home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50826 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #75: 15 Nov 2010, 22:27 »

Endnu en lækker update, du skriver rigtig godt, og man kan vidst SLET ikke klage over din grafik der er alt for lækker! Smiley.
KIU! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #76: 15 Nov 2010, 23:10 »

Endnu en lækker update, du skriver rigtig godt, og man kan vidst SLET ikke klage over din grafik der er alt for lækker! Smiley.
KIU! Peace

Takker mange gange! Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #77: 16 Nov 2010, 18:55 »


Skæbneskampen
En lille hurdle mod Dynamo Kiev kampen var Sevastopol, som blev sendt tilbage med et 6-0-nederlag. Vi var klar. Nu skulle Dynamo Kiev bare slås. 47.000 var på Donbass for at overvære kampen. Før kampen blev der kastet romerlys ned mod Dynamo Kiev spillerne, og atmosfæren var faktisk helt i top. Til forskel fra de 2 andre kampe, vi lige havde spillet mod dem, overtog vi hurtigt spillet i denne kamp. Dog bragte Artem Milevskyi dem på 0-1. Vi var stadig rolige. Det ændrede ikke så meget på resultatet. Jádson fik bolden på midten efter 29 minutter. Han satte tempo. Ingen pressede ham. Han smadrede den over i hjørnet. 1-1! Dette resultat holdte halvegen ud. Vi spillede godt, nu skulle vi bare ikke lukke endnu et mål ind. Kun 2 minutter efter 2. halveg var sat i gang, scorede Milevskyi igen. Vi pressede på for at afgøre kampen før forlænget. 4. dommeren viste, at der var 1 minut lagt til. Bolden blev slået frem i deres felt.
Balotelli havde bolden. Han blev tacklet. Fellaini fik den. Afleverede tilbage. Jádson skød fra 30 meter. Mål! Stadion gik amok. Vi var videre! Alle stormede hen til Jádson. Dommeren fløjtede kampen af. 2-2 sluttede den. Fantastisk kamp!

Nu skulle vi ned på jorden igen. Metalurg Donetsk kom på besøg. Dette blev dog aldrig en spændende kamp. Vi vandt 1-0, hvor Metalurg ikke formåede at spille sig til en chance. Vi var inde i en god stime. Nu skulle vi i gang med endnu en betydningsfuld kamp. Vi tog imod Dnipro i pokal-semifinalen. Dnipro blev spillet ud af banen. Vi vidste, at vi skulle passe på Dnipros offensiv. De var det mest scorende hold i Ukraine. Denne offensiv var heldigvis ikke-eksisterende i kampen. Første halveg endte som den startede. I det 88. minut gav Romário dem bolden. André fik en friløber. Han rundede Kameni. Han skulle bare trille den ind, men i sidenettet! Vi åndede lettet op. Vi gjorde os alle klar til forlænget. I det 92. minut fik Jádson bolden. Han driblede en mand og var pludselig fri med målmanden. Han var kølig. 1-0! Endnu engang var det Jádson, som reddede os.

Den oversete kreatør
Fernandinho. Han bliver tit overset på midtbanen, når han står siden af to så store stjerner. Faktum er bare, at Fernandinho er en af dem, som præsterer bedst. Indtil videre i denne sæson har han scoret 7 mål. Han løber som en hest, hvor han i gennemsnit løber 12,7 km pr. kamp. Jeg kan ikke undvære ham på min midtbane. Han fuldender min trekløver på midtbanen med sine både defensive og offensive kvaliteter.

Den blå del af Merseyside
Nu var det tid. Europa League kvartfinalen. 38.000 var mødt op på Donbass.
1. halveg gik lige, som vi havde håbet. Vi havde mest af boldbesiddelsen. Største chance kom, da Yakubu fik en friløber. Han valgte heldigvis at smadre bolden langt over mål. Ellers gik 1. halveg meget stille og roligt uden de helt store chancer. 2. halveg skulle dog vise sig at blive noget mere intens. 57 minutter gået, og Yakubu havde bolden på kanten af vores straffesparksfelt. Fellaini valgte klodset at fælde ham. Straffespark til Everton og rødt kort til Fellaini. Yakubu valgte selv at sparke og gjorde det sikkert. 0-1. En mand nede, og vi skulle gerne mindst have en uafgjort. I det 73. minut skete det. Super Mario hamrede bolden ind! 1-1! Glimrende resultat. Det ødelagde Mikel Arteta. Han scorede et flot langskudsmål. 1-2. Ærgerligt! Nu skulle vi virkelig præstere på Goodison Park.
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #78: 16 Nov 2010, 20:27 »

Endnu en god update fra din side af, Søren. Ser frem til næste update Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #79: 16 Nov 2010, 20:55 »


Goodison Park - Not that good after all
Vi tog til England. Pulsen var høj, og der var nerver på. Goodison var fyldt, og stemningen var i top. Kampen startede desværre katastrofalt! Rakitskyi sparkede bolden ind i eget net efter kun 3 minutter. Den dårligst mulige start. Jeg kiggede bare ned i jorden, dette var ikke godt. Vi havde boldbesiddelsen, og det begyndte at lysne op. Det skulle dog blive ødelagt. Evertons nyindkøb Deniz Naki scorede et flot mål efter 31 minutter. Kun en reducering af Lukaku holdte vores hoveder oppe. Spillerne fik en opsang i pausen, og nu skulle vi vende denne kamp! Det ville være synd at sige, det skete. Kun 10 minutter inde i 2. halveg fik Bilyaletdinov bolden. Han driblede forbi to forsvarsspillere og smadrede bolden ind i målet. 3-1 og Goodison Park gik amok. Nu var vores chancer helt forbi, og vi satsede lidt. Yobo fik scoret på et hovedstød til 4-1, og senere gjorde Yakubu det til 5-1. Jeg var skuffet. Jeg regnede virkelig med, at vi kunne tage Europa Leauge,
men endnu engang viste det sig, at denne sæson bare ikke var vores. Skuffelse på skuffelse i Europa.

Nu skulle vi fokusere på ligaen. Dynamo Kiev var kun 3 point efter os, og nu skulle den lige sikres! Vorskla var det første hold, vi skulle rejse os mod. Dette blev gjort med manér. Vi smadrede Vorskla langt ud af Donbass Arena med en 3-0-sejr i en kamp, hvor Kameni ikke rørte bolden med handskerne. De to næste kampe blev mindst lige så lette. Modstanderne var Arsenal Kyiv og Metalurg Zapor. De blev begge afvist med cifrene 3-0. Desværre var Dynamo Kiev virkelig stabile og var stadig kun bagud med 3 point. I anden sidste kamp blev ligaen afgjort. Vi vandt sikkert mod Chornomorets med cifrene 3-0. Vi kunne fejre 3. mesterskab i træk! Endelig lidt positivt! Sidste kamp vandt vi også med 3-0 på Donbass Arena. Stadion var fyldt med guldtrøjer og plastik-pokaler. Stemningen var fantastisk, og hele stadion gik amok, da Chygrynskyi løftede pokalen. Ukrainske mestre, igen!

Det belgiske afrohår
Marouane Fellaini. Vores store fighter på midtbanen. Han er ikke den, som laver de spektakulære mål eller de nydelige oplæg. Fellaini er mere personen, som sørger for, at forsvaret ikke har så meget at lave. Med 5 tacklinger pr. kamp, har han en stor del i al succes, vi får. Han blev købt i 2010 for 130 millioner, hvilket må siges at være en sjat. Han har heldigvis ikke skuffet mig! En god boldvindende midtbanespiller på vores hold!

Pokalfinalen
Vi drog mod Kiev. Kampen blev spillet på Lobanovsky Dynamo Stadium. Vores modstander hed Prykarpattya IF. Kampen blev fløjtet i gang, og vi satte hurtigt Prykarpattya under pres. Allerede efter 6 minutter gjorde Balotelli det til 1-0. Lukaku fik bolden 5 minutter senere på kanten af feltet. Han lagde den over til venstrebenet, og smadrede den ind! Vi kunne lige så stille se pokalen i vores hænder. Fellaini afgjorde kampen i det 41. minut, hvor han på et langskud scorede til 3-0. Halvegen kom, og vi sang i omklædningsrummet. Pokalen var så godt som hjemme. 2. halveg gik i gang, og denne halveg blev ikke sværere. Poli sørgere for 4-0 på et flot langskud. Jádson fulgte flot op på den scoring ved at ydmyge hele Prykarpattyas forsvar og lobbe bolden over keeperen. I det 92. minut scorede Balotelli, og i samme minut lød slutfløjtet. 6-0! The Double var hjemme! Længe siden, men dejligt! En sæson med op- og nedture endte med en optur!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #80: 17 Nov 2010, 21:15 »


Opsummering af 2011/2012
Sæsonen har budt på både op- og nedture. Vi startede sæsonen rigtig flot, og vandt de første 12 kampe. Så begyndte alle Champions League kampene at komme, og det tog måske lidt på vores spil i ligaen. Det begyndte i hvert fald at blive tæt. Vi blev jo som sagt slået ud i Champions League allerede i gruppespillet, hvilket var en kæmpe skuffelse for os, da målsætningen var til meget mere. Vi sluttede efteråret af på en sikker 1. plads, men den skulle vise sig at blive udfordret. I foråret stod den på Europa League, hvor vi besejrede både Palermo og Dynamo Kiev, indtil vi stødte på Everton, som blev vores død. Endnu en gang skuffede vi i Europa, og vi omsatte ikke helt chancerne. I ligaen var det tæt til det sidste, hvor vi først blev kåret til ukrainske mestre i anden sidste spillerunde. Vi endte også med at vinde Pokalturneringen. Nationalt havde vi vores opture, hvor vi internationalt havde vores nedture.


Sommerens transfervindue

Jeg fik stillet 350 millioner kr. til rådighed. Jeg valgte dog slet ikke at tømme banken, da mine køb mest skulle ses som breddeindkøb. Jeg ledte hele Europa rundt efter en ny angriber, som kunne rotere med Lukaku. Da både Dame N'Doye og Eduardo forlod os dette transfervindue, var vi nødsaget til at finde en angriber. Det første indkøb blev et af de store. Jeg sendte et bud på 82,5 millioner afsted til Amsterdam. Det ville blive afvist, tænkte jeg. Men dette var slet ikke sagen. Buddet på 82,5 millioner blev accepteret, og nu gik forhandlingerne i gang. De gik faktisk smertefrit, og vi blev enige om en ugeløn på 790.000 kr. Luis Suarez præsenteret i Donetsk! Den næste spiller der satte sine fødder i Donetsk var Carlos Vela, som blev købt for 29 millioner. Nu var vi igen godt besat på angrebsposten. Den sidste spiller, som kom til Shakhtar var en ukrainsk en af slagsen. Mykola Ischenko hed den centrale forsvarsspiller fra Panathinaikos. Det fuldendte vores transfervindue, som jeg mener har været fornuftigt!

Målsætning for 2012/2013
I har hørt det før, men i år skal vi i kvartfinalen i Champions League. Vi kan simpelthen ikke overleve, hvis vi endnu engang ender i Europa League. I ligaen forventer jeg, at vi vinder klart, dog kan der forekomme konkurrence fra Dynamo Kiev eller Dnipro. Pokalturneringen går jeg ikke så meget op i, så mange af reserveholdsspiller ne får kamptræning i disse pokalkampe. I år vil jeg bare have succes i Europa, det er målsætningen gjort meget kort. Vi har haft midlerne til at forbedre holdet, og det synes jeg er sket, så i år har vi ingen undskyldninger.

Super Cuppen
Første kamp kom hurtigt. Vi nåede knapt nok at få sommerferie, før Super Cuppen stod for døren. Det Olympiske Stadion i Kiev var fyldt med 58.000 tilskuere. Kampen startede, og vi kunne godt se, at det ikke var Dynamo Kievs dag. 30 minutter inde i kampen fik Jádson bolden. Han tog nogle få træk, og smadrede den ind! 1-0! Resten af kampen lukkede vi ned for dem, og kampen blev afgjort i det 73. minut hvor Super Mario dukkede op inde i feltet. Han prikkede den ind, og 2-0 stod der på tavlen. God start på sæsonen, og så slog vi rekorden med flest Super Cup triumfer i Ukraine med 5 styks.
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #81: 18 Nov 2010, 12:31 »

God update, og god indkøb. Keep up the good work Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #82: 18 Nov 2010, 21:54 »

God update, og god indkøb. Keep up the good work Smiley

Tak, Krellz Smiley

Der kommer desværre først update i morgen, har ikke haft tid i dag. Smiley
« Seneste Redigering: 18 Nov 2010, 22:02 af ItaliensLarsen » Logged


whale
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #83: 18 Nov 2010, 22:03 »

Din kreativitet med "sidebannere" er imponerende. Jeg nyder dem. Wink
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #84: 18 Nov 2010, 22:27 »

Har kigget lidt med fra siden, og jeg synes det ser RIGTIG godt ud. - Du skriver flot Peace
- Dine bannere gør det bare mere lækkert at følge med! Wink

Og håber du kommer i kvartfinalen i år, du har i hvertfald holdet til det!
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #85: 19 Nov 2010, 20:33 »


Overbevisende sæsonstart
Ligaen gik i gang. Jeg var selvsikker, og vidste næsten allerede på forhånd, at vi ville vinde ligaen. Vores sæson startede på Obolon Stadium, hvor kun 5000 havde fundet vejen til. Obolon gjorde det meget svært for dem selv, ved at indkassere 2 selvmål.
Balotelli og Chygrynskyi valgte også lige at score et fremragende mål hver. En sikker sejr på 0-4, hvor de 3 point aldrig nogen sinde var i fare. Så skulle vi besøge det evige bundhold, Zakarpattya. Kampen blev dog aldrig udfordrende, og vi vandt sikkert 6-0. God start. Jeg var lettet. Vi havde fået en start, uden nogle dumme pointtab.

Endelig kom der en udfordrende kamp. Vi skulle møde Dynamo Kiev på udebane. Dynamo havde hentet godt ind i sommerpausen, og vi vidste, at de ville byde op til dans. Første halveg gik, hvor de havde spillet. Vi var rent ud sagt presset helt i bund. Første halveg endte dog som den startede. Nu skulle vi lige op i gear! Vi kom ud til 2. halveg med en fornyet energi. Balotelli var konstant farlig oppe foran, og var vores største trussel. I det 63. minut sendte Kameni en helt ufarlig bold frem til angrebet. Den bold endte hos Dynamo Kievs keeper. Han spillede den lige ud til Balotelli, som ikke var bleg for at udnytte den chance. 0-1! Efter scoringen lukkede vi fuldstændig af, og kampen endte med Balotellis mål. Vi red på en rigtig god bølge, som vi også viste i den næste kamp. Vi tog i mod Dnipro hjemme på Donbass. Dnipro havde hele kampen igennem intet at byde på, og med et Luis Suarez hattrick, lukkede han egentlig selv kampen. En dejlig sejr på 4-1. Nu var vi virkelig i gang!

Ny spiller på falderebet
Pludselig fik jeg at vide, af en Inter-spillers agent, at han var lun på idéen om at skifte. Jeg tænkte, at det var et meget spændende forslag, og det var for den nette sum af 62,5 millioner. Jeg godkendte tilbuddet, og forhandlingerne gik igang. Forhandlingerne gik uden nogle problemer, og en løn på 370.000 pr. uge blev aftalt. Coutinho var præsenteret i Shakhtar. Coutinho, som på trods af hans store potentiale, aldrig har været fast mand på et hold endnu. Dette bliver han heller ikke hos os, men han kommer til at spille i et rotationsprincip.

Champions League lodtrækningen
Nu var det tid igen. Vi skulle se på Champions League lodtrækningen. Vi var alle spændte, fordi sidste år fik vi åbenbart en lidt for svær gruppe, og det måtte ikke ske igen. Nu skulle vi altså videre! Første seedningslag var udtrukket, og nu blev det vores tur. Vi kom i gruppe med A.C. Milan. Udmærket modstander, som vi godt kan slå på en god dag. 3. seedningslag er der hvor det kan gå galt. Vi fik Sporting Lissabon med i gruppen. Dem burde vi kunne slå, men vi må slet ikke undervurdere dem. Sidste hold i gruppen blev Wisla. Jeg må sige, at jeg er ganske tilfreds med den lodtrækning. Jeg tror vi bliver en sikker 2'er, og at videre avancement bliver noget lettere end sidste år.
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #86: 19 Nov 2010, 22:13 »

Flot - fed grafik.

- Den gruppe der ser da fin ud, den burde du kunne gå videre fra. - Måske som nr. 1. Milan er ikke så stærke igen. (:
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #87: 19 Nov 2010, 23:46 »

Flot - fed grafik.

- Den gruppe der ser da fin ud, den burde du kunne gå videre fra. - Måske som nr. 1. Milan er ikke så stærke igen. (:

Ja, det er bestemt en fin gruppe. Jeg regner også med at komme videre, så er det egentlig lige gyldigt om det er som nr 1 eller 2 Smiley
Logged


Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #88: 20 Nov 2010, 01:39 »

Nice blog, men går ud fra du havde solgt "Mykola Ischenko" på et tidspunkt, for manden starter i spillet for holdet. Ellers kan du jo ikke købe ham tilbage ;o)

Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #89: 20 Nov 2010, 15:08 »

Nice blog, men går ud fra du havde solgt "Mykola Ischenko" på et tidspunkt, for manden starter i spillet for holdet. Ellers kan du jo ikke købe ham tilbage ;o)

Solgte ham i første sæson, så det har du ret i Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010