casperchristensen
|
|
Så er ronaldo købt tilbage til united
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Så er ronaldo købt tilbage til united
For hvor meget? Gi' lige et SS
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Hvordan kan din økonomi holde til at du bliver ved med at spendere flere hundrede milioner på spillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvordan kan din økonomi holde til at du bliver ved med at spendere flere hundrede milioner på spillere?
Er ved min 4 sæson nu . og spurgte bestyrelsen om de ville hjælpe mig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Nogle der leverer overskud hvert måned? Hvis ja, på hvor meget? Hvis nej, hvor meget så?
Nogle der er ved at få nye ejere/fået nye ejere?
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Nogle der leverer overskud hvert måned? Hvis ja, på hvor meget? Hvis nej, hvor meget så?
Nogle der er ved at få nye ejere/fået nye ejere?
Har fået et brev for noget tid siden om jeg vil blive overtaget. Men der er ik rigtig sket noget ?
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hvorfor købe en mand på 29 for 750 mio kr.. Jaa fint du har fået ham tilbage men hovedløst køb imo ..
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvorfor købe en mand på 29 for 750 mio kr.. Jaa fint du har fået ham tilbage men hovedløst køb imo ..
Kan da godt være du ser det sådan , kan jeg jo ik rigtig bruge til noget.. han bliver sindsyg træner. som i fm 10 Og så er han jo genial og han er mega god i mange år enu ?
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe nej det kan du ikke .. Han må fandme ku nogle ting som træner siden du tænker på det nu.. Du ku vente til han stopper sin aktive karriere og få ham gratis som træner.. Træner for 750 mio kr.. Derudover ville du vel ku ha købt 3 klasse spillere der er i omegnen af ham FM mæssigt for de penge.. Men jaa det er min mening ..
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hehe nej det kan du ikke .. Han må fandme ku nogle ting som træner siden du tænker på det nu.. Du ku vente til han stopper sin aktive karriere og få ham gratis som træner.. Træner for 750 mio kr.. Derudover ville du vel ku ha købt 3 klasse spillere der er i omegnen af ham FM mæssigt for de penge.. Men jaa det er min mening ..
Kan godt være jeg kunne det... Men stadig fik united det tilbud i virkeligheden ville de da os byde det uden tvivl
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Hvorfor sælge ham for 800 mil, for at købe ham tilbage for 750 mil fem år senere? Nej vel..
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hvorfor sælge ham for 800 mil, for at købe ham tilbage for 750 mil fem år senere? Nej vel..
Det kunne sagtens ske
|
|
|
|
|
|
|
|
|