home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 22534 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #30: 15 Apr 2011, 14:10 »

WHAT hva sker der for allan kuhn er stoppet i FCM?Huh??
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #31: 15 Apr 2011, 18:47 »

Forstår ikke hvorfor du har solgt Borrin, Thygesen og Albrectsen... Tre kæmpe profiler som driver holdet frem.. Jakob Poulsen sælger jeg dog når halvåret er ovre, han spiller dårligt efter hans lange skades pause.. Smiley

Fordi jeg kunne finde spillere som var yngre og lige så gode, plus pengene var gode for dem.
Thygensen var nok det eneste dum salg, men lønningerne var virkelig for høje til at forlænge med ham.

Synes alligevel det gik meget godt i første sæson, 4 plads og anden bedste målscorer i ligaen.
Økonomien er super stabil, og nu kan for alvor udvikle klubben når lønningerne ikke går over niveauet og skaber rod i økonomien.



Logged

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #32: 15 Apr 2011, 21:42 »

Fordi jeg kunne finde spillere som var yngre og lige så gode, plus pengene var gode for dem.
Thygensen var nok det eneste dum salg, men lønningerne var virkelig for høje til at forlænge med ham.

Synes alligevel det gik meget godt i første sæson, 4 plads og anden bedste målscorer i ligaen.
Økonomien er super stabil, og nu kan for alvor udvikle klubben når lønningerne ikke går over niveauet og skaber rod i økonomien.





Efter nærmere eftertanke så kan jeg godt forstå salget af Albrectsen.. Køb Kure fra AGF! Han er mega god! Opstemt
Logged

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #33: 18 Apr 2011, 21:50 »

Nu har jeg spillet 1. Sæson, og jeg sluttede på en fin 2. plads.. Jeg har fået pluds på kontoen, og regner med stadig at have det i enden af sæsonen.. Hvordan går det med jer andres? Opstemt
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #34: 19 Apr 2011, 16:46 »

Jeg har også valgt at starte op med FCM, og det er jo lidt af en økonomisk udfordring, da de har et rimelig højt underskud til at starte med.
Jeg har valgt at skille mig af med to af klubbens store profiler, nemlig Mikkel Thygesen og Martin Albrechtsen, de var simpelthen var for dyre i løn. Jeg fik i alt 23 mio. for de to spillere. Ind er kun kommet Illiasu Shilla på fri transfer, den handel ser jeg lidt som et scoop, da han også kun for 4.750 kr. om ugen, og trods alt har 12 landsholdskampe for Ghana på CV'et.

Jeg har fået spillet 12 ligakampe, og det går ikke helt optimalt, hvis jeg selv skal sige det. Jeg sætter for mange "dumme" point til i kampe hvor jeg dominere fuldstændig, men bare ikke kan få bolden ind, lidt ligesom IRL.

Ligatabel:


Shilla:
Logged

Arsenal <3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #35: 19 Apr 2011, 16:48 »


Mit FCM hold i starten af tredje sæson. Jeg elsker at have et save med FCM. Deres fantastiske ungdomsakademi gør det er vildt fedt.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #36: 19 Apr 2011, 17:27 »

Jeg er igang med min femte sæson, som træner i FC Midtjylland.

Første sæson: Gik først og fremmest ud på og få styr på det voksende underskud.
Jeg valgte ligesom seller95, at sælge Mikkel Thygesen for 10 millioner kr til West Brom. Udover det valgte min bestyrelse at acceptere et bud på Adigun Salami på 9m5 millioner kr, fra Rosenborg.

Jeg valgte at styre forsvaret ved at købe Steffen Algreen på en fri transfer fra FC Fyn.

jeg blev nummer tre i første sæson, FC København vandt klart, og Brøndby fuldte lige efter. Jeg vandt dog pokal tuneringen over FC Nordsjælland.


Anden sæson: Gik også ud på og mindske underskudet. Jeg fik solgt Jakob Poulsen til fransk fodbold for 23 millioner kr, tilbudet var simpelthen for godt til og kunne sige nej. Martin Albrecthsen fuldtre trop, han var for dyr i løn.

Jeg fik skaffet mig to unge talenter til klubben på en fri transfer.
Rasmus Falk fra OB, og David Jensen fra FC Nordsjælland.

Jeg sluttede sæsonen som nummer to, 10 point efter FC København.


Tredje sæson: Nu var jeg efterhånden kommet i plus på kontoen.
Og jeg nåede til gruppe spillet i Europa ligaen, men dog unden vidre deltagelse. Den unge Sly oppe i front ville forlænge sin kontrakt, men da jeg mente at 135.000 kr i ugen ville være for meget for en spiller som ham, vlagte jeg at skille mig af med ham. Han blev solgt til en tyrkisk klub for 20 millioner kr.
Reserve målmand Kasper Jensen blev solgt til Malaga for knap 1 million kr.

Holdet blev igen forstærket heftigt i defensiven.
Jonas Thorsen kom fra Viborg på en fri transfer, og Jonas Knudsen kom fra FC København for små 5 millioner kr.
Udover dem, ankom en ung regen spiller på 17 år fra B93 for 200.000 kr, og den norske angriber John Carew på en fri transfer.

Ligaen blev igen vundet af FC København. Jeg blev nummer to.


Fjerde sæson: Jeg har efterhånden fået et godt tag på min økonomi. Mange af de løn tunge spillere er røget, og ungdommens stjerner er skudt frem. Viktor Fischer blev hevet op i førsteholds truppen som fast mand.

Den tidligere Chelsea mand Morten Nielsen blev solgt til Burnley og John Carew som ikke slog til blev solgt til Deportivo i Spanien.

Den unge regen målmand Rodrigo Mora blev hentet for 1,4 millioner kr i hjemlandet Chile og Patrick Mortensen blev hentet for 2,2 millioner kr i Esbjerg fB.

Jeg vandt ligaen 3 point foran FC København. Og dermed fik jeg langt om længe skudt dem ned. Wink


Femte sæson: Økonomien er 100 plus, så den er kanon. Jeg er blevet overtaget af den tidligere direktør Steen Hessel. Og han skød 25 millioner kr ind i starten af sæsonen.

Jeg kom ikke med i CL da jeg fik en røvfuld af Tottenham, men kom med i Europa Ligaen. Der ligger jeg pt nummer tre i gruppen. Kristian Bak blev for dyr i løn og solgt. Jude blev solgt til Las Palmas og Kristian Ipsa blev solgt til Salamanca.

Den unge central forsvar Niels Bisp Ramussen blev hentet i Vejle som erstatning for Bak.
Udover ham, blev en del unge regen spillere hentet til klubben.

Stillingen: http://billedeupload.dk/upload/files/2011-04/140b5591.png
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #37: 19 Apr 2011, 17:31 »

Ja jeg mistedede hurtigt lystent til mit FC Vestsjælland save og har besluttet at starte op med FC Midtjylland og første sæson skal der sælges et par af de løntunge spillere, få styr på økonomien og hentes en ny angriber, som helst ikke er for dyr eller evt. hente en på en lejeaftale. Vil også gerne ha en placering i top fire. Noge råd? Smiley
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #38: 19 Apr 2011, 17:32 »

Katlego Mphela Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #39: 19 Apr 2011, 17:33 »

Kermit Erasmus fra SuperSport Utd! Smiley
Logged

Arsenal <3

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #40: 19 Apr 2011, 18:01 »

Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #41: 19 Apr 2011, 18:13 »

Kigger lidt på dem. Kermit ville desværre ikke til klubben lige nu. Skuffet Men har fået solgt Martin Albrectsen, Jonas Borring & Ipsa.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #42: 19 Apr 2011, 18:30 »

Hvad fik du for Jonas Borring? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #43: 19 Apr 2011, 18:34 »

Jeg fik seks millioner for ham, han er skiftet til Ipswich. Har lige købt Mphela for to millioner! Opstemt
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #44: 19 Apr 2011, 18:37 »

Okay, godt køb tror jeg Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010