home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spild af penge?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spild af penge?  (Læst 3149 gange)
Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Spild af penge?
« : 05 Nov 2010, 01:00 »

Har købt ham her


Kan ikke rigtig finde ud af om det bare var spild af penge, men hvis ikke hvordan ville i bruge ham? Jeg ham som offensive midtbane support
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #1: 05 Nov 2010, 01:04 »

Han er ALT for gammel, hvis du vil have min ærlige mening.. 38 år?  Han holder MAX 6 måneder og så er hans karriere slut.. Ud og find dig en ung spiller der kan spille de samme pladser, men som i hvert fald er 10-15 år yngre Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spild af penge?
« Svar #2: 05 Nov 2010, 01:05 »

Tror du skal bruge ham som en subersub du sætter ind til sidst i kampene for at lave eventuelle mirakler. Han er rigtig dårlig fysisk grundet sin alder og bliver kun dårligere - holder ikke en hel kamp.
Logged

Mech0z
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spild af penge?
« Svar #3: 05 Nov 2010, 01:08 »

Fysisk klare han sig nogenlunde, det er Grønkjær og Bolanos der er mit problem mht. fysik Men kan bare ikke finde nogle spillere jeg syntes gør det godt (Har prøvet et par spil i starten nu)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #4: 05 Nov 2010, 01:42 »

Jeg synes han ser rigtig fornuftig ud! Han er en god sub at have sig, eller måske som kreativ nerve i kampe mod 'lette' modstandere, selvom han er gammel.

Jeg ville aldrig selv have købt ham, men det er fordi jeg sætter forholdsvis store krav til fysik hos mine spillere. Synes ikke desto mindre sagtens du kan bruge ham!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Spild af penge?
« Svar #5: 05 Nov 2010, 01:55 »

Jeg ville aldrig købe ham grundet hans alder.. Såre simpelt så hellere finde en med noget fremtidspotentiale istedet for en på 38 som er okay de næste 6 måneder og stjæler spilletid fra mine talenter.. Nej tak til de gamle .. Vil hellere bruge talenterne Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #6: 05 Nov 2010, 03:03 »

Med den pris og løn, vil jeg måske nok sige det er lidt et spild, men omvendt kan han jo så også ligge den afgørende scoring for dig som sender dig videre i ChL gruppespillet eller andet - og så har han vel sådan set været sine penge værd.

Syntes dog, hans løn er meget høj, selv for en fornuftig spiller, men nu spiller jeg selv med Brøndby og udenvidere vil jeg gætte på at mit budget er langt under dit, og du har måske plads til at have marginal spillere på 100k om ugen, hvor jeg faktisk nødigt vil give over 80k for en stamspiller.

Kan dog godt se noget fornuft i at tage en ældre herre ind, de har noget erfaring at dele ud af, og hvis han kan holde måske 6 måneder eller en sæson, så giver det ham klart mulighed for at smitte af på en ung spiller eller 3, hvilket så kan ses som en langsigtet investering.

Jeg tog selv Olivier Kapo, han er 29 og var gratis, og der slipper jeg med 50k/ugen, han er nu godt nok tiltænkt som backup til Krohn-Dehli men giver klart noget erfaring, og er sikker på at både Kapo og Ramon her, kan give noget af sig selv til de unge, samt ikke mindst, levere på banen i pressede situationer, givet deres alder og erfaring som vel sagtens giver dem noget mere, taktisk og noget rolighed i deres spil.

Alt i alt, hvis dit budget alligevel ikke gav dig til mere efter andre køb, så er det en fin handel efter min mening, som sagtens kan forsvares. Spørger du mig derimod om jeg ville have lavet handlen, så tror jeg det ikke, med mindre jeg kun havde 16-23 årige spillere på positionen og ville skaffe noget erfaring som de kunne få glæde af.

Så er det vel så nu du skaffer et screenshot af ham, spillende til 8+ over 10-15 kampe i sæsonen og scorer/lægger op til 1 hold/kamp eller mere, bare for at vise os alle at han klart var de lidt over 2 millioner han ser ud til at have kostet, værd.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #7: 05 Nov 2010, 08:36 »

Jeg er lidt i tvivl om det er dig eller ham der har gjort et scoop? Som jeg lige ser det, så har jeg det som mange af de andre i tråden. Han er simpelthen alt for gammel, især til et hold som FCK. Jeg kunne forstå og forsvare at købe ham til en klub der kæmper om overlevelse, men ikke til en klub der skal forsøge at være de bedste langt ud i fremtiden.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #8: 05 Nov 2010, 09:05 »

Jeg satser personligt på talentudvikling når jeg spiller, men derfor kan jeg da godt finde på at købe en gammel afdanket spiller, hvis jeg føler han vil kunne hæve mit holds niveau det næste halve år. Det kan jo betyde forskellen på vigtige kampe, at have en der dels er hamrende erfaren og dels har teknikken til at slå de afgørende afleveringer.

Hvis eksempelvis Xavi (hypotese) stod 35 år gammel i FM og ikke fik en ny Barca-kontrakt, så ville jeg da stå klar med åbne arme med en 1-2 årig kontrakt! Han ville jo faktisk kunne være med til at føre klubben det videre i Europa, at jeg de følgende år ville få lidt nemmere ved at hente bedre talenter til klubben!

Og jeg spiller 9/10 saves med FCK Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #9: 05 Nov 2010, 09:30 »

Jeg satser personligt på talentudvikling når jeg spiller, men derfor kan jeg da godt finde på at købe en gammel afdanket spiller, hvis jeg føler han vil kunne hæve mit holds niveau det næste halve år. Det kan jo betyde forskellen på vigtige kampe, at have en der dels er hamrende erfaren og dels har teknikken til at slå de afgørende afleveringer.

Hvis eksempelvis Xavi (hypotese) stod 35 år gammel i FM og ikke fik en ny Barca-kontrakt, så ville jeg da stå klar med åbne arme med en 1-2 årig kontrakt! Han ville jo faktisk kunne være med til at føre klubben det videre i Europa, at jeg de følgende år ville få lidt nemmere ved at hente bedre talenter til klubben!

Og jeg spiller 9/10 saves med FCK Tunge

Har det på samme måde, fik på et tidspunkt lokket Drogba til AaB hvor han var pænt gammel, han var ikke engang i starteren, men følte alligevel han gjorde en del. Bla når han var forbillede for unge angribere.  Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Arsenalarebest
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spild af penge?
« Svar #10: 05 Nov 2010, 13:09 »

Han er alt for gammel og spild af penge !
Logged

kristoffer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spild af penge?
« Svar #11: 08 Nov 2010, 13:21 »

Jeg kunne aldrig finde på og købe ham pågrund af hans alder jeg satser på talenter, så jeg vil mene det er spild af penge :-I)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010