home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 1096 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128868 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #420: 08 Dec 2010, 16:02 »

hmm, jeg kommer med SS senere, er lige i "gang" med en emneopgave Skuffet
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #421: 08 Dec 2010, 16:42 »

Her kommer de så Opstemt













Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #422: 08 Dec 2010, 17:19 »

Okay, jeg har startet en ny, hvor jeg ikke gider hente alle de der som Gago også videre.
Første kamp føre jeg 9-0 efter 45 minutter mod Mika Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #423: 08 Dec 2010, 17:42 »

Jeg kom i Europa League semifinalen, men jeg synes stadig min taktik fucker helt op :S Spillerne laver nogle mærkelige ting, og generelt synes jeg fm11 er anderledes end 10eren. Der er ikke rigtig nogle ændringer af taktikken når man sidder og prøver at tweake, min økonomi SKAL åbenbart være minus, på trods af at jeg slog chelsea, wolfsburg og roma ud af Europa League.

Mine spillerede hedder Ben Arfa, Kalou, Chantome osv. Det er ret mærkeligt at man kan hente så gode spillere til, også stadgvæk spiller de ad helvede til.

Tabte fx. 5-2 til Horsens, men slår som sagt storhold ud af Europa.. Oplever i også sådan en rutschebane?
Logged

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #424: 08 Dec 2010, 22:09 »

Jeg kom i Europa League semifinalen, men jeg synes stadig min taktik fucker helt op :S Spillerne laver nogle mærkelige ting, og generelt synes jeg fm11 er anderledes end 10eren. Der er ikke rigtig nogle ændringer af taktikken når man sidder og prøver at tweake, min økonomi SKAL åbenbart være minus, på trods af at jeg slog chelsea, wolfsburg og roma ud af Europa League.

Mine spillerede hedder Ben Arfa, Kalou, Chantome osv. Det er ret mærkeligt at man kan hente så gode spillere til, også stadgvæk spiller de ad helvede til.

Tabte fx. 5-2 til Horsens, men slår som sagt storhold ud af Europa.. Oplever i også sådan en rutschebane?

Der må jeg altså sige at, sådan er det også hos mig, det er simpelt hen fordi at suppen er for dårlig og de ikke gider tage superliga kampene seriøst. Derfor jeg prøver at hente ukendte og skandinaviske spillere og når de begynder at være umotiveret til kampene er det ved at være på tide de kommer videre. Et godt råd: HENT INGEN STORE STJERNE, DE VIL HAVE FOR MEGET I LØN OG ER FOR STORE PRIMADONNAER. Brasilianere er meget fint men de skal være interesseret i at komme til din klub fordi din klub er bedre end hans nuværende.


Okay, jeg har startet en ny, hvor jeg ikke gider hente alle de der som Gago også videre.
Første kamp føre jeg 9-0 efter 45 minutter mod Mika Smiley

Lyder meget fornuftigt, kan MEGET varmt anbefale dig at købe Tor Marius Gromstad og Torstein Andersen Aase. Håber virkelig for dig du har valgt at tage Norge og Sverige med Smiley
Logged

MortenBach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #425: 09 Dec 2010, 15:46 »

Hey drenge, har lige lavet et nyt save med Brøndby efter at været rykket op og kommet i europa med Tjørring IF :-)

Tænkte på om i har nogle gode idé'er til en ny målmand? har allerede hentet - Anders Egholm, Pierre Bengtsson & Julien Quercia. På vej væk er - Peter madsen, Gislason, Bruno og Remco van der Schaff :-)
Så hvis i kan komme op med en målmand, til rimelig penge ville det være awesome :-)
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #426: 09 Dec 2010, 16:00 »

Jeg kom i Europa League semifinalen, men jeg synes stadig min taktik fucker helt op :S Spillerne laver nogle mærkelige ting, og generelt synes jeg fm11 er anderledes end 10eren. Der er ikke rigtig nogle ændringer af taktikken når man sidder og prøver at tweake, min økonomi SKAL åbenbart være minus, på trods af at jeg slog chelsea, wolfsburg og roma ud af Europa League.

Mine spillerede hedder Ben Arfa, Kalou, Chantome osv. Det er ret mærkeligt at man kan hente så gode spillere til, også stadgvæk spiller de ad helvede til.

Tabte fx. 5-2 til Horsens, men slår som sagt storhold ud af Europa.. Oplever i også sådan en rutschebane?
Du brokker dig over du går i minus finansielt, og bagefter skriver du at du har spillere som Ben Arfa og Kalou. Kan du selv se sammenhængen?
Logged

welbz is dat guy

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #427: 09 Dec 2010, 16:03 »

Du brokker dig over du går i minus finansielt, og bagefter skriver du at du har spillere som Ben Arfa og Kalou. Kan du selv se sammenhængen?
Det var mi der brokkede sig over økonomien Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #428: 09 Dec 2010, 19:51 »

Jeg er Brøndby og er i september første sæson, og det er med blandede resultater. Jeg ligger skuffende nummer 7 i ligaen efter 10 kampe Forlegen, men er kommet i gruppespillet i europa ved at slå Stuttgart ud Peace. Jeg Har kun købt Lorentzen men han gør det også udemærket, dog får jeg Clarence Goodson og Robbie Findley på fri tranfer til Januar Thumbs Up.
Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #429: 09 Dec 2010, 20:16 »

http://yfrog.com/baojedaj

Min pt bedste angriber købt for 57,5 mil Wink, han har heldigvis lige forlænget kontrakter , både Barca , Inter , Juve har budt på ham. Men har afvist det hele Wink
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #430: 09 Dec 2010, 20:17 »

Jeg er Brøndby og er i september første sæson, og det er med blandede resultater. Jeg ligger skuffende nummer 7 i ligaen efter 10 kampe Forlegen, men er kommet i gruppespillet i europa ved at slå Stuttgart ud Peace. Jeg Har kun købt Lorentzen men han gør det også udemærket, dog får jeg Clarence Goodson og Robbie Findley på fri tranfer til Januar Thumbs Up.

Hvor mange mål har Findley scoret for Salt Lake i dit Save?Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #431: 10 Dec 2010, 11:27 »

Hvor mange mål har Findley scoret for Salt Lake i dit Save?Smiley

Han har scoret 6 mål i 10(8) kampe
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #432: 14 Dec 2010, 15:22 »

Fåååårk hvor er det bare frustrerende at have så mange gode spillere (ja, det lyder dumt). Men jeg har for at tage nogle af de 'værste' eksempler:

Jan Lecjak (Viktoria Plzen)
Pichu Atienza (Barca)
Renan (Regens)

De er alle eftertragtede og utilfredse. Lecjak er fast mand på det tjekkiske landshold, Atienza har spillet på U-landsholdet for Spanien og Renan bliver en af verdens bedste angribere. Han er 18 år og topscorer i superligaen. Fast mand på Brasilien U20 hvor han scorer ret ofte (så vidt jeg husker). Hentede ham for 20 mio. i Cruzeiro tror jeg det var og han har potentiale til at få 5 stjerner ifl. min assistent. Det irriterende er at alle de store klubber er ude efter dem og hvis jeg afviser buddene så bliver de utilfredse også spiller mit hold dårligt. De har gjort transfermarkedet til et helvede for mig Tunge
Er i 3. sæson. Nogen der har råd til hvordan man kan få styr på dette?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #433: 14 Dec 2010, 15:37 »

Fåååårk hvor er det bare frustrerende at have så mange gode spillere (ja, det lyder dumt). Men jeg har for at tage nogle af de 'værste' eksempler:

Jan Lecjak (Viktoria Plzen)
Pichu Atienza (Barca)
Renan (Regens)

De er alle eftertragtede og utilfredse. Lecjak er fast mand på det tjekkiske landshold, Atienza har spillet på U-landsholdet for Spanien og Renan bliver en af verdens bedste angribere. Han er 18 år og topscorer i superligaen. Fast mand på Brasilien U20 hvor han scorer ret ofte (så vidt jeg husker). Hentede ham for 20 mio. i Cruzeiro tror jeg det var og han har potentiale til at få 5 stjerner ifl. min assistent. Det irriterende er at alle de store klubber er ude efter dem og hvis jeg afviser buddene så bliver de utilfredse også spiller mit hold dårligt. De har gjort transfermarkedet til et helvede for mig Tunge
Er i 3. sæson. Nogen der har råd til hvordan man kan få styr på dette?
Prøv at sætte det du vil have for dem til det højest mulige Wink
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #434: 14 Dec 2010, 15:43 »

Prøv at sætte det du vil have for dem til det højest mulige Wink
Så er chancen at spilleren bliver utilfreds og vil have en ny og forbedret kontrakt
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010