home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50812 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #90: 20 Nov 2010, 17:14 »


Formdyk i Shakhtar
Oven på den gode sæsonstart, skulle vi nu følge op på den. Vi skulle ude møde Chornomorets. Jeg kan allerede nu fortælle, at boldbesiddelsen hed 31-69% i vores favør. Selv om vi havde boldbesiddelsen, kunne vi simpelthen ikke få bolden ind over stregen. Romelu Lukaku fik efter 30 minutter en friløber. Han tog et træk uden om keeperen. 0-1 troede vi alle, men nej! Lukaku ramte bolden helt skævt. Han tog sig til hovedet, tydeligvis pinligt berørt. Dette var mildt sagt, slet ikke Lukakus dag. Der kom et fantastisk indlæg fra Jádson, men Lukaku headede på det skammeligste over målet. Selv om vi havde 19 skud, fik vi ikke bolden ind i denne kamp. Kampen endte 0-0, hvilket var en kæmpe skuffelse for os. Nu skulle vi rejse os, i hvad man skulle tro var en let kamp. Vi skulle møde 1. divisionsklubben Krymteplytsya i pokalturneringen. I 1. halveg havde vi alt. Det var bare en skam, at vi ikke kom på tavlen. I 2. halveg havde vi også alt spillet, men bolden ville bare ikke ind. I det 89. minut skete det så. Vi blev fanget for mange fremme, og så slog de kontra.

Deres angriber Koval stod helt fri. Han trillede bolden ind. 1-0. Vi var ude af pokalturneringen, allerede i første runde. Nu skulle vi virkelig bruge en sejr mod Metalist. Selvtilliden var helt væk. Vi spillede også en af vores dårligste kampe mod Metalist, og kampen endte 1-1. Dette var ikke engang et ufortjent resultat, Metalist var bare mindst lige så gode som os i denne kamp. Jeg var virkelig skuffet, og rent faktisk pinligt berørt. Disse resultater var intet mindre end pinlige.

Den karakteristiske anfører
Dmytro Chygrynskiy. En spiller de fleste kender, på grund af hans knap så gode tid i Barcelona. Han blev købt tilbage til Shakhtar for 117 millioner, efter de året før havde solgt ham for 197 millioner. Intet mindre end en fantastisk handel for Shakhtar. Under min ledelse har Dmytro spillet fantastisk. Han har scoret mål på nogle vigtige tidspunkter, og ellers har han bare været en sikker mand i bagerste kæde. På vores hjørnesparkstaktik, er det altid Dmytro, som står på bagerste stolpe og header bolden ind. Han er en fantastisk anfører, der tager holdet på sine skuldre og tager sin del af ansvaret. En fantastisk forsvarsspiller, og en fantastisk anfører.

Shakhtar at San Siro
Vi drog mod Milano. Spændte og ikke mindst nervøse efter sidste års Champions League nedtur. Vi gik ind på San Siro. Atmosfæren var fantastisk. 55.000 var mødt op, for at være vidne til denne kamp, og de skulle se en hårdtspillet kamp. Der blev uddelt 13 gule kort i kampen. Milan havde overtaget i kampen, men det betød ikke, at vi ikke kom frem til store chancer. Balotelli havde i det 27. minut et skud på overliggeren. Da Milan fansene så den ikke gik ind, gik der et lettet suk igennem San Siro. Milan fansene fik sig dog et chok 20 minutter senere. Lukaku fik bolden på midten, og sendte Andrea Poli i dybden. Han havde Thiago Silva lige bag sig. Han var kølig. Han placerede den lige uden om Piscitelli. 0-1! De medrejsende Shakhtar fans gik amok. Efter scoringen kom der et massivt Milan pres. Robinho driblede 2 mand, og forsøgte sig med et langskud. Heldigvis overplacerede han skuddet. Vi stod imod presset gennem resten af kampen! Vi vandt 0-1! Fantastisk resultat, og fantastisk start på Champions League. Nu skulle vi bare overføre resultaterne til ligaen.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #91: 22 Nov 2010, 15:45 »


Cruise control!
Cruise control er virkelig ordet. Vi skulle møde Zorya på Avangard. Før kampen var jeg slet ikke nervøs. Vi havde haft nogle mindre imponerende præstationer op til denne kamp, men jeg var sikker på, at det nok skulle vende. Zorya var slet ikke i nærheden af vores mål, og Lukaku bragte os fortjent foran i det 33. minut. Vi gik til pause foran 0-1. Efter pausen havde vi fuld kontrol over kampen. I det 57. minut kunne Balotelli udbygge føringen. Så var den kamp hjemme.
Lukaku valgte lige, at gøre ydmygelsen komplet med et flot solo mål. 0-3! Nu var vi ude af den lille krise. Nu skulle vi besøge Illichivets. De havde spillet langt over forventning i denne sæson og lå nr. 2 før kampen. Illichivets fandt dog aldrig hinanden, og vi kunne drage tilbage til Donetsk med en dejlig 0-2 sejr. Næste kamp var mod Arsenal Kyiv på Donbass. Vi vidste, at denne kamp nok skulle blive let, og vi tog slet ikke fejl. Arsenal Kyiv havde ikke et eneste skud på mål i hele kampen, hvilket må siges at være pinligt. Balotelli og Lukaku scorede hver en gang og sikrede os en meget fortjent sejr på 2-0. Nu var vi virkelig ude af krisen og igen på vej mod titlen.

Tiden var kommet til The Donetsk Derby. Hele indre Donetsk kogte. Der var masser af slagsmål op til kampen, og man vidste bare, at der var meget mere end bare 3 point på spil. Der var mødt 43.000 tilskuere op på Donbass, og de dannede en fantastisk kulisse. Vi havde vundet 9 ud af de sidste 9 opgør, og Metalurg ville gøre en ende på den stime. Det startede dog ikke så godt for dem. Balotelli slap fri og bragte os på 1-0! Der blev nærmest sat ild til stadion. Romerlys blev tændt overalt. Metalurg var knap nok i nærheden af vores felt, og når de var, blev de aldrig farlige. I det 41. minut fik Poli bolden. Han kunne ikke finde en fri mand og valgte at smadre bolden ind. Nu gik det helt amok. Der fløj kasteskyts ind fra Metalurg fansene. Kampen blev stoppet lige før halvegen på grund af for meget røg. Efter halvegen kom Metalurg ikke bedre med i kampen. I det 68. minut driblede Coutinho to mand og sparkede den sikkert ind. 3-0! Slutfløjtet kom, og vi var alle ovenud lykkelige over dette resultat. Rivalerne var besejret.

Bomberen fra Uruguay
Luis Suárez. Han blev hentet til klubben for at køre i et slags rotationsprincip med Lukaku. Han har dog i sine første 6 kampe været en sand fornøjelse. Han har scoret 7 mål i 6 kampe og scorer hver gang han starter inde. Han har virkelig imponeret mig, også i Champions League har han været en god mand. Jeg troede aldrig, at han ville komme til klubben. Jeg vil sige, at det er intet mindre end et scoop, jeg har gjort mig. 82,5 millioner er et røverkøb for sådan en klassespiller. Jeg glæder mig til at se, hvad fremtiden byder med Luis Suárez i Shakhtar.

Wisla besøger Donetsk
Dagen stod i fodboldens tegn i Donetsk. Der var Wisla fans overalt i Donetsk, og de var klar til kamp. Der var 41.000 var mødt op på Donbass. Kampen startede, og det var tydeligt allerede fra første sekund, at denne kamp sad vi solidt på. Jádson viste efter 23 minutter, at han bliver ved med at score på vigtige tidspunkter. Han fik en friløber og var iskold. Han lobbede den over keeperen. 1-0! Nu gik alle med den fornemmelse, at kampen var hjemme. I det 41. minut slog Kobin et fremragende indlæg, som Luis Suárez valgte at heade perfekt ind. Dejlig første halveg, nu skulle vi bare ikke gå ned i niveau. Det gjorde vi heller ikke, og kun 7 minutter inde i anden halveg scorede Fellaini på et fremragende langskud. Stadion kogte, og vi jublede alle sammen. Vi holdt stand helt ind til dommerens slutfløjt. 3-0! Jeg knyttede næven. En virkelig god start på Champions League! 6 point i 2 kampe!
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #92: 22 Nov 2010, 19:02 »

Får næsten orgasme så god er din blog  Thumbs Up
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #93: 22 Nov 2010, 22:44 »

Får næsten orgasme så god er din blog  Thumbs Up

Hahahhaha, tak i guess Opstemt
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #94: 22 Nov 2010, 23:40 »

Det ser sgu godt ud, det kører vist for dit hold for tiden. Kan man få SS af dine vigtigste spillere i denne sæson? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #95: 23 Nov 2010, 00:01 »

Yeah nice blog IL ..
Månedens blog tror jeg godt du ka regne med ..
Hehe vil dog ikke ligefrem gå så langt som Nikolaj haha.. Men flot grafik og rigtigt gode updates  Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #96: 23 Nov 2010, 07:52 »

Rigtig god og spændene blog og det ser rigtig godt ud både skrivemæssigt og grafikmæssigt! den bliver da helt sikkert månedens blog! og jeg glæder mig kun til næste update! Opstemt

KIU
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #97: 23 Nov 2010, 15:53 »

Yeah nice blog IL ..
Månedens blog tror jeg godt du ka regne med ..
Hehe vil dog ikke ligefrem gå så langt som Nikolaj haha.. Men flot grafik og rigtigt gode updates  Peace
Rigtig god og spændene blog og det ser rigtig godt ud både skrivemæssigt og grafikmæssigt! den bliver da helt sikkert månedens blog! og jeg glæder mig kun til næste update! Opstemt

KIU

Mange tak, er jeg glad for at høre! Opstemt

Det ser sgu godt ud, det kører vist for dit hold for tiden. Kan man få SS af dine vigtigste spillere i denne sæson? Smiley

Det må du gerne, men jeg er kommet til vinterpausen. Opstemt
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #98: 23 Nov 2010, 16:58 »

Det ser sgu godt ud, det kører vist for dit hold for tiden. Kan man få SS af dine vigtigste spillere i denne sæson? Smiley

Mario Balotelli

Dmytro Chygrynskyi

Jádson

Luis Suárez

Logged


Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #99: 23 Nov 2010, 17:21 »

Hold da helt op en lækker blog! Smiley
KIU! Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #100: 23 Nov 2010, 17:50 »

Hold da helt op en lækker blog! Smiley
KIU! Smiley

Mange tak! Smiley


Næste update kommer her i aften. Smiley
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #101: 23 Nov 2010, 18:01 »

Er du gal et lækkert skin du bruger hvad hedder det? Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #102: 23 Nov 2010, 18:06 »

Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #103: 23 Nov 2010, 18:09 »

Tusind tak! ;p
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #104: 23 Nov 2010, 18:38 »

Tusind tak! ;p

You are welcome! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010