Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23473
0 Brugere, 828 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MaryDype7890
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Chelsea
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
Forfatter
Emne: Chelsea (Læst 43560 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
Sv: Chelsea
«
Svar #105:
21 Apr 2011, 11:05 »
Er jeg den eneste som har kæmpe problem med skader?
Torres - 6 måneder (2 måneder tilbage)
Babacar - 5 måneder (5 måneder tilbage)
Drogba - 2 måneder (2 måneder tilbage)
Så har jeg Iker Munian, men kan må ikke spille CHL..
Derudover er Pastore skadet og Essien er kun lige kommet tilbage fra skade..
Jeg har måtte lave mit system om og i PL går det helt af helved til, ligger pt på en 5. plads 12 point efter Liverpool. Er heldigvis videre i CHL.
Er nået til 1. dec.
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
«
Svar #106:
21 Apr 2011, 11:31 »
Citat af: Humle1337 21 Apr 2011, 11:05
Er jeg den eneste som har kæmpe problem med skader?
Torres - 6 måneder (2 måneder tilbage)
Babacar - 5 måneder (5 måneder tilbage)
Drogba - 2 måneder (2 måneder tilbage)
Så har jeg Iker Munian, men kan må ikke spille CHL..
Derudover er Pastore skadet og Essien er kun lige kommet tilbage fra skade..
Jeg har måtte lave mit system om og i PL går det helt af helved til, ligger pt på en 5. plads 12 point efter Liverpool. Er heldigvis videre i CHL.
Er nået til 1. dec.
Hvad med at bruge Anelka ?
Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #107:
21 Apr 2011, 13:00 »
Hvordan kan du købe de spillere, når klubben ingen penge har fra start ?
Jeg blev nød til at sælge Kalou for at få råd til trænere. Måske træner du dine spillere for hårdt, eller bliver de skadet under kamp ?
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #108:
21 Apr 2011, 13:12 »
jeg er i 2. sæson
Anelka er solgt og Kalou bruger jeg som offensiv midt, men bliver nu nød til at bruge ham som angriber i chl.
Før januar transfer vinduet i 1. sæson fik jeg smidt penge i nakken af Abramovic.
Så der valgte jeg at hente Pastore.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #109:
24 Apr 2011, 22:28 »
Jeg har også valgt at starte en sæson op med Chelsea igen (efter patchen ville jeg prøve endnu engang). Tror dog ikke den kommer til at vare meget længere end 2-3 sæsoner, fordi jeg også har et godt save kørende med Napoli.
Disse handler har indtil videre fundet sted (fik 0 mio i budget og 17 mio til løn):
Ud:
Drogba - 135 mio - Man Utd
Anelka (Leje) - Man Utd
Yossi Beanyoun (Leje) - Benfica
Salomon Kalou (Leje) - Juventus
Ind:
Romelu Lukaku - 60 mio
Guiseppe Rossi - 250 mio
Er pt i forhandlinger om Gervinho og igang med at sælge Kalou og Ferreira. Jeg har købt Rossi delvist over 48 måneder og har sænket lønbudgettet med 2 mio/uge efter Drogba og Anelka forlod klubben. Opdaterer igen.
«
Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 22:32 af matnic_92
»
MBJ
Landsholdsspiller
«
Svar #110:
24 Apr 2011, 22:58 »
Kan ikke lide at du har sendt Anelka og Drogba til United, det er forfærdeligt synes jeg! Ej heller at Kalou har forladt klubben.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #111:
24 Apr 2011, 23:22 »
Citat af: pepsigiggs 24 Apr 2011, 22:58
Kan ikke lide at du har sendt Anelka og Drogba til United, det er forfærdeligt synes jeg! Ej heller at Kalou har forladt klubben.
Nej, var heller ikke en god følelse, men ingen over klubben. Jeg vil prøve at gennemføre et generationsskiftet hurtigt og skaffe mig af med løntunge, ældre spillere.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #112:
25 Apr 2011, 08:21 »
Kan på den måde godt lige din stil med et hurtigt generationsskifte allerede fra start. Men lige netop Drogba ville jeg aldrig have sendt til mine rivaler. Hvem har du i tankerne som erstatning for Terry ?
Hvordan går sæsonen indtil videre ?
Mit spil, efter 6 måneder i jobbet:
Som alle ved har man ingen penge at købe fra for start. Så jeg valgte at sælge Kalou, desværre var det kun ManUtd som bød og jeg fik ham solgt. Jeg valgte at gøre min træner stab bedre, så der blev ryddet lidt op i den. Nu mangler jeg kun en bedre angrebstræner.
Jeg fik kun 62,5mill for Kalou, så det var ikke meget at gøre godt med. Jeg valgte at købe Rasmus Falk for 4mill og Chamberlain for 24mill. Der blev ikke købt mere i første transfer vindue.
Kun Kalou blev solgt, og en masse spillere sendt til udlejning.
I November fik jeg besked om at jeg havde fået smidt 235mill i nakken til spiller indkøb.
Her var min tanke så at jeg ville begynde at finde erstatninger for mine lidt ældre spillere når de forlod klubben. Så det er blevet til 2 større køb i januar vinduet:
Sanago 40 mill - Skal erstatte Drogba
Eden Hazard - Skal erstatte Lampard på den offensive midt
Udover de 2 spillere, som kommer 1 januar, så har jeg valgt at hente nogen ungdomsspillere. Det er blevet til 4 på nuværende tidspunkt, jeg vil gerne prøve at købe 15-16 årige og opbygge dem selv.
Paulo Ferreira skifter til Hoffenhaim for 16mill og Hilario ryger en tur til Sevilla for 3,25mill.
Jeg er lige nu ved den 1 Januar 2011.
Ligaen:
Fører PL med 4 point ned til både Arsenal og Man Utd, efter 20 kampe er mine statestik: 16-4-0 | 46-11 | 52 point
Carling Cup:
Røg allerede ud i 3.runde mod Everton. De vandt 1-0.
FA Cup:
Har ikke spillet endnu, men skal møde Swansea i 3.runde.
Champions League:
Endte 1 i gruppen, Bremen, Rangers og CLUJ var modstanderne. Schalke 04 venter i næste runde.
Bremen gik også videre.
System:
Jeg spiller mit 4-2-3-1 system, Torres og Drogba skiftes til at være på toppen som Komplet angrebsspiller. Jeg spiller flydende - Kontroller.
Jeg skifter hele tiden ud på holdet fra kamp til kamp så alle spillere føler de er med inde omkring holdet, indtil videre har det været en succes.
Der kommer update når jeg har spillet sæsonen færdig
Velkommen til Hazard.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #113:
25 Apr 2011, 12:31 »
Citat af: BlaZZo 25 Apr 2011, 08:21
Kan på den måde godt lige din stil med et hurtigt generationsskifte allerede fra start. Men lige netop Drogba ville jeg aldrig have sendt til mine rivaler. Hvem har du i tankerne som erstatning for Terry ?
Hvordan går sæsonen indtil videre ?
Det var bestemt heller ikke optimalt at Drogba og Anelka røg til United, men der var ikke andre der bød. Og 135 mio for en snart 33-årig angriber er ret godt, synes jeg. Jeg har umiddelbart ingen erstatning købt ind. Men regner med Ivanovic og Luiz skal spille om godt tre sæsoner. Og så investerer jeg i en ny højreback til den tid.
Indtil videre har jeg spillet lidt venskabskampe og er nået til Charity Shield. Det ser dog ikke så godt ud rent skadesmæssigt. Zhirkov, Torres, Ivanovic, Bosingwa og Ashley Cole er skadede. Så forsvaret (især backerne) er hårdt ramt!
Jeg har nu også købt Gervinho fra Lille for 167,5 mio over 48 måneder. Kan hører fra de fleste, at man får penge i november/december, så hvorfor ikke bare bruge dem nu
Newton Heath
Manager
«
Svar #114:
25 Apr 2011, 12:56 »
Spiller også med Chelsea, har dog valgt at lave det således at holdet med tiden skal blive rent britisk, og derfor er jeg allerede så småt igang med at lade de udenlandske spillere smutte. I sommervinduet smuttede Florent Malouda(Newcastle), Salomon Kalou(Fenerbache), Yury Zhirkov(Real Madrid) og Marko Mitrovic(Hercules) permanent for en samlet sum af cirka 180 millioner kroner, mens Yossi Benayoun og Paulo Ferreira sammen med en masse ungdomsspillere blev lejet ud for at spare lønafgifterne. Ind kom der to spillere, først den stærke midterforsvarer Phil Jones fra Blackburn og dernæst evighedstalentet Jack Rodwell fra Everton. Priserne lå på 135 og 127 millioner for disse to.
Jeg har dog fået handlet meget mere i januar, hvor et uimodståeligt bud på 450 millioner kroner tikkede ind på Michael Essien fra Real Madrid. Jeg accepterede uden megen tøven og erstattede den ghanesiske stjerne med to midtbanetalenter, nemlig Jordan Henderson fra Sunderland som kostede 127 millioner og ikke mindst rivalernes unge stjerne Jack Wilshere som kostede 225 millioner med et par klausuler oveni. Sidstnævnte var utrolig svær at lokke til Chelsea, men efter en gang fedteri krydret med en profitabel kontrakt takkede han ja. Sidst hentede jeg også Connor Wickham for 40 millioner.
Det betyder at jeg stiller op som følger:
Cech
Bertrand-Jones-Terry-Cole
Rodwell
Henderson-Lampard-Wilshere
Drogba - Torres
Min opstilling er altså en 4-1-3-2 med en defensiv midt og tre centrale. Jack Rodwell, Frank Lampard og Jack Wilshere skal spille regelmæssigt, mens Jordan Henderson roterer meget med Josh McEachran som også får masser af spilletid så han kan fortsætte sin udvikling. Ryan Bertrand er blevet omskolet til højreback så jeg også kan spille med et rent engelsk forsvar. Til sommer har jeg tre transfermål, nemlig Joe Hart, Wayne Rooney og Gabby Agbonlahor, og her regner jeg også med at få solgt en hel del af de resterende udenlandske spillere.
Resultaterne har faktisk været ganske gode indtil videre, jeg fører ligaen med to point ned til Manchester United og tre point til Arsenal med 10 kampe igen, mens jeg netop har vundet Carling Cuppen efter en sejr på straffespark over netop Manchester United. I FA Cup-kvartfinalen skal jeg en tur til Anfield mod Liverpool, mens jeg snart spiller returopgør mod Marseille i 1/8 finalerne i CL. Den første blev vundet 1-0 på Velodromen.
Mine profiler har i den grad været midterforsvaret bestående af Phil Jones og John Terry, sammen med en altid velspillende Frank Lampard og en storspillende Jack Rodwell. Mine tre angribere der alle er udenlandske har lidt svært ved at nette, Anelka har 16 mål, Torres 18 og Drogba 20, mens unge nyindkøbte Wickham lige netop har fået sin debut.
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #115:
27 Apr 2011, 09:56 »
Sæson 2011/2012 (2.sæson)
Den startede skidt med masser af skader som satte mig langt efter i ligaen. Skaderne havde betydning for den måde jeg spillede på, da jeg valgte at holde en smal trup og satse lidt på de "dyre" talenter.
Jeg kom hurtigt 10point efter Liverpool i Ligaen og da mine spillere brugte jeg mange kræfter på at spille mig op igen. Jeg kunne heldigvis spare lidt i CHL da jeg havde trukket en forholdsvis nem gruppe. Napoli, CSKA Moskva og St. Gallen.
Efter vinterpausen var næsten alle mine spillere klar igen, på nær Babacar som brækket benet i en kamp, hvilket han var ukampdygtig i 6måneder. Jeg kunne stadigvæk ikke tillade mig, at tage let på PL da jeg var de mange point efter top 3. I CHL trak jeg også svære modstandere i 1/8-finalen og 1/4-finalen, det var henholdsvis Bayern og Barca. Bayern blev besejret samlet med 6-4 og gik videre mod Barca med reglen om udebane mål.
Imod slutningen af sæsonen havde jeg fået indhentet top 3 i PL, jeg var oppe og snuse til 1. pladsen, men kun fordi jeg havde spillet flere kampe end de andre. Alt i alt endte jeg med 82 point i PL, 2 point efter Arsenal som vandt. Dette gav mig en 2. plads, hvilket jeg er godt tilfreds med når man tænker på den miserable sæson start.
I CHL mødte jeg Benfica i semi-finalen og der gik jeg samlet videre med 8-2, havde også alle mine spillere klar og i kamp form. I Finalen stod det overraskende imod Atletico Madrid som havde slået prominente hold som A.C. Milan og Real Madrid ud. Finalen blev dog vundet let med mål af henholdsvis Torres og Drogba.
I de engelske cuppe (liga og FA cuppen) blev det til en semi-finale plads i liga cuppen, hvor jeg tabte til Liverpool. Jeg valgte kun at bruge mine unge spillere i begge cuppe, så jeg er stolt af min semi-finale plads i ligacuppen. i FA cuppen var jeg uheldig med lodtrækninger, i starten trak jeg kun hold fra PL, men valgte alligevel kun at stille med mine unge spillere og de klarede sig godt og gik videre fra de første runder.
Kan lige sige jeg nåede finalen i FA cuppen, de sidste par kampe mødte jeg hold fra Championsship som havde klaret sig over al forventning, men det var intet problem for mine unge spillere at slå de hold. Så det endte med jeg vandt FA cuppen, så tog the double denne sæson.
Systemer:
Som sagt havde jeg mange skader og glemte at sige mit hold havde problemer med at score da alle folk var klar igen, så det endte med jeg spillede meget offensivt. Jeg skiftede mellem 3 formationer efter hvem som var klar og hvilket hold jeg mødte. Jeg gik meget offensivt til værks mod storholdene og valgte at spille mere kontrolleret mod de mindre hold.
1. system: 4-3-1-2 Dette var min start formation, som jeg skulle spille når alle var klar.
http://billedhost.dk/filer/1303890713chelsea_4-3-1-2.png
2. system: 4-3-2-1 Dette system blev brugt da jeg havde mange skader i selve angrebet.
http://billedhost.dk/filer/1303890907chelsea_4-3-2-1.png
3. system: 4-1-2-3 Dette blev brugt da jeg skulle booste mit angreb og vidste jeg skulle ud og lave mål.
http://billedhost.dk/filer/1303890933chelsea_4-1-2-3.png
Holdet:
Jeg har valgt at hente 2 markante spillere, Micah Richards og Fabio Coentrao. Ellers holder jeg udgik efter talenter denne sæson, hvor det er blevet til et par få allerede nu, som spiller sig ind på mit u19 hold og reserve hold. Drogba og Lampard er stadigvæk i klubben og håber de vil tage en træner/assistent karriere i klubben.
Ud er gået Malouda, Bosingwa og Benayoun, som jeg ikke mente havde en fremtid i klubben.
Men henblik på systemet, vil jeg nok skifte meget denne sæson, jeg starter med min vante 4-3-1-2, men overvejer at skifte fast til 4-1-2-3 som jeg havde virkelig meget succes med i slutningen af sæsonen.
Overstående hold, er også det hold som starter 3. sæson.
«
Seneste Redigering: 27 Apr 2011, 09:59 af Humle1337
»
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #116:
27 Apr 2011, 16:15 »
Endnu en blandet sæson start. Starter som lyn og torden, ordner nemt Arsenal i den engelsk super cup og Palermo i den europæiske super cup.
Derefter er det blevet endnu engang til mange skader, som har skadet holder, da jeg allerede nu har måtte skifte mellem mine systemer igen og det eneste som har virker er 4-1-2-3. Nu ligger problemer bare i, at igen er mine angribere skadet hele tiden, så har kun lige 3 angribere klar. Dette har gjort at jeg spendere til januar transfer vinduet og begynder at benytte mig af 4-1-2-3 fast, da de andre systemer ikke skaffer de resultater som de har gjort førhen.
Ind kommer Alexis Sanchez som bliver skolet til angriber og Abel Hernandez, som har spillet godt for Palermo. Havde egentlig udset mig Cavani og Hulk, men må sande de 2 spillere er alt for dyre.
Startede godt i chl med 1-0 ude over Roma, men skuffede fælt på hjemmebane mod Feyenoord og er også ude af liga cuppen, hvor jeg tabte til en stærkt svækket Newcastle mandskab. Disse resultater er meget skuffende og frustrende, da jeg mest ser skaderne som skyldige for en lorte sæson start.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #117:
28 Apr 2011, 06:57 »
Jeg tænkte lige over en ting, nu vil jeg gerne have en ny højre kant i stedet for Anelka, så faldt valget på Hulk fra Porto. Jeg ser så hvad han vil have i engangsbeløb, 40millioner kroner!!! Agenten skal have 29 millioner kroner.
Det er jeg sgu for nærig til at give, hvad gør i for at få den ned, han skal i forvejen have gode bonusser og løn. Giver i bare så mange penge ??
Velkommen til Hazard.
Fynbo
Odds-hjælper
«
Svar #118:
28 Apr 2011, 07:12 »
Citat af: BlaZZo 28 Apr 2011, 06:57
Jeg tænkte lige over en ting, nu vil jeg gerne have en ny højre kant i stedet for Anelka, så faldt valget på Hulk fra Porto. Jeg ser så hvad han vil have i engangsbeløb, 40millioner kroner!!! Agenten skal have 29 millioner kroner.
Det er jeg sgu for nærig til at give, hvad gør i for at få den ned, han skal i forvejen have gode bonusser og løn. Giver i bare så mange penge ??
Drop Hulk ... Køb Jesus Navas
Humle1337
Førsteholdsspiller
«
Svar #119:
28 Apr 2011, 10:02 »
Det er rigtig mange penge at smide, men jeg synes ikke man behøver være næring med en sugar daddy i baghånden. Samt Hulk har store kvaliteter dog ser jeg ham mest som angriber.
Ellers vil jeg lige benytte lejligheden til at foreslå, Alexis Sanchez eller Jefferson Farfan. Farfan er ikke særlig dyr, men bliver ofte solgt i starten.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »