home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23427
  1 Bruger, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: rosebrown123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 304029 gange)
hamad7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #60: 06 Nov 2010, 16:39 »

Jamen kan ik rigtig finde ud at finde rundt her i hjemmesiden? Ved du hvor hen jeg skal henvende mig? Eller er det ikk muligt du kan hjælpe mig hvis jeg giver dig en msn? please??
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #61: 06 Nov 2010, 17:03 »

har lige slået chelsea 0-2 på stamford bridge hvor de stillede med de bedste da alle var klar. go start til en hård program der nu hedder: everton, arsenal, man city, liverpool liga cup
Logged

lyngbyyy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #62: 06 Nov 2010, 17:11 »

Mit Midtjylland spil fungerer perfekt for tiden og jeg regner med et langt save
Logged

Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #63: 06 Nov 2010, 19:08 »

Første Premier League kamp med Liverpool, hjemme mod Sunderland. Tog ikke reserve-keeper med (kan ikke huske at min keeper er blevet skadet i FM i langtid). Derfor blev jeg selvfølgelig straffet med nemesis, og Reina var skadet efter 26min. I ren panik blev det Carragher som overtog handskerne. Det endte heldigvis lykkeligt med en smal 2-1 sejr Opstemt og 6,70 i rating til Carragher.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #64: 06 Nov 2010, 19:10 »

Første Premier League kamp med Liverpool, hjemme mod Sunderland. Tog ikke reserve-keeper med (kan ikke huske at min keeper er blevet skadet i FM i langtid). Derfor blev jeg selvfølgelig straffet med nemesis, og Reina var skadet efter 26min. I ren panik blev det Carragher som overtog handskerne. Det endte heldigvis lykkeligt med en smal 2-1 sejr Opstemt og 6,70 i rating til Carragher.

Haha, men det er også for dumt ikke at tage en reservekeeper med. Carragher har i hvert fald højden til at være målmand, men smidigheden er nok ikke lige.....
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #65: 06 Nov 2010, 21:07 »

Spiller med Randers FC. Er i Euro cup gruppespillet i første sæson, nappede lige en sejr på 5-3 over Levski og Yura tegnede sig for 4 af de 5 mål Opstemt Ligger nummer 3 efter 4 kampe, har 5 point til første pladsen og 3 til anden pladsen Opstemt
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #66: 06 Nov 2010, 21:40 »

Spiller med Randers FC. Er i Euro cup gruppespillet i første sæson, nappede lige en sejr på 5-3 over Levski og Yura tegnede sig for 4 af de 5 mål Opstemt Ligger nummer 3 efter 4 kampe, har 5 point til første pladsen og 3 til anden pladsen Opstemt

Nice nok Smiley

Jeg har lidt ydmygt fået disse resultater med Tottenham:


Tottenham 1-0 Chelsea (Premier League)

Tottenham 1-0 Man Utd (Premier League)

Tottenham 1-0 Sevilla (Champions league)

Tottemham 2-0 FC Twente (Champions League)


Har dog tabt til Arsenal på udebane i Premier League med 3-1 og tabte med 10 mand på banen efter 11 minutter til Auxerre med 1-0 Skuffet. Michael Dawson lavede straffespark og fik rødt kort Skuffet.

Jeg ligger pt. nummer 2 i Premier League og topper min CL gruppe med 6 point efter 3 kampe.

 
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #67: 06 Nov 2010, 23:14 »

Vandt lige 3-1 over Juventus, som stillede med stærkeste opstilling, på hjemmebane, i EL-gruppespil Opstemt Vi dominerede kampen, og det blev gjort med taktik "offensiv". Så ligger FCK, Juventus på syv og Beskitas på 8. Skæbnekampen bliver mod Beskitas hjemme.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #68: 06 Nov 2010, 23:23 »

Så kom jeg endelig så langt, til den første Liga kamp. Og den startede jo skidt, men man er ikke Bayern for ingenting Wink

Så det blev en sejer på 5-2. Dog med 2 dumme forsvar fejl.


Det tog jo også kun lidt over 4 timer at komme til første Liga kamp! Peace
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #69: 06 Nov 2010, 23:24 »

4 timer simpelthen? Enten har du en meget langsom computer, ellers er du meget langsom om at spille.
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #70: 06 Nov 2010, 23:27 »

4 timer simpelthen? Enten har du en meget langsom computer, ellers er du meget langsom om at spille.

Haha! Ja, det må man sige  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #71: 06 Nov 2010, 23:31 »

Ja tænkte også lidt over det da jeg så det. Smiley

Men er sku lidt langsom, kigger meget rundt. Også har jeg valgt selv at styre pressemøder osv. denne gang.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #72: 06 Nov 2010, 23:33 »

Dnipro fik annulleret et mål i overtiden, så jeg vandt 1-0. Det kan fandme godt glæde mig Smiley
Logged


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #73: 06 Nov 2010, 23:34 »

Så kom jeg endelig så langt, til den første Liga kamp. Og den startede jo skidt, men man er ikke Bayern for ingenting Wink

Så det blev en sejer på 5-2. Dog med 2 dumme forsvar fejl.


Det tog jo også kun lidt over 4 timer at komme til første Liga kamp! Peace

4 timer Shockeret

Hvordan kan det lade sig gøre? Selvom du skriver, at du kigger rundt, og selv håndtere pressemøder, men det gør jeg også..... Puha, det er godt nok lang tid at bruge på Pre-season!
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #74: 06 Nov 2010, 23:38 »

4 timer Shockeret

Hvordan kan det lade sig gøre? Selvom du skriver, at du kigger rundt, og selv håndtere pressemøder, men det gør jeg også..... Puha, det er godt nok lang tid at bruge på Pre-season!

HeHe Hævet Øjenbryn  må have kigget utroligt meget rundt.
Ej, ved faktisk ikke hvor jeg har gjort af de timer. For den har ikke stået tændt hvor jeg ikke har spillet.

BTW, er der nogen af jer som kender en god målmand ud over de stjerner, som alle kender.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010