|
Duffk90
|
|
Satme en af de vigtige sejre - og ikke en kamp! Fredericia gør det sgu ikke godt :/ 28kampe 10 point :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Ja, de prøver nok at slå Haderslevs rekord, hvor de dengang fik 11 point.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tjacobt
|
|
Vandt lige 4-3 over Anderlecht med Randers FC!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Er nu ubesejret i 29 kampe i træk med mit Arsenal hold. Sæsonen er 12/13.
Rekorden kom efter at have nakket Genoa med 5-0 hjemme. Eller rettere sagt var det Chamakh der tæskede Genoa med fem kasser og karakter på 10.0.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
jeg lagde lige mærke til at du har Henri Saivet... hvordan er han? jeg har ikke kunnet skrive kontrakt med ham i FM 11 men i FM 10 var han meget nyttig
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Hold da op, hvor kan jeg ødelægge Real Madrid meget hurtigt - LinkyI ligaen skiller ét point os, og vi er omtrent lige så suveræne som i virkeligheden, så vinderen af ligakampen ligner vinderen af ligaen. \o/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
jeg lagde lige mærke til at du har Henri Saivet... hvordan er han? jeg har ikke kunnet skrive kontrakt med ham i FM 11 men i FM 10 var han meget nyttig
Han er okay, han har lige scoret 2 mål for mig mod Reading, men han er bare på lån og så må vi se hvor godt han gør det.. mit mål er at lave Liverpool til en overskuds forretning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Han er okay, han har lige scoret 2 mål for mig mod Reading, men han er bare på lån og så må vi se hvor godt han gør det.. mit mål er at lave Liverpool til en overskuds forretning
?? hvordan er hans stats
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
??
hvordan er hans stats
Liverpool har en ordenlig gæld og jeg vil vende klubben til at give overskud hver mdr. første skridt er at sælge alle spillere der får mere end 700.000 kr om ugen i kontakt. På nær Reina og Gerrard som skal bære holdet de næste par sæsoner. Hans stats er ok... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Hold da op, hvor kan jeg ødelægge Real Madrid meget hurtigt - LinkyI ligaen skiller ét point os, og vi er omtrent lige så suveræne som i virkeligheden, så vinderen af ligakampen ligner vinderen af ligaen. \o/ Almeria fuckede mig lige lidt op, men jeg smadrede da Real Madrid - Linky. Vi er nu a point, men de vandt den første kamp 2-0 og fører dermed stadig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sådan! Vandt 1-0 over Arsenal på udebane. Vi havde 3 chancer og de havde 21. Affeley scorede i det 78. minut, hvorefter han blev erstatet af Phil Jones, som lavede straffespark i det 90+4 min. Der var så kun lagt 3 min. til. Men Reina redder den fandme!! 8 point ned til nr, 2 og 6 kampe igen.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
|
dreamdrea
|
|
sorry men mangler en ordentlig side til upload.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|