home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 76683 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: Mange managere mister jobbet!
« Svar #30: 11 Nov 2010, 19:47 »

Der er nogle okay mål iblandt dem. Tem Hansen ser bestemt attraktiv ud. God update Thumbs Up

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 11 Nov 2010, 19:49 »

Der er nogle okay mål iblandt dem. Tem Hansen ser bestemt attraktiv ud. God update Thumbs Up
Jo tak Smiley.
Ja så må vi se hvad de kan præstere længere henne i karrieren! Smiley

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

bødskov7
Juniorspiller
**

« Svar #32: 11 Nov 2010, 20:05 »

Jeg vil 100 % følge med! Opstemt

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 11 Nov 2010, 20:48 »

Jeg vil 100 % følge med! Opstemt
Det er godt og høre, at der er nogen der følger med! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst

« Svar #34: 12 Nov 2010, 14:54 »

god blog udmærkede indkøb forstår nu ikke hvad ham den sidste skal lave i klubben

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 12 Nov 2010, 14:57 »

god blog udmærkede indkøb forstår nu ikke hvad ham den sidste skal lave i klubben
Nej han er nu heller ikke den bedste, men havde mine bedste angriber skadet i starten af sæsonen og et godt stykke ind i den, så fandt bare den bedste jeg lige kunne finde, til en klub som Hobro, også var han på fri, så det er ikke en jeg kommer til at bruge, på nær, hvis det er i ligegyldige kampe eller hvis jeg har mange skader Wink..
Og tak.

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Andreaskj
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 12 Nov 2010, 15:01 »

synes han er fin nok

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 12 Nov 2010, 15:04 »

synes han er fin nok
Ja han er fin nok, men ikke noget at råbe hurra for Wink.. Men man skal selvfølgelig også tænke på at det er Hobro han kommer til og ikke en storklub Opstemt

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Andreaskj
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 12 Nov 2010, 15:14 »

nej hobro er ikke ligefrem en topklub Smiley

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 12 Nov 2010, 16:22 »

Trup gennemgang

Nu er sæsonen kommet godt i gang og Lasse Olesen og Thomas Rytter har fået snakket godt sammen om, hvordan taktikken skal være i Hobro IK op til sæsonen i 1.division. Det er jo nok ikke dem der skal satse på at spille det offensive spil og presse modstanderen i bund, nej de skal nok regne med at være lidt mere defensive og satse på de hurtige kontra mål, som modstanderne ikke er klar på.

Formation: Manager Lasse Olesen og assistentmanager Thomas Rytter, har i starten af sæsonen valgt at bruge en helt normal 4-4-2, da de synes det passer meget godt til deres hold, og deres spillestil.

Målmand: I Hobro målet har de den forholdsvis nye Jesper Rask, som kommer til at fylde meget for et Hobro hold. Han er en rigtig god målmand, og kommer sikkert også til at vise det mange gange i denne sæson.

Forsvar: Hobro stiller med en Mathias Schile på en højre back og en Rasmus Ingemann på en venstre back, som er lidt mere i den defensive afdeling, i forholdt til hvad man forbinder back med. Man forbinder jo back med offensive, som nogen gange kommer op og overlapper midtbanen og kommer op og slår indlæg, det er ikke det man skal regne med at se i Hobro, det er mere forsvarsarbejde de skal stå for. I midterforsvaret har de kæmperne Mads Justesen og Kian Christensen, som supplere hinanden rigtig godt, og det vil blive svært at vinde meget i luften inde i det forsvar.

Midtbane: Hobro har valgt at sætte deres kanter til at være lidt offensive, nu hvor de har defensive backs, og de kantspillere de har valgt skal have det hårde arbejde er, Kasper Fisker og Ruben Nygaard, som begge er hurtige og tekniskstærke spillere, som kan komme hurtigt til baglinjen og slå nogle gode indlæg ind til angriberne.  Og på den central midtbane har de Svenne Poulsen og Tem Hansen, som skal slide midtbane i stykker, de er to spillere der løber meget og kæmper, og tit ligger nogen afgørende afleveringer.

Angreb: Og i angrebet kunne man nok ikke forvente andre end en Danilo Arrieta der har en Christian Muomaife, som sin angrebs makker. De er en angrebs duo man nok forventer mange mål af, da de er rigtig målfarlige, og som man også så en Danilo Arrieta der blev topscorer, da de sidste år spillede i 2.division.

Udskiftere:
angriber: Brian Johansen, Chris Jensen, Mustafa Al-Saraj.
Midtbane: Frederik Hammershøj, Per Bjørnsholm, Emil Antonsen.
Forsvar: Thomas Rytter, an Rasmussen, Ole Kahr, Jonas Andersen.
Målmand: Martin Justesen, Mads Christensen.

Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 12 Nov 2010, 18:52 »

Sæsonen startet!

Så er sæsonen startet, og Hobro har spillet deres første fem kampe. De har fået en forrygende start, i både Ligaen og pokalen. Så det er nok ikke en træner fyring vi er ude efter her i starten. Det er en Lasse Olesen og en Thomas Rytter der fører Hobro IK fremad!

8.8.2010 15:00 Vejle Stadion. Vejle vs. Hobro. 1.division
Så var der lagt op til sæsonens første kamp, og Hobro var oppe imod den gamle Superliga klub Vejle. Det var nok ikke Hobro der skulle gå efter at spille offensiv. Man kan sige at Hobro gjorde det godt i defensiven selvom Vejle pressede godt på, Hobro holdte Vejle fra at score de første 45 minutter. Lidt liv i kampen skulle der da komme, da Martin Borre gjorde det til 1-0 efter 62, og dermed troede man ikke Hobro magtede at komme tilbage. Men blot 11 minutter efter dukkede en Brian Johansen frem og headede på mål, dog var Hobro heldige i denne omgang, da den blev rette af, af Erik Marxen, som lavede selvmål, også stod der pludselig 1-1. Men samme mand som gjorde det skidt for Vejle, skulle selvfølgelig rette op på fejlen, med blot 7 minutter igen kunne Hobro ikke holde den længere og Erik Marxen gjorde det til slutresultatet 2-1.
Tilskuertal: 7750.

15.8.2010 15:00 Næstved Stadion. Næstved vs. Hobro. 1.division
Så skulle Hobro igen på udebane, denne gang imod Næstved. Man kan jo ikke sige at Hobro er heldige for sådan er spillet jo engang imellem, men efter 25 minutters spil skød Glenn Darlie bolden i eget net, og gav gæsterne fra Hobro en 0-1 føring. Og dette resultat kunne Hobro holdet holde i rigtig lang tid, dog ikke til det 90minut. En Anders K. Jacobsen skulle gøre det hårde ved Hobro, og skød bolden i mål efter 69 minutter, på et indlæg fra Ronnie Bendtsen. Man kan ikke sige at det var ufortjent at Næstved fik dette mål, men det var ærgerligt for et hårdt kæmpende Hobro hold på Næstved Stadion.
Tilskuertal: 2257.

18.8.2010 19:30 Aalborg KFUMs klubhus. Aalborg KFUM vs. Hobro. Dansk pokalturnering 1. runde
Nu kom der vidst en lidt nemmere mund fuld for Hobro, da de i pokalturneringen skulle en tur til Aalborg, for at møde Aalborg KFUM. Hobro vidste også fra start af at de var topholdet, og nyindkøbet Per Bjørnsholm gjorde det til 0-1 efter blot 7 minutters spil. Surt skulle det også blive for Aalborg KFUM da de fik Stefan Kristensen skadet efter 17 minutter. 1.halvleg bød ikke på en masse scoringer, og Hobro kunne gå til halvleg med en 0-1 føring. Der var ikke spillet lang tid af anden halvleg før Aalborg skulle skabe lidt splid i kampen, da Kasper Føge kom med et udlignende mål til 1-1. I en periode troede man Aalborg KFUM skulle vinde, men efter 65 minutter valgte Thomas Jørgensen at brænde straffe for dem, og det fik sandelig et Hobro hold i gang, da Chris Jensen blev dobbelt målscorer med mål efter 71 og 84 minutters spil, også var kampen vidst afgjort. Men, men Kian Christensen skulle lige sætte prikken over í ved at score til 1-4, tre minutter før slutfløjtet.
Tilskuertal: 21.

21.8.2010 15:00 Hobro Stadion. Hobro vs. Skive. 1.divsion
Det var ikke mange tilskuere der kunne tage sig tid til at komme ud, for at se Hobro vs. Skive. Mange ville nok mene at Hobro lever på held, da de kommer foran 1-0 efter 40 minutter på et selvmål af Jesper Nielsen. Hobro har du fået tildelt 3 mål de seneste tre kampe, men det hører jo også med til fodbold. 1 halvleg stod på et godt Hobro spil og det skulle de også mærke, da de kom til halvleg med en 1-0 føring. Anden halvleg bød også på et rigtig flot Hobro spil, og det resulterede også i en scoring. Efter 53 minutter scorede Chris Jensen til 2-0, og denne gang var det en Hobro spiller der scorede! Vi så ikke rigtig Skive blive sådan RIGTIG skarpe i anden halvleg, og når man ikke er det vinder man ikke fodboldkampe.
Tilskuertal: 183.

25.8.2010 19:30 Vejlby Stadion. Skovbakken vs. Hobro. Dansk pokalturnering 2. runde
Så var det Hobros tur til at prøve og se om de kunne levere endnu en pokal sejr, hvor de endnu engang var storfavoritter. Den målfarlige Chris Jensen skulle åbenbart starte målorgiet da han efter KUN 2 minutter gjorde det til 0-1. Men det var ikke længe Hobro skulle smage sejren i munden, da Kristoffer Pallesen gjorde det til 1-1, 8 minutter efter føringsmålet. Og Hobro blev sat på plads efter 32 minutters spil, da Zlatan Bejdic udnyttede det straffe de fik tildelt. Og denne føring fik de lov til at holde til halvleg. Det var ikke et flot Hobro spil man fik lov til at se i dag, men den altid målfarlige Chris Jensen gjorde balance i regnskabet 4 minutter inde i anden halvleg, hvor han gjorde det til 2-2. Efter 54 minutter var Hobro ved at smide det væk igen, da de tildelte Skovbakken endnu et straffe, Men så er det jo godt de har en Jesper Rask der er ”rask” inde på stregen, og redder den og laver vild jubel blandt Hobro spillerne! Det var nok denne redning de manglede, for blot 5 minutter efter denne redning, løber anføreren Rasmus Ingemann gennem hele Skovbakkens forsvar, og hiver en smal sejr hjem på 2-3!
Tilskuertal: 133.

Hej alle Fmfreaks der følger med i denne blog, jeg har desværre kommet til at gå videre i gamet, så i denne update får i ikke SS af ligaen og hvordan det går, ved ikke om i kender det, men når man er kommet i gang med gamet så vil man bare videre, og det var det der skete for mig!  Smiley I får SS næste gang..

Tak for den flotte grafik til Jyden! Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Jyden
Gæst

« Svar #41: 12 Nov 2010, 20:46 »

Bor selv i nærheden af hobro, og har set dem spillet et par gange, så følger selvfølgelig med(:
Det er altid spænende at læse om små hold, og det skal da blive sjovt at se om du ender i Superligaen(:
KIU !  Thumbs Up

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 12 Nov 2010, 20:48 »

Bor selv i nærheden af hobro, og har set dem spillet et par gange, så følger selvfølgelig med(:
Det er altid spænende at læse om små hold, og det skal da blive sjovt at se om du ender i Superligaen(:
KIU !  Thumbs Up
Tak, og skal prøve alt hvad jeg kan for at få dem i superligaen! Wink

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Philips
Gæst

« Svar #43: 13 Nov 2010, 11:22 »

Imo er det en af de tre bedste blogs her på siden KIU

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 13 Nov 2010, 11:24 »

Imo er det en af de tre bedste blogs her på siden KIU
Mange tak for det!  Thumbs Up

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010