home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 40841 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #120: 29 Apr 2011, 06:50 »

En lille status:

Efter stort set at have ført premier league hele sæsonen, så overhaler Man Utd mig på anden sidste spilledag, hvor jeg kun får 1-1 ude mod Blackburn. Man Utd ender med 90point, jeg fik 89. Vi havde samme målscore, 83-26.
Birmingham, Wigan og WBA rykkede ned. Arsenal 3 og Tottenham fik den vigtige 4 plads.

I Champions League var endestationen allerede kvartfinalen, der røg jeg ud til Barcalona.

Det skal siges at jeg har været hårdt ramt af skader.

Her i optakten til anden sæson har jeg fået solgt Drogba til Hoffenhaim og Anelka til Milan. Jeg ville gerne af med noget af de mange spillere som er ved at komme op i alderen og hæver kassen.
Selvom jeg har en rig mand i ryggen, så vil jeg bare ikke bruge sindsygt løst af pengene.

Connor Wickham er hentet fra Ipswich. 18 årige angriber. 29miill
Jordan Henderson er hentet fra Sunderland. 21 årige midt/kant spiller. 85mill
Tobias Figueiredo er hentet i Sporting. 17 årige center forsvar. 11mill
Lorenzo Crisetig er hentet i Inter. 18 årige midtbane spiller. 19 mill.

Nu er der ingen tvivl om at Torres er første mand til angrebspladsen efter Drogba har forladt klubben. Sturridge er kommet tilbage og udover ham skal Sanogo og Wickham kæmpe som backup spilleren.

Jeg har valgt ikke at forlænge med Boswinga, og i stedet valgt at bruge tilbage vendte Mancienne som backup for Ivanovic.
Henderson skal spille AMR i stedet for Anelka.

Jeg har sparet nogen lønkroner pga Anelka, Drogba og Bosse har forladt klubben.

Som det ser ud nu, så har jeg ikke tænkt mig at købe bare for at købe, jeg er heletiden på udkig efter unge spillere, men hvis Essien ikke bliver solgt, Real er ude efter ham. Så tror jeg ikke på flere større handler i dette vindue.

Cech

Ivan - Alex - Terry - Cole

Essien - Frankie

Henderson - Hazard - Zhirkov

Torres.

Der er massere af plads til bedre spillere, men jeg prøver at give disse spillere chancen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #121: 12 Maj 2011, 21:58 »

Den første gang jeg gik igang med Chelsea efter opdateringen mistede jeg hurtigt lysten. Så nu har jeg forsøgt igen - dog med et andet koncept. Jeg vil forsøge at spille med hovedsagligt engelske spillere. Mindst 7 mand i startopstillingen i 2. sæson er målet. Derudover vil jeg forsøge at spille med 5 mand fra egen avl efter 5. sæson. Opdatering følger...
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #122: 12 Maj 2011, 23:33 »

Den første gang jeg gik igang med Chelsea efter opdateringen mistede jeg hurtigt lysten. Så nu har jeg forsøgt igen - dog med et andet koncept. Jeg vil forsøge at spille med hovedsagligt engelske spillere. Mindst 7 mand i startopstillingen i 2. sæson er målet. Derudover vil jeg forsøge at spille med 5 mand fra egen avl efter 5. sæson. Opdatering følger...

Det er en sjov måde at spille sine FM spil på.. Ved at sige man kun må have nationens spillere på hold. Har selv en igang med FCK .. Wink Håber det bliver et godt spil for dig!
Logged


matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #123: 18 Maj 2011, 09:52 »

Det er en sjov måde at spille sine FM spil på.. Ved at sige man kun må have nationens spillere på hold. Har selv en igang med FCK .. Wink Håber det bliver et godt spil for dig!
Indtil videre forløber det meget godt. Har dog ca. 0 kr at købe for, men har købt Phil Jones over 48 måneder til 160 mio. Ellers spiller McEachran fast, uden at skille sig ud (hvilket indtil videre er fint). Samtidig er Ashley Cole skadet og det har givet Ryan Bertrand chancen. Statistikken siger 10 ud af 10 sejre i Premier League (Inkl. sejre over Liverpool, Arsenal og City) - United venter om lidt.

Men ja, det er faktisk noget sjovere at spille spillet på den måde. For ellers bliver det hurtigt kedeligt med topklubberne.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #124: 18 Maj 2011, 18:26 »

Som lovet kommer der en update. Jeg har pt. spillet 16 kampe i Premier League fordelt 14-1-1 med en målscore på 33-10. United er 2 point foran og de har kun tabt point i én kamp (3-2 til Chelsea på Old Trafford). Rent faktisk har jeg vundet over samtlige Big Four hold (+ City). Et nederlag til Stoke og uafgjort mod Newcastle har dog sat mig lidt efter.

Jeg har roteret en smule, men som regel ser opstillingen således ud (4-3-3):

Cech
Ivanovic    Terry    Luiz    Cole
Essien
McEachran    Lampard
Benayoun                        Malouda
Torres


Luiz og Torres har bidt sig fast. Torres med 8 kasser i 12 kampe fra start i ligaen. Der er dog enorm konkurrence i forsvaret hvor alle fire (Terry, Luiz, Alex og Jones) gør det godt uanset hvem af dem der spiller sammen. McEachran har ikke slået helt igennem (Gns: 6,77), men har beholdt pladsen, fordi Ramires (Gns: 6,68) og Mikel (Gns: 6,70) har været dårligere end ham.
Drogba er definitivt andenvalg i angrebet og ser ikke ud til at komme på toppen igen. 
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #125: 23 Maj 2011, 16:19 »

Så er sæsonen ved at være slut. Det resulterede i en helt suveræn 1. plads i Premier League (vundet 4 runder før). I Champions League røg jeg dog ud efter 1/8-delsfinalen efter et samlet 1-0 nederlag til Barcelona. I FA Cuppen kom jeg kun til 6. runde og Ligacuppen røg jeg ud af i semifinalen. Alt i alt en godkendt sæson.

Adam Johnson blev købt ind for små 200 mio i januar og har gjort det fint på højrekanten, som inderste angriber. Derudover så opstliing i foråret primært således ud:

Cech
Luiz     Jones     Terry     Cole
Essien
McEachran   Lampard
Johnson                          Malouda
Torres


Jeg har allerede hentet Junior Holliet (75), Tom Cairney (30), Jack Rodwell (150) og Davide Santon (fri) til sommer. Holliet er godt nok ikke englænder, men han har altid spillet i England og Canada har samme dronning, så han går ind under englænder i mit spil. Santon er købt som back-up/erstatning for Bosingwa, der ikke får forlænget sin kontrakt.
Udover ham forlader Benayoun og Anelka også klubben. Zhirkov har været lejet ud og hans situation er stadig åben. Ligeledes er Ramires' og Drogbas.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #126: 24 Maj 2011, 14:23 »

Vil til at starte mit første spil med Chelsea med den nye patch. Har selv været inde og pille lidt ved updaten, ved bl.a. at fjerne Ancelotti som træner, og gøre folk som Papiss Cisse og Mario Götze bedre.

Jeg regner med at komme af med Anelka og Ferreira og ellers forholde mig passiv.

Det vil så give følgende formation:

               Cech
Ivanovic Luiz Terry Cole
               Mikel
        Essien Lampard
Kalou               Malouda
             Torres

Vil prøve at holde det engelsk  Smiley
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 14:35 af pepsigiggs » Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #127: 24 Maj 2011, 21:42 »

Jeg sluttede sidste sæson af på fantastisk vis og opnåede hele 99 point og havde et forspring ned til United på 20 point. Dette på trods af en del udskiftninger og en lang skade til Essien.

Nu er jeg så gået i gang med anden sæson i Chelsea. Planen er stadig at integrere spillere af egen avl på holdet. Samtidig har en større udskiftning fundet sted i sommers. Den unge og urutinerede trup bliver virkelig sat på prøve. I alt i alt har det givet disse salg og køb (Malouda er i øvrigt på vej væk):

Indkøb (Sommer 2011):
Junior Holliet, Blackburn, 75 mio.
Jack Rodwell, Everton, 150 mio.
Tom Cairney, Hull, 30 mio.
Davide Santon, Inter, fri
Adrian (regen), Rayo, 16 mio.
Owen Hargreaves, Man Udt, fri
I alt: 270 mio

Salg (Sommer 2011):
Michael Essien, Real Madrid, 400 mio
Nicolas Anelka, Man Udt, 22 mio
Jose Bosingwa, fri, fri
Hilario, fri, fri
Nemanja Matic, Benfica, 39 mio
Yossi Benanyon, Milan, 40 mio
Dider Drogba, Sevilla, 22 mio
John Obi Mikel, Sevilla, 120 mio
Salomon Kalou, Villareal, 37 mio
Göhkan Töre, Villa, 9 mio
I alt: 690 mio

Nuværende startopstlling:

                     Cech
Luiz      Jones      Terry      Cole
                 Lampard
          Cairney  McEachran
Holliet                              Johnson
                 Torres

Bænk:
Delac
Bertrand
Santon
Hargreaves
Rodwell
Sturridge
Wickham
 
« Seneste Redigering: 24 Maj 2011, 21:45 af matnic_92 » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #128: 24 Maj 2011, 21:54 »

Lampard som defensiv midtbane? Det skal da nok blive interessant.

Jeg har købt Hoilett, han er startet som en drøm, ham skal du nok få noget ud af!
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #129: 25 Maj 2011, 10:32 »

Lampard som defensiv midtbane? Det skal da nok blive interessant.

Jeg har købt Hoilett, han er startet som en drøm, ham skal du nok få noget ud af!

Ja, jeg har fået inspirationen fra United, hvor man har brugt Paul Scholes længere tilbage. Da Lampard kun mangler lidt i tackling (12), er han egentlig en god dybdeliggende playmaker. Men hvis ikke det går, smider jeg nok Rodwell eller Hargreaves ind på positionen. Smiley

Holliet er også startet forrygende ved mig! Mål i sine første to kampe. Samtidig har Tom Cairney vist sig som en formidabel playmaker, så jeg tror på holdet.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #130: 29 Maj 2011, 20:54 »

Så er jeg ved at være færdig med min første sæson med Chelsea.

PL: Vi lå nr. 1 det meste af sæsonen, men en skidt slutning, uden en skadet torres gjorde at Arsenal vandt mesterskabet foran os.

CHL: Vi nåede til kvartfinalen hvor vi rød ud mod United med samlet 4-4. Det var lidt af en bitter pille at sluge.

Liga Cuppen: Røg ud i 4. runde til Liverpool efter straffe.

FA Cuppen: Jeg overså kampen, og den blev derfor simuleret mod Doncaster hvor computeren så valgte at stille med reservehold, og så røg vi ud i 5. runde.

Charity Shield: er vandt vi 2-1 over United.

En titel, der er ikke helt godt nok, men den 2 måneder lange skade til Torres som gjorde at han lige akkurat missede de sidste 2 måneder af sæsonen gjorde udslaget.

Her var det foretrukne hold gennem sæsonen:

               Cech
Ivanovic Terry Luiz Cole

                  Mikel
            Lampard Essien

Hoillett                  Malouda/Young

                   Torres

Ashley young blev købt i vinters.
Til sommer kommer Kevin og Xerdan Shaqiri, regner med at leje begge ud igen.

Tror at Anelka, Drogba, Kalou og Zhirkov forlader klubben.

Torres endte som topscorer med 22 mål og et snit på 7.71.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #131: 05 Jun 2011, 04:48 »

Efter 2,5 succesfulde sæsoner i Newcastle, henvendte Chelsea sig til mig med et job-tilbud. Efter at have tænkt tilbuddet grundigt igennem i ca. 4 sekunder, accepterede jeg. Chelsea's trup på daværende tidspunkt var helt til rotterne (eneste spillere tilbage fra start var Anelka, Cech, Terry, A Cole, Torres, Luiz & Lampard), og de lå på en 11. plads i ligaen. De havde 0 kroner til spillere, så jeg måtte klare mig med hvad jeg havde. Utroligt nok fik jeg holdet kvalificeret til Europa League, og fik da også en sæk fyldt med penge til at skabe et helt nyt hold! Ind blev købt Ashley Young (der også endte med titlen "Årets bedste indkøb), Mario Balotelli, Ryan Shawcross, Javier Pastore & Xabi Alonso. Vi vandt mesterskabet med 1 point ned til Manchester City, og kvalificerede os til Champions League for første gang i 4 år. Op til næste sæson blev Neymar, Sime Vrsaljko & Lucas (ham fra Sao Paolo) hentet til klubben, og indtil videre fører vi Ligaen med 12 point efter 4 kampe.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #132: 05 Jun 2011, 10:04 »

Efter 2,5 succesfulde sæsoner i Newcastle, henvendte Chelsea sig til mig med et job-tilbud. Efter at have tænkt tilbuddet grundigt igennem i ca. 4 sekunder, accepterede jeg. Chelsea's trup på daværende tidspunkt var helt til rotterne (eneste spillere tilbage fra start var Anelka, Cech, Terry, A Cole, Torres, Luiz & Lampard), og de lå på en 11. plads i ligaen. De havde 0 kroner til spillere, så jeg måtte klare mig med hvad jeg havde. Utroligt nok fik jeg holdet kvalificeret til Europa League, og fik da også en sæk fyldt med penge til at skabe et helt nyt hold! Ind blev købt Ashley Young (der også endte med titlen "Årets bedste indkøb), Mario Balotelli, Ryan Shawcross, Javier Pastore & Xabi Alonso. Vi vandt mesterskabet med 1 point ned til Manchester City, og kvalificerede os til Champions League for første gang i 4 år. Op til næste sæson blev Neymar, Sime Vrsaljko & Lucas (ham fra Sao Paolo) hentet til klubben, og indtil videre fører vi Ligaen med 12 point efter 4 kampe.

Det lyder sgu ret sejt Gungner... Hvor langt ude i fremtiden er du? bare 2½ sæson eller hvordan?
Logged

- Veni, vidi, vici -

theblue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #133: 05 Jun 2011, 10:09 »

det er sgu godt klaret......
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #134: 05 Jun 2011, 10:30 »

Det lyder sgu ret sejt Gungner... Hvor langt ude i fremtiden er du? bare 2½ sæson eller hvordan?

Jeg er i 2014 pt., altså 5.sæson
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010