home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering  (Læst 41939 gange)
Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #105: 09 Jan 2011, 15:19 »

Kan man ikke bare aktivere DS og så spille uden de nye strukturer? Bare så man i det mindste kan spille med DS, så må det andet komme senere...
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #106: 09 Jan 2011, 22:20 »

Kan man ikke bare aktivere DS og så spille uden de nye strukturer? Bare så man i det mindste kan spille med DS, så må det andet komme senere...

Nej. Lige meget hvad, man gør, så overskriver spillet ens ændringer i Superligaen, 1. division og 2. division med strukturændringerne, som DBU har lavet. Smiley
Logged


asj89
Gæst
 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #107: 15 Jan 2011, 19:01 »

Er der nogle som har fundet en løsning på denne møg-irreterende gåde?
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #108: 19 Jan 2011, 16:39 »

Det er ikke lige så godt.. Men der er da ned til serie 2 i jyllandsserien...

http://www.megafileupload.com/en/file/296691/Denmark-Expansion-dbc.html
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #109: 19 Jan 2011, 20:47 »

Det er ikke lige så godt.. Men der er da ned til serie 2 i jyllandsserien...

http://www.megafileupload.com/en/file/296691/Denmark-Expansion-dbc.html

Er der noget info om den fil et sted? Hvem har lavet den?
Hvad fungerer, og hvad fungerer ikke? Smiley
Logged


Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #110: 19 Jan 2011, 23:37 »

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den henne.. Men den fungere fint.. Jeg har spillet omkring 7 - 8 sæsoner uden nogle problemer. Det er mig som har uploadet filen.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #111: 22 Jan 2011, 00:14 »

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den henne.. Men den fungere fint.. Jeg har spillet omkring 7 - 8 sæsoner uden nogle problemer. Det er mig som har uploadet filen.

Har du holdt øje med, om nogle hold står som deltagende i en liga, men ingen kampe har?
Logged


Nillerklb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #112: 30 Jan 2011, 10:57 »

Dvs at vi skal give DBU skylden for vi ikke kan spille LLM i danmark.. grrrr
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #113: 30 Jan 2011, 11:00 »

Man kan altid LLM i dk det behøver man ikke en liga udvidelse for Smiley I LLM skal man bare spille i den lavest tilgængelige division i et land Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #114: 30 Jan 2011, 11:09 »

Man kan altid LLM i dk det behøver man ikke en liga udvidelse for Smiley I LLM skal man bare spille i den lavest tilgængelige division i et land Smiley

Yderligere kan man jo altid bytte 2 hold hvis man helt vildt gerne vil spille med sit lokale hold, og så bare bytte dem ud med en nedrykningskandidat fra 2. division øst/vest, gør det nok lidt hårdere at overleve, men alt for udfordringen!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #115: 06 Feb 2011, 22:22 »

Hvordan ser det ud med dette projekt?
Logged

mathias240
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #116: 24 Feb 2011, 13:59 »

ja hvordan går det men projekt
Logged

mbs77
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #117: 26 Feb 2011, 22:05 »

I editoren når man har valgt en given turnering, kan mand tilføje værdier under "Nordlige Grænse (Regional Liga)", "Sydlig Gænse (Regional Liga)" og andre grænser. Hvad bruges den/de til og hvordan virker de 4 punkter?

Kan man ikke bruge dem til at flytte holdene imellem de enkelte liga på samme niveau?
Logged

SimmeFM13
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #118: 04 Sep 2011, 20:19 »

DA jeg ikke har haft en bruger herinde da projektet startede og næsten lige har fået det. Jeg har læst hele tråden igennem med en lille sommerfugl i maven, det er et kæmpe stykke arbejde og jeg er ked af at det ser ud til at være endt sådan som det er! Er det ikke muligt at få en status opdatering fra GG? Eller få hans senste fil og selv prøve at lege med det?
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Genskab det danske ligasystem i editoren for at muliggøre redigering
« Svar #119: 29 Okt 2011, 21:23 »

For lige at lukke denne: Det viste sig umuligt at håndtere strukturændringerne i dansk fodbold, når man lavede lavere ligaer, da man ikke kunne undgå overfyldte ligaer, eftersom spillet overskrev ændringer, som man lavede på de danske divisioner. Det ser dog langt mere positivt ud i FM12, hvor SEGA har udgivet nogle af "kildefilerne" for det danske ligasystem. Jeg vil inden længe oprette et emne om FM12, hvor jeg forhåbentligt kan tilføje lavere ligaer uden de store problemer.
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010