home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)  (Læst 2324 gange)
Claudemir
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« : 01 Nov 2010, 23:55 »

UPDATE 1

Jeg sad spændt i min lejlighed på det smukke Østerbro og nød udsigten ud til Sortedams Sø. Jeg så frem til at skulle være manager for Skandinaviens største fodboldhold pt. og muligvis det stærkeste danske klubhold der nogensinde har været. Som stolt gammel KB'er, som havde hjulpet mig med at få igangsat min gloværdige klubkarriere til først Hannover siden til Real Sociedad og til sidst kongeklubben Real Madrid som blev mine bedste dage med over 400 kampe i de 10 sæsoner jeg spillede der fra '86-'96. Højdepunktet var dog det gyldne EM-guld, som vores nation vandt i '92. Min managerkarriere har dog for det meste bestået af nogen års arbejde som scout i Getafe og et
Ståle Solbakken skulle være norsk landstræner, så bestyrelsen var blevet enige om at lave en fælles opsigelse så de kunne koncentrere sig om en ny træner, en ny stil og måske en ny æra i dansk og nordisk fodbold. Var det muligt for os at etablere os på langt sigt på højde med klubber som FC Barcelona, Manchester United og Inter Milan?
Dette vil kun tiden vise. Dette vil blive den ultimative udfordring, og jeg vil tage ansvaret og prøve at indfri mine høje forventninger sportsligt og økonomisk, så dette kan blive en af Europas største klubber.

Mine målsætninger med klubben i de næste 5 år:

- etablere et godt ungdomsarbejde i klubben, så den bliver fremtidssikret og selvforsynende med fremtidens stjerner på Østerbro
- vinde mesterskabet hvert år og hvert år komme i Champions League. Det vil give mindst 300 millioner kroner ekstra. Samtidig vil det give flere sæsonkortholdere og derved flere tilskuere per kamp. Alt hvad der kommer efter gruppespillet er en bonus oveni hatten, som vi selfølgelig vil kæmpe for
- købe gode unge spillere, som kan komme direkte på førsteholdet og som skal udvikle sig godt i den tid han er i klubben. Senere hen skal de sælges for en stor sum penge.


WRITERS NOTE: Dette er en lille forsmag på mit store projekt til næste spil - hvor gode kan hjerteklubben FCK dog blive! Håber i vil følge med på en intens og dybdegående blok, som vil beskrive de store sejre, såvel som de smertelige nederlag vi kommer til at opleve.
Og i må alle have en god fornøjelse med det 2011'eren!  Thumbs Up
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« Svar #1: 02 Nov 2010, 17:34 »

Fin intro! Det lyder som et rigtig spændende arbejde, så jeg håber virkelig du gider at fortsætte denne blog så længe. Jeg er ihvertfald på som læser Wink Godt sprog, dejligt læseligt.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst
 
Sv: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« Svar #2: 02 Nov 2010, 17:42 »

Lyder spændene og kan rigtig godt lide at, du vil fokusere på unge talenter og fremtiden :-) men ved ikke om jeg vil følge den (Brøndby fan du' ved Wink)
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« Svar #3: 03 Nov 2010, 13:12 »

Haha mener du FCK er arrogante?

Ej synes bare det var en sjov overskrift tl bloggen, men en god start følger med her Opstemt

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« Svar #4: 03 Nov 2010, 13:16 »

Haha mener du FCK er arrogante?

Ej synes bare det var en sjov overskrift tl bloggen, men en god start følger med her Opstemt


Mig bekendt er denne overskrift, en som fansene selv har lavet et kæmpe banner med engang.. Så mon ikke at FCK fans ser sig selv som lidt arrogante..  Wink
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De Stolte. De Arrogante. De Sublime. (FCK-blog)
« Svar #5: 03 Nov 2010, 13:19 »

Mig bekendt er denne overskrift, en som fansene selv har lavet et kæmpe banner med engang.. Så mon ikke at FCK fans ser sig selv som lidt arrogante..  Wink

Det kan så være derfor også det fint nok Smiley

Jeg anså dem dog ikke for, at være arrogante på den måde, som man normalt er arrogant på Opstemt

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010