home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 421776 gange)
PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *49* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #225: 22 Jan 2011, 16:22 »

fede resultater nickmik   tillykke
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *49* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #226: 23 Jan 2011, 16:19 »



SLUT PÅ GRUPPESPILLET I CHAMPIONS LEAGUE


WARRENPOINT TOWN - ZENIT

Efter Zenit sejr i den omvendte kamp var det The Point tur til at byde velkommen på hjemmebane. Det var netop denne kamp, hvor jeg inden gruppespillet havde håbet på, at vi kunne spille uafgjort og derved få et enkelt point. Ikke overraskende var Zenit store favoritter, men vi havde tidligere vist, at vi kunne gøre det godt på vores hjemmebane, så måske havde vi også her chancen for et godt resultat.

Jeg havde lovet angrebsfodbold, og derved blev det. I det 18. minut blev bolden spillet op gennem The Points midtbane frem til angriberen Nathan Parker, som i straffesparksfeltet tog et enkelt træk, en Zenit forsvarer stak benet ud, og der var klart straffespark. Zenit spilleren blev efterfølgende udvist, og det så godt ud for The Point. Midtbanespilleren Woodward blev sat til at sparke, og han scorede sikkert. En overraskelse var måske på vej for The Point, som fortsatte det gode spil frem mod halvlegspausen og var fortjent foran med 1-0.

Det blev til en meget lige kamp med 11 skud til begge hold, mens The Point havde bolden 55 % af kampen. The Points spillere kæmpede forbilledligt, men vi kunne desværre ikke forhindre Zenit i at udligne til 1-1 i det 87. minut. Dette var virkeligt en kold klud i ansigtet for The Points spillere, idet vi stort set ved en sejr havde sikret os mindst en 3. plads i puljen, og denne ville have givet videre adgang til Euro Cup. Men bortset fra, at vi ikke kunne holde nullet, så må jeg endnu engang være tilfreds med et fantastisk resultat for The Point.

WARRENPOINT TOWN – INTER

Mægtige Inter var det næste store hold til at gæste The Burren, og selvom vi i den omvendte kamp havde spillet 0-0, så var det vist kun de største optimister, som troede, at vi kunne opnå bare et hæderligt resultat.

Inter havde klart flest chancer kampen igennem, og der skulle en stor kamp til fra The Points målmand for at holde Inter nede på en nogenlunde målscorer. Heldigvis blev Woods én af de helst store profiler i denne kamp, men han kunne ikke hindre Inter i at score til 0-1 i forlængede spilletid i første halvleg.

Anden halvleg lignede første halvleg på en prik med Inter som toneangivende. Alligevel forsøgte vi alt, hvad vi kunne gennem hele anden halvleg, men desværre lykkedes det os ikke at score. Det blev til et smalt nederlag på The Burren, hvor vi var i kamp mod overmagten.

LIVERPOOL – WARRENPOINT TOWN

Gruppespillets sidste kamp skulle spilles på Liverpools stadion, som selvfølgelig den dag i dag hedder Torres Park, og hvor der er plads til 60.962 tilskuere. Der var ikke helt fuldsat, idet kun 51.207 tilskuere havde betalt for at se deres favoritter fra Liverpool. Resultaterne i gruppespillet havde formet sig således, at The Point kunne sikre sig en tredje plads i puljen gennem en sejr eller et uafgjort resultat.

Vi spillede frisk til fra kampens start, og vi bød virkeligt Liverpool op til dans. Vi var kommet for at vise, at vi ikke bare ville lægge os ned. Det var dog bare lige sådan, at Liverpool gerne ville vise deres tilskuere, at det ikke var en tilfældighed, at de allerede inden kampen havde vundet puljen. Det blev da også til en Liverpool scoring i det 19. minut, da angriberen Molina efter et par riposter hamrede bolden i mål. Midtbanespilleren fik dog tændt et lys i mørket, da han på et flot hovedstød scorede 28. minut. Minuttet efter var det dog ligesom at få et slag fra en forhammer lige i hovedet, da Liverpool igen bragte sig foran, og The Point var igen sidst i puljen og uden for videre spil i Euro Cup.

Det blev endnu værre for The Point i anden halvleg, hvor Liverpool scorede til 3-1 i 73. minut. Vi forsøgte alt, hvad vi kunne, men det lykkedes os ikke at score, hvorfor vi var ude af de europæiske turneringer for denne sæson.

OPSUMMERING INDTIL VIDERE I SÆSONEN

Men jeg ser tilbage på Champions League med stor glæde, idet vi har præsteret langt over evne, og vi er efterhånden begyndt at vise, at selvom vi stadigvæk er en meget lille klub, så kan vi godt gøre det godt. Der er ingen tvivl om, at hvis vi skal have yderligere succes i Europa, så skal vi ekspandere og udvikle stadion og klub yderligere. Vi skal have endnu bedre spillere til klubben, men selvom vi er blevet meget rigere gennem de sidste sæsoner, så skal vi passe på med, at spillerlønninger ikke løber løbsk. Det har indtil videre været en meget langsom proces, og denne er nød til at fortsætte langsomt, for at det ikke skal gå helt galt.

Sæsonens andet transfervindue bød i øvrigt på nogle overraskelser, idet flere af The Points stamspillere ikke ville forlænge deres kontrakter, hvorfor jeg blev nød til at skille mig af med vores målmand, vores forsvarsgeneral, vores midtbanegeneral og en god angriber. Jeg kunne selvfølgelig bare have ladet som ingenting, men så ville jeg ikke have fået nogen penge for dem. Det blev til i alt 20 mio kr. ekstra i kassen, men desværre måtte jeg også sige farvel til 4 af vores bedste spillere. Nu må jeg så se, om det kan lade sig gøre at hente nye ansigter til klubben. Jeg har budt på flere spillere fra det sydamerikanske kontinent, men det er fuldstændigt umuligt at få arbejdstilladelse. Desuden vil de gode spillere andre steder fra ikke skrive kontrakt med en så lille klub.

Vores trænings- og ungdomsfaciliteter er ved at blive opgraderet, ligesom bestyrelse overvejer, om vi kan udvide vores stadion, men jeg har på fornemmelsen, at kommunen nok også skal få ødelagt denne udvidelse. Der er nok ikke andet at gøre end at bygge et nye stadion.

Selvom vi er ude af Europa, så ser det godt ud i ligaen, og vi er stadigvæk med i alle hjemlige pokalturneringer.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 16:21 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #227: 23 Jan 2011, 16:50 »

surt med gruppespillet Skuffet kunne man få ss af din økonomi??
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #228: 23 Jan 2011, 16:53 »

vi begræder allesammen din alt for tidlige europæiske exit men det er jo nu engang vilkårene når man har at gøre med en af de"mindre" europæiske klubber. held og lykke næste sæson og held og lykke med at få forbedret faciliteterne og stadionet
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #229: 23 Jan 2011, 17:02 »



SS af økonomien, som ser bedre og bedre ud.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #230: 23 Jan 2011, 17:45 »

Så må de sgu da bygget et nyt stadion snart.. Vanvittig mange penge at have i Nordirland. 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #231: 23 Jan 2011, 18:02 »

Så må de sgu da bygget et nyt stadion snart.. Vanvittig mange penge at have i Nordirland. 

det kan være pga. gælden fra de lån han har.
det har jeg da engang oplevet.

det skal lige siges at jeg snød så det drev ned af væggene til sidst havde jeg over 2mia. i brøndby og klubben var langt den rigeste men alligevel ville de ikke foretage andet end små forbedringer på faciliteterne indtil gælden var væk men så gik det også stærkt... måske endda for stærkt gik på en sæson fra at have 26,000 siddepladser til omkring 72,000 siddepladser og 10,000 ståpladser.

men det var også i FM08 så det kan vel ikke helt sammenlignes
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #232: 23 Jan 2011, 18:07 »

det skal måske også lige tilføjes at den eneste grund til at jeg snød med brøndby var fordi jeg ville prøve at se hvor stort et stadion og hvor gode faciliteter jeg havde efter 10 sæsoner
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #233: 23 Jan 2011, 22:28 »

« Seneste Redigering: 23 Jan 2011, 22:32 af Nieki » Logged

FMFreaks inside you.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #234: 23 Jan 2011, 23:53 »


Ja, det er et fedt mål, som der nok kun kan scores i de lavere rækker. Er lidt i tvivl, om der er 100 meter ned til modstanderens mål, men et sjovt mål alligevel.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #235: 24 Jan 2011, 07:06 »

Ja, det er et fedt mål, som der nok kun kan scores i de lavere rækker. Er lidt i tvivl, om der er 100 meter ned til modstanderens mål, men et sjovt mål alligevel.
ja sådan som bolden hopper og de få gange den rammer jorden tvivler man vel på at der er 100 meter derned men de fleste baner er vel efterhånden minimum 98 meter lange hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *50* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #236: 24 Jan 2011, 21:02 »



THE POINT ER GÅET OP I NIVEAU


POKALTURNERINGER 2030 - 2031

Af tre hjemlige pokalturneringer blev det ”kun” til en finale. Vi tabte nemlig i Mid Ulster Pokalturnering yderst overraskende vores semifinale til upåagtede Armagh med 1-2 på neutral bane. Det blev også til et nederlag i semifinalen i Nordirske Pokalturnering, idet vi neutral bane tabte 1-3 til Linfield.

Linfield var også vores onde ånd i All-Ireland Cup, hvor vi igen i semifinalen tabte efter 2 kampe med en samlet målscore på 3-4. Lidt skuffende at tabe til netop Linfield, som er klubben, vi år efter år måler os efter.

NORDIRSKE LIGA CUP FINALE

Ikke overraskende havde vi kvalificeret os til finalen i den ”lille” pokalturnering, og modstanderen, som skulle slås, var Glenavon fra vores egen liga. Vi var favoritter, og vi skuffede selvfølgelig ikke. Frem mod finalen havde vi nedkæmpet Bangor, Portstewart og Limavady United. 4.572 tilskuere havde betalt for at se deres favoritter på Windsor Park i Belfast. Efter stor dominans kampen igennem blev det til mål af Booth i det 15. minut, mens Fojtik cementerede sejren i det 65. minut. Glenavon havde ikke meget at komme med, hvorfor det blev en fortjent sejr på 2-0. Sejren i finalen indbragte os 530.000 kr., og de forsvandt hurtigt igen, da spillere fik 700.000 kr. for at have vundet turneringen. Det var The Points tredje sejr i denne pokalturnering - ud af i alt 4 finaler. Årets første pokal var hjem til stor tilfredshed for alle.   

NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Det er vigtigt for klubben, at det går godt i pokalturneringerne, men det er endnu vigtigere, at vi sikrer os det Nordirske Mesterskab, således at vi kan kvalificere os til Champions League, hvor alle de gode penge ligger – og hvordan gik det så med hensyn til mesterskabet år 2030 – 2031?

Vi kom godt fra start i ligaen, idet vi nåede at spille 11 kampe inden det blev til det første nederlag. Det blev så det første nederlag af i alt 5 nederlag i løbet af sæsonen, hvor det kun var Linfield, som kunne følge med. Vi var dog hele tiden nogle point foran, men der skete det, som også skete sidste år – nemlig at Linfield kom tættere og tættere på, som sæsonafslutningen nærmede sig. Det blev da også til usædvanligt mange kampe mod Linfield, da vi mødte dem ikke mindre end 7 gange i løbet af sæsonen, og Linfield barometret så således ud: 3 sejre – 1 uafgjort og 3 nederlag med en målscore på 11-10. Heldigvis for os var vores 3 sejre i ligaen, hvorfor det her selvfølgelig gav os en fordel, hvad point angik.

Det haltede dog lidt omkring vinter transfer vinduet, da vi var nød til at skille os af med 4 stamspillere, som ikke ønskede at forlænge deres kontrakter, og det var derfor vores eneste mulighed at sælge dem, frem for at lade dem gå gratis til andre klubber. Det betød også, at vi skulle købe spillere ind i løbet af januar måned, som havde samme klasse, men de gode spillere ville ikke til vores klub, ligesom dem, som ville til klubben, ønskede lønninger, som var langt over The Points budget. Det blev derfor ikke til de store spillerindkøb, og det kunne ses på The Points spil, at vi manglede 4 stamspillere i resten af sæsonen.

Det betød dog ikke mere, end vi blev nordirske mestre med 6 point ned til Linfield og hele 30 point ned til nr. 3 Portadown. Mesterskabet blev hevet hjem for andet år i træk og for tredje gang i alt.

Et mesterskab betyder også, at vi igen skal prøve at kvalificere os til Champions League via første kamp i anden kval runde, og det er i hvert fald noget, som jeg glæder mig til.

OPSUMERING 2030 - 2031

Midtbanespilleren Ian Blake blev for andet år træk kåret til Årets Spiller i Den Nordirske Liga Premier Division, ligesom kåringen er gået til The Points spillere de sidste 4 år. Forsvarsspilleren Della Rocca blev kåret til Årets Unge Spiller i Den Nordirske Liga Premier Division, mens angriberen Fojtik blev nr. 2. Jeg selv blev kåret til Årets Manager for 3. gang i løbet af de sidste 4 år.

Årets Spiller i The Point blev den engelske forsvarsgeneral Terry McNish, som har vist sig at være en fantastik spiller for The Point, og ikke mindst på hjørnespark, hvor han header den ene bold efter den anden i mål.

Tilskuerrekorden på The Burren blev slået, således at den nu lyder på 396 tilskuere pr. kamp. En anden rekord der blev sat var rekorden for højst gennemsnit pr. kamp, og denne blev slået af Ian Blake, således at den nu lyder på 7.41.

Vores succes på den europæiske kontinent begynder også at bære frugt på de europæiske ranglister, men vi nu ligger nr. 152 (lige efter Hoffenheim), og derfor er rykket 119 pladser op siden sidste års rangliste. Lidt overraskende er den Nordirske Liga Premier Division rykket 8 pladser ned, således at ligaen nu ligger nr. 54. – lige efter den portugisiske Supertaca.

At vi har fået flere penge mellem hænderne kan mærkes på flere måder, og det har i hvert fald gjort, at The Point er blevet gældfri, idet vi har tilbagebetalt vores lån. Vores succes smitter også af på de andre hold i ligaen, idet både Glenavon og Donegal Celtic også er gået over til fuldtidsprofessiona lisme. I indlæg 1 kan du se, hvorledes klubben udvikler sig fra år 2010 til dags dato på bl.a. facilitetsområdet.

Jeg kan nu se tilbage på endnu en fantastisk sæson, hvor specielt vores spil i Champions League var langt over alle de forventninger, som jeg havde til spillerne. Lad os se, om vi kan præstere på samme niveau frem mod den nye sæson, men det må nok kræve, at vi køber spillere ind med en vis standard. 
« Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 21:33 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *51* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #237: 25 Jan 2011, 15:18 »

du har da fået skravet en hel del penge sammen alligevel hva? Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *51* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #238: 25 Jan 2011, 16:46 »



NY ANSIGTER I THE POINT


Til en ny sæson hører der også nye ansigter og for at komme endnu højere op på ranglisterne, så er The Point nød til at udvikle sig yderligere. Det er ikke nok, at trænings- og ungdomsfacilitetern e bliver bedre og bedre – nej spillerne skal også sæson efter sæson have en højere og højere standard. Som altid sætter penge selvfølgelig en begrænsning, men de senere års succes i de europæiske turneringer har gjort, at der for sæsonen 2031-2032 er flere penge at købe for end alle de tidligere år. Mine talentspejdere har for nogens vedkommende gjort et godt stykke arbejde og fundet frem til spillere, som muligvis kan gøre en forskel i The Point. Det har ikke været muligt at kunne købe spillere udenfor Europa, idet disse simpelthen ikke kan få arbejdstilladelse.

Nedenunder vil du kunne se nogle af de spillere, som er købt ind til The Point for de nye sæson, og forhåbentlig kan de gøre en forskel.


Mads Høy er, som man nok læse ud af navnet, dansker, og inden han kom til klubben, så har han spillet 4 år i den bosniske klub Zrinjski. Han er kun 19 år gammel, hvorfor det forventes, at han udvikler sig i den kommende tid. Han har dog talent nok til at gå direkte ind i angrebet hos The Point. Han er kommet til klubben på en fri transfer.


Serbiske Dusan Zivkovic er et andet ungt angrebstalent, som er kommet til klubben. Forinden The Point spillede han i Mogren i Montenegro. Der forventes ligeså meget fra hans, som der gør med Høy. Han kom til klubben på fri transfer.


Den skotske venstre kantspiller Andy Cameron er et af de dyreste køb, som The Point nogensinde har gjort, og han har hurtigt gjort opmærksom på sig selv i The Point, hvor han er blevet stamspiller på sin venstre kant. Han har spillet 2 år i Aberdeen, 3 år i Leeds og 1 år i Norwich (udlån). Vi måtte betale 9 mio kr. til Leeds for at få ham til klubben.


Den engelske angriber Frank Carter mangler måske lidt i forhold til de andre spillere, men med den rigtige udvikling, så kan han blive ligeså god. Han kom til klubben for en rimelig billig pris på 400.000 kr. fra Preston, hvor han har spillet de sidste 3 sæsoner.


The Point dyreste køb nogensinde blev walisiske Stephen Jones, som blev købt af Aston Villa for 23 mio kr. Han har levet en lidt omtumlet tilværelse, idet han har skiftet klub 5 år i træk: Cardiff, Aston Villa, Colchester (lån), Wigan (lån) og Bolton (lån). Ud fra de skills, som han besidder, ser det ud, som om han er den bedste spiller i klubben nogensinde.


Den 18 årige angriber Ivan Juric er kommet til fra Hajduk i Kroatien for 2,1 mio kr. Han spillede i Hajduk de sidste 2 år, inden har kom til The Point. Han vil nok få kampe af og til, og som 18 årig har han virkelig mulighed for at udvikle sig.

Der er blevet købt yderligere 11 spillere ind til klubben, men det er yngre spillere, som skal udvikle sig en del, inden de kan forvente at få plads i The Points start 11´er. Nye spillere – ny sæson – forhåbentlig kan vi igen i år kvalificere os til Champions League gruppespillet, hvilket er vores mål. Jeg forventer, at vi vinder mesterskabet og mindst én af de hjemlige pokalturneringer – jeg kan ligeså godt skyde højt. Chancerne for mesterskabet synes jeg er ret gode, og jeg har holdt øje med de spillere, som Linfield har indkøbt, og det er tydeligt, at vores nye spillere har større klasse end de spillere, som Linfield har indkøbt. ”Let the games begin”.


« Seneste Redigering: 25 Jan 2011, 16:49 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *52* Warrenpoint Town F.C - den nordirske udfordring
« Svar #239: 25 Jan 2011, 17:11 »

Ser pisse fedt ud nickmik Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010