home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 22503 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #60: 22 Apr 2011, 23:56 »

Så fik jeg spillet anden sæson færdig, og det blev til en blandet fornøjelse.

Da vi sidste sæson sluttede på en 3. plads betød det at vi skulle deltage i Euro League. Her indtrådte vi i 4. og sidste kvalifikationsrunde, hvor Werder Bremen ventede. Jeg forventede ikke at gå videre fra disse kampe, og det gjorde vi desværre heller ikke. Vi spillede 0-0 på MCH Arena, hvor vi ikke formåede at score på én ud af vores 21 chancer...
Ugen efter gik turen så til Bremen og Weserstadion. Her tabte vi desværre 4-1 i en kamp, hvor Werder bare beviste, at de er en klasse eller to bedre end os. Så dermed var deltagelsen i EL allerede slut inden den for alvor var startet..

I SuperLigaen sluttede jeg igen på 3. pladsen, og det er jeg egentlig godt tilfreds med, eftersom at holdet virkelig har underpræsteret hele sæsonen, havde det ikke været for en udemærket slutspurt, så var det aldrig sket. Her er får i et SS af mine tidligere placeringer i ligaen denne sæson.

I pokalturneringen nåede vi igen til finalen. På vejen dertil havde holdet besejret Otterup, Elite3000, Randers FC og Aab, og i finalen ventede FCN, som vi ikke havde formået at slå i 6 mulige opgør!
Men der var egentlig kun ét hold på banen i hele kampen, nemlig FC Midtjylland. Vi kunne bare ikke få bolden det sidste stykke ind over stregen, og så skete det der er sket så mange gange tidligere i denne sæson, FCN scorede nemlig.. Vi pressede igen på, og i det 59' minut lykkedes det Morten Nielsen at heade bolden ind bag keeper, Jesper Hansen... Kampen sluttede 1-1, og vi skulle i forlænget spilletid. Her fortsatte vi hvor vi slap, men kunne igen ikke få bolden ind, så det betød, at vi skulle i straffe... Her var Lössl heldigvis i hopla, og han nuppede de første tre spark, og da vi scorede på vores tre første, betød det, at FCM havde vundet Pokalturneringen for første gang i historien!

Jeg har denne sæson lavet en del transfers.. Njie Sanyang, er som i kan se en ung regen, som jeg valgte at udleje til samarbejdsklubben, Kolding FC. Også Al Kamara er en ung afrikansk regen, som jeg dog valgte at beholde. Desværre uden succes. Han er nu allerede eftertragtet af flere klubber i europa, bl.a. Benfica, Ajax og Sevilla.

Alt i alt en udemærket sæson. Jeg havde dog håbet på at kunne slutte i top 2, så jeg kvalificerede mig til CL, men det må jeg gøre næste sæson. Smiley

Jeg vender tilbage en gang midt i tredje sæson med endnu en lille 'update' omkring mit spil.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2011, 00:07 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #61: 25 Apr 2011, 14:25 »

Så er 3. sæson færdigspillet.

I Europa League skulle vi i 4. kvalifikationsrunde møde HSV. Hjemme på MCH Arena vandt vi 2-1 på mål af Sivebæk og Sviatchenko, og da vi i anden kamp spillede 0-0 på Imtech Arena i Hamborg, var vi højest overraskende videre til Gruppespillet. Vi var desværre 4 seedet, og vi kom i en svær gruppe med Lazio, Bordeaux og Dundee United. Vi gjorde dog en rigtig god figur, og slog bl.a. Lazio 3-1 på hjemmebane. Men vi måtte nøjes med en flot 3. plads

I SuperLigaen startede vi igen skidt ud, men en ny opstilling gjorde, at vi endte med en flot 2. plads. Så næste sæson skal FCM spille i Champions League!

I Pokalturneringen nåede vi "kun" til kvartfinalen, de sidste to sæsoner er vi ellers nået til finalen, men vi måtte se os slået af FCK i straffekonkurrence. .

Jeg fik inden sæsonen gik i gang kun hentet én spiller, Petr Kovar som vi måtte slippe 2,5 mio. for.
I vinterpausen besluttede bestyrelsen at sælge Izunna til Twente for 32 mio. Izunna havde gjort det fremragende, så jeg var ikke glad for, at miste min styrmand på midtbanen. I stedet for ham hentede jeg Pål André Helland i Rosenborg for 750k og Mikkel Thygesen som jeg tidligere havde solgt til Tom i Rusland. Thyge kom på en fri transfer. Jeg fik også hentet en spiller til højrebacken, som assistent manageren mente var det svageste punkt.. Her er der tale om Daniel Wass som var sat til salg for kun 4,25 mio. Det ser jeg som lidt af et scoop.. Bestyrelsen valgte også at sælge Frederik Møller til FCK for 3,75 mio.
Alle transfers kan ses her.
Venskabsklubben Kolding FC er vist meget glad for spillerne jeg har lejet ud, de ligger lige nu nummer 2 i 1. Division 8 point foran nummer 3 med kun 3 kampe igen. Så det ligner oprykning til Kolding.

Så alt i alt en rigtig god sæson, hvor vi gjorde en god figur i EL og samtidig spillede os i CL gennem ligaen! Smiley

EDIT: Som en tilføjelse kan jeg sige, at jeg er blevet landstræner for Uruguay, som ligger på en 3. plads i kvalifikation til VM.. Jeg har spillet en kamp for dem, den blev vundet med 3-2 hjemme over Ecuador.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 14:31 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #62: 25 Apr 2011, 16:23 »

Hvor go er Falk ved at være i dit spil?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #63: 25 Apr 2011, 16:27 »

Han har, som du kan se, været udlejet til FCN hele sæsonen.
Logged

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #64: 25 Apr 2011, 16:43 »

Han har, som du kan se, været udlejet til FCN hele sæsonen.


Er lige så langt som du er. Ved mig har han været i Bolton 2 sæsoner og spillet 2 kampe, men lige så go som ved dig.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #65: 25 Apr 2011, 20:11 »

Så blev syvende sæson spillet færdig.


Vi kom i CL gruppespillet, efter vi først slog Legia og derefter Debrecen i kvalifikationsrunde rne.
Vi kom i en overkommelig gruppe som talte: Ac Milan, Fc Bayern og Dynamo Kiev.
Jeg satsede på og få point imod Dynamo Kiev, også bare få et flot resultat imod de andre hold.
Første kamp mod Dynamo Kiev spillede vi 1-1 hvilket betød vi indtog en tredje plads i gruppen, da både Dynamo Kiev og vi selv havde tabt samtlige kampe. Den anden kamp fik vi en sejr på 3-1 over dem, og dermed gik vi vidre til Europa League. Her skulle vi møde Fc Twente fra holland. På MCH Arena blev det til 0-0 men på udebane fik de en 1-0 sejr. Dermed sluttede vores eventyr for denne gang.

I Superligaen var vi sammen med FC Købenahavn, stortset i en liga for os selv. Ligaen blev vundet med 2 point ned til FC Købenahavn.
Som havde 12 point ned til OB på tredjepladsen. Agf og FC Nordsjælland må en tur ned i 1. Division, mens vi får gensyn med Aab og AC Horsens, som rykker op.

I Pokaltuneringen kom vi til finalen, men måtte dog lad os set slået af FC København på straffespark.

Vi har sagt farvel til Izunna, som skiftede for 35 mio kr, til tyske Gladbach. Op til ottende sæson har vi solgt Erik Sviatchenko til tyrkisk fodbold, han skifter til sommer. Udover det har vi fået skaffet os en masse unge regens fra afrika, som er et sats på fremtiden. Vi har fået Nicki Bille Nielsen på en fri transfer og sagt farvel til Kim Aabech som stopper karieren.
Logged

Supra Societatem Nemo

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #66: 19 Maj 2011, 08:39 »

Må jeg se ss af folks hold? er selv lige begyndt på 4 sæson, men det lyder ikke til, at der er nogen der har haft så stor succes som mig, eller har har haft held med at hente urealistiske spillere..
Logged

It's all, part of the plan.

NiklasV
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #67: 24 Maj 2011, 12:11 »

Så er jeg startet med Ulvene Opstemt

- Min plan er at udvikle talenter selv, og hvis der skal gøres indkøb SKAL det være DANSKERE og de SKAL være UNDER 25 år.

Nu må vi se hvordan det kommer til at forløbe - selvfølgelig må jeg gerne bruge spillere fra vores akademi i Nigeria Smiley
Logged

Bach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #68: 25 Maj 2011, 13:37 »

Hvordan får man de spillere fra Nigeria? kan ikke få nogen til mit ungdomshold:( kan i det?
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #69: 27 Maj 2011, 20:28 »

Det blev til en lækker 2. plads i 1. sæson, og ligger pt. 1. i første halvdel af 2. sæson Smiley
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #70: 27 Maj 2011, 20:51 »

Det blev til en lækker 2. plads i 1. sæson, og ligger pt. 1. i første halvdel af 2. sæson Smiley
Lækkert!
Men kan du ikke fortælle lidt om hvilke indkøb/salg du har lavet? hvordan går det med talent-arbejdet? og taktik osv.. Opstemt
Overvejer nemlig selv lidt at starte med fcm..
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #71: 28 Maj 2011, 16:32 »

Hvordan får man de spillere fra Nigeria? kan ikke få nogen til mit ungdomshold:( kan i det?

Jeg valgte skam at sende en talentspejder til Nigeria, og der fandt han 33 spillere. Dog var der kun 2 som imo kunne bruges, så dem får jeg til sommer.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Bach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #72: 30 Maj 2011, 14:16 »

Jeg valgte skam at sende en talentspejder til Nigeria, og der fandt han 33 spillere. Dog var der kun 2 som imo kunne bruges, så dem får jeg til sommer.

okay, vil jeg også prøve så Opstemt.
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #73: 16 Jun 2011, 15:42 »

Jeg har gang i et mega godt game med FCM i øjeblikket.
Jeg startede med Middelfart i 2. Division og efter 2 sæsoner hed det 1. Division i stedet og der brugte jeg kun 1 sæson, og så hed det Superligaen for Middelfart.
Det blev ikke med mig ved roret, for jeg havde ikke rigtig lysten til det. Så jeg valgte at sige op, og vente på at FCM blev en mulighed, for det er min absolutte yndlingsklub.
Det skete efter allerede en halv sæson, hvor Michael Hemmingsen havde skuffet i Europa League ved at ryge ud i anden Kvalifikantions runde til Linfield fra Nordirland. Dertil lagde FCM kun nr. 7 i Superligaen og det var nok for Bestyrelsesformand Steen Hessel, som havde overtaget efter Jens Ørgaard.
Vinterpausen 2014 blev jeg så tilbudt stillingen som manager, som jeg sagde ja til, med det samme. Sæsonen blev reddet med en 2. Plads. Siden er det blevet til Champions League-gruppespil 3 år i træk, hvor jeg alle år er blevet nr 3 i gruppen og derfor sikret deltagelse i Europa League, men jeg er altid røget ud i første runde.
Jeg har vundet Superligaen i år; 2015, 2016 og 2017.
Pokalturneringen i år; 2016 og 2017.

I denne sæson er jeg igen blevet nr. 3 i min gruppe i Champions League.
Jeg er på vej mod mit 4 Superliga mesterskab uden et nederlag i denne sæson.
Jeg er i Semifinalen i Pokalturneringen.
FCM er verdens 55. rigeste klub og nr. over Europas bedste klubber.

Jeg har et overskud i kassen på 386 mio, stadion er ved at blive udvidet til 18.500 og faciliteterne er blevet opgraderet til det maksimale, så det her bliver et game, hvor jeg vil spille FCM til tops i verden og være en magtfaktor i Fodboldverden.

FC Midtjylland 0O
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #74: 26 Jun 2011, 21:27 »

Er der nogle af jer der har oplevet at Kristian bak og i sær Erik Sviatchenko er meget svingende i deres præstationer? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010