home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50859 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #45: 13 Nov 2010, 18:42 »


Champions League continues
Før vi kunne tage til Mlada Boleslav, skulle vi først lige besøge Chornomorets på Tsentralnyi Stadium. Jeg troede, det ville blive en walkover, men sådan blev det ikke. Vi havde boldbesiddelsen, men alligevel skabte vi ingen chancer. Jeg blev nervøs ude på sidelinjen. I det 70. minut driblede Balotelli ind i feltet og blev nedlagt. Straffe! Super Mario ville selv tage. Han bankede den ind! 0-1! Ikke just den bedste optakt til vores Champions League opgør, men vi burde kunne slå Boleslav. 500 Shakhtar Ultras havde taget turen, men et chok mødte os på Městský Stadium.
Der kunne sidde 5000, men 2 minutter før kampstart, var der langt fra udsolgt! Men kampen gik i gang, og vi spillede Boleslav ud af banen. Vi kom foran på et fantastisk hovedstød af Lukaku, hurtigt efterfulgt af et flot mål af Jádson. Vi troede kampen var hjemme, og niveauet røg ned igen.
Inden for de første 10 minutter af 2. halveg, blev det både 1-2 og 2-2. Det kom som et chok! Samtidig blev Lukaku skadet. Eduardo kom på banen. Denne indskiftning gav pote. Efter 75 minutter scorede Eduardo på en friløber, og få sekunder efter gjorde han det også til 2-4. Poli lukkede helt kampen med et langskud til resultatet 2-5.

Da vi kom hjem, ventede os den første udfordring i Pokalturneringen, nemlig kvartfinalen mod Zirka. De gav os dog heller ikke udfordring. De fik hurtigt en mand udvist, og så var kampen næsten hjemme. Efter 17 minutter sikrede Balotelli os en tidlig føring. Nu kunne det ikke gå galt. Senere gjorde Jádson det til 2-0, og så var vi videre! Mine forventninger til pokalturneringen er, at vi vinder. Det er 3 år siden Shakhtar sidst har vundet den, og fansene fortjener snart at få the double tilbage til Donetsk.

Den italienske dario
Andrea Poli. Jeg var utrolig bange for, at denne mand skulle blive et flop. 145 millioner var mange penge for en ung spiller, men han har været en vigtig del af holdet. I ligaen har han stået for oplæggene til Lukaku og Balotelli, og i Champions League har han selv scoret de vigtige mål. Senest mod Zenit scorede han det afgørende mål. Jeg har igennem hele hans periode i Donetsk været utrolig glad for ham. Nu håber jeg bare, at hans gode form holder ved, så han kan forblive en vigtig del af holdet.

Dnipro sænker The Minors
Vi skulle til Dnipro Arena. Alle kender deres manager, Juande Ramos. Der var 22.000 tilskuere på Dnipro Arena, og de skabte en rigtig god stemning. Lige fra kampens begyndelse kunne man se, at det ikke ville blive vores kamp. En sæsondebutant ved navn Ionut Mazilu skulle gøre livet hårdt for os. Efter kun 6 minutter gav han dem føringen på et drømmetræf. Deres angriber Andre udbyggede det forspring. Vi troede stadig på, at vi kunne vende kampen. 1. halveg sluttede 2-0. Mazilu fuldførte så sit hattrick ved både at score til 3-0 og 4-0. Vores første nederlag i 22 kampe var en realitet. Vi er ikke lige frem i vores bedste stime. Nu skal vi bare op på hesten igen mod Boleslav.

« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 18:51 af ItaliensLarsen » Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #46: 13 Nov 2010, 18:55 »

Rigtig flot blog!

Både grafiks og skriftligt. Samtidig er det et rigtig spændende hold, og nogle fantastiske indkøb du har lavet. Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #47: 13 Nov 2010, 19:04 »

Det kører jo bare for dig. Du vader derudaf i ligaen, gode resultater i Europa, du skriver godt og flydende uden fejl. Du er en af de få herinde, som kan sætte kommaer og sådan korrekt (ligesom mig, haha Opstemt). Ej spøg til side, det er virkelig godt det her! Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #48: 13 Nov 2010, 19:43 »

Rigtig flot blog!

Både grafiks og skriftligt. Samtidig er det et rigtig spændende hold, og nogle fantastiske indkøb du har lavet. Smiley
Det kører jo bare for dig. Du vader derudaf i ligaen, gode resultater i Europa, du skriver godt og flydende uden fejl. Du er en af de få herinde, som kan sætte kommaer og sådan korrekt (ligesom mig, haha Opstemt). Ej spøg til side, det er virkelig godt det her! Thumbs Up

Mange tak, synes også selv, at det går rigtig godt med Shakhtar. Smiley
Logged


Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #49: 13 Nov 2010, 19:59 »

Flot skrevet igen imponerene skrevet helt sikkert den bedste blog Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #50: 13 Nov 2010, 21:17 »

Flot skrevet igen imponerene skrevet helt sikkert den bedste blog Smiley

Mange tak, er jeg glad for at høre. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #51: 14 Nov 2010, 13:27 »


The Minors besøger Madrid
Nu var det tid til at komme op på hesten igen. Modstanderen var Mlada Boleslav på Donbass Arena. Der var 38.000 tilskuere inde på Donbass Arena for at følge kampen. Shakhtar fansene skulle blive vidne til en utrolig dårlig start. 32 sekunder var gået, og så valgte Andrea Poli at smadre en modstander ned. Direkte rødt kort til ham! Heldigvis lod vi os ikke slå ud af det. Efter 17 minutter begyndte hele Donbass Arena at juble. Chygrynskyi scorede på et flot hovedstød! 1-0! Efter scoringen valgte vi at trække tempoet ud af kampen og kontrollere den sikkert. Kampen endte uden yderligere scoringer, og nu var vi oppe på 10 point i CL efter 4 kampe. Godkendt!

Før vi kunne drage mod Madrid, skulle vi forbi to hold. Første modstander hed Zakarpattya. De havde intet at byde på, og vi besejrede dem overbevisende med 3-0. Dette var en typisk kamp i den ukrainske liga. Modstanderen var knapt nok oppe i vores målfelt, intet modstand i det. Næste kamp var mod Tavria. I min periode som Shakhtar manager har vi haft et rigtig godt tag på Tavria. 2 sejre i 2 kampe med en målscore på 7-0. Det viste sig dog fra kampstart, at de ville vise hjemmepublikummet, at de kunne spille op med de bedste. De kom foran 2-0, hvor begge mål blevet scoret af Lucky Idahor. Vi vidste, at vi ikke havde råd til at tabe flere dumme kampe! Fernandinho tog ansvar og bragte os tilbage i kampen på en flot scoring. Mario Balotelli fik til kæmpet sig et straffe, som han selv brændte. Lukaku fik dog udlignet til 2-2 i det 82 minut. Endnu et dumt pointtab på udebane.

Vi var kommet til Madrid by. Der var udsolgt til kampen mellem nr. 1 og 2. Atmosfæren var i top. Vi var alle sammen nervøse. Nervøse, men samtidig spændte. Vi havde en mission. Vi skulle slå verdens dyreste spillere. Denne mission startede dog ikke helt godt. Vi kom hurtigt bagud på et heldigt mål af Kaká. Real Madrid havde spillet i kampen. Vi løb mange meter forgæves. Vi brugte faktisk hele førstehalveg på at jagte bolden. I halvegen fik spillerne lige en opsang, og så var det ellers tid til 2. halveg. Vi kom meget bedre med i kampen og begyndte at diktere spillet lidt efter lidt. Pludselig slog Kameni en håbløs bold op i Real Madrids felt. Lukaku jagtede den. Forgæves, tænkte vi alle sammen. Bolden ramte Albiol i ryggen, og pludselig skulle Lukaku bare trille den ind. Det gjorde han med sikkerhed. 1-1! Nu var kampen pludselig åben. 9 minutter efter blev den desværre lukket igen på et fremragende solo mål af Benzema til resultatet 2-1. Jeg troede virkelig, vi kunne slå dem, men vi formåede kun lige at irritere dem lidt, før vi blev fejet til side igen.

Carlos fra Cameroun
Carlos Kameni. Han blev hentet i aller første transfervindue for 47 millioner. Han har siden vist sig at være en fantastisk målmand for os. I første sæson havde han 16 kampe med rent bur ud af 27. Ganske imponerende. Denne sæson har det bestemt ikke været mindre imponerende. 13 kampe med rent bur ud af kun 19 kampe. Han har taget ansvar, og han styrer forsvaret fornemt nede fra målet af. Jeg glæder mig virkelig over, at han er min målmand. Jeg mener, at han har niveauet til at komme til de større ligaer, derfor er jeg bare glad for, at han viser loyalitet og bliver i Donetsk.

Chok i Donetsk
Vi tog på hjemmebane imod Zenit. Denne kamp var indtil videre årets vigtigste. Tabte vi til Zenit, ville vi være at finde i Europa League, derimod ville både en uafgjort og en sejr sikre os videre avancement i Champions League. Vi fik en meget nervøs start. Dette måtte ikke gå galt. De fik lidt overtag i første halveg, men ikke meget. Hele stadion troede den ville gå 0-0 til halveg, men sådan blev det ikke. I det 43. minut skete det, som bare ikke måtte ske. Rafael Sobis scorede til 0-1. En katastrofe. 2. halveg gik i gang, vi jagtede scoringen. Balotelli fik en friløber. Han bankede den på stolpen. Så tæt på! Kampen løb lige så stille ud i sandet, men i det 92. minut fik Jádson friløber. Han var lidt tøvende i sin afslutning. Han smadrede den på overliggeren! Donbass var i flammer. Der blev kastet romerlys ind på banen. En skandale. Ude af Champions League. Drømmen var knust.
Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #52: 14 Nov 2010, 13:48 »

god update, ærgeligt du røg ud af CL.
Thumbs Up
Logged

whale
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #53: 14 Nov 2010, 13:57 »

Dejlig simpel blog med fed grafik. Jeg følger med.
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #54: 14 Nov 2010, 13:59 »

Rigtig flot skrevet. Det giver virkelig en lyst til at prøve med Shakhtar Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #55: 14 Nov 2010, 14:04 »

Du skriver rigtig flot og din grafik er fremragende!
Virkelig ærgeligt du røg ud af Champions League, men du må bare op på hesten igen Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #56: 14 Nov 2010, 14:48 »

god update, ærgeligt du røg ud af CL.
 Thumbs Up

Dejlig simpel blog med fed grafik. Jeg følger med.
Rigtig flot skrevet. Det giver virkelig en lyst til at prøve med Shakhtar Smiley

Mange tak! Altid dejligt at høre. Smiley

Du skriver rigtig flot og din grafik er fremragende!
Virkelig ærgeligt du røg ud af Champions League, men du må bare op på hesten igen Smiley

Tak Smiley Ja, det var sgu noget ærgerligt, men der er altid næste sæson. Smiley
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #57: 14 Nov 2010, 15:03 »

Træls med Champions League, men endnu en god update Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #58: 14 Nov 2010, 15:11 »

Træls med Champions League, men endnu en god update Smiley

Mange tak, Krellz. Ja, det var sgu lidt træls Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #59: 14 Nov 2010, 22:23 »


Opsummering af efteråret
Så gik den halve sæson. Efteråret har været fyldt med op- og nedture. Vi startede rigtig godt ud ved at vinde de første 12 kampe. Så begyndte Champions League kampene at komme, og vi havde svært ved at vinde i både Champions League og i ligaen. I Champions League startede det jo også strygende. 10 point i 4 kampe. Jeg troede, vi var videre der. Men de 2 sidste kampe skulle vise sig at stoppe Champions League drømmen. Et nederlag først til Real Madrid og senere hen til Zenit, gjorde at vi manglede 1 point for at komme til knockout runderne. I ligaen begyndte resultaterne også at være svingende. I de sidste 8 kampe fik vi 4 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag. Ikke just det perfekte efterår, men nu skal vi tilbage. Det nye mål er at vinde Europa League. Det burde være muligt.

Super Mario - Efterårets oplevelse
Mario Balotelli. Uden tvivl vores bedste spiller dette efterår. Han har været en stabil målscorer gennem hele efteråret. 13 mål i 15 kampe og sikker topscorer i ligaen. Det har dog ikke været lutter lagkage. Da vi spillede mod Vorskla, sparkede han en modstander ned og fik et retfærdigt direkte rødt kort og 3 spilledages karantæne. Alt i alt har han været et rigtig godt køb, som allerede har præsteret hos os. Alle 110 millioner værd, hvis du spørger mig.

Vinterens transfervindue
Ikke mange spillere har fundet vejen til Donetsk i dette transfervindue. Transferbudgettet var også kun på 20 mio. Rinat Akhmetov valgte ikke at smide yderligere penge i budgettet. Den første spiller, som blev præsenteret i Donetsk, var Romário fra Vitória. En yderst talentfuld venstreback, som nok skal blive en god spiller i fremtiden. Romário blev købt for 2,2 millioner. En anden spiller, som fandt vejen til Donetsk, var Sergio Tejera. En glimrende signing, hvis du spørger mig. Han kommer til at være backup i starten, men muligvis kan han rotere med Fernandinho senere hen. Tejera blev købt for 17 millioner. Glæder mig til at se ham i kamp.

En enkelt spiller har forladt klubben denne vinter. Denne spiller var Taras Stepanenko. Han forlod klubben til fordel for Dynamo Kiev, som gav 9 millioner. Stepanenko skal nok ikke glæde sig til, at Shakhtar Ultras giver ham en varm velkomst.

Champions League ud - Europa League ind
Lodtrækning til første knockout runde var kommet. Vi ville egentlig trække alle hold - undtagen Chelsea. Vi trak Palermo i første runde og så enten Dynamo Kiev eller CSKA Moskva i anden runde. God lodtrækning tænkte vi. Alle de 3 hold kan vi sagtens slå. Nu skulle vi bare vente på, at Palermo besøgte Donetsk, så vi kunne få sat gang i Europa League.

Tiden var inde. Vi skulle ryste Champions League skuffelsen af og komme op på hesten igen. Palermo kom på besøg. Vi var nervøse. Vi havde alle sammen Zenit kampen i baghovedet. Endnu en skuffelse ville være forfærdeligt. Vi startede rigtig godt, og inden for de første 25 minutter havde vi 7-8 gode chancer. Palermo var ikke rigtigt farlige. Efter 42 minutter kom forløsningen. Mario Balotelli rundede Palermo keeperen, og så stod det 1-0! Resten af kampen stod der også Shakhtar på. Vi havde boldbesiddelsen og kørte egentlig bare Palermo trætte. I det 66. minut fik Willian bolden på midten. Han driblede 3 Palermo spillere og sparkede den køligt ind. Dejlig sejr på 2-0. Vi havde fået rystet Champions League skuffelsen af og nu ventede returkampen på Stadio Renzo Barbera bare. En rigtig god start på Europa League!
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010