home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 50883 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #30: 11 Nov 2010, 21:23 »

Fed opsætning, og din grafik er verdensklasse. Laver du den selv? :-)

Det skriftlige er der heller ikke meget at komme efter, og et spændende hold du har valgt. Jeg er på.

Er jeg meget glad for at du synes. Jeg har lavet grafikken selv, ja. Smiley
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #31: 11 Nov 2010, 21:32 »

Fantastisk blog du har her! Er virkelig vild med opsætningen samt grafikken.

Du har samtidig lige overbevidst mig om at jeg skal starte med Shaktar når jeg nu en gang går død i mit Brøndby spil! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #32: 11 Nov 2010, 22:08 »

Det er også et dejligt hold at spille med! Opstemt
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: The Minors
« Svar #33: 11 Nov 2010, 22:10 »

Hvordan er reglerne med hensyn til spillere?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #34: 11 Nov 2010, 22:11 »

Hvordan er reglerne med hensyn til spillere?

Så længe du altid har 4 fra Ukraine på banen, må du ellers have så mange udlændinge du vil. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #35: 12 Nov 2010, 21:32 »


Starten på Champions League eventyret
Nu var det Galácticos tur til at indtage Donbass Arena i et brag mod os. Vi var klar. Ubesejret de sidste 10 kampe, og selvtillid var i top. Jeg vidste godt, at vi skulle spille op til vores aller bedste for at få point i denne kamp. Dog ville vores udgangspunkt ikke blive ændret. Vi ville spille fodbold mod dem og ikke pakke os sammen. Real Madrid stjernerne fik en varm velkomst af Shakhtar Ultras, da deres bus på vej ind mod Donbass blev beskudt af romerlys.
Men kampen kom i gang, og Real Madrid stjernerne overtog desværre teten i første halveg. Vi blev gang på gang reddet af Kameni, som stod en af sine bedste kampe. Kaká var Real Madrids bedste spiller, og han kom frem til utallige afslutninger. Kampen blev dog præget af to fremragende målmandspræstatione r fra Carlos Kameni og Iker Casillas. Fløjten lød efter de 90 minutter. Et brøl gik igennem Donbass Arena. 0-0 mod Real Madrid. Vi var alle tilfredse. Vi havde undgået at tabe point til Galácticos.

Talent imponerer i Ukraine
Romelu Lukaku. Jeg må sige, at jeg havde min tvivl, da jeg gav ham en fast plads oppe ved siden af Balotelli. Den tvivl har den 18-årige knægt gjort til skamme. I de første kampe var hans præstationer ikke prægende, men det har da ændret sig drastisk på det seneste. De sidste 8 kampe har Lukaku præsteret af score 7 gange. Han er blevet en stabil målscore, og jeg håber, at han kan holde den stime kørende. Da jeg hentede ham til fra Anderlecht, kunne jeg se på hans stats, han var vant at score mål. 30 mål i 30 ligakampe lød hans sæsonstats på - imponerende af en 17-årig.

The Minors at Petrovsky Stadium
Før vi kunne spille denne vigtige Champions League kamp, skulle vi lige forbi to ligakampe, som vi egentlig mere så som opvarmning. Modstanderne hed Vorskla og Arsenal Kyiv. Lukaku nedlagde de to hold ved at score 3 mål i de to kampe. De to hold kunne heller ikke trænge igennem vores massive defensiv, så det var nærmere logisk, at kampene endte 1-0 over Vorskla og 3-0 over Arsenal Kyiv. Så var vi hoppet over den hæk, og så drog vi ellers afsted mod Saint Petersburg. Der blev meldt om stort fremmøde af Shakhtar fans på Petrovsky Stadium, intet mindre end 5000 Ultras havde taget turen. De skulle få noget at glæde sig over. Kampen gik i gang, og det var en helt lige kamp. Efter 29 minutter bragte Jádson os dog på 0-1, og så begyndte Zenits fans at buhe. Zenits' nyindkøb Shevchenko udlignede til 1-1 kort efter. Kampen kunne både have været blevet en dreng eller en pige, men efter 79 minutter skete det. Andrea Poli sender et langskud afsted, og 1-2!

Vi drog så hjem igen med et smil på læben. Vores gode stime skulle dog også ende her. Vi skulle møde Metalurg Zapor, som burde være en overkommelig modstander, men det blev det langt fra. Problembarnet Balotelli valgte åbenbart at sparke en spiller ned og få et direkte rødt kort. Få minutter efter kom de på 1-0. Vi stod alle og var i chok. Det var længe siden, vi havde været bagud. Heldigvis valgte Lukaku at hente os 1 point helt alene. Han udlignede på et fremragende hovedstødsmål efter 56. Kampen endte 1-1. Dette var vores første pointtab i ligaen so far, og vi besluttede os for at komme hurtigt op på hesten igen. Dette skulle vi gøre mod Karpaty. Men heller ikke her kunne vi sikre os 3 point. Den endte 0-0 efter et bombardement af deres mål. Vi havde 19 skud mod deres 4. Ufortjent, men det var vores egen skyld.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 21:36 af ItaliensLarsen » Logged


Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #36: 12 Nov 2010, 21:46 »

hold kæft hvor skriver du flot Smiley

Ikke så stor kommentar, men den er virkelig god!

Thumbs up!   Thumbs Up
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #37: 12 Nov 2010, 22:02 »

hold kæft hvor skriver du flot Smiley

Ikke så stor kommentar, men den er virkelig god!

Thumbs up!   Thumbs Up

Mange tak for de rosende ord. Smiley
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #38: 12 Nov 2010, 22:53 »

Har lige læst hele bloggen. Dit sprog er flydende og godt, dine resultater er gode, grafikken er god og jeg kan godt lide den simple opsætning. Alt i alt, en god blog indtil videre. Jeg vi læse med om det ukrainske storhold videre hen. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #39: 12 Nov 2010, 23:49 »

Har lige læst hele bloggen. Dit sprog er flydende og godt, dine resultater er gode, grafikken er god og jeg kan godt lide den simple opsætning. Alt i alt, en god blog indtil videre. Jeg vi læse med om det ukrainske storhold videre hen. Smiley

Tak for den flotte kommentar. Smiley
Logged


AMRDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #40: 12 Nov 2010, 23:53 »

Klap dig selv (hårdt) på skulderen!
Utrolig flot blog!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #41: 13 Nov 2010, 00:39 »

Endnu et godt stykke arbejde fra din side. En flot, velskrevet opdatering, Søren. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Minors
« Svar #42: 13 Nov 2010, 02:09 »

Super god blog du har gang i her.
Flot grafik og skriftligt niveau, og spændende hold at skrive om.
Jeg følger med her. Smiley
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #43: 13 Nov 2010, 02:39 »

Satme lækkert skrevet
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Minors
« Svar #44: 13 Nov 2010, 09:56 »

Klap dig selv (hårdt) på skulderen!
Utrolig flot blog!
Endnu et godt stykke arbejde fra din side. En flot, velskrevet opdatering, Søren. Smiley
Super god blog du har gang i her.
Flot grafik og skriftligt niveau, og spændende hold at skrive om.
Jeg følger med her. Smiley
Satme lækkert skrevet

Mange tak, er glad for at i følger med Smiley
Der kommer update senere i dag. Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010