home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50777 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #105: 24 Nov 2010, 14:07 »

Jeg undskylder den manglende update i går, som jeg lovede. Der kom desværre en masse lektier i vejen, men kan fortælle, at den er på vej nu! Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #106: 24 Nov 2010, 17:18 »


Stimen fortsætter
Nu skulle vi lige sørge for at vores gode spil fortsatte. Vi skulle ude møde Sevastopol. Shakhtar Ultras havde mærket denne dag, som en fan-begivenhed. Der var hele 1300 Ultras på et stadion med plads til kun 3000. Kampen gik i gang, og Sevastopol havde ikke så meget at byde på. Fellaini gjorde hurtigt kampen til en walk-over for os. Han scorede på et fantastisk hovedstød, og nu var vi i gang. Balotelli havde en masse kæmpe chancer, men dette var ikke hans dag. I stedet scorede Fernandinho på et langskud, og nu var kampen hjemme. Kampen var lukket allerede, da vi gik til halveg, og Shakhtar Ultras jublede med romerlys og kanonslag. De sidste 45 minutter lukkede vi bare helt af i forsvaret og sikrede os den 0-2-sejr. Nu fik vi så besøg af det hold, som de sidste år havde givet os flest problemer, nemlig Karpaty. Allerede efter 1 minut havde Karpaty en kæmpe chance, som de misbrugte. Karpaty blev straffet af vores utroligt effektive angreb. Luis Suárez hamrede bolden ind, og så stod det 1-0! Fansene jublede! Vi lod dem ikke få nogle chancer efter scoringen, og kampen endte med det ene mål af Luis Suárez. Dette var en rigtig god optakt til Champions League kampen mod Sporting CP.


Nu var tiden inde. Sporting fans fyldte Donetsk, og man kunne mærke stemningen. Enten så man folk klædt i orange eller folk klædt i grøn. Byen var klædt op til et Champions League-brag! Kampen kom i gang efter nogle problemer. Shakhtar Ultras gjorde stadion til en røgsky. Romerlys blev kastet efter Sporting spillerne og Sporting fansene. Men kampen kom dog i gang. Tilskuerne blev vidne til en kedelig første halveg, dog med os i hovedrollen. Luis Suárez lagde et fantastisk indlæg til Lukaku, som han desværre brændte. Halvegen endte, som den startede. Anden halveg skulle vise sig, at være meget mere interessant. Halvegen var kun 8 minutter gammel, da Jádson fik bolden på midten. Han satte tempo og satte en mand af. Han var alene med målmanden og viste sin kølighed. 1-0. Stadion gik amok. Jeg havde sjældent hørt et brøl så højt. Nu begyndte Sporting at lægge pres på os. Det pres eskalerede med et flot mål af Amaral. Jeg tog hænderne til hovedet. Lidt skuffet, men nu skulle vi bare op igen. Kampen fik dog ikke flere mål og endte 1-1. Nu skulle vi bare have en sejr ude mod Sporting, så var vi sikret videre avancement.

Talenter fra Donetsk akademi
Jeg har tre spillere fra mit akademi, jeg har valgt at fremhæve. De menes at være de største talenter i Shakhtar lige i den seneste tid. Jeg håber, at alle tre kommer til at spille en faktor på mit Shakhtar hold i fremtiden. Den første er Anton Yakovlev. Meget kunne godt tyde på, at han kommer til at blive en god teknisk angriber for holdet. Hans tekniske færdigheder fejler i hvert fald intet. Den næste er Oleg Kulikov. Både hans tekniske færdigheder og hans mentale færdigheder imponerer mig. Han kan sagtens blive en vigtig mand for holdet midtbane i fremtiden. Hans potentiale er end da spået til at være meget større en Willians, hvilket må siges at være en stor cadeau. Den sidste, jeg vil fremhæve, er en rigtig skarpretter ved navn Rafael Ponomarev. Han er virkelig en knægt, som nok skal score mange mål på højt plan. Det kan godt være, at alle hans tekniske færdigheder er så gode, men han er en sand skarpretter, som scorer på alt.

Kampen om videre avancement
Før vi skulle møde Sporting igen, skulle vi dog lige forbi Tavria. Det kom vi let med en 1-0-sejr, der aldrig helt var i fare. Nu skulle vi bare koncentrere os om Sporting kampen. Sidste år glippede videre avancement, og nu havde vi chancen for at sikre det allerede i 4. runde. Nu måtte det ikke glippe. Kampen gik i gang, og vi var alle tændte. Selvom vi var på udebane, var det os, som tog teten. Vi spillede Sporting spillerne rundt uden egentlig at komme frem til de store chancer. 2. halveg kom dog i gang lidt mere spændende. Luis Castro fra Sporting gled let igennem vores forsvar og skulle bare udplacere Kameni. Kameni valgte dog at holde hovedet koldt og afværge skuddet. Jeg var utrolig lettet, men stadig temmelig nervøs for, at vi ikke skulle vinde den her kamp. De 90 minutter var gået, og 4. dommeren viste, at der var lagt 2 minutter til. Jeg havde allerede sat mig op til en uafgjort, men det var ikke tilfældet. Vi fik et frispark efter 93 minutter, som Jádson tog sig af. Det var langt ude fra, så et indlæg var den eneste mulighed. Den blev slået ind over, og på bagerste stolpe stod Chygrynskyi. Han headede. Han svigtede ikke! 0-1! Vi var videre i Champions League! Fantastisk! Vi stormede alle efter Chygrynskyi. Vi var alle så glade. Endelig skete det, og så allerede i 4. runde. Jeg kunne ikke være mere stolt.
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #107: 24 Nov 2010, 21:08 »

God blog nok engang  crazy
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #108: 24 Nov 2010, 21:12 »

Endnu, endnu en god update, Søren! Og resultaterne kører jo derud af, virkelig lækkert! Thumbs Up
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #109: 24 Nov 2010, 21:17 »

Virkelig nice blog er du sindsyg den er god
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #110: 24 Nov 2010, 21:56 »

God blog nok engang  crazy
Endnu, endnu en god update, Søren! Og resultaterne kører jo derud af, virkelig lækkert! Thumbs Up
Virkelig nice blog er du sindsyg den er god

Mange tak! Smiley

Der kommer en update til, her til aften. Mest fordi jeg ikke kom med en i går, så synes jeg det er på sin plads at give jer endnu en i dag. Smiley
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #111: 24 Nov 2010, 21:59 »

Det er jo bare dejligt! ser virkelig frem til at, læse mere, men det jeg faktisk er mest imponeret af er din fulstændig flotte grafik!! Kys

KUTGW.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #112: 24 Nov 2010, 22:02 »


Kan nogen slå Shakhtar?
Det må være hårdt at være i samme division som os. Vi har ikke haft modstand i to kampe i træk endnu. Nu skulle vi hjemme have besøg af Stal Alchevsk. De gjorde det meget svært for dem selv ved at få et rødt kort efter 6 minutter. Det blev straffet, og kampen endte med et nedsabling på 5-0. Nu var det så tid til det hold, som altid giver problemer. Nemlig Vorskla. Især på Buskovskyi Stadion er de farlige, og det var lige der, vi skulle møde dem. Kampen gik i gang efter lidt ballade med fansene. Balotelli gav os en fantastisk start og bragte os på 0-1. Det ville Kameni dog ikke være med til, og han lavede et mærkeligt selvmål. Men når vi har problemer i en kamp, så kalder vi altid efter en mand. Jádson.

Han fik bolden på kanten af feltet og smadrede bolden ind. Vi jublede alle sammen. Vi var sikre på, at dette måtte knække dem! 1. halveg gik, og vi var egentlig tilfredse med vores præstation. Starten på 2. halveg gav os dog noget at tænke på. Vorsklas skarpe angriber Gourouli var helt fri med Kameni. Han tog et let træk uden om Kameni, og så stod det 2-2. Resten af kampen gik med nogle chancer hist og her, men dette blev altså kampens resultat. Nu skulle vi så til et opgør, som vi havde trukket os sejrrigt ud af de sidste 7 gange. Det var nemlig mod Obolon, og så var det endda på Donbass. Kampen gik helt smertefrit, og vi vandt sikkert 3-1.

Så blev det tid. A.C. Milan kom på besøg i Donetsk. Vi havde egentlig ikke noget at spille for, men det ville være rart at slå fast, at vi er det bedste hold i puljen. Nu skulle vi bare lige vinde. Jeg vil være ærlig og sige, at Milan havde spillet i kampen. Vi løb for det meste rundt efter bolden. I 1. halveg havde Robinho et fremragende langskud, som lige kyssede overliggeren. Vi slap heldigvis med skrækken. Flamini havde også et hovedstød på stolpen. Vi var presset helt i bund uden egentlig at have chancer. Det ændrede sig dog senere. Vi gik ind i omklædningsrummet. Spillerne var alle temmelig skuffet. De var ikke glade over deres præstation. Vi blev enige om, at det skulle ændres i 2. halveg. Jeg kunne mærke, de var tændt. Vi startede som fyr og flamme. Balotelli havde en solo-tur, som blev afsluttet med et skud i sidenettet. Kampen lignede mere og mere en uafgjort. Luis Suàrez fik en gylden mulighed efter 89 minutter. Han slap igennem forsvaret. Hans træk ind mod Abbiati føltes langsommere og langsommere. Han skulle bare score. Han sparkede. Jeg kiggede for et sekund væk. Jeg kunne høre jublen. Jeg fløj op af stolen. Sejren var hjemme! 1-0! Fantastisk, intet mindre. Hvilket eventyr!

Den mexicanske striker
Carlos Vela. Hans start i Shakhtar har været meget blandet. Hver gang han har spillet, har han scoret. Dog har han ikke niveauet til at starte inde. Hans kollegaer i angrebet hedder Mario Balotelli, Luis Suàrez og Romelu Lukaku. Der må jeg være ærlig og sige, at der er han den dårligste. Ingen tvivl om det. Han har kun haft 2 kampe, hvor han er startet inde, men i begge de kampe har han scoret. Derimod har været indskifter i næsten alle kampe. Han blev hentet til klubben for den nette sum af 29 millioner. Han har i mange år været et kæmpe talent, og han skal nok få hans chance i Donetsk!

Festen i Wisla
Vi skulle lige forbi Zakarpattya. Det kom vi heldigvis let med en 5-0-sejr. Det var den sidste kamp i ligaen inden vinterpausen. Vi sluttede på en sikker 1. plads med et forspring på 9 point. Nu var det dog tid til, at vi skulle holde en fest i Wisla. 6.000 fra Shakhtar Ultras havde taget turen til Henryka Reymana Stadium. De var kommet for at feste med holdet. Kampen gik i gang, og den startede perfekt med en scoring af Andrea Poli til 0-1! Vi spillede Wisla ud af banen, og Luis Suàrez gjorde det med en flot scoring til 0-2. Nu begyndte vores fans at juble. Der blev tændt romerlys, og de blev kastet på banen, hvilket resulterede i et mindre spilstop. Fansene festede hele kampen igennem og på banen blev det også en fest. Wisla reducerede til 1-2. Så satte vi alligevel tempoet lidt op, og det gav scoringer. Luis Suàrez scorede på en flot friløber i starten af 2. halveg. Han satte den sikkert ind, og nu var vi sikre på en sejr! Endnu engang blev romerlysene tændt. Jádson lukkede ballet med hans scoring til 1-4. Slutfløjtet lød, og festen fortsatte. Vi havde sikret os 16 point i Gruppe H. Vi var alle stolte. Jeg løb forvildet rundt på banen, mens fansene gik amok!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #113: 25 Nov 2010, 22:01 »


Opsummering af efterårets resultater
Dette efterår har været helt fantastisk for os. Kun en nedtur har der været i hele efteråret, den kom da vi tabte 1-0 til Krymteplytsya. Det betød, at vi allerede i anden runde var ude af pokalturneringen. Selvfølgelig ikke et fantastisk resultat, men så kunne vi fokusere på Champions League og ligaen. Ellers har resten af efteråret været lutter lagkage. Vi har sprudlet i Champions League, hvor det blev til hele 16 point i 6 kampe. Et resultat vi ikke havde turde håbe på. A.C. Milan og Sporting CP viste sig ikke at være en udfordring for mine drenge, hvilket gør mig en smule stolt. I ligaen har det også været fantastisk. Ikke et eneste nederlag har vi indkasseret, så vi står som ubesejret i 17 kampe so far. Kun 3 uafgjorte er det blevet til og så 14 sejre, som udmunder sig i et forspring på 9 point. Oven på sidste års skuffelse står dette år indtil videre til at blive et fantastisk et af slagsen. Lad os nu se, hvor langt det bærer os.

Top performers

I har hørt det før, men de tre top performers, jeg vil fremhæve, er stjernerne på holdet. Luis Suàrez, Mario Balotelli og Dmytro Chygrynskiy har været de tre bedste. Luis Suàrez har været god, selv om han var bundet til rotation med Lukaku. Det gjorde ham dog ikke noget, og Luis Suàrez har scoret mål, når han har fået chancen. 7 mål i 6 kampe er det blevet til. Et virkelig godt efterår fra hans side. Mario Balotelli er kongen af Donetsk. Han har scoret 13 mål i 14 kampe, og har virkelig været outstanding hele efteråret. Ikke nok med, at han har scoret, han er også været inde i en heftig udvikling. Hvilket bare gør hans efterår endnu mere interessant. Dmytro Chygrynskiy, som er anføreren på holdet, har virkelig taget ansvar nede i bagerste kæde. Forsvaret har kun lukket 3 mål ind i ligaen, og han besidder en stor del af den ære. De tre har taget holdet op på deres skylder, og den vægt kunne de sagtens bære.

Champions League lodtrækningen
Tiden var kommet til ottendedelsfinale-lodtrækningen. Vi stod i præcis samme situation for to år siden, hvor vi trak de senere Champions League-mestre. Allerede før lodtrækningen gik i gang vidste vi, at det optimale hold at møde var Porto. De første 12 hold var blevet udtrukket, men vi var stadig tilbage. De 3 hold, der også stadig var tilbage, var Chelsea, Fiorentina og Porto. Jeg sad og bedte til gud om, at vi ikke skulle møde Chelsea. Jeg ved godt, at man skal slå alle hold for at være de bedste, men det så jeg helst kom senere hen i turneringen. Fiorentina blev vist, og nu skulle Chelsea bare blive vist. Det næste hold kom op af bowlen. Det var Chelsea! Vi havde trukket Porto! Fantastisk lodtrækning med en meget god mulighed for sejr.

Fight på Estádio do Dragão
Vinterferien var ovre. Nu begyndte Champions League. Vi drog af sted til den portugisiske by, Porto. Vi vidste, at der ville komme en masse medrejsende fans. Nu måtte vi bare ikke svigte dem. Kampen blev fløjtet i gang, og Porto viste os, at de ikke var parate til at ligge sig ned. Hulk, der var Portos helt store profil, fik en friløber, som han smadrede på overliggeren. Vi slap heldigvis med skrækken, og nu var vi advaret. Der gik dog kun 6 minutter, før Hulk igen var på spil. Han fik bolden på kanten af feltet. Et træk og så skuddet. Lige på stolpen, og nu var vi virkelig presset i bund. Vores første chance var efter 17 minutter. Der blev slået et højt indlæg ind i feltet. Der var forvirring og klump spil. Onyewu ramte bolden uheldigt. Den trillede ind over stregen. 0-1! Nu kunne man også høre fansene. Efter scoringen sad vi på spillet. Det stoppede dog ikke Hulk fra at have store chancer. Han brugte fysikken og slap igennem forsvaret. Han lobbede bolden over Kameni, men heldigvis røg den over. Efter 27 minutter fik vi frispark. Jàdson tog det. Over til bagerste stolpe, hvor Chrygrynskiy dukkede op. Han headede den ind! 0-2! Helt fantastisk resultat. Vi gik til pausen velvidende, at vi spillede bedst, men Hulk kunne sagtens klare det alene for dem. Anden halveg startede perfekt. Romelu Lukaku headede os på 0-3. Nu var ydmygelsen næsten total. Vi sad på hele 2. halveg, og Balotelli gjorde det til slutresultatet 0-4. Fantastisk start på Champions League knock-out runderne! Stolt ville være en underdrivelse!

Ligaen    -    Gruppe H
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #114: 26 Nov 2010, 22:37 »

Fantastiske updates! Wink
Hvordan bruger du Suarez? Smiley
Fortsæt det gode arbejde!
Logged

Hala Madrid!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #115: 26 Nov 2010, 22:54 »

Fantastiske updates! Wink
Hvordan bruger du Suarez? Smiley
Fortsæt det gode arbejde!

Jeg bruger Suàrez som Trequartista, men han rotere med Lukaku. Så når jeg mener, at Suàrez står bedst til min modstander bruger jeg ham, og omvendt med Lukaku.
Og mange tak! Smiley
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #116: 26 Nov 2010, 23:01 »

Okay takker! Smiley
Logged

Hala Madrid!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #117: 26 Nov 2010, 23:14 »

Okay takker! Smiley
Så lidt. Smiley

Der er en update på vej, og den kommer her om ca. 20-30 minutter!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #118: 27 Nov 2010, 14:07 »


Next, please!
Vi var inde i en fantastisk stime, og den blev bestemt ikke dårligere. Juande Ramos' Dnipro blev sendt tilbage med et 1-0-nederlag i en kamp, hvor vi dominerede alle 90 minutter. Bagefter blev Chornomorets smadret med 0-4. Det var en af de kampe, hvor vores modstander slet ikke havde en chance. En god optakt til The Ukranian Derby. Nu skulle vi nemlig møde Dynamo Kiev. Hele Ukraine var i ekstase over kampen, og hele Ukraine var parat på, at nu skulle Shakhtar tabe! Kampen blev spillet foran 36.000 orange klædte fans. Kampen startede i et hæsblæsende tempo, og der var chancer i begge ender. I det 28. minut slap Lukaku dog fri. Han var helt fri med keeperen. Hele Donbass rejste sig op. Lukaku sparkede den ind! Alle gik amok! 1-0! Luis Suàrez ville også være med og headede bolden ind til 2-0, før fansene var kommet sig over føringsmålet. Vi gik til halveg foran 2-0, og nu skulle den bare køres hjem. Det blev den bestemt. Dynamo Kiev lavede et selvmål, og Lukaku gjorde det til 4-0. Fantastisk kamp og fansene jublede! I næste kamp blev Metalist besejret med cifrene 2-0. En rigtig god optakt til Porto-kampen.


Nu var det tid. Vi havde en komfortabel føring på 0-4 i hånden, og nu skulle vi bare sørge for ikke at lukke 4 mål ind på hjemmebane. Der var 50.000 mødt op, og stemningen var sådan så hårene rejste sig. Romerlys over alt, og man kunne ikke kommunikere for larmen. Kampen startede. Hulk havde bolden 30 meter fra mål. Han huggede. 0-1. Der var kun gået 5 minutter, og folk begyndte lidt at frygte et nederlag. Heldigvis beroligede det lidt, at vi havde bolden det meste af tiden. I det 34. minut kom Onyewu flyvende ind i Balotelli og et korrekt direkte rødt blev tildelt. Nu blev det lidt sværere for dem. Vi gik til pause bagud 0-1. Jeg var fortrøstningsfuld og gav alle spillerne et klap på skulderen, før de gik ud. Nu skulle den bare hives hjem. Jádson skabte glæde på stadion. Han smadrede bolden ind efter 54 minutter. Nu mente jeg, at kampen var hjemme. Porto havde deres chancer for at score senere, men de blev ikke udnyttet. En, der kunne udnytte deres chancer, var dog Hulk. Han Fik en friløber i det 89. minut og scorede til 1-2. Det var kun et trøstemål, og vores fans jublede selv om, vi fik et mål imod os. Vi var videre!

Det gyldne forsvar
Selv om det ikke bliver nævnt så tit, så er forsvaret en vigtig del af vores succes. De taler alle sammen samme sprog, og har samme nationalitet. Det tror jeg spiller en stor rolle i, hvorfor de har så meget succes både i ligaen og i Champions League. I ligaen har de kun lukket 6 mål ind i 23 kampe, hvilket er helt fantastisk. I Champions League gruppespillet lukkede vi også kun 2 mål ind i en ellers svær gruppe. Jeg nævner dem ikke så tit, men det er vores anonyme frelsere. De redder vores røv, når stjernerne ikke kan score. Fantastisk at have sådan 4 ukrainere, som lukker de fleste kampe ned!

Eventyret fortsætter
Lodtrækningen til kvartfinalen kunne have været bedre. Vi trak Real Madrid. Et kamp, som vi med meget held godt kunne vi vinde. Der kom dog to udfordringer i ligaen først. De udfordringer hed Zorya og Metalurg Donetsk. Førstnævnte blev sendt hjem med et 3-0-nederlag, og Metalurg blev slået 0-1. Det mål blev scoret i overtiden af Jádson. Nu var vi klar til at tage til Madrid. Holdet var klar. Jeg var klar. Alle var parate på opgaven. Vi indtog det kæmpe stadion. Helt oppe i højre hjørne var vores fans. Man kunne knap nok se dem, men man kunne høre dem! Kampen startede, og vi fik en perfekt start. Lukaku fik bolden. Han driblede Arbeloa, og sparkede den ind! 0-1! Jeg kunne ikke fatte det! Vi var foran på Bernabeu. Ronaldo tog den hurtig den drøm fra os. Han brillierede på kanten og smækkede bolden ind til en helt fri Di Maria. Det gjorde han endnu en gang 10 minutter senere, denne gang var det bare Higuaín, der scorede. 2-1. Jeg gik ind i omklædningsrummet temmelig bitter. Jeg troede dog på uafgjort, og hvis det var, skulle vi bare ikke lukke flere ind. Det holdt vi ikke. Kaká scorede på et flot langskud, og nu var det svært. Nu styrede Real Madrid resten af kampen, og den endte 3-1. Ikke som jeg havde ønsket mig. Men det var stadig muligt!
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #119: 27 Nov 2010, 14:24 »

Gode resultater og endnu en god update!
Jeg kan dog ikke få Balotelli igang..
Jeg bruger ham som avanceret.
Any help? Peace - men som sagt så mange gange før: Fantastisk blog, måske endda den bedste her på FmF. Smiley
Fortsæt det fantastiske arbejde!
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010