home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 82575 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #420: 26 Aug 2011, 17:08 »

Er der ingen der kører "rigtig Arsenal stil" .. Ved godt det ikke er helt rigtigt det her Smiley

men at du højest må give dine spillere 6-700.000 om ugen? eller 500.000 for at gøre det sværere Smiley
Logged


de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #421: 29 Aug 2011, 08:17 »

Så blev det tid til at tage en stor udfordring op - nemlig at genføre Arsenal til toppen af fodbolden.

Derfor fik jeg fat i den nyeste summerupdate, hvor Nasri og Fabregas er smuttet.

I første sæson købte jeg følgende spillere.

Marek Hamsik 245 millioner
Fellaini 110 millioner
Hazard 110 millioner.

Sæsonen gik HELT over forventning. I første sæson vandt jeg:

* Premier League
* Champions League med sejr over både AC Milan, Barcelona og så Real Madrid i finalen.

MVP'er var klart Wilshere, Walcott og Van Persie.

Jeg har ikke de store ideer om at købe ind. Jeg vil gerne bevare så meget af den originale Arsenal-stamme som muligt.
Min opstilling er

                  Persie
        Hazard        Walcott
              Fellani Wilshere
                     Song
Gibbs   Djorou  Vermaelen Sagna
                  Szzzzzz

I må endelig spørge, hvis der er noget I gerne vil se eller vide.
Værste kamp i sæsonen:
0-6 til Chelsea. (Av!)

Bedste kamp i sæsonen:
4-2 over Real Madrid i finalen.

/De Stijl
« Seneste Redigering: 29 Aug 2011, 08:27 af de stijl » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #422: 29 Aug 2011, 19:50 »

Jeg kæler lidt med tanken om at gøre dette hold til et vinderhold igen.. :-)

Nogen der kan skrive de bedste engelske spillere at hente? :-) Jeg har ikke rigtig spillet FM 2011, så kender ikke ret mange af de store engelske talenter!
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #423: 29 Aug 2011, 19:53 »

Det kan du tro vi kan:)

* Rodwell
* Phil Jones
* Ashley Young
* Agbonhalor
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #424: 29 Aug 2011, 19:56 »

Phil Jones, Jack Rodwell, Tom Carney, Danny Wilson, Jack Robinson, Josh McEachren, Jonjo Shelvey, Jay Spearing, Jack Wilshere, Kearen Gibbs, Ryan Shawcross, Alex Chamberlain..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Meyer06
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #425: 31 Aug 2011, 12:52 »

er selv lige startet et spil med Arsenal..

Jeg har købt Phil Jagielka for 100 millioner, han er verdensklasse! Samt Kameni fra Espanyol der er en klippe i målet og de kan ikke score på ham. Derudover har jeg fået bestyrelsen til at købe Gervinho for 147 millioner Smiley

har i nogle gode angribere man kan købe for få penge?
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #426: 31 Aug 2011, 15:31 »

nu er jeg sådan rimelig ny i spillet, men hvordan kan du bede din bestyrelse købe en spiller? Smiley jeg ved godt det ikke lige er det rigtige sted at spørge, men så lige du havde fået din bestyrelse til at købe gervinho Smiley

og jeg synes personligt, at spillere som bl.a. lukaku og babacar er super gode køb, hvis det er noget i den stil du søger.
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #427: 06 Sep 2011, 23:03 »

Mit Arsenal hold kører fuldstændigt vanvittigt videre.
Således er det i anden sæson blevet til sejr i:

* Community Shield
* Supercuppen
* Ligacuppen
* Ligaen (meget HELDIGT!)

Jeg er i både FA cup finalen og Champions League finalen. Venter spændt på begge!
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #428: 06 Sep 2011, 23:29 »

Det blev så til sejr i FA cuppen over Tottenham, men et lille nederlag til United i champions league.

Fantastiske to sæsoner med
2x Ligasejre
1x champions league vinder
1x champions league sølvvinder
1x FA cup
1x Liga cup
1x Community Shield
1x VM for klubhold.
På 2 sæsoner.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #429: 10 Sep 2011, 00:51 »

Jeg er selv startet med Arsenal nu, og mit mål er at inde for 3-4 år, skal hele holdet være UK & Irsk, derfor skal alle bud der er gode nok accepteres på spiller der ikke opfylder landskravne Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #430: 10 Sep 2011, 07:03 »

Jeg spiller også med Arsenal..

Jeg har købt:

Phil Jones, 135 millioner.
Renato Augusto, 52,5 millioner.
Ashley Young, 162,5 millioner.

Salg:

Abou Diaby, 80 millioner
Manuel Almunia, 55 millioner.
Andrey Arshavin, 140 millioner.
Tomas Rosicky, 44 millioner.
Squillaci - lejet ud til Lyon for 2,5 millioner og 45 millioner, hvis de bliver interesseret i ham.


Er meget tilfreds med transfervinduet, da jeg fik nye spillere til mine fløje, samt et stort talent til forsvaret. Derudover har jeg trukket lønningerne et godt stykke ned...

Pt. er der spillet 3 kampe, og ligger nummer 2. :-)
Logged

Kappel91
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #431: 14 Sep 2011, 22:16 »

Arsenal hold, oktober 2013:
                     Akinfeev

Sagna  Otamendi  Vermaelen  Clichy

                 Schweinsteiger

        Fabregas               Nasri

Robben                                  Marin

                    V. Persie

Bænken:
Courtais, Vrsajlko, Phil Jones, Varane, Balzaretti, Alex Song, Jucilei,Wilshere, Tiago, Piatti, Chamberlain, Shaqiri, Bendtner, Necid

Vandt premier league i første sæson, ChL i 2. sæson, intet i 3. sæson, og fører ligaen ligaen efter 9 kampe med 3 point til Everton i 4. sæson
Fantastisk hold, og nok en af de bedre arsen spil jeg har haft gang i!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #432: 14 Sep 2011, 23:05 »

               Wojciech

Sagna - Gahill - Vermaelen - Gibbs
             
              Song/M'Vila

       Hamsik     -    Wilshere

Pjanic                                Ganso
     
                      RvP

Bænk: Fabianski, Koscielny, Van der Wiel, Jenkinson, Afellay Diaby, Ramsey, Neymar, Walcott og Benzema.


I første sæson var målet top-4, men jeg endte 6'er, 2 point efter City. Derfor blev det kun til EL. I samme sæson nåede jeg til CL finalen til Barca, hvor de dog smadrede mig 3-0.

I 2 sæson fik jeg solgt Arteta, Rosicky, Arshavin, Mertesacker og andre overflødighedsspill ere. Ind var i første år røget Hamsik (165 mil.) og Cahill (105 mil.), og det blev forstærket med Ganso (180 mil), Neymar (170 mil.), Van der Wiel (70 mil.) og Vila (110 mil.). Jeg endte 2'er, 1 point efter City, efter at Wilshere brændte straffe i overtiden i sidste kamp. Røg ud i EL til City i semien, samme til United i FA Cup, mens jeg vandt Carling med et reservespækket mandskab.

Indtil 3 sæson har jeg ikke handlet specielt meget. Ud er røget Andre Santos, som mistede sin plads i slutningen af 1. sæson, Chamakh og Gervinho og ind er kommet Benzema for 65 og Pjanic for 95. Jeg har vundet 4 ud af 7 kampe i PL, hvor jeg dog regner med at vinde i år.

Jeg går en stor dyd ud af at handle realistisk, hvorfor jeg har hentet Vila, Cahill, Hamsik og Benzema som alle sammen har været kædet sammen med Arsenal. Derudover har jeg givet Gibbs chancen, som har udviklet sig enormt, ligesom polakken nede i målet også har fået en fast tjans. Ramsey roterer meget med Wilshere og Hamsik (får dog mest CL, FA og Carling) og Walcott roterer med Pjanic alt efter hvilken modstander og form.

Utroligt fedt spil, da jeg i høj grad har forsøgt at bibeholde realismen på nær købet af Neymar, som jeg dog også regner med at skippe videre til Inter for 350 og købe Hazard eller Silva.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2011, 23:08 af Riis » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #433: 15 Sep 2011, 00:11 »

Er der ingen der kører "rigtig Arsenal stil" .. Ved godt det ikke er helt rigtigt det her Smiley

men at du højest må give dine spillere 6-700.000 om ugen? eller 500.000 for at gøre det sværere Smiley

Det er svært i spillet synes jeg, hvis du går efter absolutte topspillere som ikke er kommet gennem eget akademi.

Klubben har stadig super potentiale, med et par enkelte indkøb så har man et tophold igen.  Ser frem til FM12 så jeg kan vende tilbage til The Gunners igen. For den eneste udfordring i mit fm11 save, er at sørge for at alle stjerner er tilfredse.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #434: 18 Sep 2011, 11:55 »

Ok, 11/12 tabte jeg til Scums med ét point. I år taber jeg efter indbyrdes opgør, hvor vi tilmed har samme målscore, men United har scoret flere udebanemål. Hvor er det klamt og ulækkert.

Nu henter jeg Pato for 400 og Sakho for 300 og skider på indkøbspolitikker. Nu skal jeg fandme vinde.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010