home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 87875 gange)
Dalumski
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #135: 20 Nov 2010, 08:36 »

Hej er der nogen andre der hele tiden lukker mål ind. De løber lige igennem min forsvar. Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre??
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #136: 20 Nov 2010, 09:16 »

Hej er der nogen andre der hele tiden lukker mål ind. De løber lige igennem min forsvar. Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre??
Hvordan er din taktik?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Dalumski
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #137: 20 Nov 2010, 09:29 »

Jeg spiller en 4-2-2-2 fire i back kæden, 2 centrale midt, 2 offensive kanter og 2 oppe foran

Filosofi:balanceret
startstrategi: kontroller

afleverings stil: standard
Kreativ frihed: mere disciplineret
Skærme af: pres mere på
Takling: mere aggressivt
Markering: zone
Indlæg: standard
bevægselsfrihed: standard

defensiv linje: højt pres
brede: bredt
tempo: hurtigt
tidsspild: nogle gange
fokus på afleveringer: blandet
kontra angreb: ja
spil på offside nej
Logged

Dalumski
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #138: 20 Nov 2010, 09:32 »

-----------------reina--------------

johnson--mexes--agger--aurelio

--------gerread-- meireles--------
cole--------------------------babel
---------obasi------torres---------
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #139: 20 Nov 2010, 12:58 »

Jeg overtog Liverpool ved "vinterpausen" uden nogle penge, og holdet ser sådan ud:

                   Reina
Johnson  Skrtel  Agger  Aurelio
       
        Meireles  Poulsen

   Kuyt      Gerrard     Cole

               Torres

Jeg overtog LFC mens de lå på 17. pladsen. Efter 10 kampe er 7 vundet, og jeg har kvalificeret mig til ligacup finalen, efter sejr over Man City i semifinalen.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #140: 20 Nov 2010, 13:02 »

Så fik jeg også lige vundet PL og EL i første sæson.
Jeg var ikke det bedste hold i PL, bare det mest stabile.
EL havde 2. prio men med en del lodtrækningsheld så var det faktisk lidt af en let tur indtil semifinalerne.

Meireles styrede om nogen min midtbane, hvrimod Gerrard var noget skuffende.

Babel var særdeles tæt på at blive solgt inden start men han fik chancen og han er nu en af de første jeg skriver på holdkortet.

Torres havde et fantastisk elendig efterår hvor han var skadet i langt det meste af tiden, i foråret havde han ikke en eneste skade og det kunne man se. Bomber nr 1  Smiley

Nu venter 2. sæson. Målsætningen er stadig kun europæisk kval. Der er meget arbejde at gøre før jeg har en rigtig stærkt hold der kan begå sig helt i toppen af både CL og PL.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #141: 22 Nov 2010, 01:36 »

Så blev 2. sæson spillet færdig, og jeg fik min hævn over Chelsea. Vi vandt mesterskabet med 96 point. 15 point foran Chelsea. Udover mesterskabet vandt vi FA Cuppen over Arsenal med 2-1, til trods for der ikke på noget tidspunkt var tvivl om vi ville løbe med sejren. Arsenal var overmatchet gennem hele kampen.

Sæsonen startede med min gamle opstilling, men efter de første 5 kampe i PL mente jeg det var tiden for et stilskifte. Derfor gik jeg over til den klassiske Barcelona taktik 4-5-1 med 2 offensive wings. Det har været en succes, og forsvaret har stået meget godt, hvilket resulterede i kun 21 mål imod os i PL.

I Liga Cuppen kunne jeg ikke leve op til sidste års sejr, og tabte til Birmingham i kvartfinalen. CL blev også til exit imod Barcelona med samlet 4-3 i 1. playoff. Barcelona tabte senere finalen til Real Madrid.

Året vil blive husket som Liverpools første mesterskab siden 1990, og året hvor det væltede ind med skader. 2 brækkede ben til Torres og Joe Cole og en brækket fod til Gerrard. SÅ på baggrund af dette er jeg meget tilfreds.

Af indkøb skete der følgende i sæsonen:

Ryan Shawcross 45 mio
Serge Aurier 12 mio (kæmpe FH talent)
Sami Khedira 32 mio
Mauto Zarate 85 mio
Eric Motoukou 1 mio (købt af samarbejdsklub med ryger ud igen)
Phil Jones 75 mio (Kæmpe FC talent)
Mario Balotelli 87,5 mio
Narcis 3 mio (kæmpe OMH talent - regen)
Jean Nyirenda 20 mio (kæmpe FC talent - regen)

Optakten til næste sæson er i gang, og de første 5 spillere er landet i Liverpool herunder Hart og Bale:-)

På gensyn efter næste sæson.



Hvordan pokker kan du få ham så billigt?
Jeg skal give mindst 350 mio for ham :S
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #142: 22 Nov 2010, 07:17 »

Er næsten sikker på, at han er blevet tilbudt ham Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #143: 22 Nov 2010, 09:50 »

Jeps. Jeg fik ham tilbudt. Shitty er helt tosset efter at komme af med deres spillere. Her i starten af 3. sæson tilbyder de mig Silva for 60 mio og Tevez for 72 mio. Gode tilbud, men de kræver lønninger på min.  1,5 mio om ugen. Og hvis der er noget jeg forsøger at få styr på, så er det mine lønninger, da Liverpool kører med fine underskud hver måned. Heldigvis er truppen ved at være meget bred, og talenter er der også en del af. Derfor er planen fremadrettet at når en af de etablerede smutter eller går på pension, så er det en ung der overtager pladsen med det samme. Mine samlede lønudgifter ligger på 14 mio om ugen, men de skal gerne længere ned. Derfor arbejder jeg på at komme af med Joe Cole og Agualiani , da de begge tjener kr. 800.000 om ugen. Fremtiden for LFC ser lyd ud:-)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #144: 22 Nov 2010, 10:34 »

Slås også med lønningerne, har dog jo stadig den mulighed at man kan øge løn budgetet på bekostning af transfer budgetet.
Det er jo ikke meget sjovt ved at have et kæmpe transfer budget og så et løn budget der gør at man ikke kan tilbyde noget som helst.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #145: 22 Nov 2010, 10:55 »

Slås også med lønningerne, har dog jo stadig den mulighed at man kan øge løn budgetet på bekostning af transfer budgetet.
Det er jo ikke meget sjovt ved at have et kæmpe transfer budget og så et løn budget der gør at man ikke kan tilbyde noget som helst.

At ændre på løn- og transferbudget ændrer jo ikke noget ved klubbens løbende underskud. Det er der kun en mulighed for, og det er at sænke omkostningerne eller forhøje indtægterne - gerne begge dele:-)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #146: 22 Nov 2010, 11:02 »

At ændre på løn- og transferbudget ændrer jo ikke noget ved klubbens løbende underskud. Det er der kun en mulighed for, og det er at sænke omkostningerne eller forhøje indtægterne - gerne begge dele:-)

Enig. Men med et mio lån der stadig skal betales af på er det jo svært at gøre noget ved de underskud.
Selv har jeg valgt ikke at lave de store ændringer i truppen og satse på nogle af de unge talenter plus også kun købe unge spillere som ikke er dyre i løn.
Samtidig ryger en del af de løn tunge spillere ud som kun er i yderkanten af truppen.
På den måde laver jeg mine egne etablerede spillere som ikke koster en formue i løn.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #147: 22 Nov 2010, 12:29 »

Enig. Men med et mio lån der stadig skal betales af på er det jo svært at gøre noget ved de underskud.
Selv har jeg valgt ikke at lave de store ændringer i truppen og satse på nogle af de unge talenter plus også kun købe unge spillere som ikke er dyre i løn.
Samtidig ryger en del af de løn tunge spillere ud som kun er i yderkanten af truppen.
På den måde laver jeg mine egne etablerede spillere som ikke koster en formue i løn.


Nu er Liverpool jo ikke i samme problemer som i det gamle FM, hvor man skulle betale 20 mio pr. måned på gælden. Nu skal vi kun betale 3 mio om måneden, hvilket ikke vælter budgettet. Alene et salg af Joe Cole udgør jo en besparelse i lønnen på 3,5 mio om måneden. Men som sagt, så er mit mål at komme ned på at lønnen kun udgør max. 50% af omsætningen. I første sæson var den 58% og i 2. sæson var den 63%. Det ser bedre ud her i 3. sæson, da der er en del spillere der er røget på porten. Målet i de første 2 sæsoner var også succes på den korte bane, og herefter skulle hele klubben køres frem på ny. Dette er lykkedes med sejren i PL. Nu skal CL også indtages og selvfølgeleig skal PL genvindes. Men økonomien har en stor prioritet i mit hoved. Det kunne være dejligt, at regnskabet kører bedre rundt.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #148: 22 Nov 2010, 13:00 »

Jeg har ikke købt ret meget ind indtil nu, står ved starten af 2. sæson, så det belaster ihf ikke mit budget.
Og når jeg så samtidig sælger nogle af de løntunge spillere hjælper det også en del.
Så mit underskud pr mdr er sjældent ret meget større en 10-12 mio. pr mdr.

Det kan jeg sagtens leve med når man jo så får lidt tv-penge og placerings bonus når sæsonen slutter, det plejer ihf at give et pænt overskud.

Jeg kender ikke lige procent satserne for min løn kontra omsætningen men den er da nedafgående og skal længere ned.
Det er bestemt noget jeg har fokus og vil have det hele tiden.

Aquilani er rigtig løntung og derfor også svær at komme af med. Jeg fik ham sendt afsted, dog skal jeg stadig betale ca 170.000 kr af hans løn indtil hans kontrakt med Liverpool ville have udløbet. Lidt af en streg i regningen men stadig bedre end de 800.000 kr han skulle have haft hos mig hvis han var blevet.
Så det kan godt være svært at komme heltud af en aftale med en løntung spiller.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #149: 22 Nov 2010, 13:04 »

Hvor meget betaler du i løn om ugen?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010