home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  BVB Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: BVB Dortmund  (Læst 32471 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
BVB Dortmund
« : 14 Nov 2010, 12:04 »

En Dortmund-klubtråd ! Smiley

Her kan, som i alle andre klubtråde, diskuteres taktikker, spiller -køb / salg, og alt andet.


Lidt Info om BVB Dortmund, ingame:

Budget:

Kval. til Europa - 1.6 mio transfer - 5.5 mio lønbudget
Titeludfordre - 1.7 mio transfer - 5.5 mio lønbudget
Vinder - 1.9 mio transfer - 5.5 mio lønbudget



Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #1: 27 Nov 2010, 19:14 »

Kanont spændende hold Opstemt Rigtig mange gode spillere og unge talenter Opstemt
Logged

Kallemax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #2: 29 Nov 2010, 09:44 »

Er også lige startet med BVB. virker som en rigtig spændene klub må jeg sige, bortset fra deres transfer budget  Shockeret

Satser på at bygge mit hold op omkring: Hummels, Subotic, Sahin, Gotze og Barrios.
Har til første sæson lejet Zohore og ellers skillet mig af med nogle reserver.

Vender tilbage når jeg har spillet første halvdel af sæsonen  Thumbs Up
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #3: 29 Nov 2010, 10:22 »

Jeg startede selv et spil med dem, men syntes hurtigt det blev for kedeligt pga deres store gæld. Og eftersom jeg meget gerne ville spille med Dortmund, så gav jeg spillet lidt "Krydderi", så jeg brugte det scenarie at Dortmund var blevet overtaget af en såkaldt "Sugar Daddy", det gjorde jeg så ved at slette gælden, og give dem en Sugar Daddy. Det resulterede så i at man havde en chance for at forstærke truppen på nogle af de positioner hvor det halter lidt.

Nogen vil sikkert sige det er "snyd", men det er nu engang sådan jeg følte et spil med Dortmund kunne blive sjovest. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #4: 29 Nov 2010, 10:51 »

Jeg startede selv et spil med dem, men syntes hurtigt det blev for kedeligt pga deres store gæld. Og eftersom jeg meget gerne ville spille med Dortmund, så gav jeg spillet lidt "Krydderi", så jeg brugte det scenarie at Dortmund var blevet overtaget af en såkaldt "Sugar Daddy", det gjorde jeg så ved at slette gælden, og give dem en Sugar Daddy. Det resulterede så i at man havde en chance for at forstærke truppen på nogle af de positioner hvor det halter lidt.

Nogen vil sikkert sige det er "snyd", men det er nu engang sådan jeg følte et spil med Dortmund kunne blive sjovest. Smiley

der er jeg så fuldstændig modsat af dig.. jeg finder et spil sjovest når der er nogle store økonomiske forhindringer, som gør at man ikke bare kan købe en masse stjerner, men at man i stedet skal satse på det spilmateriale man har til rådighed, og ellers søge markedet igennem for nogle billige spillere, som kan gøre en forskel.

Det er da kedeligt, når man blot kan "købe sig til succes"  Smiley
Logged

Kallemax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #5: 29 Nov 2010, 10:52 »

Snyd og snyd.. det vel som man tager der  Wink
Har også lidt overvejet at add en sugar daddy, men kan ikke huske hvad den "live" editor hedder så jeg prøver at holde ud
og ser om der ikke kommer lidt mønt til januar  
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #6: 29 Nov 2010, 11:03 »

der er jeg så fuldstændig modsat af dig.. jeg finder et spil sjovest når der er nogle store økonomiske forhindringer, som gør at man ikke bare kan købe en masse stjerner, men at man i stedet skal satse på det spilmateriale man har til rådighed, og ellers søge markedet igennem for nogle billige spillere, som kan gøre en forskel.

Det er da kedeligt, når man blot kan "købe sig til succes"  Smiley

Nu er det jo heller ikke fordi jeg har lavet er transfer-budget på 1 mia. Men synes virkelig det er kedeligt hvis man igennem flere sæsoner skal bruge de samme spillere, uden at kunne købe nyt blod til klubben. Og det er jo tilfældet med Dortmund, der har en massiv gæld! Men sådan er vi jo så forskellige Smiley


Snyd og snyd.. det vel som man tager der  Wink
Har også lidt overvejet at add en sugar daddy, men kan ikke huske hvad den "live" editor hedder så jeg prøver at holde ud
og ser om der ikke kommer lidt mønt til januar 

Nu satte jeg også snyd i gåseøjne, da det jo er et såkaldt "nyt scenarie" jeg har lavet til Dortmund.
Jeg har netop lavet det via FMRTE, og hvis du er interesseret kan det hentes her: http://www.fmrte.com/
Logged

Ornbollado
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #7: 07 Dec 2010, 10:36 »

Blomvikings - Ellers må man jo ud og se om der kan lånes spillere her og der.. På din måde kan man jo få alle lavere rangerede klubber til tops. Der er jo en ide med hele manager verdenen Wink

Det lyder som om at du allerede har vundet "Die Deutsche Meisterschaft"!!!
Logged

U.C. Sampdoria <3
F.C. København <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #8: 13 Dec 2010, 13:28 »

Hvilken taktik bruger i?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #9: 13 Dec 2010, 13:53 »

Jeg vil for første gang nogensinde prøve at starte en i den tyske liga, og det bliver med Dortmund Smiley Synes den tyske liga er mega spændende, og har egentlig altid ment det, så forstår ikke rigtig jeg ikke har prøvet den noget før. Og det skal lige siges jeg har spillet manager i al den tid jeg kan huske. Hehe.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #10: 13 Dec 2010, 16:33 »

Kan da lige skrive om mine transfers i første transfervindue:

Richie De Laet lejet til klubben for 1 mio danske, og så betaler jeg 100% af hans løn.
Markus Feulner solgt for 17 mio danske kroner til PSG.

Derudover har jeg selvfølgelig købt og solgt en masse personale Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #11: 13 Dec 2010, 16:48 »

Mit Dortmund hold i starten af 2. sæson
Logged

Aalborg BK

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #12: 13 Dec 2010, 16:48 »

SS af transfers Maxi?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #13: 13 Dec 2010, 16:57 »

Alle er købt over 48 måneder.

Første sæson


anden sæson
Logged

Aalborg BK

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB Dortmund
« Svar #14: 13 Dec 2010, 16:59 »

Nu er det jo heller ikke fordi jeg har lavet er transfer-budget på 1 mia. Men synes virkelig det er kedeligt hvis man igennem flere sæsoner skal bruge de samme spillere, uden at kunne købe nyt blod til klubben. Og det er jo tilfældet med Dortmund, der har en massiv gæld! Men sådan er vi jo så forskellige Smiley


Nu satte jeg også snyd i gåseøjne, da det jo er et såkaldt "nyt scenarie" jeg har lavet til Dortmund.
Jeg har netop lavet det via FMRTE, og hvis du er interesseret kan det hentes her: http://www.fmrte.com/
Scenarie. I mine øjne kræver dette en udfordring, og det er det da bestemt ikke når man giver dem en masse penge. Det er et kedeligt spil du har gang i, men altid noget du skriver du har gjort det, og ikke viser dine resultater osv. uden at nævne det.
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010