home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Glædestråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 130 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM11  (Læst 289730 gange)
Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #45: 06 Nov 2010, 15:27 »

slog chelsea i liga cup 3 runde med mit wigan hold 3-1 og fik 1-1 på old trafford bagefter
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #46: 06 Nov 2010, 15:44 »

Jeg er startet op med FCK, og jeg har kvalificeret mig til Champions League. Er i gruppe med Real Madrid, Chelsea og Hapoel Tel-Aviv. Tabte første kamp 2-0 til Chelsea, men så mødte jeg Real Madrid.


Real Madrid stillede op i deres normale opstilling. Dog manglede de Marcelo, derfor var Arbeloa inde. Jeg selv spillede en Barca opstilling. Grønkjær, Kvist og Bolaños var ude med en skade.
 
                  N'Doye
Santin                          Vingaard
        Claudemir     Hjalte
                   Luccin
Womé   Sölvi   Antonsson   Rafael
                 Wiland
               Higuain
Ronaldo    Özil      Di María
       Khedira   Alonso
Arbeloa  Carvalho   Pepe Ramos
                 Casillas
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 15:53 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #47: 06 Nov 2010, 15:45 »

Sygt resultat Nicklas Wink Tillykke med det!! Dejligt at se du spiller med Verdens bedste hold Wink
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #48: 06 Nov 2010, 15:48 »

Så er mine to første signings hevet ind til mit Valencia hold. Først blev Christian Eriksen hentet, og så blev det Lukakus tur efter. Fik hentet ham lige foran Napoli. Synes selv jeg har en giftig offensiv nu med, Mata, Vicente, Hernandez, Joaquin, Adurtiz, Soldado, Eriksen, Lukaku, Feghouli og Dominguez. Muligvis en af de stærkeste i ligaen. Nu mangler den defensive del bare at blive forbedret Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #49: 06 Nov 2010, 15:49 »

Vildt resultat Opstemt
Går du videre fra puljen?
Logged

Arsenal <3

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #50: 06 Nov 2010, 16:16 »

Så er mine to første signings hevet ind til mit Valencia hold. Først blev Christian Eriksen hentet, og så blev det Lukakus tur efter. Fik hentet ham lige foran Napoli. Synes selv jeg har en giftig offensiv nu med, Mata, Vicente, Hernandez, Joaquin, Adurtiz, Soldado, Eriksen, Lukaku, Feghouli og Dominguez. Muligvis en af de stærkeste i ligaen. Nu mangler den defensive del bare at blive forbedret Wink

de har da næsten ingen penge så hvem har du solgt for at få råd til det?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #51: 06 Nov 2010, 16:22 »

Solgte Banega da han ikke passede ind i mit system, samt lejede et par spillere ud for små beløb. Derudover redigerede jeg budgettet da deres lønbudget lå langt højere end den løn de bruger. Det lavede jeg så om til transfer penge, så jeg kunne købe dem Wink betaler dog en smule af det over 24 måneder
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #52: 06 Nov 2010, 16:25 »

Overtog svenske Umedalen efter 12 kampe spillet i ligaen. De lå nr. 10 men med en prognose på 5. pladsen. Rykker 5 spillere fra ungdomsholdet ind i start-11'eren og vinder første kamp 6-1 over ligaens nr. 2 Opstemt
Logged


Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #53: 06 Nov 2010, 16:28 »

Logged

hamad7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #54: 06 Nov 2010, 16:29 »

Hej Folkens... Er der ikke en der kan være venlig og sende mig en dansk sprog pakke til spillet? Da jeg har købt spillet i udlandet uden dansk sprog Skuffet Mange tak på forhånd!
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #55: 06 Nov 2010, 16:33 »

Hej Folkens... Er der ikke en der kan være venlig og sende mig en dansk sprog pakke til spillet? Da jeg har købt spillet i udlandet uden dansk sprog Skuffet Mange tak på forhånd!

Sådan en findes ikke, du er langt fra den første, der spørger.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #56: 06 Nov 2010, 16:33 »

Hej Folkens... Er der ikke en der kan være venlig og sende mig en dansk sprog pakke til spillet? Da jeg har købt spillet i udlandet uden dansk sprog Skuffet Mange tak på forhånd!

For det første, forkerte tråd at spørge i. For det andet, er det åbenbart ulovligt at snakke om det herinde, men det må du tage med crewet.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #57: 06 Nov 2010, 16:34 »

Sådan en findes ikke, du er langt fra den første, der spørger.

Jo, der findes skam en dansk sprogfil.
Logged


hamad7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #58: 06 Nov 2010, 16:36 »

Den ligger jo under (data) også (language) Det er bare den der hedder danish jeg skal bruge? Og nej der er intet ulovligt ved det, da spillet kører fint og købt i udlandet, jeg mangler bare den fil der hedder danish... er der ikke nogen der kan være venlig og sende den til mig hvis jeg nu giver min msn eller noget lign? ... vil være meget takkenemlig for det!!! Skuffet
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden FM11
« Svar #59: 06 Nov 2010, 16:38 »

Den ligger jo under (data) også (language) Det er bare den der hedder danish jeg skal bruge? Og nej der er intet ulovligt ved det, da spillet kører fint og købt i udlandet, jeg mangler bare den fil der hedder danish... er der ikke nogen der kan være venlig og sende den til mig hvis jeg nu giver min msn eller noget lign? ... vil være meget takkenemlig for det!!! Skuffet

Jeg ved skam godt det ikke er ulovligt, men crewet har åbenbart bestemt, at det er ulovligt at snakke om herinde.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 130 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010