home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 87836 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #150: 22 Nov 2010, 13:08 »

Hvor meget betaler du i løn om ugen?

Kan ikke huske det præcist men mener det er lidt over 11 mio kr.
Mit budget er på 12 mio kr og jeg er ca 1 mio under det.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #151: 22 Nov 2010, 13:21 »

Kan ikke huske det præcist men mener det er lidt over 11 mio kr.
Mit budget er på 12 mio kr og jeg er ca 1 mio under det.

OK. Mit lønbudget er på 18 mio, men jeg bruger kun 14 mio. Bestyrelsen er også meget tilfredse med min hårde lønstyring:-)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #152: 22 Nov 2010, 13:26 »

OK. Mit lønbudget er på 18 mio, men jeg bruger kun 14 mio. Bestyrelsen er også meget tilfredse med min hårde lønstyring:-)

Hehe og min bestyrelse mener at jeg bør kunne gøre det bedre med lønstyringen  funny

Men du er også længere henne i spillet end jeg er, det kan jo også spille ind her Wink
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #153: 23 Nov 2010, 13:04 »

Nu er jeg kommet til vintertransfer vinduet første sæson. Og det har indtil videre været en blandet oplevelse.
Røg ud af ligacuppen i anden knockout runde til Aston villa.
Røg ud af euro cuppen i gruppe spillet, trods en meget nem gruppe med modstanderne, Celtic, Aris og Bukarest. Græder
Men på den anden side ligger jeg på første pladsen i premier league, med 4 point ned til nummer 2 som er Arsenal Thumbs Up

Havde gemt omkring 10 mio pund her til vinterpausen, for at se hvor jeg skal forstærke holdet. fik tilbudt Hamsik for 9 mio pund, men fik prisen ned på 8 og det kunne jeg ikke sige nej til Smiley
Så fik jeg tilbudt De gea for 2 mio pund som jeg så også købte, da jeg ikke rigtig tør lade Brad Jones tage målet. Håber jeg kan få solgt ham et sted hen.
Mit sidste køb er venstre backen Balzaretti fra Palermo, fik ham tilbudt for 5 mio pund og da hverken Coentrao eller Konchesky har imponeret valgte jeg at købe ham Smiley Skal dog lige siges at Coentrao faktisk gør det udmærket på venstre fløj Thumbs Up.
Den anden vej, er Atl. Madrid ved at tilbyde Skrtel kontrakt, fik ham solgt for 7,5 mio. Og så satser jeg på at Mr. Jones og Jovanovic også ryger her til vinter

Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #154: 23 Nov 2010, 15:42 »

Nu er jeg kommet til vintertransfer vinduet første sæson. Og det har indtil videre været en blandet oplevelse.
Røg ud af ligacuppen i anden knockout runde til Aston villa.
Røg ud af euro cuppen i gruppe spillet, trods en meget nem gruppe med modstanderne, Celtic, Aris og Bukarest. Græder
Men på den anden side ligger jeg på første pladsen i premier league, med 4 point ned til nummer 2 som er Arsenal Thumbs Up

Havde gemt omkring 10 mio pund her til vinterpausen, for at se hvor jeg skal forstærke holdet. fik tilbudt Hamsik for 9 mio pund, men fik prisen ned på 8 og det kunne jeg ikke sige nej til Smiley
Så fik jeg tilbudt De gea for 2 mio pund som jeg så også købte, da jeg ikke rigtig tør lade Brad Jones tage målet. Håber jeg kan få solgt ham et sted hen.
Mit sidste køb er venstre backen Balzaretti fra Palermo, fik ham tilbudt for 5 mio pund og da hverken Coentrao eller Konchesky har imponeret valgte jeg at købe ham Smiley Skal dog lige siges at Coentrao faktisk gør det udmærket på venstre fløj Thumbs Up.
Den anden vej, er Atl. Madrid ved at tilbyde Skrtel kontrakt, fik ham solgt for 7,5 mio. Og så satser jeg på at Mr. Jones og Jovanovic også ryger her til vinter



Fine indkøb. Især købet af Gea er et røverkøb. Men der skal meget vtil at slå Reina af holdet. Han er suveræn i mit save. Glæder mig til at høre om sæsonafslutningen.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #155: 23 Nov 2010, 16:17 »

Fine indkøb. Især købet af Gea er et røverkøb. Men der skal meget vtil at slå Reina af holdet. Han er suveræn i mit save. Glæder mig til at høre om sæsonafslutningen.

Det heller ikke fordi jeg regner med han slår Reina af pinden lige med det samme, ville bare have en ordentlig reserve målmand, hvis nu Reina blev skadet. Og så når man får tilbudt Gea Thumbs Up

Lidt off topic, er han ikke den faste målmand i Atletico Madrid i virkeligheden? Eller er det Asenjo?
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #156: 23 Nov 2010, 16:26 »


Lidt off topic, er han ikke den faste målmand i Atletico Madrid i virkeligheden? Eller er det Asenjo?
De Gea står vist Fast
Logged

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #157: 23 Nov 2010, 21:41 »

Jeg har købt Christian Eriksen, Kenneth Zohore og Rene Adler Peace P.S. Christian Eriksen blev 2'er i Årets spiller i 1. sæson
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #158: 23 Nov 2010, 21:46 »

Jeg var ved vinterpausen omkring 15-20 point efter Chelsea, men efter en lang række sejre blandt over dem ligger jeg nu nr. 1 med 5 point ned til Arsenal på andenpladsen og der mangler kun 2 runder.

I øvrigt blev Fabio Coentrao købt for 52,5 mio. og han er virkelig en forstærkning på en svag venstreback.

Jeg har allerede forstærket mig til næste sæson idet Arturo Vidal skifter for 90 mio, som erstatning for Christian Poulsen. Truppen er derfor næsten komplet, men jeg kunne godt bruge en ekstra angriber, samt en central forsvarer og en højrekant.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #159: 23 Nov 2010, 22:16 »

Jeg var ved vinterpausen omkring 15-20 point efter Chelsea, men efter en lang række sejre blandt over dem ligger jeg nu nr. 1 med 5 point ned til Arsenal på andenpladsen og der mangler kun 2 runder.

I øvrigt blev Fabio Coentrao købt for 52,5 mio. og han er virkelig en forstærkning på en svag venstreback.

Jeg har allerede forstærket mig til næste sæson idet Arturo Vidal skifter for 90 mio, som erstatning for Christian Poulsen. Truppen er derfor næsten komplet, men jeg kunne godt bruge en ekstra angriber, samt en central forsvarer og en højrekant.

Hulk og Shawcross kan anbefales som angriberen og forsvaren! Smiley
Spiller ikke med kanter, så er ikke faldet over en god fløj! -desværre
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #160: 23 Nov 2010, 22:26 »

Subotic er også virkelig klasse Opstemt
Han udgør midterforsvaret for mig, sammen med Daniel Agger. Og så med Shawcross og Danny Wilson på bænken. Det er virkelig klasse Opstemt
Logged

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #161: 24 Nov 2010, 10:29 »

Har lige færdigspillet 1. sæson dog uden trofæer, da jeg fik en midtvejskrise med mange skader og smed dumme point Smiley

Udover Contreao, hvem kan i så anbefalde på venstrebacken?
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Creative
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #162: 24 Nov 2010, 11:06 »

Har lige færdigspillet 1. sæson dog uden trofæer, da jeg fik en midtvejskrise med mange skader og smed dumme point Smiley

Udover Contreao, hvem kan i så anbefalde på venstrebacken?

Lyder måske åndsvagt crazy

Men prøv Danny Wilson på Backen. Du blir ikke skuffet Rullende Øjne
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #163: 24 Nov 2010, 11:07 »

Har lige færdigspillet 1. sæson dog uden trofæer, da jeg fik en midtvejskrise med mange skader og smed dumme point Smiley

Udover Contreao, hvem kan i så anbefalde på venstrebacken?

Efter 1. sæson får du Unsua tilbage fra udlejning. Ham bruger jeg, og han spiller til et snit på ca. 7,30 gennem en sæson. Ham bruger jeg pt. men har også fået fat i en god regen der får lidt kampe også.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #164: 24 Nov 2010, 11:40 »

Efter 1. sæson får du Unsua tilbage fra udlejning. Ham bruger jeg, og han spiller til et snit på ca. 7,30 gennem en sæson. Ham bruger jeg pt. men har også fået fat i en god regen der får lidt kampe også.

Udvikler Insua sig meget?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010