home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 460447 gange)
Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #210: 18 Jan 2011, 16:11 »

Tak for absolut ingenting Nickmik, nu har jeg lige brugt hele min højhellige tirsdag på at læse din blog, hehe.
Har nu egentligt haft overvejet at læse bloggen en hel del gange, men har altid opgivet før jeg kom igang, da du var utallige updates foran, og det derfor ville tage ALT for lang tid. Og ja, det tog ALT for lang tid, men da jeg først kom igang var det ikke til at stoppe igen. Du har fået en masse flotte resultater, og som mernild skriver, så er det langt mere realistisk når du ikke bare vinder og vinder. Det er rigtig flot at du nu har vundet mesterskabet 2 gange, men det mest imponerende synes jeg dog er, at du klarede dig ud af den kæmpe økonomiske krise du var i.

Og til det med din computer, så har jeg samme problem. Mon ikke hospitalet lige kan lappe dem sammen hurtigst muligt, så jeg kan få lov at læse lidt mere blog, hehe. Sjovt nok også samme problem med lader og pc.

Og hold lige lidt igen med alle de smiley'er du kaster rundt med 'PEAST', det er utrolig træls at se på, tak.

Men rigtig meget held og lykke med din blog fremover, og jeg følger helt sikkert med!!!!! Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #211: 19 Jan 2011, 17:46 »

Hej Nickmik.
ligger pc'eren stadig på operationsbordet?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #212: 19 Jan 2011, 19:06 »

Tak for absolut ingenting Nickmik, nu har jeg lige brugt hele min højhellige tirsdag på at læse din blog, hehe.
Har nu egentligt haft overvejet at læse bloggen en hel del gange, men har altid opgivet før jeg kom igang, da du var utallige updates foran, og det derfor ville tage ALT for lang tid. Og ja, det tog ALT for lang tid, men da jeg først kom igang var det ikke til at stoppe igen. Du har fået en masse flotte resultater, og som mernild skriver, så er det langt mere realistisk når du ikke bare vinder og vinder. Det er rigtig flot at du nu har vundet mesterskabet 2 gange, men det mest imponerende synes jeg dog er, at du klarede dig ud af den kæmpe økonomiske krise du var i.

Og til det med din computer, så har jeg samme problem. Mon ikke hospitalet lige kan lappe dem sammen hurtigst muligt, så jeg kan få lov at læse lidt mere blog, hehe. Sjovt nok også samme problem med lader og pc.

Og hold lige lidt igen med alle de smiley'er du kaster rundt med 'PEAST', det er utrolig træls at se på, tak.

Men rigtig meget held og lykke med din blog fremover, og jeg følger helt sikkert med!!!!! Peace


Mange tak for ordene, og jeg er selvfølgelig ked af at skulle være medvirkende til, at din tirsdag blev brugt til læsning - det er så her, hvor jeg ville have lavet en smiley, men nej. Computerdoktoren har ringet og meddelt, at computeren er blevet rask igen, og jeg kan hente den igen, hvis jeg lægger 1200 kr. på disken. Strømstikket i computeren var i stykker, og en computere er vist ikke meget værd uden strøm en gang imellem. Ser frem til at fortsætte spillet og bloggen, og jeg regner med, at der ligger en update klar fredag og med lidt held i de sidste par kampe, så ser det godt ud på det europæiske kontinent.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #213: 19 Jan 2011, 19:24 »

super godt hehe det glæder mig at høre...
håber at du er klar igen snart
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #214: 19 Jan 2011, 19:32 »

Det var også ment som ironi, og som en ekstra ros. Men okay..
Logged

If you can't join them, beat them.


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #215: 19 Jan 2011, 19:37 »

Det var også ment som ironi, og som en ekstra ros. Men okay..

Og det blev selvfølgelig også forstået sådan og tak.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #216: 19 Jan 2011, 19:37 »

Godt nok.
Logged

If you can't join them, beat them.


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #217: 19 Jan 2011, 19:44 »

ikke for at blive ved med at presse men kan du sige noget om sådan cirka hvornår du så skriver den næste update?
er sku vildt spændt på at læse mere.....
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #218: 19 Jan 2011, 19:52 »

ikke for at blive ved med at presse men kan du sige noget om sådan cirka hvornår du så skriver den næste update?
er sku vildt spændt på at læse mere.....

Mangler lige en computer, 1200 kr. og nogle få kampe, men fredag formiddag, så skulle der være noget på papiret.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #219: 19 Jan 2011, 19:53 »

Papiret  Huh.
ej ehm hehe glæder mig sku vildt meget
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *47* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #220: 21 Jan 2011, 01:28 »



DET EUROPÆISKE EVENTYR VII


WARRENPOINT TOWN - KÍ

Hvis vi for 5-7 år siden havde trukket Kí fra Færøerne i anden kval runde af Champions League, ville jeg nok have troet, at vi ville have en 50-50 chance for at gå videre, men klubben er nu så meget udviklet, at vi inden kampen var favoritter med rigtige gode chancer for at gå videre. Kampen skulle spilles på Kí Stadium i Klaksvig med plads til 3.000 tilskuere, men der var kun mødt 977 tilskuere frem til kampen.

Det skulle vise sig at blive en meget målrig kamp, hvor The Points spillere var helt på toppen og ikke gav én eneste chance væk til modstanderen. Selvom jeg bare skulle skrive et mindre referat, så ville det blive ret langt, så jeg vil nøjes med at konstatere, at vi storsejrede med 7-0, hvilket selvfølgelig var til stor tilfredsstillelse for alle omkring klubben. Målscorere blev Ian Blake (6, 26, 33), Clark (19), Danny Jones (43) og Pearson (52, 80). Der er vist ingen tvivl om, at The Point er gået videre til næste runde, og der skal noget helt exceptionelt til, hvis de skal gå videre.

I returkampen på The Burren skulle det vise sig at blive endnu værre for Kí. Foran et fuldsat stadion med 500 tilskuere på lægterne ville spillerne vise, at de også kunne score mange mål på hjemmebane. Til gengæld havde Kí i denne kamp én enkelt chance, mens vi havde 19, og det skulle vise sig, at vi var mere end effektive, idet vi scorede hele 10 mål og vandt derved med 10-0 og en samlet målscore på fantastiske 17-0. Målscorere i denne kamp blev Jones (1, 12, 43, 88), Sweeney (9, 83), Fojtik (31), Pearson (36), Gordon (53) og McNish (90+2).

WARRENPOINT TOWN – BATE BORISOV

Hviderussiske BATE var vores næste modstander i tredje runde af Champions League, og denne gang var det ikke os, men BATE, som var favoritter inden kampen. Det blev til en spillemæssigt meget lige kamp på The Burren foran 500 forventningsfulde tilskuere. Parker bragte i det 15. minut foran med 1-0, da han løb fra modstanderne på en lang bold fra The Points forsvar. Parker var igen på pletten i det 57. minut, hvor han blev spillet fri i målfeltet, og man skal ikke lade ham stå alene med bolden, for han scorede usvigeligt sikkert til 2-0. Det så godt ud for The Point. Parkers angrebskollega Fojtik ville ikke stå tilbage for Parker, så via nogle driblinger i venstre side af banen, lykkedes det ham at score til 3-0. Et virkeligt godt udgangspunkt for The Point, men desværre scorede BATE et vigtig udebanemål i slutninger af kampen, hvor vi måtte ”nøjes” med en sejr på 3-1. Endnu en fantastisk præstation af The Points spillere, som efterhånden viser sig at være nogle spillere, som man kan stole på.

22.561 tilskuere var på plads på BATE Stadium i returkampen i Borisov for at heppe deres favoritter frem mod en sejr, men det skulle vise sig, at de kom på bedre tanker, idet The Point stik imod spil og chancer løb af sted med en udesejr. BATE’s Leonov var uheldig, da han i det 9. minut ville sparke et indlæg væk, men han ramte bolden forkert, således at denne strøg i mål – uden chancer for målmanden. En mareridts start for BATE. Det blev en hårdt spillet kamp med hele 10 gule kort, hvor der blev gået til den på begge sider af banen. Parker bragte i det 76. minut The Point foran med 2-0, da han afdriblede 3 modstandere og placerede bolden udenfor målmanden rækkevidde med en flot inderside. The Point havde gjort det umulige og havde bragt sig selv videre til 4. og afgørende kval runde i Champions League.   

WARRENPOINT TOWN – BSC YOUNG BOYS

For at få adgang til det forjættede gruppespil i Champions League, så skulle vi slå Young Boys fra Schweiz. Lodtrækningen gjorde, at vi skulle spille første kamp på udebane, og vi havde ingen forhåbninger om at få noget som helst med hjem til Warrenpoint Town. 23.811 tilskuere var på plads på Stade de Suisse Wankdorf i Bern for at hjælpe deres hjemmefavoritter frem mod en sikker sejr i denne første kamp. Dette skulle dog vise sig at blive en spændende og målrig kamp.

The Point kom dårligt fra start, da Young Boys allerede i det 13. minut scorede til 0-1. Men det gjorde dog ikke, at The Points spillere begyndte at hænge med hovedet – op på hesten igen – og hvad skete der så – ja vi ville også vise, at vi var med i kampen, så blot 4 minutter senere havde midtbanespilleren bragt balance i regnskabet. Fojtik og Parker viste i det 24. minut angrebsmæssig klasse, da Parker efter et flot samarbejde med Fojtik bragte The Point på 2-1. Et straffespark i det 34. minut bragte dog Young Boys tilbage i kampen. Kort før pausen viste Parker og Fojtik igen angrebsspil af klasse, men denne gang var det Fojtik, som lagde bolden i kassen. Anden halvleg bød på chancer til begge mandskaber, men desværre for The Point scorede Young Boys fortjent til 3-3 i det 86. minut. Til trods for det sene mål var det alligevel et tilfreds Point mandskab, som kunne se tilbage på kampen. Vi havde mødt et hold, som burde være klasser bedre end os, men alligevel havde vi været fuld på højde med Young Boys.

The Burren – 500 tilskuere – kæmpe forventninger – Young Boys store favoritter – et spinkelt håb om succes – var blot nogle af de overskrifter som prægede Warrenpoint Town inden hjemmekampen mod Young Boys. The Point kunne sikre sig videre deltagelse til gruppespillet gennem en sejr (selvfølgelig) eller et uafgjort resultat indtil 2-2. Det skulle vise sig at være Young Boys, som skulle bringe sig foran i kampen, idet deres brasilianer Fabinho scorede til 0-1, og herved var det Young Boys, som på dette tidspunkt var videre i CL. The Point fik dog bragt balance i regnskabet, da Galbraith på et flot hovedstød scorede til 1-1 efter et smukt indlæg fra venstre side af Blake. Nu var The Point videre. Halvlegspause 1-1.

Kort efter pausen bragte Young Boys sig igen foran, og det så igen sort ud for The Point, som var bagud sammenlagt. I det 63. minut var The Points angriber Parker endnu en gang på pletter, da han efter 3 forsøg udlignede til 2-2. The Point var videre og for mig virkede det, som om kampen sneglede sig af sted, og der var da også lidt nerver på til sidst, men The Point holdt stand og gik videre til gruppespillet gennem flest scorede udebanemål. En kæmpemæssig triumf for vores lille klub, som nu viser, at vores mange satsninger endelig begynder at bære frugt.

Kampen mod Young Boys blev i øvrigt min kamp nr. 1000 for Warrenpoint Town, og jeg kunne ikke tænke mig en bedre gave, end kvalifikation til gruppespillet i Champions League.

Forud for lodtrækningen til gruppespillet blev The Point belønnet med 55.810.000 kr. for at være med i gruppespillet. Dette pengebeløb betød, at The Point fordoblede vores værdi all over.

Der blev med spænding set frem til lodtrækninger, og uanset hvad, ville vi komme i en svær gruppe, hvor vi ville have minimale chancer. Ikke overraskende var vi seedet i 4. lodtrækningslag, og fra 1. lag fik vi Inter, som p.t. er rangeret som Europas nr. 6. Fra 2. lag blev det til Liverpool (nr. 24) og fra 3. lag blev det til Zenit (nr. 30). Efter sådan en lodtrækning er det svært at være alt for positiv, og vores målsætning er at få en masse europæisk spilleerfaring, og med lidt held kan vi hente et enkelt point på hjemmebane mod Zenit eller Liverpool. Jeg er ikke pessimist, men realist.   
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 01:33 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *48* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #221: 21 Jan 2011, 15:26 »

uheldig gruppe
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *48* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #222: 21 Jan 2011, 15:44 »

tillykke med kvalen til CHL.
det bliver spændende at se hvordan det ender.
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *48* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #223: 22 Jan 2011, 01:04 »




GRUPPESPILLET I CHAMPIONS LEAGUE EFTER 3 KAMPE


INTER – WARRENPOINT TOWN

Gruppespillets første kamp skulle spilles på Inters hjemmebane Giuseppe Meazza, hvor der er plads til 80.018 tilskuere, men der var ”kun” mødt 56.706 tilskuere op – formentlig på grund af, at Inter var kæmpe favoritter inden kampen.


Giuseppe Meazza


Jeg havde inden kampen lovet, at vi ville spille angrebsfodbold, som vi plejede, og selvom vi var på udebane mod et storhold, så ville vi spille vores eget spil uden indflydelse af Inters taktik og styrke.

Vi kom godt fra start og viste, at vi ikke bare ville lægge os ned og lade Inter score det ene mål efter det andet. Vi viste en fightervilje, som kun et nordirsk hold kan vise og kæmpede røven ud af bukserne. Selvom Inter var dominerende i spil og chancer, så lykkedes det os at holde nullet, og da vi heller ikke scorede selv, så endte kampen 0-0. Allerede i første kamp var målsætninger for Champions League gruppespillet opnået. Det må vel nok siges at være det største internationale resultat, som vi nogensinde har nået. En kæmpe præstation af spillerne, som viste fightervilje udover det sædvanlige. 3.140.000 kr. blev efterfølgende sat ind på kontoen.

WARRENPOINT TOWN – LIVERPOOL

Der var fornemt besøg på The Burren, da den engelske Premier League klub Liverpool kom på besøg. Selvfølgelig var The Burren fuldsat med 500 tilskuere, og russiske Robert Voronin var udpeget til dommer i kampen. Ikke overraskende var Liverpool gjort til kæmpe favoritter inden kampen, og det var forventet, at vi skulle lukke rigtigt god af foran målet, hvis vi ikke skulle lide et stort nederlag.

Dommer Voronin fløjtede kampen i gang, og Liverpool havde allerede efter 20 sekunder en kæmpe chance for at bringe sig foran. Liverpool viste hurtigt, at de ikke var kommet til Warrenpoint for at spille uafgjort. Det ene angreb efter det andet bølgede mod The Points mål, men en heroisk indsat fra The Point målmand Karl Hampson gjorde, at holdene kunne gå til pause med et 0-0 uafgjort resultat. Ikke fortjent fra The Points side, men spillerne kæmpede som vanvittige, så det var bare at håbe på, at dette også kunne holde gennem 2. halvleg.

Stik imod spil og chance lykkedes det The Point at komme foran i det 51. minut, da Pearson fra sin position som venstre fløj sparkede bolden ind over, hvor angriber Fojtik dukkede op blandt 3 modstandere og headede bolden hårdt i mål ved den ene stolpe. Et overraskende mål, som skabte virkelig stor jubel på The Burren. Jublen blev ikke mindre, da Liverpool blev reduceret til 10 mand kort efter i det 53. minut, da Estrada blev udvist efter gentagne frispark. Nu havde vi virkeligt en chance for at skabe noget stor, men lige så hurtigt, at hænderne kom op i luften – ja lige så hurtigt kom de ned igen, da Liverpool endelig fik udbytte af alle deres chancer og scorede i til 1-1 i det 56. minut.

Selvom Liverpool kun var 10 mand fortsatte de med at angribe The Point forsvar, og endnu engang gav det udbytte, idet Liverpool bragte sig foran med 1-2 i det 63. minut. Sensationen var nu langt borte, og med lidt held kunne vi måske hive et uafgjort resultat hjem. 6 minutter før kampens afslutning, så det knap så godt ud for The Point, men på et kontraangreb blev bolden fra målmanden spillet op til angriberen Talbot via to mellemstationer, og Talbot scorede sikket fra en fri position i målmandens højre hjørne. The Point var igen inde i kampen.

Blot 3 minutter senere lå bolden igen i Liverpools mål, da Sané dukkede op blandt venner og fjender og scorede efter at par riposter. The Point var sensationelt foran, og det var ikke til at tro sine egne øjne. Meeeeeen i det 90. minut udlignede Liverpool, da Hampson måtte se bolden gå i mål efter to fremragende redninger. Lyset blev ikke slukket for The Points spillere, men det var tæt på.

Men hvad sker der, når man mindst venter det – ja The Point scorer og afgør kampen. I det 92. minut blev angriberen Field spillet fri i målfeltet, hvor Liverpools forsvarer gav ham for meget plads, og han svigtede ikke, men scorede og sikrede The Point en sensationelt 4-3 sejr i Champions League. Denne kamp vil jeg nok betegne som den bedste og mest spændende kamp nogensinde på The Burren, og selvfølgelig er jeg begejstret for resultatet, som også gør, at vi nu ligger nr. 1 i gruppe H i Champions League gruppespillet.

ZENIT – WARRENPOINT TOWN

Skulle det være alle gode gange tre. Kampen skulle i hvert fald spilles på Gazprom Arena i Skt. Petersburg, hvor Zenit bød op til dans. 31.372 tilskuere havde sat sig ned på dette smukke stadion, og de var klar til at tro på en hjemmesejr til storfavoritterne fra Zenit.
 

GAZPROM ARENA


Det havde de i øvrigt god grund til, for det var ikke alle, som nåede at sætte sig ned, førend Zenit var foran med 1-0. Sølle 18 sekunder efter, at dommeren havde fløjtet kampen i gang – ja så havde scoret. Lidt af en chokstart for The Points spillere, som måske havde fået det forkerte ben ud af sengen. Zenit fortsatte dominansen gennem hele første halvleg, men det lykkedes dem ikke at score yderligere, hvorfor halvlegsstillingen var 1-0 til Zenit.

I det 56. minut var det igen Zenit tur til at score, og det så sortere og sortere ud for The Point. Selvom vi ikke havde så mange chance (9 stk.), så var vi alligevel farlige på dem, som vi havde, og det gav os da også en gevinst i det 81. minut, da Blake var på pletten. Vi satsede til sidst hele pibetøjet for at sikre os uafgjort, og vi havde da også tre store chancer i de sidste minutter, men bolden ville ikke i mål. Helt fortjent blev det til en Zenit sejr.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2011, 01:09 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *49* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #224: 22 Jan 2011, 10:49 »

Sku nogle flotte resultater må man sige Wink Lad os minimum håbe på avancering til Europa League Wink
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010