home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Praletråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Praletråden  (Læst 19485 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Praletråden
« Svar #15: 11 Nov 2005, 16:06 »

Jeg ligger på en 21. plads med Crewe i 1. sæson i The Championship! Opstemt Siden vi er dømt til nedrykning, klarer vi os bedre end man regner med, ergo er det super flot Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bjørn
Gæst

« Svar #16: 11 Nov 2005, 18:40 »

Hvad siger i så?  Shockeret Shockeret Huh Cool Hævet Øjenbryn

Uha, ja det er flot! Må vi se et screenshot af truppen? Gerne hvor vi kan se spillernes stats.

Bademesteren
Manager

« Svar #17: 11 Nov 2005, 20:38 »

9 spillere på ugens hold  Cool

Mart
Ynglingespiller

« Svar #18: 21 Mar 2006, 21:53 »

Den tager vi lige op igen!
Jeg har lyst til at dele dette med jer, da jeg ikke kan prale så mange steder(forstå mig ret, jeg har venner men er alene om min passion for dette spil)
Jeg har just vundet the TREBLE med Lazio i 2011/2012.I den ital. cup var jeg måske også heldig at møde Messina som blev nakket over 2 kampe med 5-3.Og ligaen vundet(for 2. år itræk) med sejr i sidste runde
Dette er oparbejdet over 4 sæoner med kun 2 taktikker og nogen gode indkøb og heldige free transfers.
Så jeg er en glad mand og har opnået en plads i den italienske Hall Of Fame Cool

Niklas
Gæst

« Svar #19: 21 Mar 2006, 22:06 »

9 spillere på ugens hold  Cool

Det er jo ingenting funny
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/MLr75027.jpg

mht. til Kurt Asle, så er det en regen, jeg har omdøbt, fordi jeg havde en anden med samme navn i truppen.

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 21 Mar 2006, 22:28 »

Vil starte med at sige at jeg desværre ikke har screenshot af denne bedrift, men håber i kan tage mit ord for det.

Med OB kom jeg i 3. sæson med i Champions League efter at have slået Liverpool ud i kval. Kom i gruppe med Milan, Barcelona, og (tror det var Wien) Endte som nummer 2, mødte i 8-dels finalen Sporting Lisbon som jeg slog samlet 13-0, derefter slog jeg Barcelona ud på straffespark hvorefter jeg røg ud til Inter Milan, altså nåede jeg til semifinalen, og vandt samtidig the Double i Danmark Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 21 Mar 2006, 22:34 »

Det er jo ingenting funny
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/MLr75027.jpg

mht. til Kurt Asle, så er det en regen, jeg har omdøbt, fordi jeg havde en anden med samme navn i truppen.

Var du den eneste der spillede i den uge Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niklas
Gæst

« Svar #22: 21 Mar 2006, 22:59 »

Var du den eneste der spillede i den uge Smiley

Nu bliver jeg faktisk lidt i tvivl Opstemt. Det er nemlig et stykke tid siden jeg tog SS'et, men jeg tror det ikke

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 22 Mar 2006, 01:07 »

Nu bliver jeg faktisk lidt i tvivl Opstemt. Det er nemlig et stykke tid siden jeg tog SS'et, men jeg tror det ikke

Så vil jeg da også være med på praletråden, og vil da starte med at følge trop angående et eller andet hold.

Månedens Hold -
 9 stykker, det synes jeg er lidt mere pral og er da lidt flottere end kun ugens hold , det her er også en måned Peace

Årets Hold 2006/07 sæsonen - 6 spiller

Og til sidst

Årets hold kåring med både danskere der spiller i danmark og udlandet - 3 stykker det er meget for denne award 

Kan også lige prale lidt af mit talent arbejde, da det er primære spiller jeg trak til klubben i første sæson der spiller på BIF2 det er lidt arabere, lidt afrikaner og lidt asiater der.

Og kan lige tilføje dette jeg faldt over som jeg havde liggende også , det er fra denne sæson jeg er igang med nu
10 spillere på månedens hold i Oktober, så det er en 100 procent fuld kampprogrammeret måned

Til sidst men ikke mindst, jeg er også landstræner for Mali .. og hvor mange kan prale af at være landstræner i 2 år , og samtidigt få landsholdet til at være ubesejret i over 10 kampe, og holdet har slet ikke prøvet at tabe , så spørgsmålet om det er pral , eller ganske enkelt bare realiteterne at træneren er manager minded uanset om det er på fransk eller Dansk Peace

« Seneste Redigering: 22 Mar 2006, 01:26 af Svend Rugaard » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #24: 22 Mar 2006, 15:08 »

Jeg ved ikke om jeg har så meget at prale med i FM-serien.

Men så kan jeg til gengæld prale med at jeg vidstnok  Opstemt  er i familie med en tidligere landsholdsspiller. Det er langt ude, men jeg taler om John Eriksen - ham der scorede to 2-0 mod Tyskland ved VM i 1986 ...

Det er vel også okay at prale med ... også selv om man ikke skulle tro det når man ser mig rende rundt på en fodboldbane ...  crazy

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #25: 22 Mar 2006, 15:13 »

Att. Svend:

Jeg har vundet 21 kampe i træk med det engelske landshold  Hævet Øjenbryn Cool

Det gav også en EM titel, plus en hel kvalifikation med kun lutter sejre.  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #26: 22 Mar 2006, 15:23 »

Jeg vandt Premier League i 1. sæson...Tabte i finalen i CL.... Vandt FA cup... Med EVERTON!!!!!  Wink
Disse flotte resultater resulterede i et + i økonomien... £27 mil..... Sikke en dejlig sæson med et dejligt hold Thumbs Up Det var kun muligt fordi Mourinho, dum som han er satte Didier Drogba på reserve holdet og til salg... jeg lejede ham da jeg ik havde penge til at købe ham.... han fik golden boot med 36 træffere!  Djævel Nu har jeg købt ham permanent for.... £5,5 mil Peace Elsker ham simpelthen efter denne sæson! Opstemt ( jeg kan ikke lave SS da jeg ik aner hvordan man gør  crazy)

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #27: 22 Mar 2006, 15:30 »

Værs'go ZhotLog!

Så burde det ikke være et problem at indsætte Screenshots  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #28: 22 Mar 2006, 15:39 »

Hehe  Smiley Tak for hjælpen, men jeg er stadig forvirret... ved ik hvad jeg skal trykke efter at have trykket, tag skærmbillede(SS på dansk) hvor skal det gemmes?? arrg jeg er altså ret så uintelligent angående sådan noget Peace  funny

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #29: 22 Mar 2006, 15:43 »

Hehe  Smiley Tak for hjælpen, men jeg er stadig forvirret... ved ik hvad jeg skal trykke efter at have trykket, tag skærmbillede(SS på dansk) hvor skal det gemmes?? arrg jeg er altså ret så uintelligent angående sådan noget Peace  funny

åbn paint, og tryk CTR + V. Så gemmer du filen som en .jpg fil (det gør du ved at trykke Gem Som -> filtyper -> .jpg) og så oploader du SS'et på Imageshack.us.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010