Jeg er igang med min femte sæson, som træner i FC Midtjylland.
Første sæson: Gik først og fremmest ud på og få styr på det voksende underskud.
Jeg valgte ligesom seller95, at sælge Mikkel Thygesen for 10 millioner kr til West Brom. Udover det valgte min bestyrelse at acceptere et bud på Adigun Salami på 9m5 millioner kr, fra Rosenborg.
Jeg valgte at styre forsvaret ved at købe Steffen Algreen på en fri transfer fra FC Fyn.
jeg blev nummer tre i første sæson, FC København vandt klart, og Brøndby fuldte lige efter. Jeg vandt dog pokal tuneringen over FC Nordsjælland.
Anden sæson: Gik også ud på og mindske underskudet. Jeg fik solgt Jakob Poulsen til fransk fodbold for 23 millioner kr, tilbudet var simpelthen for godt til og kunne sige nej. Martin Albrecthsen fuldtre trop, han var for dyr i løn.
Jeg fik skaffet mig to unge talenter til klubben på en fri transfer.
Rasmus Falk fra OB, og David Jensen fra FC Nordsjælland.
Jeg sluttede sæsonen som nummer to, 10 point efter FC København.
Tredje sæson: Nu var jeg efterhånden kommet i plus på kontoen.
Og jeg nåede til gruppe spillet i Europa ligaen, men dog unden vidre deltagelse. Den unge Sly oppe i front ville forlænge sin kontrakt, men da jeg mente at 135.000 kr i ugen ville være for meget for en spiller som ham, vlagte jeg at skille mig af med ham. Han blev solgt til en tyrkisk klub for 20 millioner kr.
Reserve målmand Kasper Jensen blev solgt til Malaga for knap 1 million kr.
Holdet blev igen forstærket heftigt i defensiven.
Jonas Thorsen kom fra Viborg på en fri transfer, og Jonas Knudsen kom fra FC København for små 5 millioner kr.
Udover dem, ankom en ung regen spiller på 17 år fra B93 for 200.000 kr, og den norske angriber John Carew på en fri transfer.
Ligaen blev igen vundet af FC København. Jeg blev nummer to.
Fjerde sæson: Jeg har efterhånden fået et godt tag på min økonomi. Mange af de løn tunge spillere er røget, og ungdommens stjerner er skudt frem. Viktor Fischer blev hevet op i førsteholds truppen som fast mand.
Den tidligere Chelsea mand Morten Nielsen blev solgt til Burnley og John Carew som ikke slog til blev solgt til Deportivo i Spanien.
Den unge regen målmand Rodrigo Mora blev hentet for 1,4 millioner kr i hjemlandet Chile og Patrick Mortensen blev hentet for 2,2 millioner kr i Esbjerg fB.
Jeg vandt ligaen 3 point foran FC København. Og dermed fik jeg langt om længe skudt dem ned.
Femte sæson: Økonomien er 100 plus, så den er kanon. Jeg er blevet overtaget af den tidligere direktør Steen Hessel. Og han skød 25 millioner kr ind i starten af sæsonen.
Jeg kom ikke med i CL da jeg fik en røvfuld af Tottenham, men kom med i Europa Ligaen. Der ligger jeg pt nummer tre i gruppen. Kristian Bak blev for dyr i løn og solgt. Jude blev solgt til Las Palmas og Kristian Ipsa blev solgt til Salamanca.
Den unge central forsvar Niels Bisp Ramussen blev hentet i Vejle som erstatning for Bak.
Udover ham, blev en del unge regen spillere hentet til klubben.
Stillingen:
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-04/140b5591.png