home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Natåbent hos BilligeSpil.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Natåbent hos BilligeSpil.dk  (Læst 23318 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #15: 04 Nov 2010, 14:54 »

Kun mig der ikke har fået afvide at spillet er klar til afsendelse? Håbede på at komme hjem til en mail fra billigespil, men desværre var der ikke nogen :/

Bestilte mit spil for over en uge siden, men fik først mailen i går, jeg ved dog ikke, om det var meningen. Altså, at man først skulle få mailen i går....
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #16: 04 Nov 2010, 14:54 »

Tillykke?

Nu er det heller ikke det der snakkes om herinde.

Hold kæft du er muggen over du ikke har fået det i dag Grin
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #17: 04 Nov 2010, 14:54 »

Kun mig der ikke har fået afvide at spillet er klar til afsendelse? Håbede på at komme hjem til en mail fra billigespil, men desværre var der ikke nogen :/
Har heller ikke modtager nogen  Sur
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #18: 04 Nov 2010, 14:55 »

Brøndby_4ever: Fordi Altid-Brøndby ikke har bestilt det via Coolshop som generelt sender spillet ud til folk en dag pre release men fra Billigespil.dk som normalt sender det ud på release datoen Wink Men så ka du glæde dig over du har det idag hvorimod A-B står med en skuffelse fordi han forventede at have det idag men OVERRASKENDE NOK først får det imorgen !! (spillets officielle release dato)
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #19: 04 Nov 2010, 14:55 »

De skal nok nå at sende alles spil, de er blot startet med at pakke dem igår og de pakker spil indtil de er færdige, så alle kan blive sendt afsted.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #20: 04 Nov 2010, 15:39 »

De skal nok nå at sende alles spil, de er blot startet med at pakke dem igår og de pakker spil indtil de er færdige, så alle kan blive sendt afsted.

Lækkert, er bare lykkelig, hvis min er der i morgen Peace
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #21: 04 Nov 2010, 15:55 »

OT: Hvornår sender Pan Vision sine spil ud til folk?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #22: 04 Nov 2010, 16:58 »

Bestilte mit spil for over en uge siden, men fik først mailen i går, jeg ved dog ikke, om det var meningen. Altså, at man først skulle få mailen i går....

Jeg bestilte min udgave for nogle måneder siden, så bliver da en smule negativ hvis det ikke er der i morgen
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #23: 04 Nov 2010, 17:23 »

rolig nu drenge det er jo KUN et computer spil... sneen falder imorgen.. der skal man jo  ikke sidde der hjemme og spille fm... der skal man ud og drikke sig i hegnet og have noget på den dumme...
og altså hvis man vil være helt sikker på  at få spillet lige på relaese dagen bliver man nok nød til at gå ned til sin lokale gamestop eller lign. butik... altså billigespil. har jo mange spil de skal sende det er ikke sikkert de når at pakke og sende alle sammen... post danmark er jo mere eller mindre kendt gor at fucke op.... så dem skal man heller ikke regne med... har oplevet at have en iphone liggende på taulow pakkecenter i 2 uger uden der skete noget ... så rolig nu... det er ikke sikkert posten har det med imorgen ...
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #24: 04 Nov 2010, 17:23 »

*** og forresten GOD JUL OG GODT TUBÅR!!!
SKÅL1!!!!!!!!!!
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

søgaard
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #25: 04 Nov 2010, 17:30 »

rolig nu drenge det er jo KUN et computer spil... sneen falder imorgen.. der skal man jo  ikke sidde der hjemme og spille fm... der skal man ud og drikke sig i hegnet og have noget på den dumme...
og altså hvis man vil være helt sikker på  at få spillet lige på relaese dagen bliver man nok nød til at gå ned til sin lokale gamestop eller lign. butik... altså billigespil. har jo mange spil de skal sende det er ikke sikkert de når at pakke og sende alle sammen... post danmark er jo mere eller mindre kendt gor at fucke op.... så dem skal man heller ikke regne med... har oplevet at have en iphone liggende på taulow pakkecenter i 2 uger uden der skete noget ... så rolig nu... det er ikke sikkert posten har det med imorgen ...
Pessimismen længe leve...
Billigespil har selvfølgelig smidt deres potion af spil afsted i dag, så folk kan have dem i morgen. Om posten viser sig fra sin bedste eller værste side, er altid et godt spørgsmål, men jeg vil godt vædde med at næsten alle vil få deres spil i morgen, hvis de har bestilt spillet i god tid, altså så Billigespil har kunne nå at pakke det og sende det afsted i løbet af i dag..

Om du så drikker dig i hegnet eller vælger at spille Football Manager 2011 er jo helt op til dig, men jeg er nu ret sikker på, at der er folk, som vælger Football Manager frem for en øl, som de fleste faktisk alligevel ikke kan lide..
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #26: 04 Nov 2010, 17:31 »

Mener rent faktisk, at man kan hente det 23.00 i nat......

Det siger min far, at der stod i mailen, jeg (vi) fik fra BilligeSpil i går Peace

Er du sikker på dette? Det står nemlig 00.01 i min mail?
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #27: 04 Nov 2010, 17:33 »

Pessimismen længe leve...
Billigespil har selvfølgelig smidt deres potion af spil afsted i dag, så folk kan have dem i morgen. Om posten viser sig fra sin bedste eller værste side, er altid et godt spørgsmål, men jeg vil godt vædde med at næsten alle vil få deres spil i morgen, hvis de har bestilt spillet i god tid, altså så Billigespil har kunne nå at pakke det og sende det afsted i løbet af i dag..

Om du så drikker dig i hegnet eller vælger at spille Football Manager 2011 er jo helt op til dig, men jeg er nu ret sikker på, at der er folk, som vælger Football Manager frem for en øl, som de fleste faktisk alligevel ikke kan lide..

Det gør ondt inde i mig når jeg læser sådan noget Skuffet
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #28: 04 Nov 2010, 17:34 »

Ja føj turborg julebryg er en elendig pisøl
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #29: 04 Nov 2010, 17:34 »

Ja føj turborg julebryg er en elendig pisøl

Der må jeg så være enig. Jeg vælger at fejre J-dag med normale Tuborg Tunge
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010