home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool  (Læst 87908 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #180: 25 Nov 2010, 21:29 »

Er der nogen der kan anbefale en god højre fløj? vandt premier league i første sæson og har fået 42 mio pund at lege med:D

42? Nu vandt jeg også første sæson, men har kun fået 280 mio. kr. som titeludfordrer. (truppen er ikke stærk nok endnu til at vide mig "sikker" på titlen). Hvor langt kom du i Europa League`?
« Seneste Redigering: 25 Nov 2010, 21:34 af matnic_92 » Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool
« Svar #181: 25 Nov 2010, 21:35 »

42 pund, er jo en del danske kroner. :-)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #182: 25 Nov 2010, 21:36 »

42 pund, er jo en del danske kroner. :-)

Præcis Wink
Rundt regnet omkring 350 mio kr. Derfor undrer mig det lidt han fik så meget mere Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #183: 25 Nov 2010, 21:52 »

42? Nu vandt jeg også første sæson, men har kun fået 280 mio. kr. som titeludfordrer. (truppen er ikke stærk nok endnu til at vide mig "sikker" på titlen). Hvor langt kom du i Europa League`?

Jeg sagde så vinder, fik 7 mio pund ekstra for det Grin.
Jeg røg ud i gruppespillet funny Jeg spillede helt ufatteligt ringe i gruppespillet. Og nu er mit save gået i stykker, så skal til at starte et nyt spil.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #184: 25 Nov 2010, 22:07 »

Første sæson er overstået med den første Premier League-titel i over 20 år! Dette resultat skal jo gerne kunne følges op, så jeg har været en del på indkøb. Med et budget på 280 mio. kr. skulle pengene gerne gives godt ud - så der er íngen store summer brugt på spillere.

Indkøb - 385 mio i alt
Alexis Sanchez (OMH) - 90 mio - Udinese
Nicolas Otamendi (FC) - 85 mio - Porto
Sergio Romero (MM) - 25 mio - AZ
Arturo Vidal (DM) - 90 mio - Leverkusen (dette køb er købt for sidste sæsons penge)
Ezequiel Lavezzi (BO) - 67,5 mio - Napoli

Salg - 37 mio i alt
Maxi Rodriguez - 22 mio - AC Milan
Fabio Aurelio - 12 mio - Sampdoria
Dirk Kuyt (leje) - 2 mio - Aston Villa
Milan Jovanovic (leje) - 1 mio - Leverkusen
Sotiris Kyrgiakos - fri

Derfor ser den nuværende opstilling således ud:
Reina
Johnson   Agger   Otamendi (NY)   Coentrao
Vidal (NY)
Gerrard     Paolu Henrique
Sanchez (NY)          Torres              Hazard


Bestyrelsen forventer i øvrigt at jeg er med i guldkampen, samt jeg kommer i CL-semifinalen.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #185: 26 Nov 2010, 10:28 »

Sikke et dejligt save. Jeg er igang med 3. sæson, og har lige rundet årsskiftet. Min kære angriber Torres har lige brækket benet 2. gang indenfor 12 md. Mon ikke det snar skal saves helt af:-)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #186: 27 Nov 2010, 22:45 »

Så blev sæson nr. 3 afsluttet med Liverpool. Og sikke en katastrofe:-) Der kom ikke sølvtøj på hylderne. Ligaen resulterede i 88 point, men ligesom første sæson var der et hold der var suveræne. Arsenal vandt med 91 point. Ligacuppen endte med et finalenederlag til Man Shitty. FA cuppen endte i 4. runde med nederlag til Man Shitty igen. CL var derimod en OK oplevelse, da vi tabte i semifinalen til Arsenal, som dog tabte finalen til Chelsea.

Igen i denne sæson har jeg været ramt af skader. Især til mine angribere som består af Hulk, Torres, Balotelli og Gog. De 3 første har ALLE været ude med længervarende skader på 3-5 måneder, og helt slemt så det ud med Torres der brækkede sit ben for 2. gang på 12 måneder. Ved vintertransfervindu et var de alle 3 skadet, hvorfor det blev nødvendigt med en investering i Neymar. Han var dog spærret i CL.

Det resulterede i en ekstra udskrivning på 150 mio som ikke var planlagt. Træls når Liverpools økonomi ikke er den bedste. Nøgletallet for mine lønudgifter endte på 60% af omsætningen. Den kommer en del ned her til næste sæson, og målet er stadig at nå 50% af omsætningen.

Sæsonens indkøb blev følgende:

Polaco 12 mio (MC talent - regen)
Zico 21 mio (FH talent - regen)
Joe Hart 29 mio
Gareth Bale 80 mio
Ousmane Sambou 27 mio (kæmpe MC talent - regen)
Lucas Digne 29 mio (FV talent)
Neymar 152 mio

Den anden vej blev der solgt for 107 mio.

Planerne for næste sæson er at genvinde PL, som er sæsonens største mål. Denne sæson har jeg eksperimenteret en del med forskellige formationer, men er igen gået tilbage til den gamle Barcelona formation. Den holder jeg fast i hele næste sæson.

Af transfermål for næste sæson skal der kigges på begge back positioner. Ellers er jeg tilfreds med truppen.

Let the new season begin.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #187: 29 Nov 2010, 22:02 »

Så blev sæson nr. 3 afsluttet med Liverpool. Og sikke en katastrofe:-) Der kom ikke sølvtøj på hylderne. Ligaen resulterede i 88 point, men ligesom første sæson var der et hold der var suveræne. Arsenal vandt med 91 point. Ligacuppen endte med et finalenederlag til Man Shitty. FA cuppen endte i 4. runde med nederlag til Man Shitty igen. CL var derimod en OK oplevelse, da vi tabte i semifinalen til Arsenal, som dog tabte finalen til Chelsea.

Igen i denne sæson har jeg været ramt af skader. Især til mine angribere som består af Hulk, Torres, Balotelli og Gog. De 3 første har ALLE været ude med længervarende skader på 3-5 måneder, og helt slemt så det ud med Torres der brækkede sit ben for 2. gang på 12 måneder. Ved vintertransfervindu et var de alle 3 skadet, hvorfor det blev nødvendigt med en investering i Neymar. Han var dog spærret i CL.

Det resulterede i en ekstra udskrivning på 150 mio som ikke var planlagt. Træls når Liverpools økonomi ikke er den bedste. Nøgletallet for mine lønudgifter endte på 60% af omsætningen. Den kommer en del ned her til næste sæson, og målet er stadig at nå 50% af omsætningen.

Sæsonens indkøb blev følgende:

Polaco 12 mio (MC talent - regen)
Zico 21 mio (FH talent - regen)
Joe Hart 29 mio
Gareth Bale 80 mio
Ousmane Sambou 27 mio (kæmpe MC talent - regen)
Lucas Digne 29 mio (FV talent)
Neymar 152 mio

Den anden vej blev der solgt for 107 mio.

Planerne for næste sæson er at genvinde PL, som er sæsonens største mål. Denne sæson har jeg eksperimenteret en del med forskellige formationer, men er igen gået tilbage til den gamle Barcelona formation. Den holder jeg fast i hele næste sæson.

Af transfermål for næste sæson skal der kigges på begge back positioner. Ellers er jeg tilfreds med truppen.

Let the new season begin.

Udmærket sæson trodsalt Smiley

Og vildt angreb du efterhånden kan mønstre, hvis de ellers er skadesfri Wink

Desuden er det en god trup du har, men med den fejl, der er i spillet er det jo nemmere at anskaffe de bedste spillere Smiley
Kan du ikke komme med et SS af Sambou?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #188: 29 Nov 2010, 22:18 »

Her har du Sambou:

http://img802.imageshack.us/img802/5062/ousmanesambouprofilegen.png

Han er rated til 4 stjerner af min ass. manager.

Jeg har også fået fat i ham her, som også rates til 4 stjerner:

http://img441.imageshack.us/img441/4599/pablolatorreprofilegens.png

Så den centrale midtbane er sikret i Liverpool. Jeg tror Gerrard kører på sidster vers.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

polle09
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #189: 30 Nov 2010, 09:30 »

Sambou og Latorre ser ret gode ud i så ung en alder, men hvad gør du med dem, lejer du dem ud, eller giver du dem en kamp på førsteholdet, i ny og næ, og så ellers lader dem spille for reserverne.Huh? Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #190: 30 Nov 2010, 10:05 »

De får nogle kampe på 1. holdet. LAtorre har næsten spillet hele den første halve sæson, da Meireles var ude 4 md,. og i sin allerførste kamp efter sin skadesperiode bliver Meireles skadet i 4 md. igen med samme skade......Så Latorre er stort set fast mand. Mit reservehold bruger jeg aldrig. Jeg syntes ikke det giver noget at lade spillerne spille der. Men set over en sæson, så får en spiller som Sambou 10-20 kampe, og det giver udvikling.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #191: 30 Nov 2010, 11:13 »

De får nogle kampe på 1. holdet. LAtorre har næsten spillet hele den første halve sæson, da Meireles var ude 4 md,. og i sin allerførste kamp efter sin skadesperiode bliver Meireles skadet i 4 md. igen med samme skade......Så Latorre er stort set fast mand. Mit reservehold bruger jeg aldrig. Jeg syntes ikke det giver noget at lade spillerne spille der. Men set over en sæson, så får en spiller som Sambou 10-20 kampe, og det giver udvikling.

Jeg bruger mit reservehold rigtig meget. Ikke at jeg styrer det. Men hvis nogle af en elelr anden grund er ude i længere perioder bliver de smidt ned til reserverne  for at få nogle kampe i benene.
Jeg operere med en trup på ca 25 mand og de kan nu engang ikke spille alle sammen på en gang, så synes jeg også det er fint at smide dem ned til rerserverne så de kan få nogle kampe og km i benene der.

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #192: 01 Dec 2010, 22:37 »

Når jeg nu sidder og kigger på de spillere i forskellige henter til klubben, undre det mig lidt hvor lidt engelsk i henter til klubben.
Hvordan klarer i så de her med homegrown spiller både til PL og til EL/CL?

Selvfølgelig skal der hentes ikke britiske spillere til klubben men det er jo ikke mange man kan læse i har hentet.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool
« Svar #193: 02 Dec 2010, 10:55 »

Når jeg nu sidder og kigger på de spillere i forskellige henter til klubben, undre det mig lidt hvor lidt engelsk i henter til klubben.
Hvordan klarer i så de her med homegrown spiller både til PL og til EL/CL?

Selvfølgelig skal der hentes ikke britiske spillere til klubben men det er jo ikke mange man kan læse i har hentet.

Jeg sørger for at hente unge talenter i alderen 16-17 år. Når de så har været i klubben 3 år, så tæller de med i det britiske regnskab Wink MEn jeg gør også en del for at hente de bedste britiske spillere. Jeg har bla. fået fat i Shawcross, Bale, Hart.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool
« Svar #194: 02 Dec 2010, 11:04 »

Jeg sørger for at hente unge talenter i alderen 16-17 år. Når de så har været i klubben 3 år, så tæller de med i det britiske regnskab Wink MEn jeg gør også en del for at hente de bedste britiske spillere. Jeg har bla. fået fat i Shawcross, Bale, Hart.

Men når du har hentet en 16-17 årig og så venter de her 3 år behøver du jo stadig ikke registrere ham. Det skal de jo først når de fylder 21 år.

Og som jeg kan se ud fra jeres transferlister så ryger der altså også nogle englændere ud af holdet. Dem kan man altså ikke bare erstatte med nogle unge fyrer der knap er tøre bag ørerne.

Men indrømmet. Jeg vil gerne have Liverpool engelsk igen. Dvs jeg undersøger altid om der er et engelsk emne og gør som regel rigtig meget for at hente ham inden jeg begynder at kigge andre steder han.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010