home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50785 gange)
Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #120: 27 Nov 2010, 14:41 »

Gode resultater og endnu en god update!
Jeg kan dog ikke få Balotelli igang..
Jeg bruger ham som avanceret.
Any help? Peace - men som sagt så mange gange før: Fantastisk blog, måske endda den bedste her på FmF. Smiley
Fortsæt det fantastiske arbejde!
Giver det hel ret i det du siger, men du kan jo altid spørge på en anden tråd om Balotelli.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2010, 17:09 af Brøndbymylife » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #121: 27 Nov 2010, 14:51 »

Gode resultater og endnu en god update!
Jeg kan dog ikke få Balotelli igang..
Jeg bruger ham som avanceret.
Any help? Peace - men som sagt så mange gange før: Fantastisk blog, måske endda den bedste her på FmF. Smiley
Fortsæt det fantastiske arbejde!

Jeg bruger Balotelli som avanceret angriber, som du også gør. Grunden til, at han bomber sådan i ligaen, er nok at den ukrainske liga er noget under Balotellis niveau. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #122: 27 Nov 2010, 15:07 »

Der kommer endnu en update i dag, med en stor overraskelse! Smiley
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #123: 27 Nov 2010, 15:20 »

Mega fedt tror god jeg ved hvad, men vil da ikke sige hvad det er Smiley
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #124: 27 Nov 2010, 15:21 »

Mega fedt tror god jeg ved hvad, men vil da ikke sige hvad det er Smiley
Tænkte det samme!
Ser frem til det!
Logged

Hala Madrid!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #125: 27 Nov 2010, 17:07 »

Så må vi se om i får ret. Der er i hvert fald en update på vej! Smiley
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #126: 27 Nov 2010, 17:08 »

Godt glæder mig som et lille barn der skal have fredags slik Smiley!!
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #127: 27 Nov 2010, 19:12 »

Kommer updaten snart Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #128: 27 Nov 2010, 19:18 »

Kommer updaten snart Smiley

Den er lige på trapperne! Smiley
Logged


Barca Ralle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #129: 27 Nov 2010, 19:23 »

Den er lige på trapperne! Smiley

godt glæder mig som en pensionist til banko   Wink
Logged

Barcelona: Més que un club!


Liverpool: You'll never walk alone!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #130: 27 Nov 2010, 19:42 »


Champions League braget på Donbass
Før vi kunne spille mod Real Madrid, havde Illichivets lige en udfordring til os. Det blev dog til en let kamp alligevel, hvor vi vandt 4-0. Balotelli lavede et fantastisk hattrick. Nu var vi klar til Galacticos. 48.000 var på stadion, og Shakhtar Ultras skabte en fantastisk stemning, som de altid gør. Hele stadion lyste rødt, og larmen var sindssyg. Spillerne gik ind på banen. Man kunne mærke, at mine spillere var klar på opgaven. 2-0 var nok, og spillerne var tændte. Kampen blev fløjtet i gang, og vi sad på spillet. Poli fik bolden på kanten. Han driblede en mand, og sendte bolden ind over. Jádson stod ved forreste. Han smækkede til bolden. 1-0! Stadion gik amok! Nu var det hele åbent! Jeg stormede op af stolen. Fantastisk! Efter scoringen fik Real Madrid deres spil i gang. Higuain havde i slutningen af halvegen et skud på stolpen. Ronaldo havde også et frispark, som strøg lige forbi stolpen. Vi gik ind i omklædningsrummet. Jeg fortalte spillerne, at vi sagtens kunne vinde den her kamp. 2. halveg startede. Vi begyndte at presse på igen. Ronaldo var stadig flyvende i den anden ende. Han driblede 2 mænd og skød lige forbi mål. Tiden begyndte at rinde ud. Balotelli fik bolden på midten.
Han sendte Jádson i dybden. Nu skulle han bare sende den forbi Casillas. Fansene rejste sig op. Han chippede den over Casillas. DEN VAR INDE! 2-0! Jeg løb efter Jádson. Jublen på stadion var enorm. Real Madrid pressede på nu. Higuain headede bolden lige over. Efter 88 minutter slog Kobin et godt indlæg, den landede hos Suárez, som headede den ind! 3-0! Nu var den hjemme. Vi havde slået Galacticos. Suárez gjorde ydmygelsen total og scorede til 4-0. Jeg var overvældet. Jeg løb rundt og jublede med spillerne. Semifinalen var en realitet!

Nu skulle vi lige ned på jorden igen efter sejren. Arsenal Kyiv tog imod os. Vi slog dem sikkert 0-1 i en kamp, hvor reserverne fik chancen. Nu skulle vi møde Sevastopol. Endnu engang fik reserverne chancen for at bevise, at de kunne spille fodbold. Kampen gik i gang, og den startede godt. Kort inde i 1. halveg scorede Lukaku på et flot hovedstødsmål. Den føring holdt til pausen. Vi gik ud til pausen med en kæmpe selvtillid. Fellaini nedlagde en Sevastopol spiller efter 60 minutter. Straffespark. Skepskyi skulle sparke. Det gjorde han sikkert, og nu stod det 1-1. Jeg blev lidt bekymret og sendte det tunge skyts ind på banen. Balotelli og Jádson blev sendt på banen. Det forbedrede hurtigt situationen. Balotelli scorede til 2-1, og nu var vi foran. Der blev sagt over højtalerne, at Dnipro var kommet bagud. Nu var vi mestre med en sejr. Jádson scorede til 3-1, og nu var vi mestre! Fansene fejrede det. I mens mesterskabet blev fejret, gjorde Balotelli det både til 4-1 og 5-1, og sikrede sig et hattrick. We Are the Champions lød det på Donbass. 3. mesterskab i træk var sikret.

Det fantastiske angreb
Angrebet er nok det, I har hørt mest om, og det er der en god grund til. Alene i denne sæson har vi indtil videre scoret 70 mål i 26 kampe. 50 af de 70 mål er blevet scoret af vores 4 angribere. Balotelli har været den bedste angriber denne sæson. 19 kampe og 26 mål, det siger vidst det hele. Suárez og Lukaku har heller ikke været helt uden scoringer. 10 mål hver er det blevet til, og det må siges at være godt, nu hvor de roterer. Vela har ikke fået så mange kampe, og han har også kun fået scoret 3 mål. Helt igennem et fantastisk angreb. De beviser det gang på gang.

Champions League - Semifinalen
Vi havde trukket Manchester City, som var den bedst mulige lodtrækning. Det blev kamp-dag, og hele Donetsk by var nervøs. Jeg kiggede ud på gaden, og kunne bare se et hav af Shakhtar trøjer. 51.000 var mødt op på stadion. En halv time før kampstart var stadion allerede fyldt. Vi var nervøse, men klar på opgaven. Nu skulle Manchester City sendes tilbage med et nederlag. Kampen blev fløjtet igang. Kun 32 sekunder var gået, da Balotelli fik bolden på midten. Han satte tempo. Driblede Maicon. Alene med Hart. Han sendte den ind! Han gjorde det onde ved sine gamle holdkammerater! 1-0! Fantastisk start! 5 minutter efter fik Jádson den på kanten af feltet. Han tog et træk. Skød. Et fantastisk mål! Det var for godt til at være sandt! 2-0. Tempoet gik lidt ud af kampen, og nu kom City mere med i kampen. Klaas-Jan Huntelaar reducerede efter 22 minutter. Hele stadion troede, at kampen gik til halveg 2-1, men Balotelli ville det anderledes. Han stod helt umarkeret og sendte en returbold ind i nettet. Vi gik ind i omklædningsrummet. Jeg kiggede rundt, der var smil over hele linjen. Jeg sagde, at nu skulle vi bare fortsætte. Det lyttede Jádson til. 3 minutter inde i 2. halveg, sendte Poli en bold til Jádson. Han sparkede den sikkert ind. Vi var i drømmeland. 4-1! Eden Hazard reducerede til 4-2, men vi sad stadig på spillet. Balotelli ydmygede sin tidligere klub og scorede til slutresultatet 5-2! Jeg fældede en tåre. Det var kæmpe stort. Et stort skridt mod finalen. Jeg kunne ikke helt fatte det. Nu måtte vi bare ikke ødelægge det på City of Manchester Stadium.
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #131: 27 Nov 2010, 19:47 »

Fantastisk update kom du kan godt tæve de skide rige city Smiley Fantastisk skrevet
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #132: 27 Nov 2010, 19:47 »

Men kan vi få et billede af ligaen? Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #133: 27 Nov 2010, 19:51 »

Men kan vi få et billede af ligaen? Smiley



Godt på vej mod en ubesejret sæson! Smiley
Logged


Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #134: 27 Nov 2010, 19:53 »

Tror jeg også virkelig nice
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010