home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea  (Læst 40843 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #135: 05 Jun 2011, 10:41 »

Jeg er i 2014 pt., altså 5.sæson

Sejt nok.. Kan du smide et SS af dit hold? vil gerne set et engelsk mesterhold anno 2014  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #136: 05 Jun 2011, 11:02 »

Sejt nok.. Kan du smide et SS af dit hold? vil gerne set et engelsk mesterhold anno 2014  Peace

As requested:
http://i1036.photobucket.com/albums/a444/Soevnloes/Chelsea/ChelseaChelsea_Tactics-1.png
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #137: 05 Jun 2011, 11:05 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #138: 05 Jun 2011, 11:08 »

Alonso har nok været den store overraskelse... Købt for £3,8 millioner efter Real satte ham til salg, har han konstant spillet på et højt niveau på trods af hans alder. Dog har hans fitness set bedre dage.
Logged

mathiasejstrud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #139: 10 Jun 2011, 12:12 »

 Torres bombede for mig, og Hazard lavede en masse mål og assists. Hazard var det første og eneste indkøb i juli og august. I Januar købte jeg Srna billigt. Jeg købte Mats Hummels også han gik direkte i startopstillingen. Blot de 22 år kunne han slå både david luiz og Alex af Opstemt Opstemt.

Logged

supersupp
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #140: 22 Jun 2011, 15:41 »




kan du evt lave endnu 1 upload af takttiken da linkene på de andre sider ikke virker mere :S ville være gr8t Rullende Øjne



Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea
« Svar #141: 22 Jun 2011, 15:54 »

kan du evt lave endnu 1 upload af takttiken da linkene på de andre sider ikke virker mere :S ville være gr8t Rullende Øjne

Jeg kan prøve  Smiley

Holdet:

http://i1036.photobucket.com/albums/a444/Soevnloes/Chelsea/ChelseaChelsea_Tactics-2.png

Taktikken:

http://i1036.photobucket.com/albums/a444/Soevnloes/Chelsea/ChelseaChelsea_Tactics-3.png
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #142: 05 Jul 2011, 00:25 »

Har endnu engang startet et Chelsea hold, da jeg ville prøve at lave et hold hvor det hovedsageligt skal være engelske spillere, der vil altid være undtagelser.

Jeg spiller en 4-3-3 eller 4-5-1 om man vil. Holdet så sådanne ud indtil vi ramte januar måned.

               Torres

Malouda                 Anelka

        Essien Lampard

              Mikel

Cole - Luiz - Terry - Ivanovic

              Cech

I januar fik jeg godt 440mill at handle for og det blev der også gjort. Først ville jeg styrke min defensiv, så der blev Jack Rodwell (125) og Phil Jones (95) hentet. Derefter kiggede jeg mod min offensiv, hvor jeg ville prøve med Adam Johnson (220) og det har indtil videre været en succes.

Jeg har været overlegen i PL indtil videre.
Røg ud af Liga cuppen.
Er i finalen i FA cuppen.
Er i semi finalen i CHL.

Så indtil videre liger det jeg "bare" skal gøre arbejdet færdigt.

Til næste sæson mangler jeg en højrekant og en angriber, da jeg overvejer at skaffe mig af med Drogba, der ikke spiller så meget og er meget løn tung (Torres spiller fantastisk).

Jeg kigger mod en Bale og vil så omskole Johnson til højre, eller en Wilshire og prøve ham som højrekant, da min højrekant fungere som playmaker der trækker ind i banen, hvilket Anelka gør godt, men der skal nyt blod på holdet.

Jeg vil skille mig af med Hilario, Ross Turnbull, Zhirkov og Benayoun også tage Delaj, Sturrigde og Jack Cork op på 1. holdet, så har jeg noget bredde.

Jeg vil smide et SS op af holdet når denne sæson er overstået og indkøbene er klaret, der vil selvfølgelig også postes resultater.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #143: 05 Jul 2011, 12:43 »

Johnson fungerer fantastisk som venstre midtbane. Tror ikke han vil gøre det specielt godt som en slags playmaker på højrekanten. Wilshere derimod ville være rigtig god der, tror jeg. Du skriver du leder efter en ny angriber, hvem skulle det være? Synes ikke de engelske angribere er gode. Kun Carroll og Rooney, er imo gode nok til Chelsea.
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #144: 05 Jul 2011, 13:40 »

Ja, han er rigtig god som venstrekant, og det bliver også endnu en sæson med Anelka der ligger derude, da jeg ikke vil smide 400mill efter Bale og Wilshere ikke er interesseret i at skrive kontrakt med min klub. Så det bliver en sæson hvor der skal fedtes for Wilshere for at se om jeg kan lokke ham næste transfer vindue.

I angrebet har jeg set på hvilke kvaliteter der skal bruges, og har faktisk kun fundet 2 som jeg ser gode nok, de er ikke engelske, så her må det blive en udlænding. Det er enten Sergio Aguero eller Guiseppe Rossi, da de har de kvaliteter jeg leder efter. En type som Drogba fungere ikke optimalt i mit system, hvilket jeg finder lidt underligt, da han både er god på jorden, i luften og er meget fysisk stærk. Men så længe Torres er klar, så er det jo fint nok.

Men nu står den nye sæson for skud, så skal der også scoutes talenter, så jeg kan opbygge et stærkt ungdoms akademi Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #145: 05 Jul 2011, 16:28 »

Hvordan vil du så udvikle dine talenter?

Prøver nemlig det samme, men spillerne bliver utilfredse, når jeg sætter dem ned på U-18 holdet, så bliver nød til at have dem i 1. holdstruppen.

Hvordan klarer du det problem? Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #146: 05 Jul 2011, 16:44 »

Jeg er ikke nået så langt endnu, men satser på at hente dem helt unge, ellers så kommer de op hvis jeg føler de er gode nok. Tog bla.a Josh McEarchan op allerede i første sæson og lod ham spille en del.

Jeg har nogle gamle spillere i truppen (Anelka, Drogba, Lampard) hvor Anelka og Lampard bliver brugt fast, jeg er på udkig efter en erstatning til Drogba og Anelka, da jeg håber Josh kan tage over for Lampard. Ellers rundt om hjørnet lurer A. Cole og Terry som begge er 30 nu og formentlig ikke bliver bedre, dog kan de klare et par sæsoner endnu.

Jeg vil heller ikke satse på at købe en overflod af talenter, men derimod hente de rigtige talenter til de positioner jeg ser jeg kommer til at mangle på et par år frem.

Det er hvert fald sådan jeg har tænkt mig at gøre det Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea
« Svar #147: 05 Jul 2011, 16:57 »

Kommer lige med min update med det samme Smiley

Sæson 2010-2010

Blev en sæson hvor arbejder blev gjort færdigt.
Jeg vandt Premier League overlegent.
Vandt FA cuppen, hvor jeg endda har stillet med reserver i de kampe hvor jeg har mødt lette modstandere.
Liga cuppen, røg hurtigt ud, lidt skuffende, men alt i alt nok godt for sæsonen.
Til sidst vandt jeg Champions League, hvor jeg havde 2 meget svære kampe med Barca og Real, begge vundet på reglen om udebanemål.

2011-2012

En ny sæson står for skud og holdet er klar. Jeg har ikke hentet nogle endnu, da jeg ikke kunne komme til de spillere jeg ønskede mig. Bale kostede for meget, mere end jeg vil give og Wilshere ønskede ikke at diskutere kontrakt med min klub.

Så holdet består af de samme fra sidste sæson og dem som er kommet hjem fra udleje.

http://billedeupload.dk/upload/files/2011-07/2d61d804.png

Jeg har lidt spillere på mit reservehold som bliver kaldt op, hvis der kommer mange skader. Kakuta, Cork, Mancienne og Bruma.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea
« Svar #148: 11 Sep 2011, 20:57 »

Har valgt at starte med Chelsea med en sommerupdate..

Indkøb:
Neymar (310 mio)
Jordan Ikoko (8 mio)
Zeli Ismael (25 mio)
Pichu Atienza (12 mio)

Salg:
Nicolas Anelka (50 mio)
Salomon Kalou (60 mio)
Slobodan Rajkovic (45 mio)
Milan Lalkovic (4 mio)
Marko Mitrovic (5,25 mio)

Opstilling:

                 Cech
Bosingwa Terry Luiz Cole
   Essien Mikel Lampard
                Mata
           Drogba Torres

Efter 6 kampe har jeg 15 point, tabte den første kamp 1-0 til City. Ufortjent.
Vandt Charity Shield finalen 3-0.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010