home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50746 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #150: 29 Nov 2010, 18:06 »

Stort tillykke med Champions League trofæet  Smiley

Mange tak. Alt har dælme spillet i denne sæson! Smiley
Logged


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #151: 29 Nov 2010, 18:45 »

Stort stort tillykke med CL, virkelig flot!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #152: 29 Nov 2010, 18:50 »

Tillykke!
Det er endnu engang skrevet rigtigt godt og spændende. Smiley
KIU!
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #153: 29 Nov 2010, 18:56 »

Tillyke med den fantastiske sæson en ting der mangler er en update mere Opstemt
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #154: 29 Nov 2010, 19:42 »

Stort stort tillykke med CL, virkelig flot!
Tillykke!
Det er endnu engang skrevet rigtigt godt og spændende. Smiley
KIU!
Tillyke med den fantastiske sæson en ting der mangler er en update mere Opstemt

Mange tak! Næste update kommer i morgen! Smiley
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #155: 29 Nov 2010, 19:49 »

Glæder mig allerede
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #156: 29 Nov 2010, 19:56 »

Glæder mig til at høre meget mere. Hvad lyder din balance på nu efter denne succes? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #157: 29 Nov 2010, 20:50 »

Glæder mig allerede
Glæder mig til at høre meget mere. Hvad lyder din balance på nu efter denne succes? Smiley

Lyder godt. Balancen har været stabil de sidste 3 år og ligger på 476 mio DKK. Smiley
Logged


Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #158: 01 Dec 2010, 17:48 »

Tillyke med månedens blog Smiley
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #159: 01 Dec 2010, 17:54 »

Tillyke med månedens blog Smiley

Mange tak. Smiley

Der er en update på vej. Den lander om 10-15 minutter. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei
« Svar #160: 01 Dec 2010, 18:14 »


Ny tid, nye udfordringer
Jeg følte, at jeg havde opnået alt i Shakhtar. Nu var det tid til at komme videre. Jeg havde gjort Shakhtar til et af Europas bedste hold. Jeg var klar til nye udfordringer. Dag ind og dag ud tjekkede jeg mine mails, for at se om der var kommet en henvendelse. Det var der ikke. Der var simpelthen ingen jobs ledige. Pludselig blev Alan Curbishley fyret i Blackburn. Mine forhåbninger fløj i vejret. Blackburn, tænkte jeg. Det lyder da utrolig spændende. Deres økonomi var i fremdrift, og spillerne var unge og talentfulde.
Jeg ville ikke virke desperat til at starte med, og jeg spillede hard to get. De første dag gik, og nu blev jeg bange.

Jeg sendte min ansøgning og ventede. Dagen efter kom jeg hjem efter en god tur i Donetsk, nu tjekkede jeg min mail. Der var en mail fra selveste John Williams. Jeg åbnede og der stod "Vi har desværre valgt at kigge mod andre veje, og valgt Ian Holloway." Skuffet. Jeg begyndte at tro, at jeg ville blive nødsaget til endnu et år i Shakhtar. Nogle dage efter tjekkede jeg min mail igen. Der var en henvendelse fra en italiensk klub. Det var et lukrativt tilbud, og det kunne jeg ikke sige nej til. Next stop Italia!

Società Sportiva Calcio Napoli
Som i kan se, var henvendelsen fra Napoli. En klub i krise. De sidste 3 år, har det været en dårlig forretning og spillemæssigt var det ikke bedre. Bedste placering har været en 8. plads, og den dårligste har været en 14. plads. Klubbens økonomi er helt hen i vejret. Røde tal over det hele. -50 millioner i balancen, og underskud hver måned. De har af nød solgt alle spillere af værdi, undtagen Edinson Cavani. Spillere som Maggio, Hamsik, Lavezzi og Quagliarelli har alle forladt klubben på grund af, at klubbens økonomi ikke var tilstrækkelig for at holde på disse spillere. I stedet er mere middelmådige spillere hentet ind som Diamanti, Ben Arfa, Romaric, Samba og Renato Augusto. Truppen er ikke helt dårlig, men vi kommer til at få problemer i mange kampe. Vi har nogle spillere, som kan afgøre kampene selv, men spiller for spiller kommer vi ikke til at blande os i toppen. Medierne spår os til en 9. plads, men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente. Startopstillingen er stærk, men det er ikke en særlig bred trup.

Napolis fans er kendte rundt omkring i Europa. Det er farligt at færdes i Naples, hvis man går rundt i modstanderholdets trøje før en kamp. Stadio San Paolo har plads til 60.000 mennesker, efter at være blevet bygget om i 1989, så det kunne være klar til VM 1990. Hooliganisme er en stor del af klubbens liv. Det siges, at klubbens fans har kontakt til The Comorra (Naples mafia), og mange af klubbens fans køber ikke billet, de vil hellere slås.
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #161: 01 Dec 2010, 22:02 »

Spændende og modigt at skifte fra dit ellers så gode hold. Napoli ser dog ud til at have en god offensiv, så mon ikke du kan fører dem til andre store ting? Held og lykke, og god update.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #162: 01 Dec 2010, 22:59 »

Spændende og modigt at skifte fra dit ellers så gode hold. Napoli ser dog ud til at have en god offensiv, så mon ikke du kan fører dem til andre store ting? Held og lykke, og god update.

Ja, det er lidt af et sats, men håber at det går. Smiley
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #163: 02 Dec 2010, 19:18 »

Fantastico! Efterhånden længe siden jeg har kommenteret din blog, men hey, hvad nytter det? - Du får alligevel så meget ros, så én fra eller til er ved ligemeget. Wink Igen, det er en fantastisk blog, og et spændende skifte du har lavet dig. Tillykke med månedens blog.

Fortsæt! Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst
 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #164: 02 Dec 2010, 19:52 »

Rigtig fedt IL Thumbs Up du er min yndlingsblogger her på sitet! og kan rigtig godt lide at, du kom med nogle informationer om deres fans, som jeg ikke vidste før nu! hvis det da passer Wink men forsæt bare sådan det er jo eminent!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010