|
Corvette
|
|
Ja som overskriften lyder er dette en udfordring som handler om at gøre Arsenal britisk. I FM 2010 var der nogle (tror det var på Fmbase) der havde prøvet at lave arsenal britisk og da jeg læste tråden lød det som en fed men også svær udfordring. Det gjorde mig inspiret og derfor håber jeg at dette kan blive mit "lange og store save" i 2011 udgaven. Jeg har selv sat mig nogle regler for spillet(Du behøver self. ikke følge dem  ) - Sælg alle ikke britiske spillere i første sæson(sommer og vinter transfervindue). Dog er Almunia undtaget da han vist også har engelsk statsborgerskab - Brug INGEN ikke britiske spillere i første sæson - Køb kun britiske spillere! - INGEN SNYD!!! Hvis i har forslag til nogen regler eller noget så skriv det her i tråden. Denne tråd er ment som en tråd hvor man kan skrive hvordan det går med ens britiske arsenal. Jeg har personligt selv tænkt mig at skrive i denne tråd men da min bærbar er til reperation kan jeg nok ikke spille i de næste 1-2 uger 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 18:01 af NicklasJakobsen »
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
altså, må man ikke bruge britiske spillere i første sæson??
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Hov ups du må kun bruge britiske spillere i første sæson og alle efterfølgende sæsoner. Dog kan du godt bruge ikke britiske spillere i venskabkampe og sådan i starten når du ikke kan sætte hold
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 15:26 af louisfr »
|
|
|
|
|
|
|
LosBlancos26
Gæst
|
|
Det kræver da lidt, da man skal finde en afløser på mange bærende positioner på banen. Deriblandt Fabregas som også er kaptajn..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Jeg har en idé og det er jo idéfabrikken så det er jo stedet, haha, hvor er jeg dog sjov...  Du kunne jo lave en blog om det og lade dette være et sted for folk til at skrive om hvordan det går og transfers, hjælp osv. og så kunne du lave bloggen som om du var en brite der gerne ville lave Arsenal britiske fordi du var opdraget sådan eller et eller andet.  Bare en idé.  Ellers lyder det da som noget der skal prøves med 'The Mighty Gunners' 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Ja men ville bare dele denne ide for hvis nu folk gerne ville prøve det at der så var et sted folk kunne skrive  Ps ja det er en udfordring det er jo det der er meningen  Ps manageren skal da være Tony Adams 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Med så mange ikke-britiske spillere i truppen, vil det da give en enormt dårlig harmoni i truppen hvis man sælger dem alle i første sæson. Så hellere gøre det til et langsigtet mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Det er du velkommen til vil personligt prøve at gøre det i første sæson så må vi se hvordan det går  Men ja det harmonien bliver nok et ret stort problem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heskey
|
|
Ja men ville bare dele denne ide for hvis nu folk gerne ville prøve det at der så var et sted folk kunne skrive  Det er også bare super. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Jeg synes det en super fed idé og jeg er selv Arsenal fan, så derfor lidt ekstra sjovt. Jeg tror jeg vil prøve det af i FM11, men først vil jeg spille normalt med dem uden det her sjov. 
|
|
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
|
|
|
jskovc
|
|
Man kunne også prøve at færdiggøre det nuværende projekt i Arsenal, og gøre klubben 100% fransk? 
|
|
|
|
|
|
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue" -Citat Jørgen Leth
|
|
|
|
|
LosBlancos26
Gæst
|
|
Man kunne også prøve at færdiggøre det nuværende projekt i Arsenal, og gøre klubben 100% fransk?  Se det ville være cool! også en del lettere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|