den første semifinale skulle spilles mod irske Bohemian F.C., som var favorit inden kampen. The Point havde dog tidligere vist, at det ikke er mange klubber, som kommer fra The Burren med en sejr. Det skulle vise sig, at det gjorde Bohemian heller ikke. Der var 275 tilskuere på plads, hvilket var et af de højeste tilskuertal i denne sæson. Endnu engang var det McDonnell, som skulle vise at være den afgørende forskel mellem de to hold. I det 67. minut var han igen på plads i målfeltet, da bolden fra venstre side blev spillet ind blandt venner og fjender, og så var det nok at dirigere bolden ind i nettet med højre foden. Det var nu egentlig en meget lige kamp, men alligevel The Point, som løb af sted med sejren.

På Dalymount Park i Dublin skulle returkampen spilles, og 3668 tilskuere var på plads, da dommeren fløjtede kampen i gang. Kun 6 minutter henne i kampen var Jones ved at afgøre det hele, da han på et hovedstød på et indlæg fra venstre side headede The Point foran med 0-1. I det 13. minut udlignede Bohemian til 1-1, hvorefter der igen var spænding i kampen. Kort efter pausen i det 46. minut punkterede Jones kampen med sit andet mål, og herefter skulle Bohemian score 3 mål for at bringe sig videre. I det 55. minut var super målscoreren McDonnell med til at bringe The Point foran med 1-3, mens Bohemian pyntede lidt på resultatet med et afsluttende mål i det 72. minut. The Point var for anden gang i klubbens historie i All-Ireland Cup finalen.


WARRENPOINT TOWN - BALLYMENA UNITED

Ja, overraskende nok var det ikke ellers suveræne Linfield, som var finalemodstander, men nordirske Ballymena. Til trods for, at der var plads til mange mere, så var der kun 2332 tilskuere på plads på Windsor Park i Belfast. Det blev til en meget lige kamp, hvor Ballymena kom bedst fra start, men det blev ikke til mål i første halvleg. Kun et minut henne i 2. halvleg kom Ballymena foran med 0-1, og så var det op ad bakke for The Point. Vi pressede på for at udligne og få forlængning, og heldigvis lykkedes det i det 62. minut, hvor en Ballymena spiller scorede selvmål. 1-1. Kampen gik i forlængning, hvor spillerne på begge sider af banen virkede trætte efter en hel sæson. Der blev ikke scoret i forlængning, så kampen skulle afgøres på straffespark. Det blev til mange brændte straffespark, men heldigvis brændte Ballymena flere straffespark, end vi gjorde, hvor vi for første gang i klubbens historie kunne række pokalen op mod himlen. Jublen ville efter kampen igen ende tage, og det var en perfekt måde at afslutte sæsonen på. Vi fik omkring 2,6 mio for vores finalesejr og deltagelse, og det luner godt i kassen.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 15:59 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

whale
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #73: 17 Dec 2010, 19:40 »

Tillykke med pokalen. Bliv ved med at kæmpe! Opstemt
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town Football Club
« Svar #74: 17 Dec 2010, 19:45 »



EN BOB BOB SÆSON


Endnu en sæson er afsluttet, og på kalenderen står der nu år 2023. Året Linfield barometer siger: 0 sejre, 1 uafgjort, 3 nederlag. På ingen måde tilfredsstilende, men det er bare at acceptere, at Linfield er en klasse bedre end alle andre hold i Nordirske Liga Premier Division. Med ”Bob Bob” tænker jeg selvfølgelig på The Julekalender, og jeg kan selvfølgelig ikke være andet end tilfreds, at vi for 4. år i træk blev nr. 2 i ligaen. Afstanden til Linfield var igen i år 11 point, mens afstanden til nr. 3, Ballymena United, var 6 point. Sæson gav 22 sejre, 6 uafgjorte og desværre hele 10 nederlag. Det er tilfredsstillende med mange sejre, men jeg er på ingen måde tilfreds med, at vi lå ind i 10 nederlag. Det er simpelthen for meget, og vi må forsøge i den nye sæson at begrænse nederlags kvoten.

At den Nordirske Liga Premier Division udvikler sig, er der ingen tvivl om, idet ligaen efter sæsonen er rykket 50. pladser frem på ranglisten, således at ligaen nu ligger nr. 149 – lige efter den kroatiske 3. division. Desuden udvikler de andre klubber sig mere end The Point, idet der er tendens til, at de får flere og flere tilskuere til deres kampe, hvilket betyder flere penge. Gennem deltagelse i europæiske turneringer så rykker The Point lidt op ad klubranglisten, således at vi nu ligger på 529. pladsen lige efter Veta fra Litauen.
Efter sæsonafslutning fik jeg solgt 2 spillere for rigtigt gode penge, således at der gik 3.25 mio kr. ind. Ved hjælp af disse to solgte spillere, så kom The Point igen i år ud med et overskud.

Bliver selvfølgelig ved med at forsøge at udvikle klubben frem mod storhed, men jeg har svært ved at knække koden. Selvom vi ligger i toppen af ligaen år efter år, har vi svært ved at tiltrække tilskuere på vores hjemmebane, og det er kun vores europæiske kampe, som kan trække fulde huse. Ingen tilskuere – ikke mange penge til klubben. Bliver dog år efter år nød til at sælge vores gode spillere for at dække underskuddet, men det er bare et must. Der er dog ingen tvivl om, at jeg har personlig succes over hele linjen, og en fyring ligger langt væk. Ved et kig på ”Egenskaber”, så ligger alle tallene på 100 % og ”det ikke så ringe endda”.

Jordan McDonnell blev yderst fortjent kåret som Årets Spiller 2023 i Warrenpoint Town.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 19:48 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010