casperchristensen
|
|
De hedder: Fastest Potential Training by Sir.Noom Angthong Og test Potential Training by Sir.Noom Angthong
IOkay hvordan gør jeg lige det ? 
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Fresse94
|
|
IOkay hvordan gør jeg lige det ?  Nu kan jeg ikke huske hvor jeg har hentet dem, men lagde dem ind, ligesom skins osv. C/Users/Documents/SI/FM11/schedules .. oprettede så bare mappen der,
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Hvor har du fundet det træningsskema?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Hvor har du fundet det træningsskema?
Hvis du læser, så kan jeg ikke huske det. Palermo spurgte om jeg ville købe Pastore for 100 mio. kr, så han er lige blevet hentet til midtbanen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Målmanden, forsvaret, midtbanen og angrebet er sikret de næste 3-5 år nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Premier League og Champions League vundet, Rooney har vundet næsten alle priser han har lagt billet ind på. er ved at Hente Balotelli til discountpris. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Premier League og Champions League vundet, Rooney har vundet næsten alle priser han har lagt billet ind på. er ved at Hente Balotelli til discountpris.  Juventus har lige købt Mame Diouf til 50 mio. kr. Og ja, det er samte lækkert at kunne hente klassespillere til discountpriser.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mark1780
|
|
Juventus har lige købt Mame Diouf til 50 mio. kr. Og ja, det er samte lækkert at kunne hente klassespillere til discountpriser. Balotelli bliver sandsynligvis ikke til noget alligevel, selvom han er ideel til det mandskab jeg har, men han er satme gradig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Balotelli bliver sandsynligvis ikke til noget alligevel, selvom han er ideel til det mandskab jeg har, men han er satme gradig!  Sådan er det jo når de kommer fra Shitty
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Er der overhovedet ingen der ved hvordan det forgår det der trænings noget?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
du skal finde et træningsskema og downloade det og så skal du ligge det ind i Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\traning
og hvis du ikke har mappen traning laver du bare selv en ny mappen og kalder den traning.
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
du skal finde et træningsskema og downloade det og så skal du ligge det ind i Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\traning
og hvis du ikke har mappen traning laver du bare selv en ny mappen og kalder den traning.
Okay og hvor henter jeg den hente denne trænings skema
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
ved jeg ikke men du kunne evt. søge på google efter Fastest Potential Training by Sir.Noom Angthong Test Potential Training by Sir.Noom Angthong og se hvad der kommer frem, en anden mulighed kunne være at søge efter traning for fm 2011
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
ved jeg ikke men du kunne evt. søge på google efter Fastest Potential Training by Sir.Noom Angthong Test Potential Training by Sir.Noom Angthong og se hvad der kommer frem, en anden mulighed kunne være at søge efter traning for fm 2011
Okay drillo. tak skal du ha 
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Kan kun finde en til 2010?? :/
|
|
|
|
|
|
|
|