home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50771 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #135: 27 Nov 2010, 20:00 »

Man får helt lyst til at prøve kræfter med Shaktar når man læser din blog IL Wink.

Flot blog Thumbs Up.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #136: 27 Nov 2010, 21:05 »

Man får helt lyst til at prøve kræfter med Shaktar når man læser din blog IL Wink.

Flot blog Thumbs Up.

Mange tak, AFC! Smiley
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #137: 27 Nov 2010, 21:10 »

Flotte resultater mod både Real Madrid og Manchester City. Imponerende må jeg sige! Keep it up. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #138: 27 Nov 2010, 21:36 »

Ja håber jeg virkelig også fantastisk blog den her blog må da være månedens blog. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #139: 27 Nov 2010, 22:25 »

Flotte resultater mod både Real Madrid og Manchester City. Imponerende må jeg sige! Keep it up. Smiley
Ja håber jeg virkelig også fantastisk blog den her blog må da være månedens blog. Smiley

Mange tak i to. Flotte ord, men lad os nu se. Smiley


EDIT: Er i gang med at lave næste update, så den bliver nok lagt ind i morgen eftermiddag. Smiley
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #140: 28 Nov 2010, 18:07 »

Hvor er updaten henne lektier?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #141: 28 Nov 2010, 18:15 »

Hvor er updaten henne lektier?

Den er på vej! Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #142: 28 Nov 2010, 18:40 »


Kampen om finalen
Før vi kunne koncentrere os om City kampen, skulle vi først lige slå Karpaty. Det skete ikke, og med et uafgjort resultat på 1-1, havde vi ikke fået den bedste optakt til semifinalen. Men nu var tiden kommet. Stjernerne var blevet sparet i kampen mod Karpaty, og nu skulle de bringe os i finalen. Vi havde klart momentum før kampen med en 5-2 føring. Men som man så i vores kamp mod Real Madrid, så kan alt ske i Champions League, især i denne sæson. City of Manchester Stadium var vores destination. Før kampen var der stille i omklædningsrummet. Jeg kiggede rundt på spillerne. Jeg kunne se hvordan alle spillerne sad og tænkte.
Nervøsitet var der i luften. Vi var så tæt på Champions League finalen, og nu skulle det færdiggøres. Spillerne gik på banen. Spillerne var tændte. Kampen gik i gang. City havde overtaget i de første 10 minutter, og Robinho havde også en kæmpe chance, som han valgte at brænde. 14 minutter inde i kampen, sendte Jádson en bold i dybden til Luis Suárez. Suárez løb fra Wilson. Han udplacerede Hart, og 0-1! Kanon start, og nu skulle City score 4 mål!


Manchester City blev ved med at presse på. Tevez fik bolden på midten, han blev tacklet af Fellaini. Bolden endte ved Suárez, som smadrede bolden ind! Nu var den næsten hjemme. Jeg stormede op af stolen. Knyttede næven. Krammede Lukaku. Fantastisk! Fernandinho fik, kun 10 minutter efter, bolden. Han skød lige på Hart. Hart tabte bolden ind i nettet. 0-3! Nu var kampen hjemme. Jeg åndede lettet op. Der var fest inde i omklædningsrummet i pausen. Jádson sang en lille sang. Stemningen var fantastisk. Nu skulle den bare køres hjem. 2. halveg kørte vi stille og roligt i sænk. Gervinho fik reduceret til 3-1. De 90 minutter var gået, men Fernandinho var ikke færdig. Han loppede bolden over Hart til 1-4. En fantastisk kamp, og Manchester City var besejret med samlet 9-3. Jeg var stolt. Den lykkeligste dag i mit liv, uden sammenligning. Jeg krammede alle, og var lige ved at fælde nogle glædeståre.


Den alsidige midtbane
Midtbanen har spillet helt fantastisk i år. Især Jádson har virkelig sprudlet i år. Han er topscorer i Champions League med 8 mål, og i selv samme turnering har han også lavet 8 assist. Jádson har også lavet 11 assist og scoret 6 mål i ligaen. Fernandinho har også haft en banebrydende sæson. Han har spillet stabilt, og været god både defensivt og offensivt. Andrea Poli har været fantastisk i Champions League med 6 assist. Fellaini er en kanon boldvindende defensiv midtbanespiller. Han har holdt os inde i mange af de store kampe. Det der gør vores midtbane så god, er bredden på den. De 4 spillere har gjort det rigtig godt, når de har fået chancen. Vi har heldigvis været skånet for de rigtig slemme skader i år, så de har ikke været så meget i brug.


På vej mod den perfekte sæson
Før de sidste 3 kampe havde vi spillet 41 kampe uden nederlag. Nu skulle vi lige sørge for, ikke at indkassere et nederlag i en af de sidste kampe. Første kamp var mod midterholdet Tavria. De truede os ikke rigtigt i kampen, og vi vandt en sikker 2-0-sejr på mål af Jádson og Luis Suárez. Jeg så de sidste par kampe her som træningskampe op til Champions League finalen mod Juventus. Stal Alchevsk var vores næste modstander. Deres manager havde været ude og sige, at de var holdet, som ville stoppe vores perfekte sæson. Sådan blev det dog ikke. Vi vandt en sikker sejr på 0-1, hvor vores topscorer Mario Balotelli scorede på et fantastisk langskudsmål. Der var lagt op til en fest mod Vorskla i 30. spillerunde. 49.000 var mødt op for at feste på Donbass. Det blev til noget af en fest på banen også. Vi vandt 5-0, hvor Vorskla slet ikke fik en chance. Vi fik den perfekte sæson, og en perfekt optakt til finalen! Dette kunne blive den ultimative sæson, hvis vi fik en sejr over Juventus i finalen.

Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #143: 28 Nov 2010, 18:44 »

god update har ventet på den længe
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #144: 28 Nov 2010, 18:56 »

Imponerende resultater og flot blog, som specielt fanger mig grundet det flotte grafik og enkle layout. Har du tænkt dig at fortsætte i Shakhtar, hvis du også får taget CL titlen? Det må da blive lidt kedeligt i længden, når du er så suveræn og holdet er så stærkt.

Hvordan spiller du desuden dine 4 midtbanespillere? Din taktik virker meget spændende.
Logged

former zoesuckins

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #145: 28 Nov 2010, 19:03 »

god update har ventet på den længe

Mange tak Smiley

Imponerende resultater og flot blog, som specielt fanger mig grundet det flotte grafik og enkle layout. Har du tænkt dig at fortsætte i Shakhtar, hvis du også får taget CL titlen? Det må da blive lidt kedeligt i længden, når du er så suveræn og holdet er så stærkt.

Hvordan spiller du desuden dine 4 midtbanespillere? Din taktik virker meget spændende.

Tak, og regner stærkt med at fortsætte, men nu må vi se. Regner ikke med, at holdet er så suverænt næste sæson i Champions League, alt har bare spillet denne sæson.

Fellaini: Boldvindende midtbane
Poli: Avanceret playmaker
Fernandinho: Dybdeliggende playmaker
Jádson: Offensiv midtbanespiller

Smiley
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #146: 28 Nov 2010, 19:19 »

God update, og flotte resultater!
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #147: 28 Nov 2010, 19:47 »

God update, og flotte resultater!

Mange tak!  Tunge
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #148: 29 Nov 2010, 17:20 »


Champions League finalen
På sin vej mod finalen havde Juventus slået store klubber. De startede i ottendedelsfinalen med at slå Atletico Madrid. I kvartfinalen slog de Chelsea i straffesparkskonkur rence, og i semifinalen vandt de en sikker sejr over Arsenal. Medierne havde fremhævet to af deres spillere, som de mente, var Juventus' største profiler. Den ene var Claudio Marchisio og den anden Milos Krasic. Juventus havde ingen skader, og de kom til Champions League finalen i stærkeste opstilling. Juventus var i europæiske kredse blevet kendt for at være nogle hårde hunde. De havde fået mange kort i den hjemmelige liga,
og det havde de bestemt også i Champions League. Juventus var favoritter op til kampen, og bookmakerne gav 2.25 igen på en Juventus-sejr.

Vores vej mod finalen var måske knap så besværlig, men vi beviste at vores fremragende angrebsfodbold fungerede. Vi startede ud med at slå Porto i ottendedelsfinalen. Senere slog vi Real Madrid i kvartfinalen. Manchester City var sidste forhindring mod finalen, og de blev også overbevisende besejret. Medierne fremhævede Jádson og Mario Balotelli som vores profiler. Til sammen havde de scoret 13 mål i Champions League indtil videre. Vi var blevet kendt som et hold, der gerne ville spille angrebsfodbold og med 19 mål i de sidste 6 knock-out kampe, kunne man ikke modsige dem. Vi var udnævnt som det undertippede hold, og bookmakerne gav 2.75 igen, hvis vi skulle ende med sejren i denne kamp.

Estádio do Dragão var stedet, hvor den vigtigste kamp i Shakhtars historie skulle spilles. Jeg var død nervøs. Nu var det tid. Vi sad i omklædningsrummet. Jeg kiggede lidt rundt. Der var stille, men spillerne koncentrerede sig, kunne jeg se. Spillerne gik ud for at varme op. Jeg blev siddende lidt endnu. Jeg trådte ud af spillertunnelen og et brøl mødte mig. Hvilken stemning! 20.000 af vores fans og 30.000 af Juventus' fans. Sådan var opdelingen. Jeg snakkede individuelt med hver spiller, men nu kunne jeg ikke trække den længere. Jeg kaldte dem ind i omklædningsrummet igen. Jeg sagde, at nu skulle de vinde for klubbens skyld. Vi var undertippet. Nyd kampen! Det er muligvis sidste gang, I skal spille sådan en kamp.

Kampen gik i gang. Vi satte os på spillet. Luis Suárez fik tilkæmpet sig et frispark på kanten af feltet. Mario Balotelli valgte at tage det. Han løb til bolden. Smadrede til den. 1-0! Balotelli gjorde det umulige! Fansene gik amok. Romerlys fyldte vores halvdel af stadion. Jeg knyttede næven, ude af stand til at gøre andet. Efter scoringen blev kampen mere hektisk. Der blev delt gule kort ud i stor stil. Milos Krasic fik en friløber efter 34 minutter. Han sparkede på stolpen. Vi gik til pausen foran 1-0. Jeg var ovenud lykkelig. Nu skulle vi bare fortsætte i samme stil. 2. halveg startede, og den startede fantastisk. Bonucci gav Jádson en albue lige i hovedet, og et direkte rødt blev korrekt tildelt. Nu måtte det ikke gå galt. Juventus sendte Amauri ind. Det viste sig at være klogt. Milos Krasic fik bolden i højre side. Han sendte bolden ind over. Amauri vandt duellen, og headede den ind. 1-1. Nu var det Juventus' fans tid til at gå amok. Amauri skabte fortsat problemer i vores forsvar. Han havde flere store chancer. Kampen gik i forlænget spilletid, og nu var jeg virkelig nervøs. De første 15 minutter gik uden de store chancer, men 1 minut inde i halvegens overtid valgte Manu at nedlægge Lukaku. Et kontroversielt rødt kort. Nu var vi to mand i overtal. Det valgte Mario Balotelli at udnytte på hans manér. Han slog Marco Motta i maven, og nu fik han også et rødt kort. Den forlængede sluttede, og nu var det til tid straffespark.

Nu var det tid til straffespark. Mine 5 skyttere var klar. Lukaku startede med et mål, Marchisio gjorde kunsten efter. Jádson smadrede bolden ind, og nu stod det 2-1. Amauri tippede bolden flabet ind. Fernandinho gik lidt nervøst til bolden. Han sparkede, men missede. Han lagde sig i skam ned på jorden. Pazzini scorede sikkert. Nu var vi bagud 2-3. Fellaini smadrede bolden ind. Nu skulle Juventus misse. Marco Motta skulle sparke. Han smadrede den forbi. Jeg skreg af glæde. 3-3 nu. Vores sidste skytte var Polyovyi. Han satte den sikkert ind. Alt presset var nu på Santacroce. Han gik langsomt hen til bolden. Han vendte sig om, og kunne se en masse håbefulde ansigter. Han gik til bolden. Kameni reddede den! Jeg stormede ud på banen. Løb rundt af bare glæde. En efter en fik vi tildelt en medalje. Jeg fik overrakt min, og kiggede på den. Et smukt syn. Chygrynskyi løftede pokalen. Her gik det op for mig, at vi lige havde vundet Champions League.
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #149: 29 Nov 2010, 17:32 »

Stort tillykke med Champions League trofæet  Smiley
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010