home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 22452 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #90: 30 Jun 2011, 16:58 »

Jeg syntes du skal forsøge at sælge Thyge lige efter transfervinduet lukker 1. september ! Dermed kan du sælge ham i vintervinduet, og undgå han går gratis! Jeg fik mellem 10 og 15 millioner for ham i første sæson på denne måde!
På denne måde holder du lønnen, og tjener lidt penge til din skrantende økonomi i første sæson!

Derudover solgte jeg også Martin A. og Salami i første sæson, for henholdsvis 5 og 15 millioner kr. Du har erstatninger i truppen i form af Erik Sviatchenko og Izunna, samt der er nogle talenter der kan bruges på pladserne! Især Martin A. hæver også en stor løn!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #91: 01 Jul 2011, 11:49 »

Hej igen.
Tak for rådet! Smiley

Jeg er nået til min 6. kamp i sæsonen. 5 sejre! Smiley
Men jeg skal nu møde FCK.
Jeg har ingen købt ind, så holdet er ligesom man starter med i den nye patch.

Hvilken taktik skal jeg spille med? Hvilke spillere? Smiley
FCK spiller med en 4-4-2

På forhånd tak!
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #92: 01 Jul 2011, 11:58 »

Hej igen.
Tak for rådet! Smiley

Jeg er nået til min 6. kamp i sæsonen. 5 sejre! Smiley
Men jeg skal nu møde FCK.
Jeg har ingen købt ind, så holdet er ligesom man starter med i den nye patch.

Hvilken taktik skal jeg spille med? Hvilke spillere? Smiley
FCK spiller med en 4-4-2

På forhånd tak!
Du skal spille med det du har gjort siden sæsonstart. Ellers taber du næsten helt sikkert. Spillerne kan ikke vænne sig til en ny taktik på blot en dag - og slet ikke mod FCK. Smiley
Logged

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #93: 01 Jul 2011, 13:00 »

Okay tak! Wink
Vandt 2-0!

-Lige et ekstra spørgsmål: Kan man være landstræner for fx Tanzania, samtidig med, at man stadig har ens klub hold?
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #94: 01 Jul 2011, 13:03 »

ja
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #95: 01 Jul 2011, 13:43 »

Hvordan?
Siger man bare ja til arbejdet?
Logged

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #96: 01 Jul 2011, 14:00 »

Og endnu et spørgsmål..:
Er der et sted hvor man kan se statestik fra ens tidligere kampe?
Logged

mikemhf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #97: 06 Jul 2011, 11:02 »

Hvilke ligaer har I taget med i jeres save?
Logged

nb3810
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #98: 07 Jul 2011, 20:11 »

Ligger nummer 1 efter 11 kampe, 6 point foran FCK.

Jeg har gjort følgende handler - Alle på fri transfer:

Jonatas:
http://imageshack.us/photo/my-images/853/jonatasprofilegenskaber.png/

Leandro:
http://imageshack.us/photo/my-images/190/leandroprofilegenskaber.png/

Rafael:
http://imageshack.us/photo/my-images/232/rafaelprofilegenskaber2.png/
Alle ovenstående spillere er brasilianere, så husk derfor at sætte flueben ved Brasillien, hvis altså du er interreseret i få disse spillere på fri transfer.

Hvilke ligaer har I taget med i jeres save?

Jeg har valgt alle ligaer inden for følgende lande:
Danmark - Narturligt eftersom jeg er FCM
England - Jeg regner med kunne springe over på noget Primier League fodbold hvis det ikke går med FCM
Brasillien - Stort udvalg af erfarne og forholdsvis gode spillere man kan anskaffe på fri transfer
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 20:13 af nb3810 » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #99: 16 Jul 2011, 23:49 »

Efter længere tid med problemer i FM har jeg endelig fundet lykken i et spil, og dette er med FC Midtjylland. Jeg spiller med sommeropdateringen her fra siden fra den 14. juli, hvilket betyder at jeg er foruden Mikkel Thygesen, men har Tim Janssen på holdkortet. Datoen siger i skrivende stund 11. marts 2011 og jeg er altså godt midtvejs i første sæson, og er ved at tage hul på forårssæsonen. Inden sæsonen hentede jeg den hviderussiske offensivspiller Vladimir Yurchenko som eneste mand, mens Ken Fagerberg forlod holdet til fordel for engelske Peterborough.

Efter 20 kampe er mit hold placeret på en andenplads i ligaen, blot FC København ligger foran og har distanceret os med tre point. Et mesterskab er dog ikke på min dagsorden, jeg vil i stedet forsøge at sikre den andenplads jeg i øjeblikket besidder med fire point ned til AaB, fem til OB og seks til Brøndby. Blandt mine største meritter har jeg skabt gode resultater mod FCK, først en 2-1 sejr på MCH Arena og siden hen 2-2 i en medrivende kamp i PARKEN. Derudover destruerede jeg OB med 6-0 på udebane i en højst mærkværdig kamp.

Der har dog også været nedture, og her finder man blandt andet to overtidsnederlag i træk, først på Brøndby Stadion hvor hjemmeholdet scorede to minutter inde i overtiden ved Thomas Rasmussen og dernæst 2-3 hjemme mod OB, hvor Andreas Johansson sænkede os fire minutter inde i overtiden efter at vi i undertal havde bragt os foran 2-1. Positivt er det dog også at jeg endnu er medvirkende i pokalturneringen, hvor jeg står overfor AC Horsens i to semifinalekampe. Den anden semifinale spilles mellem Brøndby og SønderjyskE.

Jeg stiller op i en 4-3-2-1 med Jonas Lössl på kassen, Kristian Ipsa på højreback og Jesper Juelsgaard på venstreback, med Kristian Bak Nielsen og Martin Albrecthsen i midterforsvaret og så en solid tremandsmidtbane med Adigun Salami, Izunna Uzochukwo og tilbagevendte Jakob Poulsen, mens Vladimir Yurchenko spiller højrekant og Danny Olsen venstrekant. Helt fremme startede Sylvester Ibgoun sæsonen imponerende og scorede fire gange i sine første tre kampe, men gik derefter i stå, og måtte se Tim Janssen overtage hans plads. Janssen har nettet ni gange i sine tretten optrædener fra start.

Og alt imens jeg skriver dette kan vi tilskrive os yderligere tre point efter en sejr i "Battle of Midtjylland" som FM så sødt kalder det. Jeg besejrede med nød og næppe Silkeborg med 2-1 på MCH Arena i en kamp hvor et selvmål fra Juelsgaard gav dem en pauseføring. Kristian Bak udlignede på et hovedstød efter pausen, og to minutter inde i overtiden blev Yurchenko så helten da han hamrede sin syvende ligakasse i mål og sikrede os yderligere tre point. Sejren blev sødere idet vi distancerede Brøndby yderligere, mens FCK blot fik 0-0 i Haderselv. Dermed er der et point op til FCK, mens AaB og OB dog stadig prøver at fiske min andenplads. Der er lagt op til en spændende sæsonafslutning på heden!
Logged

La Grande Motte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #100: 17 Jul 2011, 18:58 »

Jeg har også kastet min kærlighe på FCM, hvr jeg efter tre kampe og et transfervindue kan eklærer mig meget tilfreds Smiley

Kampene er endt med tre sejr mod brøndby, silkeborg og esbjerg! Ind er kommet Bressan fra Bate for 1, 4 dk millioner, en spiller jeg klart kan anbefalem han er fantastisk !! Også Anders Randrup er hentet ind. Ud er gået Mikkel Thygesen for 10 millioner

Helt klart en anbefalelsesværdigt hold, jeg bruger en 4-4-1-1 opstlling, med Bressan på den offensive midt som spilfordeler, hvilket han gør fremragende
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010