home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460446 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #195: 08 Jan 2011, 12:21 »

Nickmik har du prøvet at få spillere på prøvetræning til de mindre vigtige kampe?
det kan være det hjælper lidt på truppens bredde
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #196: 08 Jan 2011, 12:46 »

Nickmik har du prøvet at få spillere på prøvetræning til de mindre vigtige kampe?
det kan være det hjælper lidt på truppens bredde

Nej det har jeg ikke, og det vil jeg heller ikke gøre. Vi har fået flere penge og kan derfor købe bedre spillere. Har fået nogle gode køb i den nye sæson. Benytter mig ikke af prøvetræningsvarian ten Smiley.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

ralmeing
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #197: 08 Jan 2011, 13:06 »

Nej det har jeg ikke, og det vil jeg heller ikke gøre. Vi har fået flere penge og kan derfor købe bedre spillere. Har fået nogle gode køb i den nye sæson. Benytter mig ikke af prøvetræningsvarian ten Smiley.
ss af spillerne ?
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #198: 08 Jan 2011, 13:10 »

ss af spillerne ?

Ja, ved det godt, men det kommer på et senere tidspunkt. Skal lige skrive lidt om vores oplevelser i Euro Cup.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

søgaard
Gæst
 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #199: 08 Jan 2011, 13:14 »

Nickmik har du prøvet at få spillere på prøvetræning til de mindre vigtige kampe?
det kan være det hjælper lidt på truppens bredde
Det hjælper vel intet. Spillere på prøvetræning må ikke spille betydende kampe. Dem kan du kun bruge i træningskampe.. Så belastningen på kontraktspillerne vil stadigvæk være det samme.

Derimod bør Nickmik lede efter folk med høje stats i Stamina og Natural Fitness. Hvis de har høje i de to, så skulle de være bedre i stand til at klare de mange kampe, selvom 71 kampe på en sæson er ekstremt og det er der næppe nogen spillere i spillet, som kan klare Tunge

Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #200: 08 Jan 2011, 13:21 »

Det hjælper vel intet. Spillere på prøvetræning må ikke spille betydende kampe. Dem kan du kun bruge i træningskampe.. Så belastningen på kontraktspillerne vil stadigvæk være det samme.

Derimod bør Nickmik lede efter folk med høje stats i Stamina og Natural Fitness. Hvis de har høje i de to, så skulle de være bedre i stand til at klare de mange kampe, selvom 71 kampe på en sæson er ekstremt og det er der næppe nogen spillere i spillet, som kan klare Tunge



Ja, det har du ret i. Må have talentspejdere til at kigge efter spillere med høje stats netop her. Men som du rigtigt nok skriver, så er 71 kampe mange, og til sidst på sæsonen ligger kampene rigtigt tæt på hinanden, så kan de have høje stats uden at det hjælpe. Det når simpelthen ikke at restituere sig.  Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #201: 08 Jan 2011, 21:40 »

Det hjælper vel intet. Spillere på prøvetræning må ikke spille betydende kampe. Dem kan du kun bruge i træningskampe.. Så belastningen på kontraktspillerne vil stadigvæk være det samme.

Derimod bør Nickmik lede efter folk med høje stats i Stamina og Natural Fitness. Hvis de har høje i de to, så skulle de være bedre i stand til at klare de mange kampe, selvom 71 kampe på en sæson er ekstremt og det er der næppe nogen spillere i spillet, som kan klare Tunge



Jo da. Det kan jeg da godt og jeg har da et save med samme hold som nickmik
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #202: 09 Jan 2011, 10:13 »



DET EUROPÆISKE EVENTYR VI


WARRENPOINT TOWN - VIKINGUR

Som sølvmedaljevinder i Premier Division havde vi kvalificeret os til 2. kval runde, og vi var selvfølgelig spændte på at få at vide, hvem vi skulle møde. Det viste sig at blive det islandske hold Vikingur, som vi tidligere har mødt i Euro Cuppen i 2021, hvor vi tabte ude og vandt hjemme og derved skaffede os adgang til næsten runde. Det er dog mange år siden, og i tidsrummet indtil d.d., så har Point udviklet sig meget, hvorfor det ikke skulle være den store sag at sikre os adgang til 3. kval runde.

Første kamp blev spillet foran 487 tilskuere på The Burren. Vi var suveræne i alle spillets faser, så det var ikke ufortjent, at vi i det 9. minut kom foran på et flot gennemspillet angreb, hvor angriberen Clark til sidst spillede 1/2 med hans nye angrebskollega tjekken Fojtik, hvorefter Clark i straffesparksfeltet scorede sikkert udenfor målmandens rækkevidde. Det blev til 2-0 til Point i det 15. minut, da Fojtik løb frem i hullet mellem to forsvarere og scorede sit første mål for The Point. Mål i debutkamp – ikke dårligt. Vi fortsatte med at presse på for at få flere scoringer ind, men det blev også nyerhvervelsen Sweeney’s første ”mål” for klubben, da han scorede selvmål på hovedet, da en lang bold blev op i Points målfelt. Lidt ærgerligt, at Vikingur skulle have foræret et mål, da de stort set ikke havde noget chancer kampen igennem. 

Returkampen skulle spilles på Víkin, Reykjavik på Island, hvor Vikingur kunne trække flere tilskuere, end vi var i stand til, da der var 1117 tilskuere på plads. Det var vigtigt for os, at vi ikke fik et uheldigt mål imod os, så vi skulle fra kampens start bevare tålmodigheden. Returkampen kom stort set til at ligne den første kamp på en prik. Vi var ligeså suveræne i denne kamp, hvad angik spil og chancer, og det var da også fortjent, at vi afgjorde kampen i det 69. minut, da Clark ”stjal” bolden fra en Vikingur forsvarer, spillede bolden videre til en fri Fojtik, som igen scorede sikkert. 1-0 blev kampens slutresultat, og det var en tilfreds Point manager, som rejste godt 1400 km tilbage til Nordirland.


WARRENPOINT TOWN – FC UNIVERSITATEA CRAIOVA

Rumænske Craiova var vores modstander i 3. kval runde. Det er altid lidt svært at vide, hvor man står, når man skal møde et hold fra Østeuropa, men jeg var ikke utilfreds med, at vi netop skulle møde Craiova, da jeg mente, at vi havde gode muligheder for at slå dem over to kampe. Første kamp på udebane på stadion Ion Oblemenco i Craiova foran 6468 tilskuere. Det blev på mange måder en meget lige kamp med to jævnbyrdige hold. I det 32. minut scorede angriberen Martin Fojtik for 3. kamp i træk, da han igen så et hul i forsvaret, hvortil bolden blev spillet. Han løb frem og scorede sikkert. Det er blevet til lidt af en drømmekøb af denne kun 18 årige tjekke. I anden halvleg var det dog Craiova’s tur til at score, idet Radu scorede kort efter pausen i det 47. minut. Det blev til flere chancer på begge sider af banen, men ingen af holdene formåede at score. Slutresultatet 1-1 var dog tilfredsstillende og havde givet os et godt udgangspunkt til returkampen på hjemmebane.

500 forventningsfulde tilskuere var på plads på The Burren og blot ved resultatet 0-0 havde vi kvalificeret os til næste runde. The Point kom planmæssigt foran i det 7. minut, da midtbanespilleren Blake scorede på Clarks returbold fra den ene opstander. Jævnbyrdigheden fortsatte indtil det 45. minut, hvor Points nyindkøb argentineren Rocca fuldstændigt tabte hjernen og ”savede” en Craiova angriber ned i højre side af banen på et tidspunkt, hvor angriberen ikke var farlig. Fortjent udvisning til Rocca.

Dette gjorde desværre at kampen vendte på en tallerken, og Craiova blev dominerende igennem hele 2. halvleg. I det 57., 62. og 73. minut scorede Craiova tre mål, og efter det andet mål havde vi virkeligt ryggen mod muren, så der var ikke andet at gøre end at satse. Vi skulle efter 1-2 målet score 2 mål for at komme videre, hvorfor alle mand blev kastet frem. 1-3 målet blev scoret, og alt håb var ude for videre deltagelse. Blake blev i det 75. minut skadet, så Point sluttede med 9 mand på banen.

Det var ikke ventet, at vi skulle tabe til Craiova, men vi må erkende, at efter Rocca’s udvisning, så havde Craiova adskillige chancer for at score. Vi er ude af turneringen og må nu koncentrere os om den hjemlige turnering.         
« Seneste Redigering: 09 Jan 2011, 10:15 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #203: 09 Jan 2011, 10:15 »

Synd at du missede Europa - og så på så uheldig vis;-) Bedre held næste sæson
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #204: 09 Jan 2011, 10:18 »

ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off nedtur man ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
hvorfor har du aldrig heldet på din side?
Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #205: 10 Jan 2011, 20:18 »



SUCCES I DEN HJEMLIGE LIGA


Blev slået ud af Euro Cuppens tredje kvalifikationsrunde, hvorfor vi fik mere tid og kræfter til at koncentrere os om den hjemlige liga og de hjemlige pokalturneringer. Vi havde på grund af vores succes i de forrige års europæiske turneringer, i ligaen og i hjemlige pokalturneringer genereret en del penge til klubber, hvorfor der nu var mulighed for at få nogle bedre spillere til klubben. Men ved bedre spillere og flere penge i klubben, så betyder det også, at lønningerne ryger i vejret, og det er her, hvor jeg virkeligt skal passe på. Der skal virkeligt forhandles for hver enkelt medarbejder og hver enkelt spiller, således at vores underskud ikke bliver for stor.

Da vi blev slået ud af tredje kvalifikationsrunde i Euro Cup, så betød det også, at vi ikke fik del i de mange dejlige europæiske penge, som lå lige foran os. Det var derfor forventet, at selve sæsonen 2029-2030 ville give et underskud af en indtil videre ukendt størrelse. Der blev købt spillere ind til alle tre kæder: forsvar, midtbane og forsvar. Jeg kan desværre ikke i øjeblikket vise screenprints af spillerne (dette kommer jeg tilbage til sidst i denne update), men i midterforsvaret blev der indkøb en argentiner med dobbelt statsborgerskab (italiensk) og en englænder, og begge viste sig hurtigt at kunne gå ind og være stamspillere på holdet.

Med hensyn til spillere udenfor Europa har det vist sig, at det stort set er umuligt at få arbejdstilladelse til disse spillere. Flere kontrakter er blevet forhandlet på plads, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre at få arbejdstilladelse til én eneste af spillerne.

På den midterste midtbane er der ligeledes blevet indkøbt en engelsk spiller, og jeg er gået lidt udenom mine egne principper, idet jeg har købt en 26 årig spiller, som er færdigudviklet. Stort set alle spillere, som jeg køber til klubben, er som regel mellem 18 og 21 år, hvorfor de har potentiale til at udvikle sig fysisk og psykisk. I angrebet er en 18 årig tjekke kommet til klubben, og han virker til at være et stort talent. Han skal dog køres ind på holdet lidt efter lidt, således at der ikke stilles alt for store forventninger til ham. Men der er ingen tvivl om, at han kommer til at score mange mål for klubben.

Sæsonen kom i gang, og det skulle vise sig at blive den bedste sæsonstart vi nogensinde havde fået i den Nordirske Liga Premier League. Sejr efter sejr blev hevet hjem, og det betød også, at Linfield, som fik deres dårligste sæsonstart i mange år, hurtigt kom omkring 10 point efter The Point. Til gengæld kunne Portadown godt følge med. The Point lå faktisk nr. 1 fra start til slut, og det blev til kun 4 nederlag for sæsonen, men der skulle heller ikke flere til førend vi ikke var blevet mestre. Linfield vandt pludselig alle deres kampe og kom tættere og tættere på, og de var på et tidspunkt kun 3 point efter, men heldigvis bevarede vi roen.

Det blev til vores andet Nordirske Mesterskab på kun tre år, hvilket var til stor tilfredsstillelse for alle omkring klubben – og ikke mindst skal vi spille med i kvalen til Champions League. Klubben udvikler sig hele tiden og trænings- og ungdomsfacilitetern e er blevet opgraderet flere gange. I det første indlæg kan man følge med i, hvordan faciliteterne så ud på dag 1, og hvor langt klubben er kommet med de nuværende faciliteter. Som det nyeste er klubben ved at anlægge en fodboldskole. Vi havde også fået godkendt en udvidelse af det nuværende stadion, men som lyn fra en blå himmel gik kommunen efter et halvt år ind i annullerede denne godkendelse. Der er ikke andet at gøre end at vente, til vi har penge nok, således at vi kan bygge et helt nyt stadion.   

Med det andet mesterskab har jeg også opnået at komme ind på den Nordirske Hall of Fame med 25 point, og jeg ligger p.t. nr. 10 i Nordirland – har ifølge min profil også opnået verdensklasse. Skrev også ny kontrakt med klubben, således at jeg nu tjener 28.000 kr. om ugen (tidligere 22.000). Mesterskabet gav også titlen som Årets Manager i Nordirland.

Succes for Linfield og The Point smitter også af på andre klubber i Nordirland, og som den tredje klub er nu også Portadown blevet fuldtidsprofessione l.

Ian Blake blev kåret som Året Spiller i Den Nordirske Liga Premier Division, mens Simon Talbot blev nr. 2 og Bill Galbraith blev nr. 3. Bill Galbraith blev også kåret som Årets Spiller i Warrenpoint Town.

Tilskuerinteressen stiger for at se The Points kampe, således at liga sæsonen gav et gennemsnit på 267 tilskuere pr. kamp, hvilket er en belægning på 53 %. Den Nordirske Liga Premier Division gik 15 pladsen op på den europæiske rangliste, således at ligaen nu er nr. 46 (2½ stjerne) – lige efter Svenske Allsvenskan. The Point røg dog 11 pladser ned af den europæiske klubrangliste, således at vi nu ligger nr. 268 – lige efter Larisa fra Grækenland.

Med nye spillerindkøb og højere lønninger var det svært at bevare succesen med overskud, som vi har haft de sidste år. Vi måtte derfor konstatere, at sæsonen desværre gav et under på hele 21 millioner kr. Dette er ikke tilfredsstillende, men det er nu engang de konsekvenser af, at vi som klub satser på at komme frem blandt de helt store klubber i verden.

Nu til det lidt mere kedelige! Min computer har været til computer doktoren og er blevet indlagt på computer hospitalet. Stikket til min oplader og computeren kan ikke mere sammen. Til trods for at de passer godt sammen, bliver både stik og computer alt varme, og stikket skal sidde på en helt bestemt måde, førend computeren bliver opladt. Der var derfor ikke andet at gøre end at indlægge computeren. Men nu er min computer jo ikke den eneste computer, som bliver syg, så det kan derfor betyde, at computeren skal forbliver i venteværelse i op til 14 dage. Den kloge computerejer ville nok forinden havde gemt det ”gamle” spil på et USB stik, men her var jeg ikke klog nok, så der er ikke andet at gøre end at afvente doktorens afgørelse.

Problemet er så, at nu bliver det svært at opdatere min blog, da den udelukkende er baseret på, hvad der sker i selve – uden nogen som helst fri fantasi. Det kan dog være, at hvis jeg skal vente i hele 14 dage, så bliver jeg nød til at benytte mig af andet end spillet, således at Warrenpoint Town ikke forsvinder helt i glemslen. Har lånt min fars bærbar, så jeg kan skrive denne update.  
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 22:44 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #206: 10 Jan 2011, 20:30 »

 Græder Græder Græder

det er jeg da ked af at høre at din computer er blevet indlagt...

men tillykke med mesterskabet endnu engang...
og så må vi jo bede til at den kommer hjem hurtigt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #207: 11 Jan 2011, 22:34 »

Så har jeg netop læst det hele igennem. Det er skide godt.
Begynde dog at læse noget hurtigere da der begyndte at komme fulde kampreferater. Det har aldrig været min smag. Men der er jo andre som synes det er uundværligt, og man kan ikke tilfredsstille alle. Men sådan som du skrev de første mange sæsoner med 1-2 updates om året, det var pisse godt og rigtig spændende..
Kan specielt også godt lide at du ikke vinder hver gang du har en vigtig kamp foran dig. Man ser tit at når folk skriver blogs så vinder de altid en pokalfinale eller et slutspil, fordi blogskriverne tror at bloggen bliver mere spændende hvis der bliver vundet nogle titler hurtigst muligt hvilket får dem til at gemme inden de vigtige kampe.. Men det er bare så forudsigeligt og kedeligt. Derfor sidder jeg og klapper i mine hænder når du taber 3 straffesparkskonkur rencer i træk, eller ikke rykker op fra slutspillet. Selvfølgelig ikke fordi jeg er ond, men fordi det er realistisk Wink .
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #208: 12 Jan 2011, 12:37 »

Så har jeg netop læst det hele igennem. Det er skide godt.
Begynde dog at læse noget hurtigere da der begyndte at komme fulde kampreferater. Det har aldrig været min smag. Men der er jo andre som synes det er uundværligt, og man kan ikke tilfredsstille alle. Men sådan som du skrev de første mange sæsoner med 1-2 updates om året, det var pisse godt og rigtig spændende..
Kan specielt også godt lide at du ikke vinder hver gang du har en vigtig kamp foran dig. Man ser tit at når folk skriver blogs så vinder de altid en pokalfinale eller et slutspil, fordi blogskriverne tror at bloggen bliver mere spændende hvis der bliver vundet nogle titler hurtigst muligt hvilket får dem til at gemme inden de vigtige kampe.. Men det er bare så forudsigeligt og kedeligt. Derfor sidder jeg og klapper i mine hænder når du taber 3 straffesparkskonkur rencer i træk, eller ikke rykker op fra slutspillet. Selvfølgelig ikke fordi jeg er ond, men fordi det er realistisk Wink .


Tak for ordene. Ja, hvis det skal være realitisk, så er man jo nød til at følge rytmen i spillet - og det gælder jo både ved sejre og nederlag. Skriver ud fra facts omkring spillet, således at det er selve spillet, som man følger. Selvfølgelig er jeg også med som manager på sidelinjen, men det er selve spillet, som jeg har fokus på. Kampreferater eller ej - det kan være spørgsmålet. Men det er meningen, at der på længere sigt kun vil komme kampreferater fra de finaler, som The Point er med i. Klubben skulle jo gerne blive verdens bedste, så der skulle også komme referat fra de kommende sejre i Champions League finalen  Smiley.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Svin
Gæst
 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #209: 18 Jan 2011, 09:33 »

Fed blog. Glæder mig til, at du får din computer tilbage. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010