home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Natåbent hos BilligeSpil.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Natåbent hos BilligeSpil.dk  (Læst 23317 gange)
Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #45: 04 Nov 2010, 20:54 »

Føler mig lidt irriteret over at Billigspil hæver penge fra mit Visa igår til manager når det ikke engang er sendt til mig....
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #46: 04 Nov 2010, 20:56 »

Føler mig lidt irriteret over at Billigspil hæver penge fra mit Visa igår til manager når det ikke engang er sendt til mig....
Har du tjekket dit spamfilter og set om emailen er kommet deri?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #47: 04 Nov 2010, 20:57 »

Føler mig lidt irriteret over at Billigspil hæver penge fra mit Visa igår til manager når det ikke engang er sendt til mig....

Well som der står i den mail du formentligt har modtaget bliver spillet først sendt idag,
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #48: 04 Nov 2010, 20:59 »

Hvor jeg bor plejer posten at komme om formiddagen, næsten altid  før 12, plejer at være der jeg tjekker når jeg venter et spil Wink Længe leve coolshop da de sendte i går, dog kan man ikke spille over Steam, så det sucks lidt alligevel, men god J-dag til jer der skal i morgen gutter Smiley

synes sgu det er noget lort vi ikk kan spille over steam før i morgen... men vi måtte jo nøjes med almindelig installation Ubeslutsom
Logged

Aldrig alene!

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #49: 04 Nov 2010, 21:01 »

Well som der står i den mail du formentligt har modtaget bliver spillet først sendt idag,

Hvis spillet er sendt idag så skal pengene også hæves idag  Wink i den email jeg fik stod der at spillet var sendt igår...og det undre mig når der er release imorgen  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #50: 04 Nov 2010, 21:03 »

Well det er lidt avanceret at lave et system der tilbageholder trækningen for pakkede ordre vil jeg tro.
Står da mere i mailen end det.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #51: 04 Nov 2010, 21:03 »

synes sgu det er noget lort vi ikk kan spille over steam før i morgen... men vi måtte jo nøjes med almindelig installation Ubeslutsom

Helt ærligt!

I får spillet før release-date, hvilket vil sige, at det ikke er meningen, at man kan spille det. I har kun fået det, fordi I har bestilt det på Coolshop, der bare skider på alt og alle. Vi andre må vente til i morgen, hvis det overhovedet kommer der, da man aldrig kan vide med PostDanmark.

Så drop piveriet! Peace
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #52: 04 Nov 2010, 21:04 »

synes sgu det er noget lort vi ikk kan spille over steam før i morgen... men vi måtte jo nøjes med almindelig installation Ubeslutsom

Tjah i skulle jo slet ikke ha spillet idag, så lad da vær med at tud over noget Smiley
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #53: 04 Nov 2010, 21:05 »

Well det er lidt avanceret at lave et system der tilbageholder trækningen for pakkede ordre vil jeg tro.
Står da mere i mailen end det.

Jamen at man kunne hente det til midnat og at man vi få det fredag hvis man har bestilt det med posten, men det går nok, når man vågner imorgen så kommer posten vel med det så det er ikke det store problem  Thumbs Up
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #54: 04 Nov 2010, 21:07 »

Helt ærligt!

I får spillet før release-date, hvilket vil sige, at det ikke er meningen, at man kan spille det. I har kun fået det, fordi I har bestilt det på Coolshop, der bare skider på alt og alle. Vi andre må vente til i morgen, hvis det overhovedet kommer der, da man aldrig kan vide med PostDanmark.

Så drop piveriet! Peace

I kunne jo have gjort det samme Cool
ej, jeg synes bare det er utroligt de gør sådan at man ikk kan spille det over steam før realese.... men ja, jeg skal nok ikk brokke mig Peace
Logged

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #55: 04 Nov 2010, 21:09 »

I kunne jo have gjort det samme Cool
ej, jeg synes bare det er utroligt de gør sådan at man ikk kan spille det over steam før realese.... men ja, jeg skal nok ikk brokke mig Peace
[/quote

Kunne jo være folk ikke gad støtte fuskershop som bevidst overtræder reglerne Smiley

Hvorfor skulle man kunne aktivere det over steam før det er udkommet ?.

Svare jo til at du kan tage på ferie selvom din billet først gælder fra på onsdag.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #56: 04 Nov 2010, 21:09 »

Haha du synes simpelthen det er UTROLIGT man ikke ka bruge Steam til et spil der endnu ikke er udgivet..
Kan du ikke se det sjove i det du skriver Opstemt Hvorfor sku man ku spille et spil der ikke er udgivet endnu ??
Det er jo ikke udgivet så er det da klart du ikke ka bruge det endnu Peace
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #57: 04 Nov 2010, 21:10 »

I kunne jo have gjort det samme Cool
ej, jeg synes bare det er utroligt de gør sådan at man ikk kan spille det over steam før realese.... men ja, jeg skal nok ikk brokke mig Peace

Det er jo meningen med en release-date. Man kan vel heller ikke se en film på dvd før den har været i biografen (hvis den skal vises i biografen).

Desuden er der nogen af os, der benytter denne sides tilbud, og man skal heller ikke gå ud fra, at en side bryder loven og sender spillet for tidligt, det er jo egentlig at udnytte den mulighed, hvilket man egentlig ikke må.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #58: 04 Nov 2010, 21:12 »

Nå, med det sagt, så skal vi måske tilbage til topic. Denne tråd er vel egentlig startet til det formål at høre, hvorvidt nogle freaks skal hen og hente FM11 i nat på BilligeSpils lager.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Natåbent hos BilligeSpil.dk
« Svar #59: 04 Nov 2010, 21:13 »

Kunne jo være folk ikke gad støtte fuskershop som bevidst overtræder reglerne  Smiley

Hvorfor skulle man kunne aktivere det over steam før det er udkommet ?.

Svare jo til at du kan tage på ferie selvom din billet først gælder fra på onsdag.

De kan jo i princippet ikke være sikre på det når frem om fredagen, hvis de først sender det om torsdagen, og få en masse utilfredse kunder. Så vil de nok hellere være på den sikre side Wink

Nå, med det sagt, så skal vi måske tilbage til topic. Denne tråd er vel egentlig startet til det formål at høre, hvorvidt nogle freaks skal hen og hente FM11 i nat på BilligeSpils lager.

Nu holder jeg min kæft så Smiley
Logged

Aldrig alene!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010