Fresse94
|
|
WTF Thomas Helveg har lige købt og overtaget Liverpool!!
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
WTF Thomas Helveg har lige købt og overtaget Liverpool!! Shit hvor sindsygt:D Haha grimt nok.. Og så lige helveg
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Mark1780
|
|
NIce hvor lang er du i dit save?
Snart færdig med første sæson, har lige vundet samlet 4-2 over Barca i cl kvartfinalen. Nu er Bayern trukket i Semifinalen. Rooney har været Genial og er sikker topscorer i Ligaen som jeg fører med 13 point med en kamp mindre end Liverpool. Hazard har været årets indkøb!
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Snart færdig med første sæson, har lige vundet samlet 4-2 over Barca i cl kvartfinalen. Nu er Bayern trukket i Semifinalen. Rooney har været Genial og er sikker topscorer i Ligaen som jeg fører med 13 point med en kamp mindre end Liverpool. Hazard har været årets indkøb! Jamen det er da nice:D Hehe ja roony er gud!!!!
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Bestyrelsen har valgt at udvide mit stadion med 18000 siddepladser, uden at jeg har bedt dem om noget!
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Bestyrelsen har valgt at udvide mit stadion med 18000 siddepladser, uden at jeg har bedt dem om noget! Hehe der sker satnme noget i dit save
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Jamen det er da nice:D
Hehe ja roony er gud!!!!
Han har været fu***ng genial!!
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han har været fu***ng genial!!
Han er nice.. men anden og 3 sæson er han meget skadet
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Han er nice.. men anden og 3 sæson er han meget skadet Det har han måske været for dig, håber nu ikke det sker for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Lige rykket et nyt talent op på u18 holdet. Han ser sgu meget god ud, i forhold til hans alder. Målrettethed er allerede på 19!!
|
|
« Seneste Redigering: 13 Nov 2010, 13:38 af fresse94 »
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Det har han måske været for dig, håber nu ikke det sker for mig Hehe .. nej håber jeg da heller ik for dig Men han er syg nok .. Vil sige ham babacar jeg har købt han bomber godt nok:D
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Lige rykket et nyt talent op på u18 holdet. Han ser sgu meget god ud, i forhold til hans alder. Målrettethed er allerede på 19!! Vis han bliver trænet rigtig Skal han nok live til noget..
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Vis han bliver trænet rigtig Skal han nok live til noget.. Ja. Har hentet et eller andet træningsprogram, som har virket på alle de andre spillere.. - Han får sgu nok et par kampe i FA-cuppen og Carling Cuppen, enten som starter eller indskifter.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Ja. Har hentet et eller andet træningsprogram, som har virket på alle de andre spillere.. - Han får sgu nok et par kampe i FA-cuppen og Carling Cuppen, enten som starter eller indskifter. Hva er det for et trænings program?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Hva er det for et trænings program? De hedder: Fastest Potential Training by Sir.Noom Angthong Og test Potential Training by Sir.Noom Angthong
|
|
|
|
|
|
|
|